Ik moet vanavond daar slapen, omdat ik het kort geding aan ga spannen. Met de dagvaarding verzoek ik hem mij rustig te laten wonen en geef ik hem de mogelijkheid om te onderhandelen met mijn advocaat. De dagvaarding wordt vandaag verzonden. Als ik geluk heb, kan het kort geding morgen al plaatsvinden. Als ik geluk heb.quote:Op donderdag 9 juli 2015 17:09 schreef 44rdbei het volgende:
Heb je voor vanavond al wat kunnen regelen?
't Zou mooi zijn als je het recht krijgt waar je recht op hebt. Veel succes, hopelijk heb je nu snel wat duidelijkheid zodat je verder kunt.quote:
Die schadevergoeding is er enkel en alleen om jouw kosten te dekken als je gedwongen ineens moet verhuizen. Als je zelf besluit om weg te gaan dan is dat geheel je eigen keuze en valt er dus geen enkele schade te vergoeden; je hebt immers gewoon zelf besloten om weg te gaan.quote:Op donderdag 9 juli 2015 15:45 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer. Is het enige wat ik nu bereik met het kort geding, dat ik daar kan blijven wonen? Maar ik wil daar helemaal niet wonen! Ik wil mijn geld terug en wegwezen. Dat blijkt nu alleen via een halfjaar tot een jaar lange bodemprocedure bereikt te kunnen worden. Dan kan ik toch net zo goed verhuizen?
Of zie ik dat nu verkeerd? Mis ik iets?
Ts is al meerdere malen bij de politie langsgegaan. Politie schijnt het niet zo boeiend te vinden.quote:Op donderdag 9 juli 2015 18:28 schreef Droopie het volgende:
Oh en die agent stuurt me nog een berichtje, als hij je bedreigd heeft.
Vandaag of pas geleden, aangifte doen!!! Altijd
Nou gelukkig deze agent wel, Rotterdammer hèquote:Op donderdag 9 juli 2015 18:31 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ts is al meerdere malen bij de politie langsgegaan. Politie schijnt het niet zo boeiend te vinden.
Top van je. Maar kan me goed voorstellen als Drieklank's vertrouwen in de politie inmiddels verdwenen is.quote:Op donderdag 9 juli 2015 18:12 schreef Droopie het volgende:
Ik heb je een Pm gestuurd met een telefoonnummer van die agent.
Hij heeft dit topic gelezen en je kan hem morgenochtend bellen
quote:
Dat kan..maar net als met psychische klachten en ziektes gewoon blijven zoeken en zeuren tot je geholpen wordt...quote:Op donderdag 9 juli 2015 19:01 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Top van je. Maar kan me goed voorstellen als Drieklank's vertrouwen in de politie inmiddels verdwenen is.
[..]lol
Politie stuurt je altijd eerst een paar keer weg. Ze denken daar zo van als je echt aangifte wilt doen dan kom je wel terug en blijf je weg dan zal het wel opgelost zijn.quote:Op donderdag 9 juli 2015 19:07 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat kan..maar net als met psychische klachten en ziektes gewoon blijven zoeken en zeuren tot je geholpen wordt...
We zullen zienquote:Op donderdag 9 juli 2015 18:35 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nou gelukkig deze agent wel, Rotterdammer hè
De ene agent is de andere niet
Empa kan het idd missen en wil het ook missen. Maar de keuze is aan TS.quote:Op donderdag 9 juli 2015 16:26 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Vandaar dat de urgentie ook weg is.. je kan nu gewoon je kamerdeur op slot doen (evt met eigen slot) en hoeft de sleutel niet te geven (als ik het goed heb)
Zou ik idd ff een paar dagen hotel pakken.. neerploffen op een goed bed, diep zuchten, goed slapen, en dan doorzetten..
Empa kan het wel missen blijkbaar, en dan kun je er met volle moed induiken als je uitgerust bent..
Of daarna beslissen dat je er wel klaar mee bent
Het lijkt mij sterk dat er morgen al een kort geding plaatsvindt. De tegenpartij moet toch de kans krijgen om een verweer op te stellen? Als hij morgen de dagvaarding krijgt, kan het volgens mij niet zijn dat ook diezelfde dag het kort geding plaatsvindt.quote:Op donderdag 9 juli 2015 17:14 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Ik moet vanavond daar slapen, omdat ik het kort geding aan ga spannen. Met de dagvaarding verzoek ik hem mij rustig te laten wonen en geef ik hem de mogelijkheid om te onderhandelen met mijn advocaat. De dagvaarding wordt vandaag verzonden. Als ik geluk heb, kan het kort geding morgen al plaatsvinden. Als ik geluk heb.
Hier heb ik je in eerdere topics al voor gewaarschuwdquote:Op donderdag 9 juli 2015 15:45 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer. Is het enige wat ik nu bereik met het kort geding, dat ik daar kan blijven wonen? Maar ik wil daar helemaal niet wonen! Ik wil mijn geld terug en wegwezen. Dat blijkt nu alleen via een halfjaar tot een jaar lange bodemprocedure bereikt te kunnen worden. Dan kan ik toch net zo goed verhuizen?
Of zie ik dat nu verkeerd? Mis ik iets?
Ts krijgt hier 100 verschillende adviezen/meningen, je kan hem niet kwalijk nemen dat hij het jouwe niet heeft opgevolgd. Hij moet uiteindelijk zelf zijn afwegingen maken.quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:29 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Hier heb ik je in eerdere topics al voor gewaarschuwd![]()
Beetje jammer dat je afvallig begint te reageren sinds je zaak minder sterk staat.
De rechter zal er ook weinig van snappen denk ik (waarom al die stennis schoppen om ergens te kunnnen blijven wonen terwijl je eigenlijk weg wil?).
En nu wil je opeens alleen de kosten van het proces/advocaat/kosten van hinder. Dit maakt dat de zaak echt niet stevig staat.
EDIT: in ieder geval succes morgen!
Dat begrijp ik. Maar als je geld krijgt voor 1 maand in een hotel, dan heb je dus sws 1 maand tijd om iets te vinden. Ik ga uit van 60 euro per nacht incl. ontbijt. Pak het aan en pak de draad weer op dacht ik. Maar voor mij is het vanavond te laat want plek afspreken enz. moet ik wel tijdig doorgeven. Als ts het niet wil dan zij dat zo. Leek mij een escape na alle ellende. Hij heeft genoeg shit over zich heen gekregen. Dat moet je jezelf niet langer aan willen doen.quote:Op donderdag 9 juli 2015 23:09 schreef vaneiges het volgende:
Een van de redenen om af te dwingen dat hij daar rustig kan blijven wonen, ook al wil hij weg, is om de gelegenheid te krijgen naar passende andere woonruimte te zoeken. Die ligt niet voor het oprapen en op dit moment kan niemand zeggen hoe lang dit kan gaan duren.
Het is wel een risico misschien. Als hij na een maand nog niks heeft wat dan? Dan heeft hij vrijwillig al zijn rechten ingeleverd en staat hij op straat.quote:Op donderdag 9 juli 2015 23:14 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Maar als je geld krijgt voor 1 maand in een hotel, dan heb je dus sws 1 maand tijd om iets te vinden. Ik ga uit van 60 euro per nacht incl. ontbijt. Pak het aan en pak de draad weer op dacht ik. Maar voor mij is het vanavond te laat want plek afspreken enz. moet ik wel tijdig doorgeven. Als ts het niet wil dan zij dat zo. Leek mij een escape na alle ellende. Hij heeft genoeg shit over zich heen gekregen. Dat moet je jezelf niet langer aan willen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |