Dank je. Is het anders mogelijk dat 1 van jullie er ook bij is? Iemand van het moderatorteam of FrontPage redactie. Alles om het dicht te timmeren dat ik op welke manier dan ook, gezeik krijg. Mensen die zich nu aangesproken voelen, het zij dan maar zo, maar ik ben gisteravond echt van verbazing achterover gevallen van de reacties. Ergens snap ik het ook wel, omdat het 'raar' is dat iemand een onbekend veel geld geeft middels een 'koffer' ahum gewoon in een kartonnen doos dus. Maar wat ik al zei, mensen... stap eens over je schaduw heen en kijk eens verder... probeer het gewoon een keer, er is nog genoeg moois in de wereld hoor en daar doe ik graag m'n bijdrage voor, om dat nog groter te maken.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:55 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Wat een ontzettend aardig aanbod. Ik weet zeker dat TS hier wat mee kan
Joh verder alles goed..?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:46 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Oppakken en verhoren kan altijd. Maar diegene daadwerkelijk via de rechter schuldig bevonden krijgen, daar is BEWIJS VOOR NODIG.
En het DOEL van TS is een schadevergoeding krijgen van de huurbaas. Dus dan MOET DE HUURBAAS 'SCHULDIG' BEVONDEN WORDEN door de rechter die dit concludeert aan de hand van BEWIJS. Zodoende MOET de huurbaas TS de schadevergoeding betalen.
Nu duidelijk?!
Ik begrijp dat je heel graag iets voor Drieklank wilt doen. Daarom raad ik je aan om dit direct te bespreken en niet meer openlijk zodat iedereen er een mening over geeft. Niemand die er negatief over kan spreken en niemand die je er van beschuldigd om niet 'echt' te zijn.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:47 schreef empa1010 het volgende:
Hoi allemaal, ik durf hier eigenlijk niet eens meer te reageren maar ik zal het nog 1 maal doen. M'n aanbod staat nog TS en hetgeen je nu overkomt met die pesterijen had ik al wel gedacht, dat dat zou gaan gebeuren.
...
Let even op dat ts het weekend zond er internet zit en dus maandag pas kan reageren.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:20 schreef empa1010 het volgende:
Bedankt Nizno en knoblaucha6, gaat goedkomen op deze manier. Hopelijk heeft ts dan eerdaags goed nieuws
Misschien heeft hij wel zo'n ding, zo'n plat geval waar je mee schijnt te kunnen bellen en zelfs internetten, zo'n geval waar ik de ballen van snap als ouwe doosch. Het zou zo maar kunnenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:22 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Let even op dat ts het weekend zond er internet zit en dus maandag pas kan reageren.
Lees anders eerst even het topic voor je bijdehand komt doen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:32 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel zo'n ding, zo'n plat geval waar je mee schijnt te kunnen bellen en zelfs internetten, zo'n geval waar ik de ballen van snap als ouwe doosch. Het zou zo maar kunnen
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:11 schreef Drieklank het volgende:
...
Ik zal misschien nog een uur online blijven, maar dan moet ik echt weg en zit ik zonder internet en alles dit weekend, Dus kan ik even niet meer reageren.
Mag ik nou echt niet een grapje maken over dat voor de meeste mensen blijkbaar onmisbare ding wat aan hun oor/hand/voet 24/7 lijkt te zijn vastgeplakt?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:58 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Lees anders eerst even het topic voor je bijdehand komt doen.
[..]
1. Bewijsvergaring is een taak van de politie, niet van de aangever.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:46 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Oppakken en verhoren kan altijd. Maar diegene daadwerkelijk via de rechter schuldig bevonden krijgen, daar is BEWIJS VOOR NODIG.
En het DOEL van TS is een schadevergoeding krijgen van de huurbaas. Dus dan MOET DE HUURBAAS 'SCHULDIG' BEVONDEN WORDEN door de rechter die dit concludeert aan de hand van BEWIJS. Zodoende MOET de huurbaas TS de schadevergoeding betalen.
Nu duidelijk?!
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:12 schreef r_one het volgende:
[..]
1. Bewijsvergaring is een taak van de politie, niet van de aangever.
2. Voor schadevergoeding hoeft de huisbaas helemaal niet schuldig bevonden te worden door de POLITIERECHTER. Onzin.
Zo duidelijk? Mooi.
Ik zou maar geen rechten gaan studeren.
quote:
Om dezelfde reden als waarom je je baan niet moet opzeggen voor je een nieuw contract getekend en wel in je tas hebt zitten.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:23 schreef CruisinDen het volgende:
TS, wat ik niet begrijp is waarom je daar in godsnaam nog zit? Is het een principekwestie geworden?
quote:
quote:
Als die verhuurder dat zou doen he, naar de rechter gaan, heeft hij toch nog steeds geen geldige grond om eenzijdig de huurovereenkomst te beëindigen?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:30 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Hier de regels waar een verhuurder zich aan moet houden om de huur op te zeggen. Even uitlichten: Het huurcontract wordt pas beëindigd als de huurder, en eventuele medehuurder(s), schriftelijk instemt met de huuropzegging. Stemt de huurder niet in, dan kunt u na 6 weken naar de rechter gaan.
Dat vind ik eigenlijk best een mooie vergelijking met dien verstande dat je wel na je werk weer fijn naar huis moet kunnen gaan, en laat dat nou net niet zo zijnquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:42 schreef vaneiges het volgende:
[..]
Om dezelfde reden als waarom je je baan niet moet opzeggen voor je een nieuw contract getekend en wel in je tas hebt zitten.
Ja dus daarom moet die verhuurder even op zijn plek gezet worden door politie en/of rechter.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:51 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk best een mooie vergelijking met dien verstande dat je wel na je werk weer fijn naar huis moet kunnen gaan, en laat dat nou net niet zo zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |