Let even op dat ts het weekend zond er internet zit en dus maandag pas kan reageren.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:20 schreef empa1010 het volgende:
Bedankt Nizno en knoblaucha6, gaat goedkomen op deze manier. Hopelijk heeft ts dan eerdaags goed nieuws
Misschien heeft hij wel zo'n ding, zo'n plat geval waar je mee schijnt te kunnen bellen en zelfs internetten, zo'n geval waar ik de ballen van snap als ouwe doosch. Het zou zo maar kunnenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:22 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Let even op dat ts het weekend zond er internet zit en dus maandag pas kan reageren.
Lees anders eerst even het topic voor je bijdehand komt doen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:32 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel zo'n ding, zo'n plat geval waar je mee schijnt te kunnen bellen en zelfs internetten, zo'n geval waar ik de ballen van snap als ouwe doosch. Het zou zo maar kunnen
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:11 schreef Drieklank het volgende:
...
Ik zal misschien nog een uur online blijven, maar dan moet ik echt weg en zit ik zonder internet en alles dit weekend, Dus kan ik even niet meer reageren.
Mag ik nou echt niet een grapje maken over dat voor de meeste mensen blijkbaar onmisbare ding wat aan hun oor/hand/voet 24/7 lijkt te zijn vastgeplakt?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:58 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Lees anders eerst even het topic voor je bijdehand komt doen.
[..]
1. Bewijsvergaring is een taak van de politie, niet van de aangever.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:46 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Oppakken en verhoren kan altijd. Maar diegene daadwerkelijk via de rechter schuldig bevonden krijgen, daar is BEWIJS VOOR NODIG.
En het DOEL van TS is een schadevergoeding krijgen van de huurbaas. Dus dan MOET DE HUURBAAS 'SCHULDIG' BEVONDEN WORDEN door de rechter die dit concludeert aan de hand van BEWIJS. Zodoende MOET de huurbaas TS de schadevergoeding betalen.
Nu duidelijk?!
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:12 schreef r_one het volgende:
[..]
1. Bewijsvergaring is een taak van de politie, niet van de aangever.
2. Voor schadevergoeding hoeft de huisbaas helemaal niet schuldig bevonden te worden door de POLITIERECHTER. Onzin.
Zo duidelijk? Mooi.
Ik zou maar geen rechten gaan studeren.
quote:
Om dezelfde reden als waarom je je baan niet moet opzeggen voor je een nieuw contract getekend en wel in je tas hebt zitten.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:23 schreef CruisinDen het volgende:
TS, wat ik niet begrijp is waarom je daar in godsnaam nog zit? Is het een principekwestie geworden?
quote:
quote:
Als die verhuurder dat zou doen he, naar de rechter gaan, heeft hij toch nog steeds geen geldige grond om eenzijdig de huurovereenkomst te beëindigen?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:30 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Hier de regels waar een verhuurder zich aan moet houden om de huur op te zeggen. Even uitlichten: Het huurcontract wordt pas beëindigd als de huurder, en eventuele medehuurder(s), schriftelijk instemt met de huuropzegging. Stemt de huurder niet in, dan kunt u na 6 weken naar de rechter gaan.
Dat vind ik eigenlijk best een mooie vergelijking met dien verstande dat je wel na je werk weer fijn naar huis moet kunnen gaan, en laat dat nou net niet zo zijnquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:42 schreef vaneiges het volgende:
[..]
Om dezelfde reden als waarom je je baan niet moet opzeggen voor je een nieuw contract getekend en wel in je tas hebt zitten.
Ja dus daarom moet die verhuurder even op zijn plek gezet worden door politie en/of rechter.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:51 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk best een mooie vergelijking met dien verstande dat je wel na je werk weer fijn naar huis moet kunnen gaan, en laat dat nou net niet zo zijn
Jawel.quote:
TS doneert maandelijks 400 euro in het huishoudpotje van verhuurder. Sympathiek toch?quote:Hij wist dat verhuurder in financiele problemen zat met een huis dat hij niet meer kon betalen.
Lekker logisch, dan heeft verhuurder dubbele woonlasten.quote:Dus wellicht is verhuurder zelf elders gaan wonen (familie) en met de huur zo de hypotheek en vaste lasten te betalen tot hij huis kon verkopen.
Ja en?quote:Ook omdat de andere bewoners een aangepast huurcontract hebben.
Dat ben je gewoon verplicht.quote:Je gaat ook akkoord met bezichtigingen
Op z'n strepen staan? Jij vertrekt ook zonder morren als je baas zegt dat het bedrijf is overgenomen door een ander?quote:en alles en als huis verkocht kan worden ga je opeens op je strepen staan waardoor verkoop in gevaar komt
Dus het huurrecht kunnen we maar beter door de shredder halen?quote:en financiele situatie verhuurder nog slechter word en ook een heel gezin in de ellende komt.
Nee, dan de verhuurder, die is goed bezig.quote:Dat omdat TS stug vast houdt aan een bezemkast (waar die teveel voor betaald) en opeens principieel is. Ook hem aangeven bij de belasting en dergelijke. Dat is ook bewust mensen verder in een penibele situatie storten.
En van verhuurder. Zie geluidsopname.quote:Bovendien weten we alleen verhaal van TS.
Ja. Misschien. Denk 't niet.quote:Misschien heeft verhuurder wel direct gezegd: Je kan huren maar totdat ik problemen heb opgelost of verkoop gezien de "hospice" contracten.
Goed excuusquote:En vind niet gek dat de politie weinig doet. Die zijn zwaar onderbezet en die zitten niet te wachten op dit soort gedoe.
Mooi.quote:TS, als die volledig de waarheid spreekt, zal de zaak winnen.
Maar dan ben je veel tijd, stress, ergernis, etc verder.
en dat voor 2500 euro...
Ben jij wel helemaal goed bij je hoofd?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:52 schreef hans1985 het volgende:
Is de TS wel helemaal fair dan?
Hij wist dat verhuurder in financiele problemen zat met een huis dat hij niet meer kon betalen.
Dus wellicht is verhuurder zelf elders gaan wonen (familie) en met de huur zo de hypotheek en vaste lasten te betalen tot hij huis kon verkopen. Ook omdat de andere bewoners een aangepast huurcontract hebben.
Je gaat ook akkoord met bezichtigingen en alles en als huis verkocht kan worden ga je opeens op je strepen staan waardoor verkoop in gevaar komt en financiele situatie verhuurder nog slechter word en ook een heel gezin in de ellende komt.
Dat omdat TS stug vast houdt aan een bezemkast (waar die teveel voor betaald) en opeens principieel is. Ook hem aangeven bij de belasting en dergelijke. Dat is ook bewust mensen verder in een penibele situatie storten.
Bovendien weten we alleen verhaal van TS.
Misschien heeft verhuurder wel direct gezegd: Je kan huren maar totdat ik problemen heb opgelost of verkoop gezien de "hospice" contracten.
En vind niet gek dat de politie weinig doet. Die zijn zwaar onderbezet en die zitten niet te wachten op dit soort gedoe.
TS, als die volledig de waarheid spreekt, zal de zaak winnen.
Maar dan ben je veel tijd, stress, ergernis, etc verder.
en dat voor 2500 euro...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TS heeft gewoon een contract en zijn huisbaas lapt alle regels die daarbij horen aan zijn laars. Punt.Ten percent faster with a sturdier frame
Gastquote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:03 schreef CruisinDen het volgende:
maanden van te voren al z'n huurders een beetje tegemoet wilde komen door een tijdelijk contract aan te bieden met minder servicekosten
Wedden van wel? En ook al niet, dan nog is de standaard dat de nieuwe verhuurder de oude contracten overneemt.quote:TS net zo goed door, ondanks bezichtigen, ook niets te laten weten over dat die niet van plan is te vertrekken zonder slag of stoot.
dat had ik dus ook.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:03 schreef CruisinDen het volgende:
Mooi hoe we ons allemaal in kunnen leven in TS, er word hem zelfs 2K of 'bescherming' aangeboden. Maar een verhuurder die financieel in de shit zit, maanden van te voren al z'n huurders een beetje tegemoet wilde komen door een tijdelijk contract aan te bieden met minder servicekosten moeten we maar kapot willen maken.
De verhuurder is een typische lul, maar TS net zo goed door, ondanks bezichtigen, ook niets te laten weten over dat die niet van plan is te vertrekken zonder slag of stoot.
Desondanks hoop ik dat je dit dure gevecht wint, TS. Al is het maar tegen wegpestende verhuurders an sich. Maar dan hoop ik wel dat je onder aan het schulden lijstje van de verhuurder komt.
ja en dan slaat de verhuurder TS letterlijk met een knuppel zijn huis uit, het ziekenhuis in.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:07 schreef r_one het volgende:
[..]
Gast
[..]
Wedden van wel? En ook al niet, dan nog is de standaard dat de nieuwe verhuurder de oude contracten overneemt.
Nee. Gewoon: NEE.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:13 schreef hans1985 het volgende:
Volgensmij wist TS dat dit tijdelijke huur was.
Ah ja. Dus hier tekenen bij het kruisje en opzouten want anders krijg je een honkbalknuppel in je nek.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:14 schreef hans1985 het volgende:
[..]
ja en dan slaat de verhuurder TS letterlijk met een knuppel zijn huis uit, het ziekenhuis in.
jeuh maar TS heeft wel recht aan zijn zijde. Bizar dat mensen hem blijven aansporen verder te gaan, daar heeft TS niks aan.
die kans is gewoon reeel, zegt niks over de rechtmatigheid maar als het TS overkomt dan is hij het met de schade en niet alle don quichettes hier die hem aansporen zijn recht te halen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:18 schreef r_one het volgende:
[..]
Ah ja. Dus hier tekenen bij het kruisje en opzouten want anders krijg je een honkbalknuppel in je nek.
Oke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |