abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154193422
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 11:02 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Volgens mij treft het ook veel gewone meiden. Het feminisme heeft veel bereikt maar hier heeft het steken laten vallen. Vrouwen moeten gewoon leren dat er foute mannen rondlopen en die kun je niet altijd snel herkennen maar vaak ook wel.
ik zou niet weten wat het feminisme hiermee te maken heeft...
pi_154193431
quote:
6s.gif Op donderdag 9 juli 2015 11:05 schreef Nielsch het volgende:

[..]

ik zou niet weten wat het feminisme hiermee te maken heeft...
Weinig helaas, op scholen wordt nul,nul voorlichting gegeven.
pi_154193458
quote:
6s.gif Op donderdag 9 juli 2015 11:01 schreef Nielsch het volgende:

jij hebt echt teveel vertrouwen in jonge meisjes die al hun hele jeugd gepest / genegeerd worden en dan opeens iemand vinden die om ze geeft...

EDUCATIE op middelbare scholen, nogmaals.
U MAD?
  donderdag 9 juli 2015 @ 11:07:58 #154
367642 Jackie-Treehorn
treats objects like women
pi_154193466
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 11:06 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Dat is echt grote onzin. Middelbare scholen doen tegenwoordig juist best veel voorlichting over dit soort onderwerpen. Dit zijn zelfs deel-onderwerpen op ouderavonden over drank, drugs, loverboys enz.
Refill?
-Does the Pope shit in the woods?
pi_154193470
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 11:06 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Het lijkt me heel goed dat het feminisme hier niets mee te maken krijgt. Het is een kwestie van weerbaarheid vergroten en psychische gezondheidszorg...
pi_154193477
quote:
3s.gif Op donderdag 9 juli 2015 11:07 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

EDUCATIE op middelbare scholen, nogmaals.
Wordt allang gedaan...
pi_154193527
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2015 11:08 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Wordt allang gedaan...
Ow... dat is nieuw voor me.
Waar en hoe dat dan?
U MAD?
  donderdag 9 juli 2015 @ 11:14:09 #158
37769 erodome
Zweefteef
pi_154193558
quote:
3s.gif Op donderdag 9 juli 2015 11:00 schreef Jackie-Treehorn het volgende:

[..]

Je hoort mij nergens zeggen dat de mannen in kwestie een standje moeten krijgen en weer naar huis kunnen. Wat mij betreft krijgen ze de maximale straf die er voor staat.

Waar ik wèl grote moeite mee heb is dat je in Nederland onschuldig bent totdat het tegendeel bewezen is. Door deze strafzaak niet achter gesloten deuren te doen krijg je geen volledig beeld (want de meeste verdachten komen niet opdagen) en de verdachten die door de rechtbank gedwongen worden, zien op het moment dat ze hun eerste voet over de drempel zetten in de rechtszaal hun leven verwoest door de media.

Het is misschien geen populaire boodschap, maar in een rechtsstaat heeft elke verdachte - hoe fout ook - ook bepaalde rechten. Ik vind dat de rechtbank zichzelf, het slachtoffer en de verdachten geen dienst bewijst door de openbaarheid van het proces zo stellig door te drukken.
Deze mannen hebben al verklaringen afgelegd, zoals je merkt komen die nu aan bod in de rechtszaal, de mannen zelf zijn er niet.
Dat ze niet onschuldig zijn is dus al wel duidelijk.
Vind wel dat ze er of allemaal heen hadden gemoeten, of niemand.

Maar ook andere zaken zijn openbaar, het meeste is openbaar, waarom hier niet en bij al dat andere wel, waarom hier ineens die mannen zielig vinden? Denk je dat verdachten van andere zaken hun baan niet kwijtraken e.d.?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 9 juli 2015 @ 11:15:29 #159
37769 erodome
Zweefteef
pi_154193579
quote:
3s.gif Op donderdag 9 juli 2015 11:11 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Waar en hoe dat dan?
Zelfs op de havo wordt daar aandacht aan besteed. Er worden zelfs avonden voor ouders georganiseerd met oa dit soort onderwerpen (naast drugs, praten met je puber, gevaar van internet en ga zo maar door).
Bij seksuele voorlichting hebben ze dit ook behandeld, alhoewel dat niet zo diep ging.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_154193630
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 11:15 schreef erodome het volgende:

[..]

Zelfs op de havo wordt daar aandacht aan besteed. Er worden zelfs avonden voor ouders georganiseerd met oa dit soort onderwerpen (naast drugs, praten met je puber, gevaar van internet en ga zo maar door).
Bij seksuele voorlichting hebben ze dit ook behandeld, alhoewel dat niet zo diep ging.
U MAD?
pi_154193643
Regel 1: vertrouw niet iemand die in het begin poeslief is en je met cadeautjes overstelpt, zegt dat jij de allermooiste bent en dat hij nog nooit zo verliefd is geweest. Vertrouw zéker niet een Marokkaan die je een hondje cadeau doet.
pi_154193662
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 11:19 schreef Loekie1 het volgende:
Regel 1: vertrouw niet iemand die in het begin poeslief is en je met cadeautjes overstelpt, zegt dat jij de allermooiste bent en dat hij nog nooit zo verliefd is geweest. Vertrouw zéker niet een Marokkaan die je een hondje cadeau doet.
Staat dat in de leerstof?
pi_154193670
quote:
11s.gif Op donderdag 9 juli 2015 11:20 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Staat dat in de lesstof?
Ik denk van niet! Volgens mij wordt er in algemene termen wat gezegd over loverboys maar worden er geen concrete zaken aangevoerd.
pi_154193680
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 11:14 schreef erodome het volgende:

[..]

Deze mannen hebben al verklaringen afgelegd, zoals je merkt komen die nu aan bod in de rechtszaal, de mannen zelf zijn er niet.
Dat ze niet onschuldig zijn is dus al wel duidelijk.
Vind wel dat ze er of allemaal heen hadden gemoeten, of niemand.

Maar ook andere zaken zijn openbaar, het meeste is openbaar, waarom hier niet en bij al dat andere wel, waarom hier ineens die mannen zielig vinden? Denk je dat verdachten van andere zaken hun baan niet kwijtraken e.d.?
Omdat die mannen in iets voorzien worden, in wat schijnt een primaire levensbehoefte te zijn. Niet iedereen kan de kroeg in, om er drie uur later met een dame weer uit te komen die hij naar huis neemt. Nu is er een beroepsgroep die in deze behoefte voorziet.

Je kunt er over discussieren of dit sneu is, of moreel verwerpelijk, maar het is nou éénmaal zo dat die mannen ergens terecht kunnen. Ze zijn niet opgestaan sochtends met het idee: laat ik eens een minderjarige uitwonen, waar in andere strafzaken wel dingen met voorbedachte rade zijn uitgevoerd.
  donderdag 9 juli 2015 @ 11:22:23 #165
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_154193692
quote:
6s.gif Op donderdag 9 juli 2015 10:28 schreef Nielsch het volgende:

[..]

loverboys / pooiers hebben zo hun manieren om die meisjes te dwingen tot alles wat zij verlangen. bedreiging van familieleden, mishandelen van huisdieren, geweld... grote kans dat zulke voorvallen ook in deze zaak hebben gespeeld.
Nee, daar zijn in dit geval geen aanwijzingen voor zoals tijdens de zaak tegen de loverboy zelf bleek. Zoals ik eerder al schreef, zij was feitelijk eerder klant bij hem als gigolo. Hij vroeg geld voor dates met haar. Dat kon ze niet meer betalen en toen heeft hij voorgesteld dat ze zich door andere mannen kon laten neuken voor geld.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_154193730
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 11:21 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Omdat die mannen in iets voorzien in wat schijnt een primaire levensbehoefte te zijn. Niet iedereen kan de kroeg in, om er drie uur later met een dame weer uit te komen die hij naar huis neemt. Nu is er een beroepsgroep die in deze behoefte voorziet.

Je kunt er over discussieren of dit sneu is, of moreel verwerpelijk, maar het is nou éénmaal zo dat die mannen ergens terecht kunnen. Ze zijn niet opgestaan sochtends met het idee: laat ik eens een minderjarige uitwonen, waar in andere strafzaken wel dingen met voorbedachte rade zijn uitgevoerd.
Genoeg strafzaken zoals doodslag die ook niet achter gesloten deuren worden gevoerd, dus wat voorbedachte rade hiermee te maken heeft ontgaat me even.
pi_154193735
quote:
3s.gif Op donderdag 9 juli 2015 11:11 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Waar en hoe dat dan?
Op middelbare scholen in lessen maatschappijleer. Instellingen als de Rutger Stichting hebben hier speciale lespakketten voor gemaakt.
  donderdag 9 juli 2015 @ 11:25:42 #168
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_154193739
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 11:21 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Omdat die mannen in iets voorzien in wat schijnt een primaire levensbehoefte te zijn. Niet iedereen kan de kroeg in, om er drie uur later met een dame weer uit te komen die hij naar huis neemt. Nu is er een beroepsgroep die in deze behoefte voorziet.
Seks is inderdaad een eerste levensbehoefte en prostitutie moet uit de schimmige wereld worden gehaald waar deze nu zit. Dat is de enige manier om dit soort misstanden te voorkomen. Maar overheden, politiek en veel betrokkenen zijn hier om verschillende redenen niet zo voor.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_154193753
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 11:22 schreef Dwersdriever het volgende:
Zoals ik eerder al schreef, zij was feitelijk eerder klant bij hem als gigolo. Hij vroeg geld voor dates met haar. Dat kon ze niet meer betalen en toen heeft hij voorgesteld dat ze zich door andere mannen kon laten neuken voor geld.
Wat? Is dit een nieuwe taktiek?
Vrouwen die betalen voor dates met mannen :') Je kan zeggen wat je wil, maar dit zijn keiharde zakenmannen. En dat er dan ook nog vrouwen in die slinkse praatjes trappen :') _O-
Even serieus, hoe naief cq. achterlijk kun je zijn.

Jongen; ' als je nog vaker met me wil afspreken zul je moeten betalen! '
Vrouw; ' maar, maar ik heb geen geld meer en bij de Appie betalen ze maar 2 euro per uur '
Jongen; ' ik heb een goed baantje voor je. Een uur werken is een uur met mij afspreken '
Vrouw; ' OK! '
Jongen; ~O>
U MAD?
pi_154193765
En daarom, roodharige vrouwen van 35 met volle borsten :P save en better sex.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_154193766
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 11:21 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Ik denk van niet! Volgens mij wordt er in algemene termen wat gezegd over loverboys maar worden er geen concrete zaken aangevoerd.
Dus gewoon je eigen onzin die je hier neergooit.
pi_154193774
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 11:19 schreef Loekie1 het volgende:
Ja, dat kun je wel zo leuk zeggen maar er is niet voor niets een reden dat die meisjes makkelijk te beïnvloeden zijn. Je kan beter die oorzaak aanpakken en de weerbaarheid van die meisjes groter maken. Vertellen wat ze niet moeten doen helpt bij die meisjes geen reet.
pi_154193780
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 22:08 schreef BaardaapAd het volgende:

[..]

Nogmaals mijn centrale punt; in hoeverre hadden deze mannen er van uit moeten gaan dat ze minderjarig was (hoe zag ze er uit?).

Formeel (en naar ons gevoel) waren ze natuurlijk fout, de vraag is in welke mate. En de directe straf is een ding, de neven effecten zijn iets heel anders, potentieel vele malen zwaarder. Waarbij het dus - zoals gezegd - hun familieleden zijn die er onder zullen lijden. Het is dus ook daarom, het belang van die familieleden, dat ik een gesloten zitting VOOR EEN DEEL VAN DE ENGE MANNEN beter zou vinden. Die blijven ontkennen, doe dat maar open, de anderen .... doe maar gesloten en kijk of ze een straf moeten krijgen. Naast zo'n justitiële straf zullen ze heus genoeg gestraft zijn en worden door hun omgeving, daar hoeft de media niet nog eens --- we hebben nou eenmaal een aantal journalisten van rioolrat niveau --- een flinke schep bovenop te doen.
1) De wet is duidelijk: de klant heeft de verplichting zich ervan te verzekeren dat de prostituee meerderjarig is.
2) Die verzekering heb je, als je gebruik maakt van een bordeel/club.
3) Die neven effecten zijn er ook voor andere delicten, geen idee waarom je deze verdachten extra wil beschermen.
4) Het meisje staat voor de rest van haar leven op internet te boek als hoer. Maar dat vind je geen probleem (of misschien zelfs wel eigen schuld)?

Zou je dezelfde reactie hebben als het meisje niet 16, maar bijv. 12 jaar was? En waarom wel/niet? Besef je dat een 16-jarige net zo goed minderjarig is en DUS op dezelfde bescherming mag rekenen?
pi_154193819
quote:
6s.gif Op donderdag 9 juli 2015 11:27 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ja, dat kun je wel zo leuk zeggen maar er is niet voor niets een reden dat die meisjes makkelijk te beïnvloeden zijn. Je kan beter die oorzaak aanpakken en de weerbaarheid van die meisjes groter maken. Vertellen wat ze niet moeten doen helpt bij die meisjes geen reet.
Dat klopt, je moet ze vooral vertellen hoe ze in een vroeg stadium een foute relatie kunnen verbreken.
Ik denk dat veel meiden niet weten hoe ze dat het handigst aan kunnen pakken en van lieverlee maar blijven plakken bij hun foute vriendje.
pi_154193823
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 11:25 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Seks is inderdaad een eerste levensbehoefte en prostitutie moet uit de schimmige wereld worden gehaald waar deze nu zit. Dat is de enige manier om dit soort misstanden te voorkomen. Maar overheden, politiek en veel betrokkenen zijn hier om verschillende redenen niet zo voor.
Een schimmig hotelletje voor een snelle wip is een eigenaardige keuze. Als je het er van wil nemen ga je lekker naar een privehuis, lap je meer geld en spring je met 2 vrouwen en genoeg champagne in een jaccuzi _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')