Ze hadden eerder al een relatie, maar dat had hij uitgemaakt en het contact verbroken. Maar zij bleef hem achtervolgen. Die jongen heeft daar uiteindelijk misbruik van gemaakt.quote:Op donderdag 9 juli 2015 11:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat? Is dit een nieuwe taktiek?
Vrouwen die betalen voor dates met mannenJe kan zeggen wat je wil, maar dit zijn keiharde zakenmannen. En dat er dan ook nog vrouwen in die slinkse praatjes trappen
![]()
Even serieus, hoe naief cq. achterlijk kun je zijn.
Jongen; ' als je nog vaker met me wil afspreken zul je moeten betalen! '
Vrouw; ' maar, maar ik heb geen geld meer en bij de Appie betalen ze maar 2 euro per uur '
Jongen; ' ik heb een goed baantje voor je. Een uur werken is een uur met mij afspreken '
Vrouw; ' OK! '
Jongen;
Die meid is niet goed wijs als ik het zo hoor....quote:Op donderdag 9 juli 2015 11:29 schreef Dwersdriever het volgende:
Ze hadden eerder al een relatie, maar dat had hij uitgemaakt en het contact verbroken. Maar zij bleef hem achtervolgen. Die jongen heeft daar uiteindelijk misbruik van gemaakt.
ja, maar niet elke fabrieksmedewerkers heeft daar het geld voor ehquote:Op donderdag 9 juli 2015 11:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een schimmig hotelletje voor een snelle wip is een eigenaardige keuze. Als je het er van wil nemen ga je lekker naar een privehuis, lap je meer geld en spring je met 2 vrouwen en genoeg champagne in een jaccuzi
Dat is ook een tactiek he... doen alsof je haar niet meer wilt zien waardoor ze desperate wordt...quote:Op donderdag 9 juli 2015 11:29 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Ze hadden eerder al een relatie, maar dat had hij uitgemaakt en het contact verbroken. Maar zij bleef hem achtervolgen. Die jongen heeft daar uiteindelijk misbruik van gemaakt.
dat leek me al vrij duidelijk he...quote:Op donderdag 9 juli 2015 11:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die meid is niet goed wijs als ik het zo hoor....
Er kwamen niet alleen fabrieksmedewerkers. De laatstgenoemde trouwensquote:Op donderdag 9 juli 2015 11:30 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ja, maar niet elke fabrieksmedewerkers heeft daar het geld voor eh
Ja en nee. Het probleem is het voortdurende taboe op het bezoeken van prostitues. Dat maakt het moeilijk voor veel mensen om hun auto te parkeren voor de deur bij zo'n bordeel langs de doorgaande weg of om door straatjes met ramen te lopen. Dan is het makkelijker om op internet wat op te zoeken en bij een regulier hotel te parkeren. Vaak willen mannen denk ik bovendien gewoon even neuken en niet alle poespas erbij die jij beschrijft.quote:Op donderdag 9 juli 2015 11:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een schimmig hotelletje voor een snelle wip is een eigenaardige keuze. Als je het er van wil nemen ga je lekker naar een privehuis, lap je meer geld en spring je met 2 vrouwen en genoeg champagne in een jaccuzi
Ik ken iemand (ja ik ken écht iemandquote:Op donderdag 9 juli 2015 11:33 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Ja en nee. Het probleem is het voortdurende taboe op het bezoeken van prostitues. Dat maakt het moeilijk voor veel mensen om hun auto te parkeren voor de deur bij zo'n bordeel langs de doorgaande weg of om door straatjes met ramen te lopen. Dan is het makkelijker om op internet wat op te zoeken en bij een regulier hotel te parkeren. Vaak willen mannen denk ik bovendien gewoon even neuken en niet alle poespas erbij die jij beschrijft.
Wat een bullshit, er zijn zat plekken waar ze heen kunnen waar ze niet zich bewust zijn van het feit dat dat kind te jong is en dat ze het niet leuk vindt.quote:Op donderdag 9 juli 2015 11:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Omdat die mannen in iets voorzien worden, in wat schijnt een primaire levensbehoefte te zijn. Niet iedereen kan de kroeg in, om er drie uur later met een dame weer uit te komen die hij naar huis neemt. Nu is er een beroepsgroep die in deze behoefte voorziet.
Je kunt er over discussieren of dit sneu is, of moreel verwerpelijk, maar het is nou éénmaal zo dat die mannen ergens terecht kunnen. Ze zijn niet opgestaan sochtends met het idee: laat ik eens een minderjarige uitwonen, waar in andere strafzaken wel dingen met voorbedachte rade zijn uitgevoerd.
Twee pedofielen lopen over straat, er komt een meisje van 12 voorbij. 'Weet je,' zegt de ene pedofiel tegen de andere, 'vroeger was dat echt een lekker ding.'quote:
Nogmaals: Hoe kun jij oordelen dat ze willens en wetens een minderjarige hebben geneukt, zonder dat jij weet hoe het meisje er uit ziet?quote:Op donderdag 9 juli 2015 11:37 schreef erodome het volgende:
[..]
Wat een bullshit, er zijn zat plekken waar ze heen kunnen waar ze niet zich bewust zijn van het feit dat dat kind te jong is en dat ze het niet leuk vindt.
Dit gaat niet om prostitutie in zijn algemeen, dit gaat om overduidelijk illegale praktijken, waarbij mannen willens en wetend over iemand heen gaan waarvan ze weten dat het niet goed zit.
Deze mannen hadden gewoon naar de wallen gekund, naar een bordeel gekund of een hobbyhoer op kunnen zoeken. Maar nee, ze zochten een zo jong mogelijk ogend ding, waarvan niet niet dachten dat die 21 was, met een loverboy erbij en gingen eroverheen terwijl ze verklaren dat ze merkte dat het meisje het niet leuk vond. Een zo schimmig mogelijke constructie waar ze zich bewust van waren.
Ze zijn wel opgestaan met het idee laat ik eens even vandaag een minderjarige uitwonen, ze hebben immers dit minderjarige meisje zelf opgezocht, afspraak gemaakt, betaald, gezien dat het fout zat en er overheen gegaan.
De vraag is of de jongen een doortrapte crimineel was of een opportunist. Er was in de media enige tijd geleden aandacht voor een mogelijk tweede, eerder, meisje dat hij zou hebben uitgebuit. Dat wijst op het eerste, al is dit tijdens de rechtszaak niet aan de orde gekomen. Aan de andere kant heeft het Openbaar Ministerie de aanklacht aangepast naar nog alleen 'het aanzetten van een minderjarige tot prostitutie'. Dat wijst toch weer meer op opportunist.quote:Op donderdag 9 juli 2015 11:30 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat is ook een tactiek he... doen alsof je haar niet meer wilt zien waardoor ze desperate wordt...
Omdat ze zelf verklaren dat ze dachten dat ze geen 21 was?quote:Op donderdag 9 juli 2015 11:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nogmaals: Hoe kun jij oordelen dat ze willens en wetens een minderjarige hebben geneukt, zonder dat jij weet hoe het meisje er uit ziet?
quote:Een klant verklaarde: meisje was misschien net 18. Merkte ik omdat ze terughoudend was, omdat het leek alsof ze niet wilde.
quote:Op donderdag 9 juli 2015 11:41 schreef erodome het volgende:
[..]
Omdat ze zelf verklaren dat ze dachten dat ze geen 21 was?
[..]
Ah, 1 verklaring. Dus, als 20 mensen een dame op straat zien lopen kunnen alle 20 mensen feilloos inschatten hoe oud iemand is? Kom op zegquote:Op donderdag 9 juli 2015 11:41 schreef erodome het volgende:
[..]
Omdat ze zelf verklaren dat ze dachten dat ze geen 21 was?
[..]
Je moet niet weten dat ze niet minderjarig is, je moet weten dat ze meerderjarig is.quote:Op donderdag 9 juli 2015 11:49 schreef de_boswachter het volgende:
Rest voor mij de vraag;
Hoe moeten de klanten van dit meisje hebben geweten dat ze minderjarig was? Ze zei dat ze 21 was en zag er volgens meerdere mannen overduidelijk ' meerderjarig ' uit.
Dit dus.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:31 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik vind dat een klant er best vanuit mag gaan dat het in legale bordelen en bv op de wallen e.d. gecontroleerd wordt.
Dit gaat om hele schimmige en vooral illegale constructie's, waarbij het vrijwel zeker is dat er sprake is van misbruik. Pooiers en/of loverboys zijn verboden, is illegaal, een klant die daar toch gebruik van maakt maakt willens en wetend gebruik van een illegale situatie en is daardoor naar mijn mening mede verantwoordelijk.
Ik zie het hetzelfde als een dikke benz kopen voor een appel en een ei. Niet alleen de handelaar is dan strafbaar, maar ook de klant, omdat die redelijkerwijs kon weten dat het niet goed zat. Hier geld hetzelfde, iedereen weet dat pooier/loverboy constructie's illegaal zijn en een nest van misbruik zijn. De klant kan dan redelijkerwijs weten dat het niet goed zit.
Dit staat wat mij betreft dus ook los van de leeftijd van de hoer. Ook bij een hoer boven de 21 geld dat deze constructie's meestal over misbruik gaan en dat is net zo erg.
Slachtoffer is als je gedwongen wordt, sommige meisjes worden bedreigd met geweld, of nog erger men dreigt haar familie geweld aan te doen. Dát zijn slachtoffers.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:28 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Dat is nou net het lastige he, dat meisje is volledig onder controle van zo'n loverboy. Damn, wat een enge gedachte dat er mensen zoals jij zijn die een slachtoffer zo de schuld geven - ze wilde vast en zeker graag geneukt worden door allerlei mannen, onfatsoenlijke slet dat ze is!![]()
Hoe dom ben jij als je met deze vergelijking die nergens op slaat komt ?quote:Vrouwen in een rokje vragen er zeker ook om?
Feit blijft dat uit de verklaringen blijkt dat er op z'n minst stevige twijfels over de leeftijd waren en het bij allen duidelijk was dat dit meisje het niet leuk vond.quote:Op donderdag 9 juli 2015 11:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Ah, 1 verklaring. Dus, als 20 mensen een dame op straat zien lopen kunnen alle 20 mensen feilloos inschatten hoe oud iemand is? Kom op zeg
Ja, ze vond het zo niet erg dat ze nu in een gesloten instelling zit. Ze had het er gewoon voor over, niets aan de hand, ze is alleen maar geestelijk compleet kapot ervan.quote:Op donderdag 9 juli 2015 11:58 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Slachtoffer is als je gedwongen wordt, sommige meisjes worden bedreigd met geweld, of nog erger men dreigt haar familie geweld aan te doen. Dát zijn slachtoffers.
Nergens blijkt uit dat dit meisje het niet wilde doen, ze had t er gewoon voor over omdat ze graag hetzelfde van haar pooier wilde krijgen. Ik heb er best wel medelijden mee hoor. Zielig als je je zo vergooit voor vent. Zo bekeken is er duidelijk een steekje los aan het meisje. En ik verwacht dat ze er ook al niet blij van wordt dat 2 van haar klanten dood zijn.
Ze zit nu ergens in een besloten instelling- verblijf daar doet doorgaans veel meer kwaad dan goed- ik hoop voor haar dat het meevalt. Tenzij het haar lukt om zich bij elkaar te rapen en eindelijk iets van zelfrespect te vinden ziet de toekomst er somber voor haar uit.
[..]
Hoe dom ben jij als je met deze vergelijking die nergens op slaat komt ?
En hoe kom je daar achter?quote:Op donderdag 9 juli 2015 11:50 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Je moet niet weten dat ze niet minderjarig is, je moet weten dat ze meerderjarig is.
Pas op he, er was 1 man die zei dat ze er uit zag als 18, dus, hadden ALLE mannen het moeten weten.quote:Op donderdag 9 juli 2015 11:49 schreef de_boswachter het volgende:
Rest voor mij de vraag;
Hoe moeten de klanten van dit meisje hebben geweten dat ze minderjarig was? Ze zei dat ze 21 was en zag er volgens meerdere mannen overduidelijk ' meerderjarig ' uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |