Geloof me maar dat geld niet altijd een motivatie is, wel vaak maar niet altijd.quote:Op donderdag 9 juli 2015 00:00 schreef BaardaapAd het volgende:
[..]
Vergeet VOOR HET GELD niet; er is goed te verdienen.
Mag ik je Levitt & Dubner's SUPER FREAKONOMICS als leesvoer aanraden trouwens? Hoofdstuk 1; "Wat is de overeenkomst tussen een prostituee en de kerstman?".
En wellicht ook WILLEN ze het niet snappen (op de zelfde manier waarop iedere Amerikaanse presidentskandidaat nadrukkelijk religieus is). Rob Oudkerk (jaaaaaa, daar is onze voormalige Amsterdamse wethouder weer) zal het heus wel snappen, nietwaar? En indertijd gesnapt hebben.
Kanjer, haal dat boek en lees dat hoofdstuk. Het gaat (Levitt is een befaamd econoom) om de economie van prostitutie (en economie gaat NIET alleen over geld, al denken de meeste mensen dat).quote:Op donderdag 9 juli 2015 00:03 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Geloof me maar dat geld niet altijd een motivatie is, wel vaak maar niet altijd.
Geen idee, sommige 16 jarigen kunnen er echt uitzien als 22. Ik heb geen foto's van het hoertje in kwestie gezien, dus zou het niet kunnen zeggen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:07 schreef Re het volgende:
[..]
ik denk dat ze dondersgoed wisten dat ze niet meerderjarig was maar zich voordeden niet te weten dat ze minderjarig was
potentiele klanten ronselen?quote:Op donderdag 9 juli 2015 10:15 schreef Loekie1 het volgende:
Geweldig dat de zaak openbaar is. Ik wil nog een dagje Maastricht doen, lijkt me leuk die mannen te bekijken.
Misschien wil een van die mannen je nogmaals hebben.quote:Kimberley: ,,Welke jongen wil mij nog met mijn verleden?''
quote:Op donderdag 9 juli 2015 10:24 schreef Loekie1 het volgende:
Grappig dat die mannen elkaar daar kunnen zien. 'Heb jij haar ook genomen? En jij?'
van NOSquote:De eerste zes mannen die worden verdacht van seks met een minderjarig meisje in de Valkenburgse loverboyzaak staan vandaag voor de rechter. Geen van hen is komen opdagen bij de rechtbank.
nou, met van die idioten in Nederland die wraak gaan nemen op je kinderen snap ik die keuze wel.quote:
Moet ze dat dan aan de klok hangen? Of weet de hele buurt wie zij is?quote:Op donderdag 9 juli 2015 10:23 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Misschien wil een van die mannen je nogmaals hebben.
Lijkt me ook een best probleem.quote:Op donderdag 9 juli 2015 10:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Moet ze dat dan aan de klok hangen? Of weet de hele buurt wie zij is?
Al met al vind ik het een beetje overkomen alsof ze zelf in dat hele verhaal getrapt is. Uit liefde voor die volidioot ging ze met de benen wijdt. Nu weet papa, mama en de hele buitenwereld het en nu is het ineens een probleem.
loverboys / pooiers hebben zo hun manieren om die meisjes te dwingen tot alles wat zij verlangen. bedreiging van familieleden, mishandelen van huisdieren, geweld... grote kans dat zulke voorvallen ook in deze zaak hebben gespeeld. ik snap de aandacht voor die mannen niet zo, wat die jongen als haar pooier heeft gedaan is vele malen erger.quote:Op donderdag 9 juli 2015 10:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Moet ze dat dan aan de klok hangen? Of weet de hele buurt wie zij is?
Al met al vind ik het een beetje overkomen alsof ze zelf in dat hele verhaal getrapt is. Uit liefde voor die volidioot ging ze met de benen wijdt. Nu weet papa, mama en de hele buitenwereld het en nu is het ineens een probleem.
En dan toch gewoon doorgaan?twitter:rboere twitterde op donderdag 09-07-2015 om 10:27:29Een klant verklaarde: meisje was misschien net 18. Merkte ik omdat ze terughoudend was, omdat het leek alsof ze niet wilde. reageer retweet
twitter:rboere twitterde op donderdag 09-07-2015 om 10:27:56Klant ging niet weg omdat hij er toch al was en al had betaald. reageer retweet
lulargumentquote:Op donderdag 9 juli 2015 10:26 schreef Nielsch het volgende:
[..]
nou, met van die idioten in Nederland die wraak gaan nemen op je kinderen snap ik die keuze wel.
Wtfquote:Op donderdag 9 juli 2015 10:29 schreef Franknfurter het volgende:
En dan toch gewoon doorgaan?twitter:rboere twitterde op donderdag 09-07-2015 om 10:27:29Een klant verklaarde: meisje was misschien net 18. Merkte ik omdat ze terughoudend was, omdat het leek alsof ze niet wilde. reageer retweet
Edit:twitter:rboere twitterde op donderdag 09-07-2015 om 10:27:56Klant ging niet weg omdat hij er toch al was en al had betaald. reageer retweet
![]()
Ik begreep ergens op het nieuws dat de rechtbank een paar mannen verplicht heeft te komen, met de mededeling dat ze desnoods door de politie worden opgehaald.quote:Op donderdag 9 juli 2015 10:25 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Wat een slaplullen. Kunnen ze niet opgehaald worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |