Dan ben je al vroeg wakker.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 04:28 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Mijn wekker gaat om 6 uur, heb om 8 uur een afspraak bij de dokter(sassistente).
Ik word vaak 's nachts wakker en dan kan ik niet meer slapen. 'S ochtends kan ik altijd het fijnste en beste slapen maar dat gaat vandaag niet.quote:
Kan mijn eigen tijd indelen, in de ochtend ben ik minst productief en heb besloten om van 06:00 - 12:00u sowieso te slapen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 04:31 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik word vaak 's nachts wakker en dan kan ik niet meer slapen. 'S ochtends kan ik altijd het fijnste en beste slapen maar dat gaat vandaag niet.
Heerlijk tochquote:Op vrijdag 10 juli 2015 04:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kan mijn eigen tijd indelen, in de ochtend ben ik minst productief en heb besloten om van 06:00 - 12:00u sowieso te slapen.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 04:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer in het normale ritme?
Denk in Spanje dan maar of net daarvoorquote:Op vrijdag 10 juli 2015 04:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer in het normale ritme?
Ben een nachtmens en haat ochtenden, de zon zien opkomen vind ik altijd mooi moment om te gaan slapen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 04:39 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Heerlijk tochIk zet mijn wekker normaal altijd om 9 uur (meestal slaap ik dan alweer 2 uur) maar val dan altijd weer in slaap en rond half 10/tegen 10 uur ga ik er meestal pas uit.
Ik denk dat ik zo nog even ga proberen te slapen al verwacht ik er niet veel van.
Of zal ik voor de zekerheid alvast een plaatje zoekenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Niet slecht voor de eerste keerHammertime vind ik de leukste tot nu toe
een borrelglas vol bloed?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:16 schreef chufi het volgende:
Heb net wel een borrelglas vol bloed verloren.... Mn vinger gesneden ..... Daarom haat ik klussen...
Ja ik heb er nu een pleister op en het bloeden is gestopt....quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:46 schreef just me het volgende:
[..]
een borrelglas vol bloed?
heb je wel pleisters in huis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik heb er nu een pleister op en het bloeden is gestopt....HuilieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een webshop kan toch niet zomaar je geld houden omdat je misschien ooit nog eens ietsquote:Beste klant,
Naar aanleiding van uw email begrijp ik dat u nog op een terugbetaling wacht.
Bij het nazien van uw klantendossier ben ik tot de conclusie gekomen dat er inderdaad een creditsaldo op uw account staat. Dit creditsaldo bedraagt Ī 19,99.
Bedragen hoger dan 50Ī worden na 14 dagen teruggestort naar de klant. Bedragen lager dan 50Ī behouden we omdat de meeste klanten dit saldo gebruiken om nieuwe bestellingen te maken.
quote:Naar aanleiding van uw vraag heb ik ervoor gezorgd dat u de terugbetaling zo spoedig mogelijk ontvangt.
Ja echt het moet niet gekker worden...quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:56 schreef FANN het volgende:
Dit is toch idioot?
[..]
Een webshop kan toch niet zomaar je geld houden omdat je misschien ooit nog eens iets
besteld?![]()
Ik krijg het trouwens zo snel mogelijk teruggestortkom nou.....
[..]
Even kijken wat de experts ervan zeggen, ik vind het ronduit idioot als dit zomaar kanquote:
Ja dat zeker... Maar of het nu een dubbele of een enkele salto was weet ik niet meer... Zat net te zoeken of er misschien nog fotos van zijn... In het hostalletje zat er naast een een fotograaf die speiaal naar de fiestas kwam voor het maken van fotos... Maar nog niets gevonden... Morgen beginnen de feesten daar weer.. , ik zag dat mn dochter onderweg was die kant op....quote:
Mag je je dochter wel even waarschuwen om uit de buurt te blijven, maar dat heb je vast al gedaan.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zeker... Maar of het nu een dubbele of een enkele salto was weet ik niet meer... Zat net te zoeken of er misschien nog fotos van zijn... In het hostalletje zat er naast een een fotograaf die speiaal naar de fiestas kwam voor het maken van fotos... Maar nog niets gevonden... Morgen beginnen de feesten daar weer.. , ik zag dat mn dochter onderweg was die kant op....
Mn dochter is ouder nu dan dat ik toen was.... Ik denk niet dat ik dr nog moet waarschuwen..quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Mag je je dochter wel even waarschuwen om uit de buurt te blijven, maar dat heb je vast al gedaan.
en ik ben benieuwd naar de foto'stis wel eigen shuld dikke bult daar niet van
Neh... je hebt wél al het goede voorbeeld gegeven dat scheeltquote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Mn dochter is ouder nu dan dat ik toen was.... Ik denk niet dat ik dr nog moet waarschuwen..
Fucking hel. Ik had haar nooit punten moeten gevenquote:
Ze bestond nog geeneens....quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh... je hebt wél al het goede voorbeeld gegeven dat scheelt
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Fucking hel. Ik had haar nooit punten moeten geven
wie heeft haar, die kale?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Fucking hel. Ik had haar nooit punten moeten geven
Ik betaal niksquote:
Jawel... Maar het blijven soms net kinderen ,,,, Maar ze heeft niet zo veel met stieren ...quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:47 schreef FANN het volgende:
[..]
o nee, maar ze zal wel op de hoogte zijn toch?
Verdient hoor je had bij die vorige al 4 moeten hebben.quote:
Nah...ik was dit keer ook weer verbaasd ik zag veel leukere, maar ja de winnaar mag kiezenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Verdient hoor je had bij die vorige al 4 moeten hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |