Geen probleem hoorquote:Op maandag 13 juli 2015 20:17 schreef Tjacka het volgende:
Beste meneer Dijkhoff,
Ik baal enorm van uw clubkeuze en denk daarom dat ik het boek niet ga aanschafffen.
Met vriendelijke groet,
Tjacka
Ik moet eerlijk zeggen dat ik na de laatste Europese wedstrijd wel het idee kreeg dat de UEFA blijkbaar wel érg graag wilde dat Feijenoord naar huis gingquote:Op maandag 13 juli 2015 20:20 schreef Peter_Dijkhoff het volgende:
[..]
Ja haha, sommige denken dat echt. Ik denk door jaloezie, alles wordt aangegrepen om hun ongenoegen te uiten naar Ajax. In mijn ogen wat overdreven, maar die supporters zijn er wel degelijk.
Ik geloof ook best dat dat in het verleden wel een beetje waar is geweest. KNVB zat vol met Ajacieden. Afgelopen jaren is het eerder het tegenovergestelde.quote:Op maandag 13 juli 2015 20:20 schreef Peter_Dijkhoff het volgende:
[..]
Ja haha, sommige denken dat echt. Ik denk door jaloezie, alles wordt aangegrepen om hun ongenoegen te uiten naar Ajax. In mijn ogen wat overdreven, maar die supporters zijn er wel degelijk.
mooi zo!quote:Op maandag 13 juli 2015 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Vooruit dan maar weer. De Feyenoorders hier zijn ook best tof. Moet ik (helaas) toegeven.
Ik praat liever met f'noorders over voetbal dan met ajacieden. F'noorders hebben over het algemeen minder last van 818jes waardoor ze je beter begrijpen als je elke week naar het stadion ga.quote:Op maandag 13 juli 2015 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Vooruit dan maar weer. De Feyenoorders hier zijn ook best tof. Moet ik (helaas) toegeven.
Ja, Ajacieden willen mooi voetbal zien, Feyenoord-supporters werklust, clubliefde en passie.quote:Op maandag 13 juli 2015 20:23 schreef Adames het volgende:
Even mijn vraag van de eerste pagina directer stellen: houden Ajacieden meer van het spelletje voetbal en Feyenoorders meer van de club/sfeer?
In de gemiddelde kantine (vakantiewerk magazijn en ander onopgeleid werk) waar ik zat praatte ik dan weer liever met de Ajacieden. Waren geen echte echte, maar eerder mensen die veel van voetbal wisten en als ze al een clubvoorkeur hadden was het ajax.quote:Op maandag 13 juli 2015 20:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik praat liever met f'noorders over voetbal dan met ajacieden. F'noorders hebben over het algemeen minder last van 818jes waardoor ze je beter begrijpen als je elke week naar het stadion ga.
Bedankt. Fijne avond!quote:Op maandag 13 juli 2015 20:23 schreef Peter_Dijkhoff het volgende:
Beste heren en dames,
Ik ga zo afsluiten, het uur vloog voorbij moet ik zeggen en ik wil jullie bedanken voor de belangteling en de (korte) gesprekken! Was een leuke ervaring!
Ik wens jullie allen een fijne avond toe! En wie weet ligt er een boek in de bus.....
Gr. Peter Dijkhoff
Nou ja, volgens mij heeft Ajax beduidend meer fans die het voetbal enkel van de samenvattingen volgen, dus dit waag ik te betwijfelen.quote:Op maandag 13 juli 2015 20:23 schreef Adames het volgende:
Even mijn vraag van de eerste pagina directer stellen: houden Ajacieden meer van het spelletje voetbal en Feyenoorders meer van de club/sfeer?
Ik zit in België, als ik aangeef Feyenoorder te zijn kijken ze me bang aan..quote:Op maandag 13 juli 2015 20:24 schreef Adames het volgende:
[..]
In de gemiddelde kantine (vakantiewerk magazijn en ander onopgeleid werk) waar ik zat praatte ik dan weer liever met de Ajacieden. Waren geen echte echte, maar eerder mensen die veel van voetbal wisten en als ze al een clubvoorkeur hadden was het ajax.
Ook een fijne avond en wellicht tot vaker!quote:Op maandag 13 juli 2015 20:23 schreef Peter_Dijkhoff het volgende:
Beste heren en dames,
Ik ga zo afsluiten, het uur vloog voorbij moet ik zeggen en ik wil jullie bedanken voor de belangteling en de (korte) gesprekken! Was een leuke ervaring!
Ik wens jullie allen een fijne avond toe! En wie weet ligt er een boek in de bus.....
Gr. Peter Dijkhoff
quote:Op maandag 13 juli 2015 20:23 schreef Peter_Dijkhoff het volgende:
Beste heren en dames,
Gr. Peter Dijkhoff
Ik praat daar dan niet liever over. Daar heb ik FOK! dan voor. Ik praat liever over dat tripje daar en hoe fantastisch dat andere tripje was. Dat vind ik toffer.quote:Op maandag 13 juli 2015 20:24 schreef Adames het volgende:
[..]
In de gemiddelde kantine (vakantiewerk magazijn en ander onopgeleid werk) waar ik zat praatte ik dan weer liever met de Ajacieden. Waren geen echte echte, maar eerder mensen die veel van voetbal wisten en als ze al een clubvoorkeur hadden was het ajax.
jow bedanktquote:Op maandag 13 juli 2015 20:23 schreef Peter_Dijkhoff het volgende:
Beste heren en dames,
Gr. Peter Dijkhoff
wanneer gaan wij nog eens samen naar ajaxquote:Op maandag 13 juli 2015 20:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik praat daar dan niet liever over. Daar heb ik FOK! dan voor. Ik praat liever over dat tripje daar en hoe fantastisch dat andere tripje was. Dat vind ik toffer.
Dankjewel en wie weet tot ziens hier.quote:Op maandag 13 juli 2015 20:23 schreef Peter_Dijkhoff het volgende:
Beste heren en dames,
Gr. Peter Dijkhoff
niet kan ik niet meer maken met mijn nieuwe maten van 410quote:Op maandag 13 juli 2015 20:26 schreef Adames het volgende:
[..]
wanneer gaan wij nog eens samen naar ajax
ah kut man.quote:Op maandag 13 juli 2015 20:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
niet kan ik niet meer maken met mijn nieuwe maten van 410
quote:Op maandag 13 juli 2015 20:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
niet kan ik niet meer maken met mijn nieuwe maten van 410
Ok. Voor de rest mogen jullie DM gebruiken heren.quote:Op maandag 13 juli 2015 20:32 schreef Adames het volgende:
[..]
ah kut man.
dan ga ik maar met je vriendin. of zit die ook al tussen de trommels?
je ga met niemand heen dusquote:Op maandag 13 juli 2015 20:32 schreef Adames het volgende:
[..]
ah kut man.
dan ga ik maar met je vriendin. of zit die ook al tussen de trommels?
veel succes met de verkoopquote:Op maandag 13 juli 2015 20:34 schreef Peter_Dijkhoff het volgende:
Ik om zeker weer terug. Beviel me goed!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |