abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154229931
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 19:55 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

Wat een ontzettend aardig aanbod. Ik weet zeker dat TS hier wat mee kan :)
Dank je. Is het anders mogelijk dat 1 van jullie er ook bij is? Iemand van het moderatorteam of FrontPage redactie. Alles om het dicht te timmeren dat ik op welke manier dan ook, gezeik krijg. Mensen die zich nu aangesproken voelen, het zij dan maar zo, maar ik ben gisteravond echt van verbazing achterover gevallen van de reacties. Ergens snap ik het ook wel, omdat het 'raar' is dat iemand een onbekend veel geld geeft middels een 'koffer' ahum gewoon in een kartonnen doos dus. Maar wat ik al zei, mensen... stap eens over je schaduw heen en kijk eens verder... probeer het gewoon een keer, er is nog genoeg moois in de wereld hoor en daar doe ik graag m'n bijdrage voor, om dat nog groter te maken.
  vrijdag 10 juli 2015 @ 20:01:19 #177
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_154229997
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 18:46 schreef bombmannl het volgende:

[..]

Oppakken en verhoren kan altijd. Maar diegene daadwerkelijk via de rechter schuldig bevonden krijgen, daar is BEWIJS VOOR NODIG.

En het DOEL van TS is een schadevergoeding krijgen van de huurbaas. Dus dan MOET DE HUURBAAS 'SCHULDIG' BEVONDEN WORDEN door de rechter die dit concludeert aan de hand van BEWIJS. Zodoende MOET de huurbaas TS de schadevergoeding betalen.

Nu duidelijk? :') !
Joh verder alles goed..?
Doel van TS is om fatsoenlijk te kunnen wonen.. daar begon dit topic mee..

Dus geef ik het advies aan TS om aangifte van huisvredebreuk te doen.. aangezien dat feit gepleegd is.. (inmiddels twee keer geloof ik)
Het is verder aan de politie om daar mee te doen wat ze willen, maar dan moeten ze wel op de hoogte zijn van die feiten..

Dat jij gaat lopen schreeuwen over bewijs en veroordeling is helemaal niet van belang..

Als de politie op de hoogte is van de feiten zullen ze eerder ingrijpen, en nee dat gebeurt niet als niemand ze op de hoogte stelt van die feiten..
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 10 juli 2015 @ 20:05:51 #178
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_154230141
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 19:47 schreef empa1010 het volgende:
Hoi allemaal, ik durf hier eigenlijk niet eens meer te reageren maar ik zal het nog 1 maal doen. M'n aanbod staat nog TS en hetgeen je nu overkomt met die pesterijen had ik al wel gedacht, dat dat zou gaan gebeuren.
...
Ik begrijp dat je heel graag iets voor Drieklank wilt doen. Daarom raad ik je aan om dit direct te bespreken en niet meer openlijk zodat iedereen er een mening over geeft. Niemand die er negatief over kan spreken en niemand die je er van beschuldigd om niet 'echt' te zijn.

Volgens mij is het iets tussen jou en Drieklank.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_154230155
Ik vind het superlief van jou Empa maar zo lang ts hier niet op reageert komt het voor sommigen inderdaad wat drammerig over als je het steeds herhaalt (en geloof me, ik ken dat persoonlijk, ooit hier op FOK een aantal keren iets aangeboden te halen voor iemand, meerdere malen puur omdat ik dacht dat de vrager het niet las en ik werd ook voor drammer versleten, zo erg dat ik het even helemaal beu was op FOK, met hatelijke pb's "o wat ben jij een slijmbal/ wit voetje halen/dramdoos/moet je weer interessant doen/kwijlen kan jij goed/ ben jij de heilige paus soms/" etcetera en al, inclusief smilies :') ) Zo die gaat gaat-ie maar als er niet op ingegaan wordt door to na zoveel keren dat lieve en genereuze aanbod, laat dan gaan en anders via PB/DM . Je bent in elk geval een cutie IMHO :*

[ Bericht 6% gewijzigd door knoblaucha6 op 10-07-2015 20:17:07 ]
Waar het stinkt is het warm.
pi_154230563
Bedankt Nizno en knoblaucha6, gaat goedkomen op deze manier. Hopelijk heeft ts dan eerdaags goed nieuws :)
pi_154230657
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 20:20 schreef empa1010 het volgende:
Bedankt Nizno en knoblaucha6, gaat goedkomen op deze manier. Hopelijk heeft ts dan eerdaags goed nieuws :)
Let even op dat ts het weekend zond er internet zit en dus maandag pas kan reageren.
pi_154230942
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 20:22 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Let even op dat ts het weekend zond er internet zit en dus maandag pas kan reageren.
Misschien heeft hij wel zo'n ding, zo'n plat geval waar je mee schijnt te kunnen bellen en zelfs internetten, zo'n geval waar ik de ballen van snap als ouwe doosch. Het zou zo maar kunnen :P
pi_154233690
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 20:32 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Misschien heeft hij wel zo'n ding, zo'n plat geval waar je mee schijnt te kunnen bellen en zelfs internetten, zo'n geval waar ik de ballen van snap als ouwe doosch. Het zou zo maar kunnen :P
Lees anders eerst even het topic voor je bijdehand komt doen. :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 15:11 schreef Drieklank het volgende:
...

Ik zal misschien nog een uur online blijven, maar dan moet ik echt weg en zit ik zonder internet en alles dit weekend, Dus kan ik even niet meer reageren.
pi_154233965
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 21:58 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Lees anders eerst even het topic voor je bijdehand komt doen. :')

[..]

Mag ik nou echt niet een grapje maken over dat voor de meeste mensen blijkbaar onmisbare ding wat aan hun oor/hand/voet 24/7 lijkt te zijn vastgeplakt? :'(
For the record: Ik juich het juist toe dat niet iedereen fulltime op internet of op fora zit, alsof er bljkbaar niks anders bestaat in het leven dan social media (en café's en hotels, zelfs de MCDrek hebben echt wel wifi) En nee, ik heb ook geen internet op mijn simpele mobiel, zo bijdehand ben ik dus wel, heb wel wat beters te doen dan 24/7 op social media te zitten kutten 8-) .

[ Bericht 8% gewijzigd door knoblaucha6 op 10-07-2015 22:12:17 ]
pi_154234162
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 18:46 schreef bombmannl het volgende:

[..]

Oppakken en verhoren kan altijd. Maar diegene daadwerkelijk via de rechter schuldig bevonden krijgen, daar is BEWIJS VOOR NODIG.

En het DOEL van TS is een schadevergoeding krijgen van de huurbaas. Dus dan MOET DE HUURBAAS 'SCHULDIG' BEVONDEN WORDEN door de rechter die dit concludeert aan de hand van BEWIJS. Zodoende MOET de huurbaas TS de schadevergoeding betalen.

Nu duidelijk? :') !
1. Bewijsvergaring is een taak van de politie, niet van de aangever.
2. Voor schadevergoeding hoeft de huisbaas helemaal niet schuldig bevonden te worden door de POLITIERECHTER. Onzin.

Zo duidelijk? Mooi.

Ik zou maar geen rechten gaan studeren.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_154234322
@empa1010

Ik heb me tot nu van commentaar onthouden, vind je idee sympathiek maar heb al even de indruk dat ik in een FHF-topic beland ben. En met je laatste post zelfs in een BNW-topic.

Zoals gezegd, je punt is duidelijk maar bespaar WGR de details en handel het via pm/dm af als TS weer online is.

Ik wou het even kwijt. Verder respect.
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  vrijdag 10 juli 2015 @ 22:23:16 #187
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_154234525
TS, wat ik niet begrijp is waarom je daar in godsnaam nog zit? Is het een principekwestie geworden? Je beseft toch wel dat je daar hoe dan ook weg gaat, je huurt een kamer en de verhuurder wilt je er uit. Je gaat er uit. Waarom ga je dit, steeds meer zinlozer lijkende, gevecht aan?

Ongelofelijk lief dat je een overlevingspakket van een paar K aangeboden word maar wáárom? 2K van een Fok!ker om vervolgens 2500 van een verhuurder te krijgen? (Die toch al geen cent heeft, zoals je zegt. Kan je daar ook naar fluiten..) Je klaagt over het woongenot, dat je op de grond slaapt en alleen een setje kleren bij je hebt. Ik vind het oprecht heel naar voor je maar is actief op zoek gaan naar een andere woonruimte ipv je geld stoppen in deze zaak niet beter, ook voor jezelf? Dat voelt misschien als opgeven maar besef dat dit makkelijk nog maanden kan duren. Kan me niet voorstellen dat dat het waard is.

Alle respect voor je, al is het maar om te laten zien dat het op moet houden met verhuurders die alles denken te flikken maar weeg wel af wat het je uiteindelijk gaat opleveren.
pi_154234528
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 22:12 schreef r_one het volgende:

[..]

1. Bewijsvergaring is een taak van de politie, niet van de aangever.
2. Voor schadevergoeding hoeft de huisbaas helemaal niet schuldig bevonden te worden door de POLITIERECHTER. Onzin.

Zo duidelijk? Mooi.

Ik zou maar geen rechten gaan studeren.
:')

Wijsneus
pi_154235030
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 22:23 schreef bombmannl het volgende:

[..]

Wijsneus
:6
.
pi_154235108
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 22:23 schreef CruisinDen het volgende:
TS, wat ik niet begrijp is waarom je daar in godsnaam nog zit? Is het een principekwestie geworden?
Om dezelfde reden als waarom je je baan niet moet opzeggen voor je een nieuw contract getekend en wel in je tas hebt zitten.
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 10 juli 2015 @ 22:48:51 #191
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_154235361
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 22:23 schreef bombmannl het volgende:

[..]

Wijsneus
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 22:39 schreef r_one het volgende:

[..]

:6
;(

Genoeg nu?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_154235450
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 16:30 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Hier de regels waar een verhuurder zich aan moet houden om de huur op te zeggen. Even uitlichten: Het huurcontract wordt pas beëindigd als de huurder, en eventuele medehuurder(s), schriftelijk instemt met de huuropzegging. Stemt de huurder niet in, dan kunt u na 6 weken naar de rechter gaan.
Als die verhuurder dat zou doen he, naar de rechter gaan, heeft hij toch nog steeds geen geldige grond om eenzijdig de huurovereenkomst te beëindigen?
pi_154235457
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 22:42 schreef vaneiges het volgende:

[..]

Om dezelfde reden als waarom je je baan niet moet opzeggen voor je een nieuw contract getekend en wel in je tas hebt zitten.
Dat vind ik eigenlijk best een mooie vergelijking met dien verstande dat je wel na je werk weer fijn naar huis moet kunnen gaan, en laat dat nou net niet zo zijn ;(
  vrijdag 10 juli 2015 @ 22:53:09 #194
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_154235530
Nee, maar je wil zo'n lul toch ook niet met zulke dingen laten wegkomen?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_154235631
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 22:51 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Dat vind ik eigenlijk best een mooie vergelijking met dien verstande dat je wel na je werk weer fijn naar huis moet kunnen gaan, en laat dat nou net niet zo zijn ;(
Ja dus daarom moet die verhuurder even op zijn plek gezet worden door politie en/of rechter.
pi_154236174
Voor alles en alle meningen is wat te zeggen, feit is dat wij straks allemaal lekker ons bed in kruipen en onze moeie ogen en dito lijven te ruste kunnen leggen. Laten we hopen dat to dat ook kan, waar hij ook (soort van) slaapt. Zulks vreet potten energie en juist goede nachtrust is heel belangrijk. zeker als je bomvol stress zit (zegt de ultieme insomniapatient :') )
pi_154239610
Ik heb alle topics doorgelezen en holy shit wat een verhaal zeg. Respect voor hoe TS met de situatie om gaat, ik had het zeker niet beter gedaan.
Ontzettend lief aanbod van Empa, er zouden meer mensen zoals jij moeten zijn. Snap de kritiek daarop helemaal niet. Ik hoop dat TS alsnog besluit op jouw aanbod in te gaan.
TS, voor wat het waard is, sterkte.
Woord.
pi_154242394
Buiten dat TS de situatie gaat winnen of verliezen moet er voor hem wel een oplossing komen. Hoe goed ben je met je baas? Kun je niet iets met hem overleggen dat je ten tijde van nood een paar nachten op het werk mag overnachten?
pi_154242400
TS, kan je niet samen met een of meer van huidige huisgenoten particulier gaan huren elders?
pi_154249709
Is de TS wel helemaal fair dan?
Hij wist dat verhuurder in financiele problemen zat met een huis dat hij niet meer kon betalen.
Dus wellicht is verhuurder zelf elders gaan wonen (familie) en met de huur zo de hypotheek en vaste lasten te betalen tot hij huis kon verkopen. Ook omdat de andere bewoners een aangepast huurcontract hebben.
Je gaat ook akkoord met bezichtigingen en alles en als huis verkocht kan worden ga je opeens op je strepen staan waardoor verkoop in gevaar komt en financiele situatie verhuurder nog slechter word en ook een heel gezin in de ellende komt.
Dat omdat TS stug vast houdt aan een bezemkast (waar die teveel voor betaald) en opeens principieel is. Ook hem aangeven bij de belasting en dergelijke. Dat is ook bewust mensen verder in een penibele situatie storten.

Bovendien weten we alleen verhaal van TS.
Misschien heeft verhuurder wel direct gezegd: Je kan huren maar totdat ik problemen heb opgelost of verkoop gezien de "hospice" contracten.

En vind niet gek dat de politie weinig doet. Die zijn zwaar onderbezet en die zitten niet te wachten op dit soort gedoe.

TS, als die volledig de waarheid spreekt, zal de zaak winnen.
Maar dan ben je veel tijd, stress, ergernis, etc verder.
en dat voor 2500 euro...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')