Was zeker leuk, we moeten eens zien of zoiets nog eens kan inderdaad.quote:Op maandag 13 juli 2015 20:36 schreef Tjacka het volgende:
was wel kort zeg
wanneer komt er weer zo'n gappie don? was best leuk.
ik raad je trouwens ook aan om verder te kijken op het forumquote:Op maandag 13 juli 2015 20:34 schreef Peter_Dijkhoff het volgende:
Ik om zeker weer terug. Beviel me goed!!
Hetzelfdequote:Op maandag 13 juli 2015 20:23 schreef Peter_Dijkhoff het volgende:
Beste heren en dames,
Ik ga zo afsluiten, het uur vloog voorbij moet ik zeggen en ik wil jullie bedanken voor de belangteling en de (korte) gesprekken! Was een leuke ervaring!
Ik wens jullie allen een fijne avond toe! En wie weet ligt er een boek in de bus.....
Gr. Peter Dijkhoff
Dank je, en tot de volgende keer!quote:Op maandag 13 juli 2015 20:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ook een fijne avond en wellicht tot vaker!
Subtiel gedaan ditquote:Op maandag 13 juli 2015 21:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lijkt me wel een leuk boek voor op vakantie.
Cool, proficiat mannen.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:40 schreef senesta het volgende:
We hebben Peter gevraagd om drie vraagstellers uit te kiezen die hij de leukste vragen vond stellen en hij heeft zojuist zijn winnaars doorgegeven.
Dat zijn geworden..
Gert
Heeinz
Timmmmm
Gefeliciteerd![]()
![]()
Ik stuur jullie vanavond nog een PM om de nodige gegevens te verzamelen
Na een 3-0 overwinning door je eigen publiek uitgefloten worden, je zult dat in De Kuip niet snel zien gebeuren.quote:Op maandag 13 juli 2015 19:23 schreef Peter_Dijkhoff het volgende:
[..]
Dat heeft inderdaad ook met het stadion te maken, maar het blijft lastig er een verklaring voor te vinden. Een ding is zeker: fans van Feyenoord zijn over het algemeen minder kritisch dan Ajax-supporters.
Ik niet eens.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:40 schreef senesta het volgende:
We hebben Peter gevraagd om drie vraagstellers uit te kiezen die hij de leukste vragen vond stellen en hij heeft zojuist zijn winnaars doorgegeven.
Dat zijn geworden..
Gert
Heeinz
Timmmmm
Gefeliciteerd![]()
![]()
Ik stuur jullie vanavond nog een PM om de nodige gegevens te verzamelen
in de arena tegenwoordig ook niet meerquote:Op maandag 13 juli 2015 22:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Na een 3-0 overwinning door je eigen publiek uitgefloten worden, je zult dat in De Kuip niet snel zien gebeuren.
En ja daar wordt heus weleens met 3-0 gewonnen.
Bedankt voor je boek! Ben heel benieuwd!
Feyenoordsupporter ben je dan ook niet voor de lol, maar voor het masochismequote:Op maandag 13 juli 2015 19:23 schreef Peter_Dijkhoff het volgende:
[..]
Dat heeft inderdaad ook met het stadion te maken, maar het blijft lastig er een verklaring voor te vinden. Een ding is zeker: fans van Feyenoord zijn over het algemeen minder kritisch dan Ajax-supporters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |