Dan ben je al vroeg wakker.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 04:28 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Mijn wekker gaat om 6 uur, heb om 8 uur een afspraak bij de dokter(sassistente).
Ik word vaak 's nachts wakker en dan kan ik niet meer slapen. 'S ochtends kan ik altijd het fijnste en beste slapen maar dat gaat vandaag niet.quote:
Kan mijn eigen tijd indelen, in de ochtend ben ik minst productief en heb besloten om van 06:00 - 12:00u sowieso te slapen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 04:31 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik word vaak 's nachts wakker en dan kan ik niet meer slapen. 'S ochtends kan ik altijd het fijnste en beste slapen maar dat gaat vandaag niet.
Heerlijk tochquote:Op vrijdag 10 juli 2015 04:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kan mijn eigen tijd indelen, in de ochtend ben ik minst productief en heb besloten om van 06:00 - 12:00u sowieso te slapen.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 04:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer in het normale ritme?
Denk in Spanje dan maar of net daarvoorquote:Op vrijdag 10 juli 2015 04:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer in het normale ritme?
Ben een nachtmens en haat ochtenden, de zon zien opkomen vind ik altijd mooi moment om te gaan slapen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 04:39 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Heerlijk tochIk zet mijn wekker normaal altijd om 9 uur (meestal slaap ik dan alweer 2 uur) maar val dan altijd weer in slaap en rond half 10/tegen 10 uur ga ik er meestal pas uit.
Ik denk dat ik zo nog even ga proberen te slapen al verwacht ik er niet veel van.
Of zal ik voor de zekerheid alvast een plaatje zoekenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Niet slecht voor de eerste keerHammertime vind ik de leukste tot nu toe
een borrelglas vol bloed?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:16 schreef chufi het volgende:
Heb net wel een borrelglas vol bloed verloren.... Mn vinger gesneden ..... Daarom haat ik klussen...
Ja ik heb er nu een pleister op en het bloeden is gestopt....quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:46 schreef just me het volgende:
[..]
een borrelglas vol bloed?
heb je wel pleisters in huis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik heb er nu een pleister op en het bloeden is gestopt....HuilieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een webshop kan toch niet zomaar je geld houden omdat je misschien ooit nog eens ietsquote:Beste klant,
Naar aanleiding van uw email begrijp ik dat u nog op een terugbetaling wacht.
Bij het nazien van uw klantendossier ben ik tot de conclusie gekomen dat er inderdaad een creditsaldo op uw account staat. Dit creditsaldo bedraagt Ī 19,99.
Bedragen hoger dan 50Ī worden na 14 dagen teruggestort naar de klant. Bedragen lager dan 50Ī behouden we omdat de meeste klanten dit saldo gebruiken om nieuwe bestellingen te maken.
quote:Naar aanleiding van uw vraag heb ik ervoor gezorgd dat u de terugbetaling zo spoedig mogelijk ontvangt.
Ja echt het moet niet gekker worden...quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:56 schreef FANN het volgende:
Dit is toch idioot?
[..]
Een webshop kan toch niet zomaar je geld houden omdat je misschien ooit nog eens iets
besteld?![]()
Ik krijg het trouwens zo snel mogelijk teruggestortkom nou.....
[..]
Even kijken wat de experts ervan zeggen, ik vind het ronduit idioot als dit zomaar kanquote:
Ja dat zeker... Maar of het nu een dubbele of een enkele salto was weet ik niet meer... Zat net te zoeken of er misschien nog fotos van zijn... In het hostalletje zat er naast een een fotograaf die speiaal naar de fiestas kwam voor het maken van fotos... Maar nog niets gevonden... Morgen beginnen de feesten daar weer.. , ik zag dat mn dochter onderweg was die kant op....quote:
Mag je je dochter wel even waarschuwen om uit de buurt te blijven, maar dat heb je vast al gedaan.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zeker... Maar of het nu een dubbele of een enkele salto was weet ik niet meer... Zat net te zoeken of er misschien nog fotos van zijn... In het hostalletje zat er naast een een fotograaf die speiaal naar de fiestas kwam voor het maken van fotos... Maar nog niets gevonden... Morgen beginnen de feesten daar weer.. , ik zag dat mn dochter onderweg was die kant op....
Mn dochter is ouder nu dan dat ik toen was.... Ik denk niet dat ik dr nog moet waarschuwen..quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Mag je je dochter wel even waarschuwen om uit de buurt te blijven, maar dat heb je vast al gedaan.
en ik ben benieuwd naar de foto'stis wel eigen shuld dikke bult daar niet van
Neh... je hebt wél al het goede voorbeeld gegeven dat scheeltquote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Mn dochter is ouder nu dan dat ik toen was.... Ik denk niet dat ik dr nog moet waarschuwen..
Fucking hel. Ik had haar nooit punten moeten gevenquote:
Ze bestond nog geeneens....quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh... je hebt wél al het goede voorbeeld gegeven dat scheelt
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Fucking hel. Ik had haar nooit punten moeten geven
wie heeft haar, die kale?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Fucking hel. Ik had haar nooit punten moeten geven
Ik betaal niksquote:
Jawel... Maar het blijven soms net kinderen ,,,, Maar ze heeft niet zo veel met stieren ...quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:47 schreef FANN het volgende:
[..]
o nee, maar ze zal wel op de hoogte zijn toch?
Verdient hoor je had bij die vorige al 4 moeten hebben.quote:
Nah...ik was dit keer ook weer verbaasd ik zag veel leukere, maar ja de winnaar mag kiezenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Verdient hoor je had bij die vorige al 4 moeten hebben.
Als er een haar in jou broodje zit zou ik klagen,quote:
Maar ik geef geen geld terugquote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Op dit moment ben jij de enige kale hiero
Heb je die meiden ook gezien ... Big hit ..quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Als er een haar in jou broodje zit zou ik klagen,
Ik heb even op de tr knop gedrukt voor de managerquote:
Ik ben buiten adem. Was ook even vergeten dat de bovenste ring lek wasquote:
dá's sufquote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben buiten adem. Was ook even vergeten dat de bovenste ring lek was
Dacht je dat ze dat niet wistquote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:57 schreef chufi het volgende:
[..]
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)e-we-huilen-elke-dag
Veel succes
Jezus, zijn ze mooi klaar mee dan die meiden, nah hebben ze hun lesje wel geleerd denk ik...quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Veel succes
Ik had dat ding voor een pup gekocht waar ik de oppas op had. De had de bovenste ring al snel stuk.quote:
Wel een leukertje!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had dat ding voor een pup gekocht waar ik de oppas op had. De had de bovenste ring al snel stuk.
Even vergeten
Het is al oud nieuws, ze hebben al een irl soap contractquote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Jezus, zijn ze mooi klaar mee dan die meiden, nah hebben ze hun lesje wel geleerd denk ik...
Oh zo graag. Maar het past niet in mijn leven nu.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Wel een leukertje!Ik zie jou straks nog wel weer een hond nemen
serieus? ik heb niet dat hele topic gelezen....quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is al oud nieuws, ze hebben al een irl soap contract
Ja, da's wel een probleem dat als je werkt, zeker met een pup... misschien later dan...quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh zo graag. Maar het past niet in mijn leven nu.
Best leuk topic Topicreeks: Klagende terrasmeisjes bedreigdquote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh zo graag. Maar het past niet in mijn leven nu.
Dan weer zo'n clown. Wat een feest. http://www.demilked.com/d(...)hoo-rafael-mantesso/quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, da's wel een probleem dat als je werkt, zeker met een pup... misschien later dan...
deze is een beetje eng...quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Best leuk topic Topicreeks: Klagende terrasmeisjes bedreigd
Ik kan dat filmpje niet eens afkijken, ik krijg last van plaatsvervangende schaamte als ikquote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Best leuk topic Topicreeks: Klagende terrasmeisjes bedreigd
Het zal je dochter maar wezen ,.....quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kan dat filmpje niet eens afkijken, ik krijg last van plaatsvervangende schaamte als ik
die meiden zie (hoor)
Die kan je beter op je terras hebbenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:18 schreef FANN het volgende:
[..]
deze is een beetje eng...
[ afbeelding ]
maar wel geinig...
Ik moet alleen maar lachenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan weer zo'n clown. Wat een feest. http://www.demilked.com/d(...)hoo-rafael-mantesso/
Hij lijkt ook precies op mijn hond qua tekening en kleuren. Ik was er even stil van.![]()
Ik vind de discussie wel grappig wat en wat niet te filmen. Uhhh het is 2015 en iedereen heeft een telefoon. Je gedraagt je maar. Klappen kreeg je 20 jaar geleden ook, ook niet voor nietsquote:
Ja, je moet je tegenwoordig wel gedragen, voordat je het weet sta je met je hoofd op YT, maarquote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind de discussie wel grappig wat en wat niet te filmen. Uhhh het is 2015 en iedereen heeft een telefoon. Je gedraagt je maar. Klappen kreeg je 20 jaar geleden ook, ook niet voor niets
Ik heb ook wel eens fotos van dr langs zien komen waarvan ik dacht .... Oh meisje,.... Waarom lig je zo laveloos op de grond....quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind de discussie wel grappig wat en wat niet te filmen. Uhhh het is 2015 en iedereen heeft een telefoon. Je gedraagt je maar. Klappen kreeg je 20 jaar geleden ook, ook niet voor niets
Het kriebelt als ik dat zie, die beesten zijn zo fucking grappig. En stil btw, ze blaffen zelden. Mompelen wel al ze het niet zintquote:
wel als werkzoekend, want je wordt eerst helemaal op social media gescandquote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, je moet je tegenwoordig wel gedragen, voordat je het weet sta je met je hoofd op YT, maar
in dit geval heb ik zoiets van, net goed ..... moet je maar normaal doen, stelletje aso's
Ik ben niet te vinden, dat vinden ze ook een probleem tegenwoordig.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:30 schreef chufi het volgende:
[..]
wel als werkzoekend, want je wordt eerst helemaal op social media gescand
Jij vindt je eigen werk toch?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben niet te vinden, dat vinden ze ook een probleem tegenwoordig.
Waar ligt de grens ? Dat vind ik kinderachtig, want iedereen heeft wel eens laveloos (toch) ergens niet zo charmant op de vloer gelegen. ik doe het maar niet meerquote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens fotos van dr langs zien komen waarvan ik dacht .... Oh meisje,.... Waarom lig je zo laveloos op de grond....
Ik ook niet, want ik heb het net even geprobeerdquote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben niet te vinden, dat vinden ze ook een probleem tegenwoordig.
Op die fiets ...quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja er zit niets anders op, ze willen me niet meer.
Dat hoort bij deze tijd, dat moeten die dames zich van bewust zijn.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:30 schreef chufi het volgende:
[..]
wel als werkzoekend, want je wordt eerst helemaal op social media gescand
Ze had die foto zelf geplaatst,,, Op een of andere foto site die 8 jaar terug of zo populair was in Spanje... Maar aks verontrustte vader had ik die site dus gevonden,... Nooit aan haar gemeld, weet de site niet eens meer ... Nu op Facebook weet ze wel dat ik dr volg en zo..quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar ligt de grens ? Dat vind ik kinderachtig, want iedereen heeft wel eens laveloos (toch) ergens niet zo charmant op de vloer gelegen. ik doe het maar niet meerJe arrogant gedragen op een terras is een beetje tokkie, een gratis broodje scoren en je grote bek open trekken komt er op te staan. Geen problemen mee
Maar ontslagen worden om dat filmpje lijkt me wat ver gaanquote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat hoort bij deze tijd, dat moeten die dames zich van bewust zijn.
Uhh wat één van die meidenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze had die foto zelf geplaatst,,, Op een of andere foto site die 8 jaar terug of zo populair was in Spanje... Maar aks verontrustte vader had ik die site dus gevonden,... Nooit aan haar gemeld, weet de site niet eens meer ... Nu op Facebook weet ze wel dat ik dr volg en zo..
Dat is ook niet gebeurdquote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ontslagen worden om dat filmpje lijkt me wat ver gaan
Ik volgde mn dochter zonder dat ze het wist, ze plaatste die foto zelf voor zover ik het me kan herinnerenquote:
Wie niet, het was zijn buurvrouws dochterquote:
Je stalkt je dochterquote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik volgde mn dochter zonder dat ze het wist, ze plaatste die foto zelf voor zover ik het me kan herinneren
Ah... nu ben je duidelijk... ik snapquote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik volgde mn dochter zonder dat ze het wist, ze plaatste die foto zelf voor zover ik het me kan herinneren
Ik moet er godverdomme niet aan denken, ben blij dat ik van een andere generatie ben.quote:
Mijn Pa wist niet eens hoe een computer wekte, maar veel zou hij niet hebben gevonden van mijquote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet er godverdomme niet aan denken, ben blij dat ik van een andere generatie ben.
Dat was nog in haar rebelse periode van de middelbare school... Ze woonde bijna alleen met haar opa en oma, dr moeder woonde apart met een gast...quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet er godverdomme niet aan denken, ben blij dat ik van een andere generatie ben.
Mijn moeder wel, maar ik doe ook niet veel op facebook. Niks eikquote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn Pa wist niet eens hoe een computer wekte, maar veel zou hij niet hebben gevonden van mij
oh... ik kan best veel dingen begrijpen, maar jij was gewoon weer even vaagquote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Mannen met kinderen begrijpen elkaar beter dan vrouwen zonder
Laten we het daar maar op houdenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Mannen met kinderen begrijpen elkaar beter dan vrouwen zonder
Ik ook niet... nooit gedaan ook.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn moeder wel, maar ik doe ook niet veel op facebook. Niks eik
Ik ben ook weinig actief hoor.. EN op twitter plaats ik nooit wat.. Maar ik zit langer op FB en Tw dan 99% van de wereld... Was er wel snel bij wil ik daarmee zeggen...quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn moeder wel, maar ik doe ook niet veel op facebook. Niks eik
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ebn ook winig actief hoor.. EN op twitter plaats ik nooit wat.. Maar ik zit langer op FB en Tw dan 99% van de wereld... Was er wel snel bij wil ik daarmee zeggen...
Ik zet er niks op, ik heb wel een account omdat ik anders alles misquote:
Lurken kan ik ook niet, ik zou niet eens weten hoe en ik wil het niet eens wetenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zet er niks op, ik heb wel een account omdat ik anders alles mis
, ik lurk
Wat is erg?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik blijf graag op de hoogte... Maat ik ben niet zo erg als sommige Fokkers hier zijn..
Lurk je mij? of kun je mij niet zien?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
, ik lurk
Nee ik heb jou nooit op fb opgezocht als je dat bedoeldquote:
Facebook, dat heb je niet. Je mist ook niksquote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:58 schreef FANN het volgende:
Moet ik wel effe weten hoe?![]()
nu doe ik het toch
Van mij mag je dat Fann, maar volgens mij staat het dicht.. Maar op FB weet je nooit hoe secure de setting zijnquote:
Hoi!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:00 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben best wel actief op Facebook...
en hoi![]()
![]()
![]()
Ik zou niet hoe dat moest Chuf, dus maak je niet drukquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Van mij mag je dat Fann, maar volgens mij staat het dicht.. Maar op FB weet je nooit hoe secure de setting zijn
Het is meer dat mijn vrienden en familie alles per facebooek doen. Ik werd een beetje buiten gesloten qua foto's enz. Ik heb me aangemeld maar vooral voor mensen die ik ken.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Lurken kan ik ook niet, ik zou niet eens weten hoe en ik wil het niet eens weten
Ik heb je al meer dan een week vol aanquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:03 schreef FANN het volgende:
oh..... pffffffffffffffffff effe de Fan aanzetten ik krijg een opvlieger
Te lang niet meer hier geweest enzo...quote:
Ik weet wel dat de derde generatie, dus mijn neefjes en nichtjes FB hebben en zo met elkaarquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is meer dat mijn vrienden en familie alles per facebooek doen. Ik werd een beetje buiten gesloten qua foto's enz. Ik heb me aangemeld maar vooral voor mensen die ik ken.
Ja zo werkt het vaak... Ik ken maar 4 mensen van Fok op FB.. Van de rest weet ik niet wat hun FoK! handle isquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is meer dat mijn vrienden en familie alles per facebooek doen. Ik werd een beetje buiten gesloten qua foto's enz. Ik heb me aangemeld maar vooral voor mensen die ik ken.
Ik wilde net vragen wat ik zoal mis dan.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Facebook, dat heb je niet. Je mist ook niks
Tja ook mijn generatie doet alles per facebook, Ik mis gewoon een hoop, verder sta ik dicht. Je weet hoe ik heet dus googel maarquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik weet wel dat de derde generatie, dus mijn neefjes en nichtjes FB hebben en zo met elkaar
in contact blijven, maar ik denk niet dat ze zitten te wachten op tante Fann die komt lurken.
Ik heb er trouwens geen behoefte aan, zal vast gaan over de kinderen enzo...
eh... je doopnaam is van dat liedje?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja ook mijn generatie doet alles per facebook, Ik mis gewoon een hoop, verder sta ik dicht. Je weet hoe ik heet dus googel maar
Haha jaquote:
Kijk, ik geloof je niet of je weet mij doopnaam nietquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:10 schreef FANN het volgende:
[..]
dan krijg ik een vrouw met een pittig kort kapsel dat aan Reiki doet
die voornaam van het liedje en je achternaam googel maarquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Kijk, ik geloof je niet of je weet mij doopnaam niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn gezichtscreme is op en over een jaar ben ik ook 40. met ik nou een dag en een nachtcreme of is een 24 uur creme genoeg.
weten jullie wel dat er honderden soorten zijn.. pffNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Fann, Soury
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn gezichtscreme is op en over een jaar ben ik ook 40. met ik nou een dag en een nachtcreme of is een 24 uur creme genoeg.
weten jullie wel dat er honderden soorten zijn.. pff![]()
![]()
![]()
Fann, Soury
Ik gebruik Arganolie voor de nacht en factor 50 voor overdag dus aan mij heb je niet veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn gezichtscreme is op en over een jaar ben ik ook 40. met ik nou een dag en een nachtcreme of is een 24 uur creme genoeg.
weten jullie wel dat er honderden soorten zijn.. pff![]()
Tuurlijk, dit is immers nog steeds de SC voor 40 plussersquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat 40+ blijft kennelijk nog wel een beetje doorwerken ....
Ja lach er maar om... op naar de kistquote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Tuurlijk, dit is immers nog steeds de SC voor 40 plussers
ie ik zo bleek. Je weet al te veelquote:
Het valt allemaal reuze mee hoor, ik heb alleen nogal last van opvliegers dat is een ramp,quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:17 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja lach er maar om... op naar de kist
40+ Kaas Fann.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:20 schreef FANN het volgende:
[..]
wat nou hoezo?dit is voor zover ik weet gewoon de SC voor 40 plussers toch?
Fann, Soury
Gewoon niks, het is geldklopperijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn gezichtscreme is op en over een jaar ben ik ook 40. met ik nou een dag en een nachtcreme of is een 24 uur creme genoeg.
weten jullie wel dat er honderden soorten zijn.. pffNiet roken en niet drinken. Dat houdt mij jong
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ja lekker dan... Kaas van 40 en 48+ maak ik zelf in een grote fabriekquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:20 schreef FANN het volgende:
[..]
wat nou hoezo?dit is voor zover ik weet gewoon de SC voor 40 plussers toch?
Volgens je ui ben je al uitgestorvenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja lekker dan... Kaas van 40 en 48+ maak ik zelf in een grote fabriek
En opvliegers ... ik ben een vroege vogel zeg maar
Heb je nu al last dan?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja lekker dan... Kaas van 40 en 48+ maak ik zelf in een grote fabriek
En opvliegers ... ik ben een vroege vogel zeg maar
Ik heb nog geen kist uitgezocht... Maar welkom hier... Je bent ook wlekom als je jonger bent... Maakt ons weer vrolijker en houdt ons jongerquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:17 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja lach er maar om... op naar de kist
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar welkom hier... Je bent ook wlekom als je jonger bent... Maakt ons weer vrolijker en houdt ons jonger
1976 dat schiet al aardig op hoorquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog geen kist uitgezocht... Maar welkom hier... Je bent ook wlekom als je jonger bent... Maakt ons weer vrolijker en houdt ons jonger
dan ga ik die ook een keer proberen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Okee de Crystel clear appel is nog lekkerder
ja gesjellig... ik heb genoeg kisten gezien voorlopigquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Een kist komt wanneer ie nodig is... En dat kan vroeg of laat zijn...
komt nooit op tijdquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Een kist komt wanneer ie nodig is... En dat kan vroeg of laat zijn...
Ik vind het wel tof om je eigen kist te maken,quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:29 schreef FANN het volgende:
[..]
ja gesjellig... ik heb genoeg kisten gezien voorlopig
Was een keer op TV, een man met één been die had een heel speciale kist gemaakt,quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof om je eigen kist te maken,
Sjouwen heb ik één keer gedaan. Sjesues zeg dat was zwaar.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:32 schreef chufi het volgende:
Ik heb er al genoeg lopen sjouwen en op mogen poetsen ....
Fann, Soury
weten jullie wel dat er honderden soorten zijn.. pff
...
Decennia terug was er ooit een tentoonstelling in de Beurs van Berlage met allemaal afrikaanse kisten en dat waren de gekste kisten die je maar kon bedenken.. Van bussen vliegtuigen en nog veel meer...quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Was een keer op TV, een man met één been die had een heel speciale kist gemaakt,
of laten maken, weet ik niet meer, maar dus zo dat hij er precies inpaste dus met een uitsparing
voor dat been wat er niet meer was, of nee dat zeg ik niet goed, maar je snapt het wel
denk ik en ondertussen werd dat ding gebruikt als salontafel
Tokkie shitquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:34 schreef uniekhoorn het volgende:
vroeg alleen voor gezcihtscreme
Maar kist wordt zwart met rood fluweel
dood gewicht, weegt dubbel zo zwaar ...quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Sjouwen heb ik één keer gedaan. Sjesues zeg dat was zwaar.
Tijdens mn vakanties in Spanje moest ik wel eens een handje helpen ,,,,quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:33 schreef FANN het volgende:
[..]
ow......... zat jij in die begrafenis dingen?
Ik sjouwde alleen lege kistenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Sjouwen heb ik één keer gedaan. Sjesues zeg dat was zwaar.
quote:
In die docu van normaal (die band) werd die gast begraven in een kleed, geen kist dus. Dat lijkt me wel wat. Lekker goedkoop, fuck die kistenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Decennia terug was er ooit een tentoonstelling in de Beurs van Berlage met allemaal afrikaanse kisten en dat waren de gekste kisten die je maar kon bedenken.. Van bussen vliegtuigen en nog veel meer...
o ja, die schoonfamilie van je, is ook zo, was ik weer even vergetenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Tijdens mn vakanties in Spanje moest ik wel eens een handje helpen ,,,,
[..]
Ik sjouwde alleen lege kisten
nachtcrčme, nachtcrčme, nachtcrčme & niet in de zon met je kopquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:34 schreef uniekhoorn het volgende:
vroeg alleen voor gezcihtscreme
Maar kist wordt zwart met rood fluweel
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:39 schreef chufi het volgende:
Voorproefje van Afrika
https://www.google.nl/sea(...)kpgL&ved=0CAYQ_AUoAQ
Ik hoef juist de grond niet inquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Het maakt mij écht helemaal niks uit, als ik maar niet het vuur inga
Mag dat hier niet? Wel beschilderde kisten enzo toch?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja toch... Daar mag dat allemaal... Volgens mij mag het in Europa niet ivm met regels en zo
Ik ga juist wel het vuur in. Oh nou ja ik vertel het maar, De as van mijn moeder haar vriend moest worden uitgestrooid ergens op een strandje. Mijn broer pleurde die hele tank in één keer leeg dus er lag een berg as.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Het maakt mij écht helemaal niks uit, als ik maar niet het vuur inga
Geen idee Fann... Maar anders zou het toch veel vaker gebeurenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Mag dat hier niet? Wel beschilderde kisten enzo toch?
shit...quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga juist wel het vuur in. Oh nou ja ik vertel het maar, De as van mijn moeder haar vriend moest worden uitgestrooid ergens op een strandje. Mijn broer pleurde die hele tank in één keer leeg dus er lag een berg as.Wachten tot de golfjes het wegnemen. Nee dus, plus het was tering koud.Ik zocht een stok en mijn broer heeft even lopen roeren om het wat sneller op te lossen. Ik kreeg spontaan de slappe lach
Gewoon laten doen in een vliegtuigje of zo in zee... Hoef je er niet bij te zijnquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga juist wel het vuur in. Oh nou ja ik vertel het maar, De as van mijn moeder haar vriend moest worden uitgestrooid ergens op een strandje. Mijn broer pleurde die hele tank in één keer leeg dus er lag een berg as.Wachten tot de golfjes het wegnemen. Nee dus, plus het was tering koud.Ik zocht een stok en mijn broer heeft even lopen roeren om het wat sneller op te lossen. Ik kreeg spontaan de slappe lach
ik weet niet, misschien hebben de mensen er hier niet zo veel behoefte aan of zo...quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee Fann... Maar anders zou het toch veel vaker gebeuren
Strooien niet in één keer kiepenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:47 schreef FANN het volgende:
[..]
shit...![]()
wij moeten mijn Pa nog uitstrooien, maar die gaat ook zwemmen
Ik heb geen Urn gezienquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon laten doen in een vliegtuigje of zo in zee... Hoef je er niet bij te zijn
ah bah... wat onpersoonlijk...quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon laten doen in een vliegtuigje of zo in zee... Hoef je er niet bij te zijn
Beetje laat he?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mijn moeder deden we allemaal een schepje, en met zo'n grote familie was het toen wel opquote:
We stonden gewoon aan de zee hoor. Mag overal tegenwoordigquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar om dan een boot voor op de Noordzee te regelen ......
Toen nog niet volgens mijquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
We stonden gewoon aan de zee hoor. Mag overal tegenwoordig
oh... daar was ik juist blij om... één keer meegemaakt bij mijn Oma, dat vond ik helemaal niks,quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn zwager was wel beetje over de zeik dat je tegenwoordig de kist niet meer de oven in ziet gaan maar ja het is een Duitser.
Het was een beetje akward die berg as en we stonden er naar te kijken. Toen het moment dat mijn broer er in ging roeren kon je me wegdragen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Bij mijn moeder deden we allemaal een schepje, en met zo'n grote familie was het toen wel op![]()
Mijn broer heeft het laatste beetje toen ook maar gewoon in het water gekwakt![]()
was trouwens wel een emo moment, maar daarna champagne
Nee dat is ik weet niet maar nog niet zo lang.quote:
Zo'n uitvaart is verplicht nummer voor mij, zet de knop om en het doet me weinig.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:52 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... daar was ik juist blij om... één keer meegemaakt bij mijn Oma, dat vond ik helemaal niks,
je zag hem niet het vuur ingaan, maar de kist ging zakken... vond ik helemaal niks....
Ja, jee, bij mij waren het mijn ouders, da's wel effe anders misschien?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo'n uitvaart is verplicht nummer voor mij, zet de knop om en het doet me weinig.
Mij wel, maar ik wil geen gedoe als ik zelf ga. Dure kistquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo'n uitvaart is verplicht nummer voor mij, zet de knop om en het doet me weinig.
Ze kunnen jou toch gewoon de gracht in pleuren daarquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Mij wel, maar ik wil geen gedoe als ik zelf ga. Dure kistHub de oven in en laat me maar waaien
simpel karton .. Brand lekker snelquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Mij wel, maar ik wil geen gedoe als ik zelf ga. Dure kistHub de oven in en laat me maar waaien
quote:
Waarom niet? Wat een onzin. Ik heb wel mijn wensen maar die kosten niksquote:
Nee ik wil in Egmond in de zee. Maar niet als een bergjequote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Ze kunnen jou toch gewoon de gracht in pleuren daar
Ook lekkerquote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik wil in Egmond in de zee. Maar niet als een bergje
Ja waarom is dat dikquote:
Mijn beide ouders leven nog zijn inmiddels ruim in de 80 , de band met hun is niet zo groot, was altijd op straat en al vroeg het huis uit.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, jee, bij mij waren het mijn ouders, da's wel effe anders misschien?
Of zou je het bij je moeder ook niet een beetje zwaarder hebben denk je, die leeft toch nog?
Ah... oké, dan snap ik het...quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn beide ouders leven nog zijn inmiddels ruim in de 80 , de band met hun is niet zo groot, was altijd op straat en al vroeg het huis uit.
Geen ruzie of zo maar de band met schoonbroer was bijvoorbeeld groter.
Ja maar ik wil in de zeequote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Omdat Egmond aan zee wel lekker is en niet dat hoopje...
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Moet je tegen je broer zeggen niet tegen mij
zijn laatste grap misschienquote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die klojo liet me zijn kist dragen terwijl die wist hoe ik zulke dingen haat.
vin je het gek?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:06 schreef chufi het volgende:
uniekhoorn heeft zich inmiddels weer bedacht ....
Leuk!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:12 schreef FANN het volgende:
Met deze boot waren we...
[ afbeelding ]
en er kwamen nog véél meer drankjes en hapjes, al die kastjes in de boot zaten vol![]()
was wél mooi
Sorry, ben wel cru maar dit is beter voor de nabestaandenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Was een waardig afscheid denk ik dan maar...
Ik heb een gevulde courgette. Het lijkt wel een donor hartquote:
nah... gadverdamme, maak dan een foto van wanneer het klaar isquote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een gevulde courgette. Het lijkt wel een donor hart [ afbeelding ]
Om even on topic te blijven
Da's toch niet cru?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:15 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Sorry, ben wel cru maar dit is beter voor de nabestaanden
Fijn!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:21 schreef FANN het volgende:
Je ziet daar ook nog een paar rozenblaadjes...
Het is godverdomme vegetarischequote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:17 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... gadverdamme, maak dan een foto van wanneer het klaar is
Ik heb zikkos en zie alles zwartquote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een gevulde courgette. Het lijkt wel een donor hart [ afbeelding ]
Om even on topic te blijven
Ik hoef de as van mn nabestaanden niet te zien...quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn broer's haren zijn spierwit, overaltenminste wat ik ervan gezien heb
dus ik dénk overal
Ik van niemandquote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoef de as van mn nabestaanden niet te zien...
Haha ik vertelde mijn zus ooit dat ik uitgestrooid wilde op het strand. Ze vond dat vreemd, "nee hoor dan kom je in een urn" Nou nee de kat loopt me omver en ik kom in de stofzuiger. Toen was ze even stilquote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:12 schreef chufi het volgende:
Je wilt toch niet een urn op je schoorsteenmantel...
Niet in huis halen... dat sowieso nietquote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Haha ik vertelde mijn zus ooit dat ik uitgestrooid wilde op het strand. Ze vond dat vreemd, "nee hoor dan kom je in een urn" Nou nee de kat loopt me omver en ik kom in de stofzuiger. Toen was ze even stil
Ik wil ook ik niemands huis zijn.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet in huis halen... dat sowieso niet
Ja maar soms doen nabestaanden dingen waar je het niet mee eens bent.. Je hebt alleen niets meer te beslissenquote:
Daarom heb ik het duidelijk gemaakt, en zorg ik ervoor dat ik niet op de schoorsteen van mijn zus kom te staanquote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar soms doen nabestaanden dingen waar je het niet mee eens bent.. Je hebt alleen niets meer te beslissen
Ik heb nog niets geregeld....quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Daarom heb ik het duidelijk gemaakt, en zorg ik ervoor dat ik niet op de schoorsteen van mijn zus kom te staan
Geregeld is een groot woord maar wat ik wil en niet wil is wel duidelijk.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog niets geregeld....
En ook nog geen behoefte aan
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Geregeld is een groot woord maar wat ik wil en niet wil is wel duidelijk.
OK gewoon op papier zetten...Dokument...quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Geregeld is een groot woord maar wat ik wil en niet wil is wel duidelijk.
De muziek nummers veranderen elk jaarquote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
OK gewoon op papier zetten...Dokument...
Willen we die vooraf horen?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik maak een mix van een uur en klaar.
Die mix ligt al klaar.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Willen we die vooraf horen?
Je weet maar nooit wanneer je tijd komt Piet...
Dus nog 1 keer en jij zult hem nooit meer horen...quote:Op zaterdag 11 juli 2015 01:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee, het is een echte mix ooit opgenomen als 1 track op festival en die is perfect.
Heb 'm zelf gemaakt en ga dan nog 1x een uur lang iedereen vervelen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 01:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus nog 1 keer en jij zult hem nooit meer horen...
En terecht, wat een stelletje aso-dozen die twee.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Veel succes
Nee hoor, voor mij was het ook duidelijk dat ie zijn dochter bedoelde, en mensen (maakt niet uit of dat mannen of vrouwen zijn) met kinderen begrijpen dat indd beter dan mensen zonder.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:52 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... ik kan best veel dingen begrijpen, maar jij was gewoon weer even vaag
Dito. Mijn account is leeg, heb er nog nooit een bericht op geplaatst. Ik vind dat echt volkomen onzin, maar als je wil zien wat anderen zoal doen, zo nieuwsgierig ben ik wel, heb je nu eenmaal een account nodig.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
, ik lurk
Ik heb mijn zoon de opdracht gegeven dat tegen de tijd dat het zover is hij met een pot zwarte verf en een verfroller van de Gamma ofzo, de standaard kist even helemaal zwart moet rollen.quote:
Doe je een antwoord rondje vandaag?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee hoor, voor mij was het ook duidelijk dat ie zijn dochter bedoelde, en mensen (maakt niet uit of dat mannen of vrouwen zijn) met kinderen begrijpen dat indd beter dan mensen zonder.
Nee, geen antwoord rondje, hoewel het er wel bijna op lijkt.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Doe je een antwoord rondje vandaag?
Misschien is dat zo, dat weet ik niet, maar ik denk dat ik als ik een kind zou hebben gehad,
(meer dan één kan ik me niet eens voorstellen) dat ik zo'n overbezorgde moeder zou zijn
geweest, niet leuk voor het kind![]()
Had ik wel een zoon willen hebben, dat welen iedere vrouw die in de buurt zou komen
zou ik al bij voorbaat niks vinden, niet goed genoeg voor MIJN zoon![]()
Dus misschien maar goed dat ik ze niet heb
Ah....quote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, geen antwoord rondje, hoewel het er wel bijna op lijkt.![]()
Ik was gisteren indd niet thuis, en zag dat jullie nogal actief waren geweest en nieuwsgierig als ik ben las ik een en ander terug.
Ik niet....quote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:29 schreef chufi het volgende:
Wil iemand nog een 20E kortingscode voor Hello Fresh?
Gewoon verven dat ding, ik wil ook voor geen geld in een houtkleurig ding, als het ding niet zwart is wil ik zonder kist verbrandt worden. Mijn zoon heeft ook al van mij vernomen waar ie de urn met as op de kop moet houden.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:16 schreef chufi het volgende:
Ik kijk volgende week wel even wat er nog aan zwarte kisten staat. Alhoewel begrafenissen in Spanje best wel duur zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |