abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154210217
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 23:22 schreef vaneiges het volgende:

[..]

Het is wel een risico misschien. Als hij na een maand nog niks heeft wat dan? Dan heeft hij vrijwillig al zijn rechten ingeleverd en staat hij op straat.
Dat is waar. Maar tussen die engerds gaan slapen lijkt me het slechtste scenario. Stel dat ze er expres te pas en te onpas binnenvallen. Dat wil je toch gewoon niet. Maand moet lukken. Als je 4 of 5 tientjes per nacht overnacht kan het wel 6 weken.
pi_154210320
Je hebt wel kans dat ze dimmen na gisteravond. Het stalkt toch minder leuk als de politie je in de gaten houdt.
pi_154210419
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2015 23:25 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Dat is waar. Maar tussen die engerds gaan slapen lijkt me het slechtste scenario. Stel dat ze er expres te pas en te onpas binnenvallen. Dat wil je toch gewoon niet. Maand moet lukken. Als je 4 of 5 tientjes per nacht overnacht kan het wel 6 weken.
Waarom zou je in vredesnaam iemand die je niet kent zomaar 2k willen geven? Vreemd verhaal, zeker aangezien je zo loopt door te drammen dat TS je geldt beter maar zo snel mogelijk accepteert en met koffertjes, kennissen en tekens het geld zo anoniem mogelijk over kunt hevelen.
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 9 juli 2015 @ 23:35:26 #79
408813 crew  trein2000
pi_154210563
quote:
7s.gif Op donderdag 9 juli 2015 23:31 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Waarom zou je in vredesnaam iemand die je niet kent zomaar 2k willen geven? Vreemd verhaal, zeker aangezien je zo loopt door te drammen dat TS je geldt beter maar zo snel mogelijk accepteert en met koffertjes, kennissen en tekens het geld zo anoniem mogelijk over kunt hevelen.
Eens, empa ik twijfel niet aan je goede bedoelingen maar op deze manier had ik het ook niet geaccepteerd.
zie email 27 oktober
pi_154210575
Juist een prima constructie. Zo heeft ts de garantie dat er niets tegenover hoeft te staan omdat ze allebei anoniem kunnen blijven.
pi_154210591
quote:

[..]

Je zou ook ervoor kunnen kiezen om niet alles zo negatief te zien. Ik vind het een hele toffe actie van haar en ik zie mensen dat niet zo snel doen. Jij wel?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2015 23:37:21 ]
  Moderator donderdag 9 juli 2015 @ 23:36:49 #82
45833 crew  Fogel
pi_154210611
quote:

[..]

Sommige mensen willen nu eenmaal helpen zonder daar perse erkenning voor te moeten krijgen.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_154210673
quote:
15s.gif Op donderdag 9 juli 2015 23:36 schreef Etsu het volgende:

[..]

Je zou ook ervoor kunnen kiezen om niet alles zo negatief te zien. Ik vind het een hele toffe actie van haar en ik zie mensen dat niet zo snel doen. Jij wel?
Zeker niet, maar ik vond het merkwaardig dat ze het hier zo vaak moest melden en het zo anoniem mogelijk moest. Maargoed, als het een echt aanbod betreft dan is het niets minder dan prijzenswaardig.
pi_154210714
quote:
15s.gif Op donderdag 9 juli 2015 23:36 schreef Etsu het volgende:

[..]

Nou inderdaad. Aluhoedjes-gedachten? Ik kan 100% oprecht garanderen dat ik dit uit medemenselijkheid doe. Zoek er aub niks achter.
Sorry als het opdringerig lijkt. Ik laat het rusten. Als hij niet wil houdt het op.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 9 juli 2015 @ 23:45:37 #85
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_154210943
Ho maar,
als iemand dit wil doen staat dat iemand natuurlijk volledig vrij. Of een ander het ook zou doen is niet iets om steeds over door te gaan.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_154211002
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2015 23:39 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Nou inderdaad. Aluhoedjes-gedachten? Ik kan 100% oprecht garanderen dat ik dit uit medemenselijkheid doe. Zoek er aub niks achter.
Sorry als het opdringerig lijkt. Ik laat het rusten. Als hij niet wil houdt het op.
Jij bent een goed mens. ^O^ Waren er maar meer mensen zoals jij. En dat meen ik oprecht.
pi_154211049
quote:
14s.gif Op donderdag 9 juli 2015 23:47 schreef Etsu het volgende:

[..]

Jij bent een goed mens. ^O^ Waren er maar meer mensen zoals jij. En dat meen ik oprecht.
En minder zoals de verhuurder graag. Nog nieuws, ts?

[ Bericht 0% gewijzigd door vaneiges op 10-07-2015 00:55:48 ]
pi_154211253
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2015 23:51 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Nou mensen echt.... dit gewoon. Laat maar. Dat is het absoluut niet. Hoe verzin je het uberhaupt. Ver heen met je gedachten. Jammer dat de mensheid zo is gaan denken tegenwoordig. Waar moet dat heen, als het al nog gekker kan. Laat maar laat maar.... I rest my case.

[ Bericht 7% gewijzigd door Nizno op 10-07-2015 01:00:59 (reactie op een edit) ]
  donderdag 9 juli 2015 @ 23:57:13 #89
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_154211316
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2015 23:55 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Nou mensen echt.... dit gewoon. Laat maar. Dat is het absoluut niet. Hoe verzin je het uberhaupt. Ver heen met je gedachten. Jammer dat de mensheid zo is gaan denken tegenwoordig. Waar moet dat heen, als het al nog gekker kan. Laat maar laat maar.... I rest my case.
Je bent een lekker wijf.. ongeacht hoe je eruit ziet..
O+ :*
Laat je niet gek maken omdat je je kop boven het maaiveld steekt
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 10 juli 2015 @ 00:29:04 #90
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_154212154
Oke, ik heb even de site van de belastingdienst er bij gepakt.
TS mag een bedrag van 2111 ontvangen zonder hier verantwoording over te hoeven doen van wie dit ontvangen is.

http://www.belastingdiens(...)schenkbelasting_doen
quote:
de algemene vrijstelling: ¤ 2.111
Deze vrijstelling geldt voor iedereen. Dus ook voor de kleinkinderen die van hun grootouders een schenking krijgen.
U mag in 2015 van meerdere personen ¤ 2.111 belastingvrij ontvangen. En de schenker mag aan meerdere personen ¤ 2.111 belastingvrij schenken.
Ik ga er vanuit dat empa1010 hier rekening mee houdt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  vrijdag 10 juli 2015 @ 00:33:39 #91
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154212266
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 00:13 schreef Pandaplint het volgende:
Ik vind het ook nogal wat om een wildvreemde 2k te geven zonder de andere kant van het verhaal te weten. Maar blijkbaar mag je daar niks over zeggen. :)
Dat moet iemand toch zelf weten?
Als je het kunt missen dan kan TS iig iets met zo'n bedrag.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 10 juli 2015 @ 06:51:33 #92
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_154214359
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 00:29 schreef Nizno het volgende:
TS mag een bedrag van 2111 ontvangen zonder hier verantwoording over te hoeven doen van wie dit ontvangen is.

[..]

Ik denk niet dat de belastingdienst empa's koffer gaat checken :+
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_154214538
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 00:29 schreef Nizno het volgende:

[..]

Klopt hoor. Fijn dat je het nagekeken hebt :)
  vrijdag 10 juli 2015 @ 07:45:14 #94
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_154214569
Triest dat kritische posts verwijderd worden. Het is hier toch een discussieforum?
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
pi_154214582
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 07:45 schreef Pandaplint het volgende:
Triest dat kritische posts verwijderd worden. Het is hier toch een discussieforum?
Dit. Erg irritant.
pi_154214611
Heb ooit eens in dezelfde situatie gezeten, oorlog met de verhuurder die ernaast woonde.
Dat is aardig uit de hand gelopen toen.
pi_154215589
TS gaat niet in op het aanbod van empa1010, dus laten we dat hoofdstuk afsluiten en ophouden met speculeren waar het geld wel of niet vandaan zou komen en weer terug ontopic gaan. Dit geldt natuurlijk voor alle partijen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2015 09:39:11 ]
pi_154223229
Toen ik gisteren terug in het huis kwam, bleek het slot van de kamer van mijn huisgenoot vervangen te zijn. Ik had mijn spullen, inclusief kleding, matras en laptop op zijn kamer verstopt. Daar kan ik niet meer bij (ik kan met hulp van een verklaring van de huisgenoot hem wel verzoeken mij toegang te geven, maar dan geef ik hem munitie).

Vandaag ben ik speciaal naar mijn werk gegaan om nog te kunnen reageren op dit topic, om wat leesvoer uit te printen voor het weekend en om het een en ander proberen geregeld te krijgen. Ik constateer dan dat het uitblijven van mijn reactie dan onmiddellijk op onbegrip stuit en veroordeeld wordt, hetgeen mij zeer verbaast gezien de omstandigheden.

Voor de duidelijkheid. Empa, ik ben ongelooflijk gelukkig met je aanbod, zeker nu ik de moed aan het verliezen ben en ik het gevoel heb dat ik alleen ben op de wereld en niemand om mij geeft en omdat deze post al in mijn hoofd rondspookte voor ik de post gelezen had.

quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2015 22:29 schreef bombmannl het volgende:

[..]

Hier heb ik je in eerdere topics al voor gewaarschuwd :{
Beetje jammer dat je afvallig begint te reageren sinds je zaak minder sterk staat. :N

De rechter zal er ook weinig van snappen denk ik (waarom al die stennis schoppen om ergens te kunnnen blijven wonen terwijl je eigenlijk weg wil?).
En nu wil je opeens alleen de kosten van het proces/advocaat/kosten van hinder. Dit maakt dat de zaak echt niet stevig staat.

EDIT: in ieder geval succes morgen!
Er kan toch geen kort geding plaats vinden en het zou ook geen enkele zin hebben, omdat ik gewoon toegang heb tot het gehuurde en daar kan wonen zonder dat er aantoonbaar strafbare feiten worden gepleegd en zonder dat het woongenot aantoonbaar wordt verstoord.

Gisteren is de eigenaar met vermoedelijk zijn zus en zijn puberale nichtje op 'visite' geweest. Het eerste wat ze deden is op mijn deur bonken om te vragen of ik open wil doen, om te praten, want ik hoor hier niet, zegt het puberale meisje. Ze hielden niet op, tot ik de politie belde. De politie heeft zich weer een uur later laten zien, gevraagd of we het rustig willen houden voor elkaar en is weer weggegaan. Ze doen immers niets verkeerd. Wel werd er af en toe flink wat herrie gemaakt en is er aan het eind van de avond, voor ze vertrokken in het hele huis een soort parfum gespoten dat zo sterk en doordringend was, dat het niet te harden was, zelfs met alle ramen open. Ik heb nog een buurman gevraagd hiervan getuige te zijn, maar die zie niets bijzonders te ruiken. Ondertussen is een lege kamer, die eerder verhuurd werd, ingericht. Het zal me niet verbazen als de 'visite' dit weekend blijft 'logeren'.

De advocaat heeft nog een brief geschreven waarmee hij de verhuurder 'sommeert' mij rustig te laten wonen, toegang te laten houden tot het gehuurde en dat hij kan onderhandelen over beëindiging van de overeenkomst. Het plan is nu dat ik daar toch moet blijven wonen tot de verhuurder mij zo zat is dat hij toch wil onderhandelen. We gokken erop dat de verhuurder er op een gegeven moment geen zin meer in heeft om mij iedere avond lastig te vallen. Dat zou mij de bodemprocedure van een half jaar tot een jaar kunnen schelen. Maar ondertussen heb ik alleen mijn kleren die ik nu aan heb, mijn gitaar en een kussen met een deken van de buurvrouw. Geen laptop, geen internet, geen matras. Gisteren heb ik op de grond geslapen: erg oncomfortabel en niet bevorderlijk voor je nachtrust kan ik je vertellen. Maandag bespreek dan met de advocaat hoe het verder moet, want ik houd dit niet vol, maar we zijn 'pas' 10 dagen bezig, zegt hij.

De politie heeft het te druk voor mij aangifte van huisvredebreuk en bedreiging. Eerst wil de politie mijn verhaal aanhoren en dan gaat de politie een besluit nemen of het wel strafbaar is, voor ze het opnemen. Dan kan ik wel roepen dat het aan de OvJ is om te beoordelen, maar als de politie niet mee wil werken houdt het gewoon op. Ik kan op me kop staan: ze vertikken het gewoon.

Ondertussen gaat de zomer wel aan me voorbij, kan ik aan niets anders denken en doe ik geen oog meer dicht. Empa en bombmann zijn hier wel het meest wijs in. Maar ik ben verschrikkelijk eigenwijs en ook een beetje wantrouwig. Ik vind het eerlijk gezegd ook een beetje eng en voel me erg ongemakkelijk om zo'n groot bedrag op zo'n manier aan te nemen. Mijn fantasie slaat dan ook op hol: is Empa op de een of andere manier bekend, een bekende, of heel erg rijk, of crimineel, of een geheime organisatie of een zeer bijzondere inlevende dame (of toch een heer). Dat weet ik allemaal niet. Angst voor het onbekende en ik heb toch nog ergens de hoop om snel tot een schikking te komen.

Zo niet, dan ga ik een deze dagen toch weg en zal ik vanuit de nieuwe woonruimte de bodemprocedure starten om alles terug te krijgen. Verhuisd of niet: ik heb toch aantoonbaar schade geleden, alleen al getuige het audiofragment.

Dus op de korte termijn, als hij een deze dagen niet tot een schikking wil komen (hij wil me wel bijzonder graag weg hebben, anders komt hij niet iedere dag om mij te treiteren), heb ik gewoon niets meer te winnen door hier te blijven wonen.

Dus daarom, Empa, ben ik wel ongelooflijk blij met je, maar ben ik nog niet zover om op je aanbod in te gaan en kon ik je gisteren ook niet meer te woord staan.

Ik zal misschien nog een uur online blijven, maar dan moet ik echt weg en zit ik zonder internet en alles dit weekend, Dus kan ik even niet meer reageren.
pi_154223363
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 15:11 schreef Drieklank het volgende:

De politie heeft het te druk voor mij aangifte van huisvredebreuk en bedreiging. Eerst wil de politie mijn verhaal aanhoren en dan gaat de politie een besluit nemen of het wel strafbaar is, voor ze het opnemen. Dan kan ik wel roepen dat het aan de OvJ is om te beoordelen, maar als de politie niet mee wil werken houdt het gewoon op. Ik kan op me kop staan: ze vertikken het gewoon.
Niet accepteren. Ik zou een officiele klacht indienen, gewoon per brief. Dan begint een procedure die bij de ombudsman eindigt als die niet tussendoor wordt opgelost. Dan geef je de politie de keuze tussen tijd vrijmaken voor het opnemen van een aangifte of nog veel meer tijd vrijmaken voor een onderzoek van de ombudsman.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_154223533
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 15:16 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Niet accepteren. Ik zou een officiele klacht indienen, gewoon per brief. Dan begint een procedure die bij de ombudsman eindigt als die niet tussendoor wordt opgelost. Dan geef je de politie de keuze tussen tijd vrijmaken voor het opnemen van een aangifte of nog veel meer tijd vrijmaken voor een onderzoek van de ombudsman.
Tijd vrijmaken gebeurt wel: dinsdag horen ze mijn verhaal aan (alweer). Maar ze willen het waarschijnlijk niet opnemen. Dat is het probleem.

Bedreiging: hij ramde op de deuren, probeerde binnenkomen terwijl hij daar niets te zoeken had en ik vond dat bedreigend. Maar meneer, u had het slot vervangen en heeft hij iets fysieks bedreigend gezegd? Bijvoorbeeld gedreigd met de dood of iets anders? Nee? Dan is het geen bedreiging.

Huisvredebreuk: hij is zonder toestemming in mijn kamer geweest en heeft mijn kamer ontruimd. Maar meneer, daar waren wij niet bij, dus wij hebben niet gezien dat hij in uw kamer stond, alleen dat het slot is vervangen. Maar mijn spullen stonden beneden! Ja, dat hebben we gezien, maar sorry, we hebben hem niet deze spullen uit uw kamer zien halen.

Sorry meneer, wij nemen uw aangifte niet op, want u kunt niet aantonen dat er strafbare feiten zijn gepleegd. Ja maar dat bepaald u niet! Goedeavond meneer! Ja, maar...Meneer, goede avond.

Zo gaat het aanstaande dinsdag gewoon. Dat kan ik je nu al zeggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')