Tsja, kiezen ze zelf voor.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Gaat het niet om. Trouwens, sowieso nogal apart want als ik was gebleven zonder wat te zeggen had ik hun privegesprekken zo kunnen lezen. Beetje raar.
Ik leef nog dus alles is onder controle.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan is het toch een vorm van anafylaxie, hahaha wat een prachtig woord godverdomme. Maar serieus, ik had er allang mee naar de dokter gegaan.
Is wat anders dan een hele groep. Ik zag opeens triljoen berichten van die wijvenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Tsja, kiezen ze zelf voor.
Als ik jouw nummer heb kan ik je ook gewoon een appje sturen, hoef je ook niets voor te "accepteren".
Waren ze lekker?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Is wat anders dan een hele groep. Ik zag opeens triljoen berichten van die wijven
IJshockeysletjes, ik verwacht er niet veel van.quote:
quote:
Ik kom ook wel eens zomaar in een groepsgesprek, dan leave ik gewoon (en blokkeer eventueel de beheerder)quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Is wat anders dan een hele groep. Ik zag opeens triljoen berichten van die wijven
Ik zag ze niet he? Maar het waren Hockeytrutjes dus je kunt zelf beslissen of dat wat voor je isquote:
Misschien heb je zo ook per ongeluk de Fylax Gefeliciteerd! groepsapp verlaten.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik kom ook wel eens zomaar in een groepsgesprek, dan leave ik gewoon (en blokkeer eventueel de beheerder)
Daar kan ik het best op. Hoewel ik over het algemeen vaak aangetrokken wordt tot voetbaldamesquote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag ze niet he? Maar het waren Hockeytrutjes dus je kunt zelf beslissen of dat wat voor je is
Nou ik vind het irritant. Ik wil niet leaven ik wil er niet mee lastig gevallen worden.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik kom ook wel eens zomaar in een groepsgesprek, dan leave ik gewoon (en blokkeer eventueel de beheerder)
Geen 1 vrouwquote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:28 schreef Fylax het volgende:
Ik heb het nummer van Paxcon, brammetje, mortaxx, toto69, Hugecooll, wickedmen, tailfox, Etsu, johannes_vermeer volgens mij ook, en nog wel meer.
/carequote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:28 schreef Fylax het volgende:
Ik heb het nummer van Paxcon, brammetje, mortaxx, toto69, Hugecooll, wickedmen, tailfox, Etsu, johannes_vermeer volgens mij ook, en nog wel meer.
Alsof ik dat niet eerst check.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien heb je zo ook per ongeluk de Fylax Gefeliciteerd! groepsapp verlaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |