Neuh, dat zijn gewoon de extreme anti's. Die hebben weinig met de minder extreme figuren te maken natuurlijk.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je weet dat deze persoon degene is die persoonlijk de zaak heeft aangespannen tegen de gemeente Amsterdam, en daarbij intensief en uitgebreid is gesteund door Quinsy, het gezicht, uithangsbord en aanjager van de anti-pieten discussie, samen met de teamleden van Quinsy?
Dat gaat dus wel iets verder dan '3 figuren', dat zijn gewoon de vooraanstaande mensen die prominent stelling nemen in de media en de anti-geluiden coördineren en organiseren.
Verkeerd om. Je zit zelf in de conservatieve redneck hoek hier.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:53 schreef 2Happy4U het volgende:
Moet altijd aan die Amerikanen denken die tegen het homohuwelijk zijn wanneer anti-Pieten hun mond open trekken. Willen liever dat iets niet plaatsvindt ondanks dat het geen invloed op ze heeft enkel omdat hun gevoelens gekwetst zijn.
Zoals zo vaak in het leven draait het weer om geld.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat er dus wel degelijk een dubbele agenda achter de anti-piet betogingen zitten, zoals ik al eerder zei.
Alsof het zo eenvoudig is dat Joden simpelweg gecompenseerd zijn voor hun leed. Veel joden zijn berooid uit de oorlog gekomen. Na lang getouwtrek is er hier en daar geld uitgekeerd.quote:De strijd tegen Piet is voor hem direct verbonden met de financiële compensatie voor het slavernijverleden: hij vindt het ‘verbijsterend’ dat daar nog steeds niet over te praten valt. ,,Joodse mensen zijn terecht gecompenseerd voor de Tweede Wereldoorlog. Dus waarom de nazaten van de slaven niet? Omdat het te lang geleden is? Voor ons voelt het dichtbij. Mijn voorouders werkten nog als slaven.”
Het gaat hem dan niet om ‘zoiets onbenulligs’ als een tientje per familie, maar om de oprichting van miljardenfondsen voor de nazaten van slaven. ,,Wij hebben op elk gebied een achterstand in de maatschappij. Zo worden de capaciteiten van donkere kinderen jaar na jaar lager ingeschat dan die van blanke. Zij komen veel vaker op het vmbo en moeten opleidingen stapelen voor ze naar de universiteit kunnen. Dat kan door zulke fondsen worden gecompenseerd.”
euh okéquote:Op woensdag 8 juli 2015 12:56 schreef speknek het volgende:
[..]
Verkeerd om. Je zit zelf in de conservatieve redneck hoek hier.
quote:Mijn voorouders werkten nog als slaven.
Ja, hartstikke lachen dat ze racistisch doen als ze op racisme gewezen worden. Je bedenkt het niet!quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het grappige is wel dat ze roepen Zwarte piet is racistisch maar da nu iedereen juist zo iets krijg van ooh daar heb je die zeur negers weer.
Precies. Anti-pieters zeggen: "Wij voelen ons gediscrimineerd en doen aangifte."quote:Bovendien wie begint er nu weer met aangifte tegen de AH Blokker en Hema?
Dat zijn toch echt de anti-pieten activisten.
Want als volgens jou de wet overtreden wordt, moet je dat meer lekker negeren. Hetzelfde geldt wanneer je in de kroeg in elkaar gemept wordt. Gewoon niet meer naar die kroeg gaan, er zijn vast wel kroegen waar je niet in elkaar gemept wordt. Als je toch een aanklacht indient, ben je een zeikerd.quote:Als je je beledigd voelt kom je toch lekker niet meer bij die winkels er zijn vast wel winkels waar geen zwarte pieten reclame te vinden is ga je toch lekker daarheen.
Nee, men wil er niets aan doen omdat men voor alles dat mooi en lelijk is wordt uitgemaakt. Vervolgens wordt het buitenland er aan de haren bijgesleept en als dat niet werkt sleep je alles en iedereen maar voor de rechter. Onderwijl nog steeds lekker arrogant iedereen voor dom, dan wel racist uitmakend. Terwijl je wordt aangevoerd door een racist, een veroordeelde drugsdealer en een hele roedel aan aandachtshoeren die boekjes, optredens en t-shirts wil verkopenquote:Op woensdag 8 juli 2015 13:04 schreef speknek het volgende:
Je wil niet dat er iets aan Zwarte Piet verandert omdat je zelf niet geraakt wordt door de denigrerende karikatuur van de zwarte huidskleur (niet zelf homo bent), en wordt boos als mensen er een rechtzaak over aan spannen (homohuilies, cultuur en soevereiniteit in eigen staat/land).
Kleine ad hominems zijn ook ad hominems.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:49 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Kijk ook eens buiten Fok! En dan nog even een kleine ad hominem: volgens mij ben jij de laatste die over irritant discussiëren mag beginnen...
Okay, gaan we theedrinken en elkaar schouderklopjes geven. Daarna geef je Zwarte Piet op, goed?quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:10 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Nee, men wil er niets aan doen omdat men voor alles dat mooi en lelijk is wordt uitgemaakt. Vervolgens wordt het buitenland er aan de haren bijgesleept en als dat niet werkt sleep je alles en iedereen maar voor de rechter. Onderwijl nog steeds lekker arrogant iedereen voor dom, dan wel racist uitmakend. Terwijl je wordt aangevoerd door een racist, een veroordeelde drugsdealer en een hele roedel aan aandachtshoeren die boekjes, optredens en t-shirts wil verkopen
De hele discussie heeft Amerikaanse vormen aangenomen. Blackface was een fenomeen in Amerika ten tijde van de apartheid. Een domme neger om te lachen. Onze helper komt uit de heidense traditie en is later christelijk omgevormd tot Zwarte Piet.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:53 schreef 2Happy4U het volgende:
Moet altijd aan die Amerikanen denken die tegen het homohuwelijk zijn wanneer anti-Pieten hun mond open trekken. Willen liever dat iets niet plaatsvindt ondanks dat het geen invloed op ze heeft enkel omdat hun gevoelens gekwetst zijn.
Hysterisch ook echt. Eén woord: insayno. Nog een paar: "Black lives don't matter" enzovoort, enzovoort.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:11 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Kleine ad hominems zijn ook ad hominems.
Buiten FOK! is het overigens niet veel beter met de hysterische 'echte' Nederlanders die als kleine kinderen huilie doen dat een paar brutale negers het gore lef hebben om te zeggen dat Zwarte Piet racistisch is.
Je storen aan een sprookjes figuur vergelijken met in elkaar geslagen wordenquote:Op woensdag 8 juli 2015 13:09 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ja, hartstikke lachen dat ze racistisch doen als ze op racisme gewezen worden. Je bedenkt het niet!
[..]
Precies. Anti-pieters zeggen: "Wij voelen ons gediscrimineerd en doen aangifte."
Pro-pieters reageren door het internet vol te kwakken met achterlijke kutargumenten om Zwarte Piet te verdedigen, huilposts over hoe blanken tegenwoordig feitelijk gediscrimineerd worden, oproepen om de anti-pieters uit te zetten/op te sluiten/geweld aan te doen, dreigementen om deze en gene winkel te boycotten, nog meer huilposts over dat je niet mag praten over racisme, nog wat dreigementen over hoe ze zo eigenlijk feitelijk nog racistischer worden en als kers op de taart hysterische verzoeken om de anti-pieters maar vooral te negeren.
Wie zijn er nou de zeikerds?
[..]
Want als volgens jou de wet overtreden wordt, moet je dat meer lekker negeren. Hetzelfde geldt wanneer je in de kroeg in elkaar gemept wordt. Gewoon niet meer naar die kroeg gaan, er zijn vast wel kroegen waar je niet in elkaar gemept wordt. Als je toch een aanklacht indient, ben je een zeikerd.
Too little, too late.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:13 schreef speknek het volgende:
[..]
Okay, gaan we theedrinken en elkaar schouderklopjes geven. Daarna geef je Zwarte Piet op, goed?
Precies. Heterohuwelijk is een traditie, dus dat moet behouden worden. We kunnen niet toegeven aan een klein groepje homo's dat zeurt om gelijke bescherming door de wet. De meerderheid is tegen, dus zij moeten zich maar aanpassen. Dan gaan ze maar naar staten waar het homohuwelijk wél legaal is, die bestaan vast ook. Het feit dat ze mogen klagen geeft al aan dat homo's het hier verdomde goed hebben. In Iran, daar hebben homo's het pas slecht! Feitelijk zijn wij christenen de enigen die hier echt vervolgd en gediscrimineerd worden.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:04 schreef speknek het volgende:
Je wil niet dat er iets aan Zwarte Piet verandert omdat je zelf niet geraakt wordt door de denigrerende karikatuur van de zwarte huidskleur (niet zelf homo bent), en wordt boos als mensen er een rechtzaak over aan spannen (homohuilies, man en vrouw is onze cultuur en soevereiniteit in eigen staat/land).
Echt jaquote:Op woensdag 8 juli 2015 13:16 schreef Lavenderr het volgende:
En terwijl de mussen door de hitte van het dak pleuren
zitten we hier over Zwarte Piet te zeuren.
Ja, natuurlijk zitten er hysterische anti-pieters tussen. Maar over het algemeen is hun discours veel intelligenter en beter doordacht dan het discours van de pro-pieters.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:14 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Hysterisch ook echt. Eén woord: insayno. Nog een paar: "Black lives don't matter" enzovoort, enzovoort.
Nederlanders doen extreem huilie als reactie op 'negertjes' die een beetje huilie doen om Zwarte Piet.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je storen aan een sprookjes figuur vergelijken met in elkaar geslagen worden
Verder draai je alles om Nederlanders doen niet huilie die reageren op de negertjes die huilie doen om zwarte piet.
Blackface is van voor de apartheid, of je bedoelt een apartheid avant le lettre.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:13 schreef luxerobots het volgende:
De hele discussie heeft Amerikaanse vormen aangenomen. Blackface was een fenomeen in Amerika ten tijde van de apartheid.
Dit is niet waar. Zwarte Piet is erbij bedacht tijdens een Amsterdams Sinterklaasfeestje rond 1850, lang na de heidense traditie. De reden is niet duidelijk, vermoedelijk was het een bediende. Toen is er eind negentiende, begin de twintigste eeuw een dandified coon van gemaakt. Ongeveer rond dezelfde tijd toen de blackface minstrels ook Europa aandeden, maar die link hoeft niet gemaakt te worden.quote:Een domme neger om te lachen. Onze helper komt uit de heidense traditie en is later christelijk omgevormd tot Zwarte Piet.
Nu breekt mijn klomp.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:17 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk zitten er hysterische anti-pieters tussen. Maar over het algemeen is hun discours veel intelligenter en beter doordacht dan het discours van de pro-pieters.
ja, aan het zoveelste niet-passende argument dat er aan de haren bijgesleept wordt om een punt proberen te maken.quote:
Er is maar 1 zin die daarvoor nodig is. 'Ik voel me gekwetst...'.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:13 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De hele discussie heeft Amerikaanse vormen aangenomen.
Mensen hoeven geen sinterklaas te vieren als ze dat niet willen. Ze kunnen het ook op hun eigen manier vieren met witte Piet en zwarterklaas.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:16 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Precies. Heterohuwelijk is een traditie, dus dat moet behouden worden. We kunnen niet toegeven aan een klein groepje homo's dat zeurt om gelijke bescherming door de wet. De meerderheid is tegen, dus zij moeten zich maar aanpassen. Dan gaan ze maar naar staten waar het homohuwelijk wél legaal is, die bestaan vast ook. Het feit dat ze mogen klagen geeft al aan dat homo's het hier verdomde goed hebben. In Iran, daar hebben homo's het pas slecht! Feitelijk zijn wij christenen de enigen die hier echt vervolgd en gediscrimineerd worden.
God, ik word bijna homofoob van al die zeurende homo's.
Doet het je ergens aan denken?
Lezen is niet je sterkste punt, hè? Ik zeg dat onze helper uit de heidense traditie komt en later omgevormd is tot Zwarte Piet.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:18 schreef speknek het volgende:
[..]
Blackface is van voor de apartheid, of je bedoelt een apartheid avant le lettre.
[..]
Dit is niet waar. Zwarte Piet is erbij bedacht tijdens een Amsterdams Sinterklaasfeestje rond 1850, lang na de heidense traditie. De reden is niet duidelijk, vermoedelijk was het een bediende. Toen is er eind negentiende, begin de twintigste eeuw een dandified coon van gemaakt. Ongeveer rond dezelfde tijd toen de blackface minstrels ook Europa aandeden, maar die link hoeft niet gemaakt te worden.
Voor de rest kun je maar beter alle subsidie voor kunst afschaffen als je niet wil dat er tegen heilige huisjes wordt aangeschopt.
Het zijn verdomme de aanvoerdersquote:Op woensdag 8 juli 2015 13:17 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk zitten er hysterische anti-pieters tussen. Maar over het algemeen is hun discours veel intelligenter en beter doordacht dan het discours van de pro-pieters.
Wat klopt er niet aan? Ik heb alleen de argumenten van de anti-pieters genomen en 'negers' in 'homo's' veranderd. Kun je ook eens zien hoe achterlijk die argumenten feitelijk zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:18 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
ja, aan het zoveelste niet-passende argument dat er aan de haren bijgesleept wordt om een punt proberen te maken.
Als Sinterklaas volgens tegenstanders racistisch is wordt het een beetje een raar verhaal als je vraagt of we deze racistische traditie gewoon in vrijheid voort kunnen zetten.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mensen hoeven geen sinterklaas te vieren als ze dat niet willen. Ze kunnen het ook op hun eigen manier vieren met witte Piet en zwarterklaas.
Ik kan heel goed lezen, je hebt het mis.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Lezen is niet je sterkste punt, hè? Ik zeg dat onze helper uit de heidense traditie komt en later omgevormd is tot Zwarte Piet.
Vergeet de intelligente en altijd doordachte Anouk niet!quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:20 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Het zijn verdomme de aanvoerdersQuerulanten/beroepsboeroepers/veroordeelde criminelen/opportunisten... meer is het niet. Maar keep fighting the good fight, hoor!
Gastquote:Op woensdag 8 juli 2015 13:17 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nederlanders doen extreem huilie als reactie op 'negertjes' die een beetje huilie doen om Zwarte Piet.
Krampachtig blijven volhouden, hoor, dat intelligente discours! *proest*quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:20 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan? Ik heb alleen de argumenten van de anti-pieters genomen en 'negers' in 'homo's' veranderd. Kun je ook eens zien hoe achterlijk die argumenten feitelijk zijn.
Je kan niet lezen en je eigen fouten niet inzien.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:20 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik kan heel goed lezen, je hebt het mis.
Als homo's per se hun zin willen, dan kunnen ze ook een samenlevingscontract nemen of in een andere staat trouwen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mensen hoeven geen sinterklaas te vieren als ze dat niet willen. Ze kunnen het ook op hun eigen manier vieren met witte Piet en zwarterklaas.
Wel triest dat je moet overgaan op ad hominems om je zaak te verdedigen. Dat zegt al genoeg over de kracht van je eigen argumenten.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:20 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Het zijn verdomme de aanvoerdersQuerulanten/beroepsboeroepers/veroordeelde criminelen/opportunisten... meer is het niet. Maar keep fighting the good fight, hoor!
Ja, vooral als ze beginnen over dat elke persoon die Sinterklaas viert diep in zijn hart een racist is. Dat zijn ijzersterke argumenten die niet polariseren natuurlijk. Of als ze het zo kwantificeerbare 'ik voel me gekwetst door Zwarte Piet want hij lijkt op mijn overoveroverovergrootmoeder die toevallig ook zwart was want dat zag ik op een foto' redenatie. Goeie punten wel.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:17 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Triest dat je je daarop beroept om het punt pogen te ontkennen. Zegt nog veel meer over jouw argumentenquote:Op woensdag 8 juli 2015 13:24 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Wel triest dat je moet overgaan op ad hominems om je zaak te verdedigen. Dat zegt al genoeg over de kracht van je eigen argumenten.
Je vergelijking gaat mank m.b.t. huwelijken. Men wil immers ZP verbieden, dus in jouw situatie zouden heterostellen verboden moeten worden.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:24 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Als homo's per se hun zin willen, dan kunnen ze ook een samenlevingscontract nemen of in een andere staat trouwen.
Kom maar door met die wetenschappelijke bron. Wat jij voorstelt is een bekende urban myth die weinig aanhang heeft.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:23 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je kan niet lezen en je eigen fouten niet inzien.
Het Sinterklaasfeest (met Zwarte Piet, die toen nog niet zo heette, noemde hem ook helper), komt uit de heidense traditie en is later christelijk ingekleurd tot Sint en Piet.
Zij vinden dat ze niet in hun waarde gelaten worden door Zwarte Piet. Waarom heb je daar geen respect voor?quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gastwij vinden iets niet leuk dus het moet weg. tradities maar overhoop gooien omdat wij het niet leuk vinden. Weetje je mag best tegen zwarte piet zijn prima maar laat een ander die wel gewoon sinterklaas met zwarte pieten wil vieren ook in zijn waarde.
Dan richt je lekker een facebook groepje op van wij zijn tegen zwarte piet prima.
Maar wat jullie willen is de wereld echt veranderen doe dat niet dan krijg je ook geen reacties.
of gewoon kortweg ''Smoel''
Wat zal jij huilen als die anti-pieters bij de rechter hun gelijk halen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:23 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Krampachtig blijven volhouden, hoor, dat intelligente discours! *proest*
Als je echt niet ziet wat er schort aan je vergelijking, dan heeft verder ouwehoeren geen zin, net zoals deze hele discussie geen zin heeft. Sinterklaasfeest wordt niet aangepast, punt. Laat de gemoederen maar even bedaren en probeer het over een jaar of 20 nog maar eens.
Omdat respect tweerichtingsverkeer is. Als jij mij in het gezicht spuugt, moet je niet verwachten dat ik nog naar je luister.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:27 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Zij vinden dat ze niet in hun waarde gelaten worden door Zwarte Piet. Waarom heb je daar geen respect voor?
Gebrek aan respect is wederzijds. Waarom roep je op dit enkelzijdig op te lossen? Je lijkt Griekenland wel.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:27 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Zij vinden dat ze niet in hun waarde gelaten worden door Zwarte Piet. Waarom heb je daar geen respect voor?
quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:28 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Wat zal jij huilen als die anti-pieters bij de rechter hun gelijk halen.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:24 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Wel triest dat je moet overgaan op ad hominems
Tja, niet al hun argumenten zijn sterk. Gelukkig hebben ze nog steeds argumenten die wél sterk zijn, i.t.t. de pro-pieters.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, vooral als ze beginnen over dat elke persoon die Sinterklaas viert diep in zijn hart een racist is. Dat zijn ijzersterke argumenten die niet polariseren natuurlijk. Of als ze het zo kwantificeerbare 'ik voel me gekwetst door Zwarte Piet want hij lijkt op mijn overoveroverovergrootmoeder die toevallig ook zwart was want dat zag ik op een foto' redenatie. Goeie punten wel.
Welk punt ontken ik?quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:26 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Triest dat je je daarop beroept om het punt pogen te ontkennen. Zegt nog veel meer over jouw argumenten
Ik wens ze alle succces. Die windmolens zijn nog best taaie tegenstanders.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:28 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Wat zal jij huilen als die anti-pieters bij de rechter hun gelijk halen.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:17 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
In beide gevallen gaat het over een minderheid die vraagt om de wet consistent toe te passen: homo's willen dezelfde huwelijksrechten als hetero's, anti-pieters doen een beroep op racismewetgeving die voor iedereen hetzelfde geldt.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je vergelijking gaat mank m.b.t. huwelijken. Men wil immers ZP verbieden, dus in jouw situatie zouden heterostellen verboden moeten worden.
Je gaat niet in op de post, maar beroept je op een ad hominem om de boel de diskwalificeren (om dan een paar posts later op de man te gaan spelen, as usual). Zeer intelligent discours *kuch*.quote:
Je loopt overigens achter, de rechtbank heeft al bepaald dat het een negatief racistisch stereotyp in stand houdt:quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:08 schreef Montagui het volgende:
Zwarte Piet racistisch ervaren wil nog niet zeggen dat Zwarte Piet racistisch is.
Ik kan me daarom ook niet voorstellen dat er een rechter is die meegaat met de anti Pieten om bij de viering van het Sinterklaasfeest de betreffende organisaties en feestvierders te verplichten om bv het uiterlijk van Zwarte Piet aan te passen naar de wensen van de anti-Pieten.
De een ervaart het als niet racistisch en de ander wel. Je kan niet stellen dat de ene 'ervaring' belangrijker is dan de andere 'ervaring'. Het is maar een ervaring, geen feit. En dan lijken me, qua afweging van algemene belangen, de cijfers in het voordeel van de pro-Pieten uit te vallen.
M.i. ligt de enige mogelijkheid voor de anti-Pieten om hun zin te krijgen daarin dat ze bewijzen dat Zwarte Piet racistisch is.
Als jij anti-pieters in het gezicht spuwt, moet je niet verwachten dat ze nog respect voor je hebben.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:28 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Omdat respect tweerichtingsverkeer is. Als jij mij in het gezicht spuugt, moet je niet verwachten dat ik nog naar je luister.
Hoezo heb ik daar geen respect voor ? Wees jij maar lekker anti piet van mijn part vier je sinterklaas met een echte turk op een paard en een witte knecht. Maar laat mij dan ook gewoon het traditionele sinterklaas vieren.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:27 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Uiteraard ga ik niet in op ad hominems: dat zijn a priori geen goede argumenten. Als jij denkt hard te kunnen maken dat Zwarte Piet niet afgeschaft moet worden door de ander uit te maken voor rotte vis, dan zit je er héél erg naast.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:31 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Je gaat niet in op de post, maar beroept je op een ad hominem om de boel de diskwalificeren (om dan een paar posts later op de man te gaan spelen, as usual). Zeer intelligent discours *kuch*.
En nu leg je me woorden in de mond en rekent me er op af. Alweer een voorbeeld van je intelligente discours?quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:32 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Als jij anti-pieters in het gezicht spuwt, moet je niet verwachten dat ze nog respect voor je hebben.
God, wat een kutargument. Jij vraagt respect van de anti-pieters in de vorm van volledige toegeving aan jouw standpunt. In plaats van een beetje respect terug te tonen. Man man man, wat een vertoning.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |