Mijn avocado plant is nu iets van 1.30mquote:Op vrijdag 10 juli 2015 01:01 schreef Barwara het volgende:
[ afbeelding ]Persea americana Prachtig! Doe de pit in een pot en ge hebt een leuk plantje voor in huis http://nl.wikihow.com/Een-avocadoplant-kweken
Bij de Jan Linders zijn de avo's groener en hebben ze een gladdere schil. Structuur is wateriger. Die zijn smakeloos, laten liggen dus.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:28 schreef klaarover het volgende:
De smaak van avocado is vrij subtiel en zit echt in de vettigheid - smak smak lekker lekker.
Sowieso houd ik van vette dingen.
Wie avocado's smakeloos noemt, die heeft gewoon geen trek.
Heb je die diepvries avocado al getest? Ben wel benieuwd eigenlijk, lijkt me wel makkelijk maar klinkt zo apartquote:Op donderdag 9 juli 2015 12:31 schreef FANN het volgende:
Ik las in een ander topic dat ze bij AH nu ook advocado stukjes uit de diepvries verkopen, vorige
keer was ik ze vergeten, maar die ga ik wel inslaan denk ik, want ik heb best al veel advocado's
weg kunnen gooien omdat ze al helemaal rot waren van binnen![]()
http://www.ah.nl/producte(...)chte-avocado-stukjes
Ik gebruik ze toch alleen voor Smoothies![]()
[ afbeelding ]
Nee, nog steeds nietquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
Heb je die diepvries avocado al getest? Ben wel benieuwd eigenlijk, lijkt me wel makkelijk maar klinkt zo apart
Helemaal niemand?quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:17 schreef FANN het volgende:
Misschien dat iemand anders het hier ons kan vertellen of het wat is?
Uit het Smoothie topic!quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
Heb je die diepvries avocado al getest? Ben wel benieuwd eigenlijk, lijkt me wel makkelijk maar klinkt zo apart
Dus we kunnen doosjes gaan inslaanquote:Op zondag 6 september 2015 19:50 schreef vlindertje89 het volgende:
Ja ik!
Ik vind ze prima! Smoothie wordt er lekker dik en romig van. Ik had ze wel een klein beetje laten ontdooien voor ik ze erin doe. Maar dat hoeft denk ik niet per se.
Ze zijn helemaal ontdooid overigens ook lekker op brood.
Hoe kan dat nou ineens?quote:Op zondag 6 september 2015 20:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Allergisch geworden.Eerst nergens last van, maar kan het nu niet meer eten zonder gigantische buikkrampen. Zo jammer.
Dat kan blijkbaar, al at ik ze niet eens zo vaak. Paar keer per week. Ik begrijp het ook niet.quote:Op maandag 7 september 2015 10:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou ineens?gebeurt dat als je ze te vaak eet?
ik zit juist weer aan mijn groene Smoothie met een avocado erin
jeetje, wat jammer...ik neem tegenwoordig wel ieder dag een avocado, beetje uitkijken dusquote:Op maandag 7 september 2015 11:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat kan blijkbaar, al at ik ze niet eens zo vaak. Paar keer per week. Ik begrijp het ook niet.![]()
Hetzelfde met kaneel maar daar verdronk ik wel bijna dagelijks mijn appels in dus is minder vreemd. Het belang van gevarieerd eten en 'alles met mate' gaat bij deze dus zeker op.
Heb je die diepvriesavocado van AH nou al geprobeerd?quote:Op maandag 7 september 2015 12:17 schreef FANN het volgende:
[..]
jeetje, wat jammer...ik neem tegenwoordig wel ieder dag een avocado, beetje uitkijken dus
Ja, ik moet nodig eens naar AHquote:Op maandag 7 september 2015 12:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je die diepvriesavocado van AH nou al geprobeerd?
En zo ja; hoe bevalt het?
Edit: oh, ik zie dat iemand anders ze al geprobeerd heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |