Als ts aanbiedt om bb erbij te halen en het wordt afgeslagen of verhuurder gaat in dat gesprek agressief doen staat ts alleen maar weer sterker bij de rechter.quote:
Waarom lees ik niets over tweemaal huisvredebreuk in dit verhaal..?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:37 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Ik heb hem net gebeld en hij kan ook weinig doen. Ten eerste zit hij nu zelf op de fiets en is hij met twee dingen tegelijk bezig. Ten tweede zegt hij: ik word via Twitter opeens in een B-film betrokken en ik ken maar 1 kant van het verhaal. Ten derde: hij is niet de wijkagent van mijn wijk, dus hij kan zelf niet langskomen. Vervolgens een herhaling van zetten:
- Heb je de wijkagent al ingeschakeld? Ja heb ik meerdere keren gedaan, nog steeds geen wijkagent gezien.
- Als je zegt een advocaat en de politie in te schakelen, dan schrikt hij misschien en denkt hij dat hij op moet passen.
- Heb ik gedaan, geen effect gehad. Het is wel heel moeilijk en civielrechtelijk allemaal. Ja, dat heb ik vaker gehoord. Enzovoorts ad infinitum...
- Je bent bedreigd? Ja, stond met vrouw en zoon tegen de deur te rammen. Dat mag gewoon hoor! Ja, maar ik ben daar alleen, hij heeft daar niets te zoeken en hij heeft eerder mijn kamer ontruimd en sloten vervangen, dus ik wist niet wat hij nu weer ging doen, misschien ging hij me wel in elkaar slaan omdat zijn vorige acties geen effect hadden. Hij: ja, ja...
Enige goede tip die ik heb meegekregen is naar een ander bureau gaan en daar mijn beklag doen. Daar kan ik wel wat mee.
Het is niet alsof deze agent nu de reddende engel is die alles goed gaat maken en TS een eigenwijze klootzak is die geen gebruik wil maken van dit fantastische geschenk uit de hemel. Zo word ik nu wel even afgeschilderd, houd toch op.
Dat laatste en tja, Rotterdam, Capelle, enough said, zat te doen daar wat dringender is. (wat niet zegt dat ik het niet met je eens ben overigens)quote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:07 schreef r_one het volgende:
[..]
Ach kom nou, iemand dringt je woning binnen, wat is er nou urgenter (behalve moord en doodslag)?
Het proberen waard.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:13 schreef vaneiges het volgende:
[..]
Als ts aanbiedt om bb erbij te halen en het wordt afgeslagen of verhuurder gaat in dat gesprek agressief doen staat ts alleen maar weer sterker bij de rechter.
Ja want die verhuurder weet dat TS zijn spullen op een huisgenoot's kamer liggen?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:13 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Waarom lees ik niets over tweemaal huisvredebreuk in dit verhaal..?
En het feit dat je niet bij je spullen kan?
Gokken dat hij gaat dreigen is natuurlijk niets waard voor de politie.. en ik kan zijn "ja ja"wel begrijpen als je het alleen maar hebt over dat er iemand voor je deur staat..
Dat beweert hij zelf, het is nog maar de vraag of dit echt zo is.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:49 schreef bombmannl het volgende:
[..]
En Eigenaar staat gewoon (al tijdens deze hele soap ingeschreven op het adres van TS.
En dan mag je wel zonder toestemming iemands kamer in?quote:
Ook niet van inbraak, vernieling, moord of liquidaties.. toch worden daar mensen voor opgepakt en verhoord..quote:
Zeker wel. Even teruglezen. Topic begint al met bezichtigingen op zijn kamer zonder toestemming van ts en zonder vertegenwoordiging door een OvJ. Hier gaat verhuurder al meteen nat.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:49 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Nergens bewijzen van huisvredebreuk.
Is dat gefilmd?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:02 schreef vaneiges het volgende:
[..]
Zeker wel. Even teruglezen. Topic begint al met bezichtigingen op zijn kamer zonder toestemming van ts en zonder vertegenwoordiging door een OvJ. Hier gaat verhuurder al meteen nat.
Voor een veroordeling is bewijs nodig, waar zie jij bewijs?!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:58 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
En dan mag je wel zonder toestemming iemands kamer in?![]()
![]()
Blijft huisvredebreuk; zich zonder toestemming toegang tot het gehuurde verschaffen cq met het explicite verhaal dat verhuurder niet zonder afspraak binnen mag treden als huurder dat niet wil..
Of is dat in een hospita constructie verschillend van gewoon een kamer huren in een pand met meerdere kamers?
(ik heb het dus over de kamer.. niet over het huis, dat is nooit huisvredebreuk.. pas als je het hele huis huurt)
[..]
Ook niet van inbraak, vernieling, moord of liquidaties.. toch worden daar mensen voor opgepakt en verhoord..
Hoor jij mij over een veroordeling?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:05 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Voor een veroordeling is bewijs nodig, waar zie jij bewijs?!
🙈quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:06 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Hoor jij mij over een veroordeling?
Oppakken en verhoren is de standaardprocedure die eerst komt..
ONZIN..quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:08 schreef bombmannl het volgende:
[..]
🙈
Een veroordeling/straf/boete whatever. Overal is bewijs voor nodig.
Ik zou geen rechten gaan studeren als ik jou was
Oppakken en verhoren kan altijd. Maar diegene daadwerkelijk via de rechter schuldig bevonden krijgen, daar is BEWIJS VOOR NODIG.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:10 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
ONZIN..
Waarom worden er dan meerdere mensen opgepakt en verhoord voor hetzelfde vergrijp en pakt men niet in 1 keer de dader?
Met je als ik jou was..
Dat is natuurlijk niet verboden en is zeker geen bedreiging. Ben je het gesprek wel eens met hem aangegaan nadat de situatie is geėscaleerd,volgens mij is het helemaal niet onverstandig dat gesprek aan te gaan namelijk.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:06 schreef Drieklank het volgende:
Ja 'praten', in de zin van mij de les lezen dat ik daar niet mag wonen.
Wat een ontzettend aardig aanbod. Ik weet zeker dat TS hier wat mee kanquote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:47 schreef empa1010 het volgende:
Hoi allemaal, ik durf hier eigenlijk niet eens meer te reageren maar ik zal het nog 1 maal doen. M'n aanbod staat nog TS en hetgeen je nu overkomt met die pesterijen had ik al wel gedacht, dat dat zou gaan gebeuren.
Ik had het geld in een doos gedaan (zoals je weet, zelfs wat voor winkelketen er op stond) en die staat hier nog intact en wel. Ik heb zojuist getwijfeld of ik dit zou gaan typen maar ik wil dat mijn aanbod blijft staan, op voorwaarde dat bijv. de politie bij de overdracht is. Pinbonnetje doe ik er bij.
Had er zelfs etenswaren bij in gedaan, alles dicht en verpakt (Peijnenburg per stuk verpakte plakjes ontbijtkoek, Belvita ontbijtkoekjes melk/granen, 2 zakken snoep) maar ook dat durf ik er al niet meer in te laten zitten na alles wat ik hier gelezen heb. Stel dat je zou gaan denken: er zit vast gif of iets ingespoten. Ben gisteravond afgehaakt omdat ik hier gewoon geen zin in heb. Ik kan je voor 1 miljoen % garanderen dat het geld uit de pinautomaat komt en dat het zuivere koffie is. Maar hoe ik het forum hier van kan overtuigen, nou dat hoeft wat mij betreft niet eens meer. Sorry mods, voor de overlast. Ts, aanbod staat dus nog, maar het zal op een veilige manier bij jou moeten komen. Aanbod van m'n kennis blijft ook staan om het af te geven, maar dan 'open en bloot' zodat de politie er ook vanaf weet. Niks te verbergen mensen... aluhoedjes mogen weer af dus.
Dank je. Is het anders mogelijk dat 1 van jullie er ook bij is? Iemand van het moderatorteam of FrontPage redactie. Alles om het dicht te timmeren dat ik op welke manier dan ook, gezeik krijg. Mensen die zich nu aangesproken voelen, het zij dan maar zo, maar ik ben gisteravond echt van verbazing achterover gevallen van de reacties. Ergens snap ik het ook wel, omdat het 'raar' is dat iemand een onbekend veel geld geeft middels een 'koffer' ahum gewoon in een kartonnen doos dus. Maar wat ik al zei, mensen... stap eens over je schaduw heen en kijk eens verder... probeer het gewoon een keer, er is nog genoeg moois in de wereld hoor en daar doe ik graag m'n bijdrage voor, om dat nog groter te maken.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:55 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Wat een ontzettend aardig aanbod. Ik weet zeker dat TS hier wat mee kan
Joh verder alles goed..?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:46 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Oppakken en verhoren kan altijd. Maar diegene daadwerkelijk via de rechter schuldig bevonden krijgen, daar is BEWIJS VOOR NODIG.
En het DOEL van TS is een schadevergoeding krijgen van de huurbaas. Dus dan MOET DE HUURBAAS 'SCHULDIG' BEVONDEN WORDEN door de rechter die dit concludeert aan de hand van BEWIJS. Zodoende MOET de huurbaas TS de schadevergoeding betalen.
Nu duidelijk?!
Ik begrijp dat je heel graag iets voor Drieklank wilt doen. Daarom raad ik je aan om dit direct te bespreken en niet meer openlijk zodat iedereen er een mening over geeft. Niemand die er negatief over kan spreken en niemand die je er van beschuldigd om niet 'echt' te zijn.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:47 schreef empa1010 het volgende:
Hoi allemaal, ik durf hier eigenlijk niet eens meer te reageren maar ik zal het nog 1 maal doen. M'n aanbod staat nog TS en hetgeen je nu overkomt met die pesterijen had ik al wel gedacht, dat dat zou gaan gebeuren.
...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |