Deze inderdaad maar die loopt nog natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:25 schreef LompeHork het volgende:
Wayward Pines vind ik persoonlijk wel aardig.
Suits alleen de eerste twee seizoenen. Daarna wordt het Good Suits, Bad Suits.quote:
High quality kan voor iedereen anders zijn hé.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:51 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Suits is natuurlijk niet 'high quality', Harvey.
Andere 2 niet gezien
Duidelijk.quote:
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:52 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
High quality kan voor iedereen anders zijn hé.
Ik vond Breaking Bad dus niet zo high quality als dat iedereen doet geloven.
Hell yes!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:29 schreef Nibb-it het volgende:
En Mr Robot. Die serie is net begonnen, dus je kunt zo inhaken.
Interessant. Serie genoteerd.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:29 schreef Nibb-it het volgende:
En Mr Robot. Die serie is net begonnen, dus je kunt zo inhaken.
Persoonlijk denk ik dat je 1 van de betere series niet gaat zien.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:39 schreef Zolder het volgende:
Bedankt iedereen, heb een hoop mooie suggesties gezien
Ik denk dat ik begin met Peaky Blinders. Ik heb het idee dat deze serie sterk te vergelijken is met Boardwalk Empire. The Sopranos vind ik iets te jersey shore achtig ben ik bang.
Goede keus?
En welke is dat?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:48 schreef Keltie het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat je 1 van de betere series niet gaat zien.
Sopranos Jersey Shore-achtig? Serieus? Ik zou daar juist mee beginnen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:39 schreef Zolder het volgende:
Bedankt iedereen, heb een hoop mooie suggesties gezien
Ik denk dat ik begin met Peaky Blinders. Ik heb het idee dat deze serie sterk te vergelijken is met Boardwalk Empire. The Sopranos vind ik iets te jersey shore achtig ben ik bang.
Goede keus?
Ok, ga dan maar het kwalitatief hoogstaande "walking death" kijken of zo.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:03 schreef Zolder het volgende:
Ik heb wat stukjes gekeken en heb er toch een beeld bij van dikke italianen in een hemd in een setting die na de hoogtijdagen van de maffia ligt.
Dat houdt me een beetje tegen bij de sopranos.
Hoog tijd om dat verkeerde beeld bij te stellen. En daarna boete doen en The Wire kijken.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:03 schreef Zolder het volgende:
Ik heb wat stukjes gekeken en heb er toch een beeld bij van dikke italianen in een hemd in een setting die na de hoogtijdagen van de maffia ligt.
Dat houdt me een beetje tegen bij de sopranos.
Zo zie je maar dat smaak verschilt; Lost vind ik niets maar Person Of Interest is om te smullenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 09:53 schreef jpjedi het volgende:
Person of interest kwaliteit? Ik dacht na tien eps dat ik weer terug was bij de eerste aflevering
Ik zie ook de suggestie 'under the dome'.. Leuk maar om dat nu kwaliteit te noemen..
Top series imo:
24
Homeland
Got
Lost
The wire
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:01 schreef Platina het volgende:
[..]
Sopranos Jersey Shore-achtig? Serieus? Ik zou daar juist mee beginnen.
Overigens hebben we prima Nederlandse alternatieven voor je 'high quality'
Gisteravond toch 2 aflevering van The Sopranos gekeken. Deze serie ga ik wel waarderen, de punten waar ik vooraf bang voor was vallen best mee en is even een kwestie van wennenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ok, ga dan maar het kwalitatief hoogstaande "walking death" kijken of zo.
Heb ik ook nog op de lijst staan! Naast Six Feet Under en The West Wingquote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:24 schreef TheZapster het volgende:
Ik ben sinds kort Deadwood weer eens gaan kijken en dat is nog steeds 'high quality' ondanks dat het al 10 jaar oud is.
Mr.Robot veelbelovend? hm misschien e03 toch maar kijken.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:38 schreef FritzWepper het volgende:
Sherlock, Fargo, Bloodline, Better Call Saul, The Newsroom. House of Cards al genoemd en Mr. Robot na drie eps inderdaad zeer veelbelovend.
oh PoI is zeker leuk maar top kwaliteit...quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:26 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat smaak verschilt; Lost vind ik niets maar Person Of Interest is om te smullen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |