abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 8 juli 2015 @ 15:23:04 #101
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154171948
hoe zou het met Shop en haar kleintje zijn?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_154172236
R kwijlt alles onder, zit de hele dag al met 2 handen in haar mond en toen ze net besloot om ook maar even goed op mijn vingers te kauwen voelde ik ook een randje. Onderin rechts voor.

Dus ik mag me voorbereiden op vieze luiers, kapotte billen en slechte nachten! *O*

Is Dentinox nu al handig? Of is dat echt iets wat je moet bewaren tot ze pijn hebben?
pi_154172391
Hopelijk alles goed bij shop! Ik denk aan jullie. :*

Oef Risu, dat klinkt niet fijn. :{

N. heeft vanochtend haar prikjes gehad. Ze moest Heel Hard gillen, maar nadat ze bij mij had gedronken en we haar in de maxi-cosi hadden gelegd sliep ze zo weer. :z Ze was zo rustig dat we daarna zelfs nog naar de autodealer zijn gereden, een proefrit hebben gemaakt en de auto gekocht hebben. :D Nu zijn we officieel burgerlijk, rip aan de nabestaanden. :'(

Overigens heeft N. nog helemaal geen verhoging oid, komt dat meestal later of kan het ook dat er gewoon niks gebeurt?
  woensdag 8 juli 2015 @ 15:39:20 #104
149959 SQ
snelle trees
pi_154172414
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 15:32 schreef ingee het volgende:
R kwijlt alles onder, zit de hele dag al met 2 handen in haar mond en toen ze net besloot om ook maar even goed op mijn vingers te kauwen voelde ik ook een randje. Onderin rechts voor.

Dus ik mag me voorbereiden op vieze luiers, kapotte billen en slechte nachten! *O*

Is Dentinox nu al handig? Of is dat echt iets wat je moet bewaren tot ze pijn hebben?
Als je het randje al voelt is het leed al geleden. Gefeliciteerd, u behoort tot de groep met kinderen die er geen last van heeft *O*

Tevens: TAND VOOR R! *O*
disclaimer
  woensdag 8 juli 2015 @ 15:39:57 #105
149959 SQ
snelle trees
pi_154172429
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2015 15:38 schreef Selvaria het volgende:
Hopelijk alles goed bij shop! Ik denk aan jullie. :*

Oef Risu, dat klinkt niet fijn. :{

N. heeft vanochtend haar prikjes gehad. Ze moest Heel Hard gillen, maar nadat ze bij mij had gedronken en we haar in de maxi-cosi hadden gelegd sliep ze zo weer. :z Ze was zo rustig dat we daarna zelfs nog naar de autodealer zijn gereden, een proefrit hebben gemaakt en de auto gekocht hebben. :D Nu zijn we officieel burgerlijk, rip aan de nabestaanden. :'(

Overigens heeft N. nog helemaal geen verhoging oid, komt dat meestal later of kan het ook dat er gewoon niks gebeurt?
Kans is best groot dat je er niets van gaat merken. Was hier ook niet. Zielig he, dat huilen? ;(
disclaimer
pi_154172431
quote:

Als je al een randje voelt, heb je het ergste al achter de rug! *O* Maar meestal komen ze per twee, dus misschien volgt binnen nu en een week een tweede randje.

Dentinox heb ik nooit gebruikt eigenlijk, ik gaf wel PCM als maxi onrustig was door tanden/kiezen.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 8 juli 2015 @ 15:43:52 #107
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_154172536
quote:

Wat de wijze moeders hierboven zeggen, het ergste is al geweest. En zie mijn post op de vorige pagina, ik kan het weten ;)
  woensdag 8 juli 2015 @ 15:50:06 #108
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_154172705
Update:
Operatie is goed gegaan. Ze moeten nog met een scan kijken of het ook daadwerkelijk heeft gewerkt. Omdat N prematuur was, moest ze 2 uur op de uitslaapkamer blijven. En ik dus ook. De zaal waar ik zelf ook heb gelegen na de keizersnee.
N moest na de ingreep even geholpen worden met ademen. De tube werd er uit gehaald en ze dacht bekijk het maar, ik doe niks. Toen ze haar even geholpen hadden, deed ze het super. Ze ligt nu op een zaaltje. Morgenochtend waarschijnlijk naar huis.
pi_154172776
Oh shop, dat is in ieder geval een goed begin. *O* Succes met de rest nog en morgen hopelijk lekker naar huis. O+
  woensdag 8 juli 2015 @ 15:55:08 #110
149959 SQ
snelle trees
pi_154172878
Zo en dan nu een bijleesje.
Achtste tand voor Lou! Eindelijk weer in balans!
GA JE DAN NU EINDELIJK SLAPEN, LOU??

DJMO, ik vind het wel cute dat dromen :D O+

Risu heeft een aanpakbaby! Tevens beterschap voor jullie :*

Fapt weer aan het werk :o Toch wel lekker he, even er tussenuit?

Soesje, jij ook graag slapen ja? Ok! OMMEGOT LEES IK NU DAT JE EEN TAND HEBT!
Werd tijd ook, net voordat je kan fietsen :{w O+

OMG sicilia, dat klinkt lief! Filmpje!! O+

Wat een mooie foto’s Fee! Wat wordt ze al groot, en wat lijkt ze inderdaad op je middelste :D

quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 10:15 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik dacht bij mijn eerste echt (hoe naïef) dat de uren slaap tussen de voedingen in een stijgende lijn steeds langer zouden worden tot een baby door zou slapen. Misschien bij ziekte wel eens wakker maar anders niet :'). Maar zo werkt het helaasch helemaal niet.
Nope nope :D Ik dacht dat inderdaad ook :') MAARRR! WE HADDEN EEN DOORSLAAP VANNACHT!
Ik zou trouwens voor het hoesten ook niet naar de dokter gaan. Of nee, ik lieg, dat heb ik wel gedaan nadat er kinkhoest op het KDV was geweest. Maar alleen daarom :P

Bozilla weer terug op +2 *O*

Risu weer zwanger! *O*

Shop, wat fijn dat het zo goed ging! O+
disclaimer
  woensdag 8 juli 2015 @ 15:57:29 #111
149959 SQ
snelle trees
pi_154172966
Zo, en nu ga ik naar huis want ik moet morgen...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 8 juli 2015 @ 16:06:59 #112
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154173274
fijn dat het goed gegaan is Shop!
succe sq :*
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_154173781
Shop fijn dat het achter de rug is *O* .. hopelijk snel wee thuis O+

Mja bij die uitschietermeting zat ik er ook met mijn neus bovenop (as usual :+ ) .. kan niet zeggen dat ze er flink naast zaten. Maar maakt niet uit .. kind tevreden moeder tevreden *O*
pi_154174498
Hoera shop! *O*
Nu lekker bijkomen van de stress met z'n allen!

En dames, ho, wacht! Ik voel een randje onder het tandvlees.
Er is nog niks door dus :(
pi_154174554
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, en nu ga ik naar huis want ik moet morgen...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_154175160
Gezeik:

SPOILER
pi_154175797
Beuh Ingee :{

En al jullie ukkies met tanden :o Nu doorslaaps ja..?

Wij gaan volgende week weer een huis bekijken met O+ donkergroene badkamer-tegeltjes O+ :D
Vast niks, want al een poosje te koop, maar wel leuk evengoed *O*
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_154176033
Fijn dat de operatie goed is gegaan Shop! :)
pi_154176461
Fijn shop dat het geweest is en goed ging!

spannend jm!

Bah sq, wat een timing en sowieso niet leuk
:(

Tandjes *O*

Gisteravond wat uitgeprobeerd met slapen. Het was telkens rond half 9 enorm keten. Dus nu in de box gehouden tot ik ging slapen. Hupsen, staan, liggen met de bal, vol energie, samen lachen. En toen rond kwart voor 10 nog even gevoed. Viel in slaap op mijn schoot. Naar boven getild, voorzichtig slaapzak aan en de vrije val in zijn ledikant :') (bekkenbodem aanspannen!) en knockout was hij. Toen doorgeslagen tot 6 uur. Normaal is het 12 uur en 5/6 uur. 2x wakker voor mij dus. Nu maar 1x wakker en mijn wekker ging toch daarna. Vanavond weer een poging.
  woensdag 8 juli 2015 @ 18:18:26 #120
149959 SQ
snelle trees
pi_154176924
Boh!

disclaimer
pi_154177067
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2015 17:59 schreef Hilmo het volgende:
... en knockout was hij. Toen doorgeslagen tot 6 uur.
Niet normaal dit! :o
  woensdag 8 juli 2015 @ 18:26:14 #122
149959 SQ
snelle trees
pi_154177113
:')
disclaimer
pi_154177193
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 17:36 schreef JufMariska het volgende:

Wij gaan volgende week weer een huis bekijken met O+ donkergroene badkamer-tegeltjes O+ :D
Vast niks, want al een poosje te koop, maar wel leuk evengoed *O*
Zo'n huisje hadden wij ook voor een prikkie op de kop kunnen tikken en nu is het Villa Twinkle O+

Hilmo soort van doorslaaps *O*

SQ jeugdsentiment O+ .. Zo'n tof ding hebben wij ook! I looooooovee Fisher Price O+
  woensdag 8 juli 2015 @ 18:45:14 #124
149959 SQ
snelle trees
pi_154177540
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2015 16:53 schreef ingee het volgende:

[..]

SPOILER
nou, is wel in goed overleg gegaan hoor ;) mijn baas kan er weinig aan doen, die staat ook met zn rug tegen de muur -O- en het is maar een kwartier fietsen. Ik ben om 9:00 weer thuus!
disclaimer
  woensdag 8 juli 2015 @ 18:46:40 #125
149959 SQ
snelle trees
pi_154177577
Stom gezeik ingee! :( Hopelijk heeft die man gelijk :P
doorslaaps voor Hilmo! *O*
disclaimer
pi_154178256
Mauwtje looooves FP O+
Twinkle, we gaan 't zien! Wie weet...

Ooohhh Shop nog overheen gelezen, wat fijn!
pi_154178435
Fijn shop :*

Ik zag verder een doorslaper bij Hilmo, een FP mauwtje en JM op huuzenjacht.
Oh en bozilla die heeuwl keurig groeit.

Mijn dame O+ augurk... (8> had t haar voor de grap gegeven, ze trok 2 zure bekken maar vrat wel 2 schijven weg... :Y)
S. 2014
J. 2016
pi_154178515
Shop, wat fijn dat het goed gegaan is! O+ :)

Kijk mauw blij zijn met haar vintage? Speelgoed! :D

Tandjesleed :* en doorslapers *O*

Ik had vandaag een off-day :') ik hoop PMS of ontzwangeren, want zo voelde ik me 2 jaar terug ook, en dat ging toen helemaal de verkeerde kant op -O- als dit gevoel niet heul snel weer verdwijnt zal ik eens een belletje naar de huisarts doen. 'T was net of frietje (hahaha, typefout, maar ik vind 'm leuk) het voelde, ze kroop schoof naar de box, trok de lade open, pakte een autootje, en ging zoet spelen O+ O+ Mien kint :D
pi_154178737
Risu zwanger?? *O*

Goed nieuws voor shop *O*
tand voor R! *O*
hier is tandje2 ook door 8-)

Ik ga naar een vergadering over te organiseren concerten met een paar collegae. Zegt er net iemand doodleuk; ik neem de partituur wel mee, kunnen we gezellig zingen! *proest* ik ben ernstig uit vorm :') dat belooft wat.
  woensdag 8 juli 2015 @ 19:36:58 #130
149959 SQ
snelle trees
pi_154178939
Toch niet van de big mac he GM? ;) leuk he, hoe kinderen van de gekste dingen smullen!

Krijgertje, vervelend dat je je zo voelt ;( niet te lang wachten met aan de bel trekken he? :*

Nog een tand voor W *O*
disclaimer
pi_154179002
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2015 19:36 schreef Stormqueen het volgende:
Toch niet van de big mac he GM? ;) leuk he, hoe kinderen van de gekste dingen smullen!

Krijgertje, vervelend dat je je zo voelt ;( niet te lang wachten met aan de bel trekken he? :*

Nog een tand voor W *O*
Haha nee hoor gewoon uit de sla :D de komkommer daaruit was ook oke maar die sla zelf vond ze vooral leuk om uit elkaar te plukken.
S. 2014
J. 2016
pi_154179857
Euh, ben niet zwanger he. Helaas, gewoon ziek.
Ik ga straks lekker naar bed. Hopelijk slaap ik het eruit.
pi_154179928
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2015 18:24 schreef ingee het volgende:

[..]

Niet normaal dit! :o
Haha _O- doen jullie dat niet dan :P
  woensdag 8 juli 2015 @ 20:23:59 #134
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_154180400
Ingee, Belastingdienst, leuker kunnen we het niet maken... :')
Ik heb van de 10 ingevulde IB's, nu 5 bezwaren lopen... Zelf missen we ¤1200,-, bij de andere mensen gaat het om een paar 100 minder, maar dan nog :(

W. nog een tandje *O*!

Lekkere augurk voor Saar :Y)!

Doorslapen voor Hilmo *O* .

Shop, gelukkig is het goed gegaan!

SQ, 'succes' morgen (of hoe moet je zoiets nu zeggen :@ )

Phai, als jij je er geen zorgen maakt, zou ik ook niet gaan. Je hebt bij I. (helaas) al zoveel kennis in de pocket, twijfel daar niet aan.
pi_154180467
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2015 19:36 schreef Stormqueen het volgende:
Toch niet van de big mac he GM? ;)
Ja heuj nu heb ik zin in een big mac :(

(zit hier 100 meter bij mijn werk vandaan :9 ... zal ik wel zal ik niet zal ik wel zal ik niet)
pi_154180803
Fijn Shop!
  woensdag 8 juli 2015 @ 21:13:24 #137
149959 SQ
snelle trees
pi_154181704
Helio! Hoe gaat het met jullie?
disclaimer
pi_154181764
Oh ja hoesten. Wij hebben maanden een hoestje gehad, dat mensen zeiden oh verkouden? Eeh nee, hij hoest gewoon }:| Maar idd bij zorgen FF naar ha.

Beterschap risu!

Ik zit aan de m&m's :9
pi_154182056
Gelukkig shop O+

M O+ en S O+ mooie meiden

Snacken!
'dieet' ;( maar afvallen is wel fijn.
pi_154182158
S. 2014
J. 2016
  woensdag 8 juli 2015 @ 21:27:17 #141
149959 SQ
snelle trees
pi_154182161
Heb jij nog ergens vet dan, Zoë? ;)
disclaimer
pi_154182231
quote:
Leuke prijzen ook ja :D
pi_154182317
Leuk GM!

SQ
Helaas niet bij mijn voorgevel :+
Nog 6kg dan ben ik tevreden. (ik was voor zwangerschappen 65kg en nu ga ik voor 70/71kg.)
pi_154182750
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2015 18:45 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nou, is wel in goed overleg gegaan hoor ;) mijn baas kan er weinig aan doen, die staat ook met zn rug tegen de muur -O- en het is maar een kwartier fietsen. Ik ben om 9:00 weer thuus!
Nou sterkte iig morgen!
Ja he weet het al, maar blijft een rotmoment. Tot wanneer mag je nog?
pi_154182787
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2015 19:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Fijn shop :*

Ik zag verder een doorslaper bij Hilmo, een FP mauwtje en JM op huuzenjacht.
Oh en bozilla die heeuwl keurig groeit.

Mijn dame O+ augurk... (8> had t haar voor de grap gegeven, ze trok 2 zure bekken maar vrat wel 2 schijven weg... :Y)
[ link | afbeelding ]
O+ dat vieze shirt!
  woensdag 8 juli 2015 @ 21:46:32 #146
149959 SQ
snelle trees
pi_154182836
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2015 21:43 schreef ingee het volgende:

[..]

Nou sterkte iig morgen!
Ja he weet het al, maar blijft een rotmoment. Tot wanneer mag je nog?
1 februari geloof ik. Maar voor die tijd heb ik al wat anders :P
disclaimer
pi_154182954
Dem kilo's:

SPOILER
pi_154182994
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 20:07 schreef Risu het volgende:
Euh, ben niet zwanger he. Helaas, gewoon ziek.
Ik ga straks lekker naar bed. Hopelijk slaap ik het eruit.
Wellus! :)
pi_154183010
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2015 21:46 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

1 februari geloof ik. Maar voor die tijd heb ik al wat anders :P
Zo dat is een tijdige notice! Dat is dan wel weet netjes.

Heb je al wat ja?
  woensdag 8 juli 2015 @ 21:57:41 #150
149959 SQ
snelle trees
pi_154183227
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2015 21:51 schreef ingee het volgende:

[..]

Zo dat is een tijdige notice! Dat is dan wel weet netjes.

Heb je al wat ja?
nee, maar ik ga niet hulpeloos toekijken tot het 1 februari is :+

En wb kilo's, ik had ongeveer hetzelfde: woog 80, ging mezelf vol eten na de miskramen, dus woog 90 toen ik zwanger werd en woog de avond voor de worp 111 :')
Na drie weken was dat 98,7. Na vijf maanden nog steeds, dus toen ben ik in actie gekomen. Heb jij een plan van aanpak? Ik vond het tijdens mijn verlof onmogelijk, maar nu gaat het goed!
disclaimer
pi_154183646
SQ succes morgen en die activity centre O+ wil die eigenlijk ook nog steeds, vind ze leuker dan de nieuwe versies! Net zoals ik het activity dingetje wat je boven de box kan spannen van Ambi Toys erg leuk vind, zag dat ze tegenwoordig nog steeds de 2-zonnetjes rammelaar verkopen die ik als kindje zo tof vond. Die binnenkort maar eens halen :P

Fijn dat de operatie goed ging Shop!! Hopelijk morgen weer lekker mee naar huis.

Selvaria, Q moet na de prikjes vaak nog even huilen een paar uur later, maar heeft nog geen verhoging ervan gehad.

Oh kan dat kwijlen en handen/speeltjes/mamma's haar en vingers/arm proberen in je mond te stoppen ook duiden op tandjes binnenkort? Ging er vanuit dat het misschien tekenen waren dat ie binnenkort wat zou mogen gaan eten. Even afwachten maar!

Beterschap Risu!

En Zoë ik vind je al hartstikke slank hoor! Ik heb nog steeds een goede zwangerschapspens :')

Tot zover maar weer, wil nog bijlezen maar loop zoooo achter! Q is uit z'n sprong en weer vrolijk *O*. Afgelopen dagen was het steeds maar jengelen en huilen, slaapjes overdag steeds een half uurtje en dan werd ie moe en chagerijnig weer wakker. Hoofd optillen was ineens weer stom, op je rug liggen ook. Vandaag was hoofd optillen weer even leuk, op je rug gelegd worden blijft maar matig, hij wil rechtop! Vanmorgen Rolde ie van zij bijna naar buik, heupjes lagen plat maar door armpjes onder zich lag z'n bovenlijf nog ietsje schuin. En ik had hem op z'n zij gelegd dus telde sowieso al niet, hoewel hij best goed op z'n zij draait nu. Hij lijkt nu opeens wel wat kieskeuriger te worden met geluiden/gebeurtenissen. Buurvrouw hielt hem eventjes boven haar hoofd: krijsen!! Sirene ging maandag, ineens hard huilen! Maar verder lacht ie weer veel en nu ook weer wat vaker met geluid.
Lijkt wel alsof ie toch ineens weer wat wijzer rondkijkt en dingen beter begrijpt (of misschien denk ik dat alleen maar..). Vind het ook wel leuk dat als hij dorst heeft en ik hem de fles laat zien, hij een grote lach op z'n gezicht krijgt :)
  woensdag 8 juli 2015 @ 22:12:07 #152
149959 SQ
snelle trees
pi_154183760
Dingen in mond stoppen heeft niks te maken met toe zijn aan eten. Dat is natuurlijk gedrag dat alle babies vertonen ;)

Wij zijn met zes maanden begonnen, maar als ik zo terugkijk was ze er eigenlijk pas tegen de acht maanden echt aan toe.
disclaimer
pi_154183770
Ja ik heb een PvA! *O*
Vorige week met de hitte gereset met heel fruit en 's avonds saladrs. (Lekkere hoor, met gerookte zalm er in, appel, druiven, avocado, mozarella, etc.)

En nu geen pakjes/zakjes/kant en klaar. Hier leefden wij voorheen op. Drinken alleen water/koffie/thee. Zoveel eten als ik wil, maar nooit 2x opscheppen, alle snacks zijn groente en fruit. Bijvoorbeeld een schaaltje druiven ipv chips, schaaltje yoghurt met frambozen uit de ruin.
En elke avond een schaal met stukjes fruit na het eten.

Wat bij mij belangrijk is, is dat ik altijd wat mag eten, alleen dan wat gezonds en dat mijn 'regels' vervallen bij gelegenheden. Dan kan ik prima zo leven, heb het jaren gedaan maar was het 'even' (jaartje of 5) kwijt. :')
pi_154183906
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2015 21:13 schreef Stormqueen het volgende:
Helio! Hoe gaat het met jullie?
Goed! Ik weet niet zo goed wat te typen, maar ze is zo leuk. Ze begrijpt ineens heel veel, zwaait sinds een paar dagen, zegt de hele dag mamamama, heeft overal lol om. *; ze is heel anders dan wij (veel extraverter), leuk vind ik dat!
Sterkte/succes morgen voor jou trouwens. En ik las staande Mauw O+

Ik lees alles wel maar houd jullie niet bij met posten. Zag nog wel een lieve I in doek (in ander topic), augurkenSaar, pasfoto van M! O+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 8 juli 2015 @ 22:17:55 #155
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154183989
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 22:09 schreef Gevalletje het volgende:
Oh kan dat kwijlen en handen/speeltjes/mamma's haar en vingers/arm proberen in je mond te stoppen ook duiden op tandjes binnenkort? Ging er vanuit dat het misschien tekenen waren dat ie binnenkort wat zou mogen gaan eten. Even afwachten maar!
wat SQ al zegt: dat is natuurlijk gedrag; op die manier 'onderzoeken' ze dingen en voorwerpen. Ook voor kindjes die de fles krijgen is het schema van stefan kleintjes een echte aanrader om te starten met bijvoeding vanaf zes maanden. Michael is nu 4 maanden en zou volgens nutricia al aan de potjes mogen, maar hij taalt nog niet naar iets anders dan de borst. Dat kan over twee maanden zomaar heel anders zijn.

Wel grappig om te zien dat Q en Michael behoorlijk gelijklopen; en hoe hun interessegebieden uiteenlopen :D Michael lijkt zich nu te concentreren op grijpen (z'n voeten) en z'n stem. Ook is hij helemaal gek van mijn stem ..

pi_154184073
Gevalletje, nieuwe features! *O*

R heeft sinds een past dagen de kat ontdekt, ze hangt helemaal voorover in mijn armen om te kijken en wil steeds voelen. Pousse weet het nog niet helemaal, al was ER vanmiddag wel een uitgebreide kopjes-aai sessie.

Mbt baby-eten: Ik heb het boek van Rapley gekocht (baby-led weaning) en lees me maar eens in. Gastouder doet mee! *O* Ze vindt het alleen maar leuk. :)

R zit wel eens op schoot aan tafel en van de week graaide ze een flintertje komkommer van mijn bord en stopte het naar binnen. :o Ik zag het ER ook niet meer uitkomen. :) Was eigenlijk niet de bedoeling natuurlijk, maar wel grappig.
pi_154184266
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2015 21:44 schreef ingee het volgende:

[..]

O+ dat vieze shirt!
Ik heb stapels slabben maar die kan ze zelf afdoen... dus ja dan maar vieze kleren en extra wassen! Kledderen O+
S. 2014
J. 2016
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 8 juli 2015 @ 22:30:29 #158
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154184476
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2015 22:24 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ik heb stapels slabben maar die kan ze zelf afdoen... dus ja dan maar vieze kleren en extra wassen! Kledderen O+
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70179754/

woensdag 8 juli 2015 @ 22:30:52 #159
149959 SQ
snelle trees
pi_154184490
disclaimer
pi_154184595
quote:
Ja die trekt ze over dr gezicht... dan is de kleding schoon maar mn kind eet niet... :')
Verder is ze echt heel normaal. :P

Ik kan me er niet druk om maken, als ze iets aanheeft wat ik echt echt echt heel zonde vind doe ik het voor t eten uit en eet ze in dr romper.
S. 2014
J. 2016
pi_154184734
Go ingee *O* komt vast goed met de kilo's

GM :D herkenbaar

S klimt al bijna op de salontafel *help*. E komt steeds meer vooruit. E kauwt op de fles..Vandaag dus minder fles gegeven .Moet het weer even loslaten denk ik.
Ze eten wel goed. S 1,5 boterham (had rozenbotteljam gekocht ) en E 1. Heb ook karnemelk geprobeerd in een rietjes beker. Vonden ze niet lekker.
pi_154184900
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 22:37 schreef Zoë23 het volgende:
Go ingee *O* komt vast goed met de kilo's

GM :D herkenbaar

S klimt al bijna op de salontafel *help*. E komt steeds meer vooruit. E kauwt op de fles..Vandaag dus minder fles gegeven .Moet het weer even loslaten denk ik.
Ze eten wel goed. S 1,5 boterham (had rozenbotteljam gekocht ) en E 1. Heb ook karnemelk geprobeerd in een rietjes beker. Vonden ze niet lekker.
Karnemelk liet ze hier ook gewoon uit dr bakkes lopen... :P

Mijn kind vind de teletubbies leuk... en niet zomaar leuk maar echt "bij mama kruipen, duim in de bakkes en kijken" leuk!... :') en ik had gezworen dat die mislukte kleiklojo's mijn huis niet inkwamen... tot manlief ze opzette... en nu vind ik t prima want Saar vind t leuk... :@ :X
S. 2014
J. 2016
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 8 juli 2015 @ 22:42:26 #163
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154184922
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2015 22:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mijn kind vind de teletubbies leuk... en niet zomaar leuk maar echt "bij mama kruipen, duim in de bakkes en kijken" leuk!... :') en ik had gezworen dat die mislukte kleiklojo's mijn huis niet inkwamen... tot O-) ze opzette... en nu vind ik t prima want Saar vind t leuk... :@ :X
oh zo herkenbaar _O-

pi_154185049
Haha ja wat je al niet voor je kindje(s) doet.

O+
pi_154185264
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 22:17 schreef DJMO het volgende:

[..]

wat SQ al zegt: dat is natuurlijk gedrag; op die manier 'onderzoeken' ze dingen en voorwerpen. Ook voor kindjes die de fles krijgen is het schema van stefan kleintjes een echte aanrader om te starten met bijvoeding vanaf zes maanden. Michael is nu 4 maanden en zou volgens nutricia al aan de potjes mogen, maar hij taalt nog niet naar iets anders dan de borst. Dat kan over twee maanden zomaar heel anders zijn.

Wel grappig om te zien dat Q en Michael behoorlijk gelijklopen; en hoe hun interessegebieden uiteenlopen :D Michael lijkt zich nu te concentreren op grijpen (z'n voeten) en z'n stem. Ook is hij helemaal gek van mijn stem ..
Ohja dat wist ik eigenlijk ook wel :'). Krijg alleen van die Nutricia-mails over eerste hapjes en lijstjes met "als je kindje dit doet is ie er misschien wel klaar voor!", moet ik dus ook niet teveel vanuit gaan..
Maar hoe zie je nu eigenlijk wél wanneer ie er klaar voor is? Hij kijkt wel naar ons eten en hoe het naar ons mond gaat als we eten. (Stiekem ben ik zo benieuwd hoe hij alles gaat vinden dat ik aftel naar het moment dat het mag :@ Maar hij moet er natuurlijk ook wel klaar voor zijn!)

Grappig ja! :) Hier geen interesse in voeten, maar al tijden word m'n haar vastgegrepen. Ben ook in de rui nu, verlies veel haar ineens en een deel ervan zit nu standaard in z'n vuistjes! (Heb al zoveel haar dat ik dat haaruitval totaal niet erg vind..) . Hij vindt het trouwens wel leuk als ik z'n beentjes wat omhoog doe en z'n voetjes laat zien, dus misschien komt het nog binnenkort!
pi_154185527
quote:

[..]

Mijn kind vind de teletubbies leuk... en niet zomaar leuk maar echt "bij mama kruipen, duim in de bakkes en kijken" leuk!... :') en ik had gezworen dat die mislukte kleiklojo's mijn huis niet inkwamen... tot manlief ze opzette... en nu vind ik t prima want Saar vind t leuk... :@ :X
Kleiklojo's :D.
Had de tv vandaag voor de lol even op Mega Mindy ( :') ) omdat ik wel eens wou zien hoe erg dat dan was. Vriend zei al "Als ie dat nou straks maar niet leuk gaat vinden.." en zo is dat wel met meer, dus dit gaat hier vast ook nog gebeuren! Maar als ie zoiets leuk gaat vinden vinden we dat vast ook al gauw goed :P

Ohja en O+ voor de kliederfoto!
  woensdag 8 juli 2015 @ 23:00:08 #167
335643 faptist
Maakt fouten
pi_154185571
quote:

[..]

Haha, zo hoop ik dat ro geen clowntjes leuk gaat vinden. Ik ben écht bang van clowns. Horrorclowns doen me niets, maar die vrolijke Ronald mcdonald of de plaatselijke peppie /wie dan ook.
Of die porseleinen clowns op schommeltjes... :'(
Bumba en bassie worden voor mij dus echt wen uitdaging.

Shop,
Wat fijn dat het uiteindelijk goed gegaan is. Lijkt me echt verschrikkelijk om je dochtertje even geen adem te zien halen. Welterusten voor straks. O*

Selvaria
Wat is het voor auto geworden?

Btw.. Koopt iedereen een nieuwe auto? Ik snap nooit hoe iemand een echt spiksplinternieuwe auto kan betalen.
Als ik op de snelweg rij met mijn auto uit '98 verbaas ik me daar altijd over.
'Hoe doen die mensen dat toch?'
Zelf ben ik aan het kijken voor een 2e hands. Ik wil een 5 deur met meer ruimte, net zo veel luxe al dan niet meer en hopelijk iets zuiniger in verbruik dan mijn altijd heerlijk rijdende en uber betrouwbare Toyota Corolla.

Verder even te moe. Wel netjes bijgelezen, maar Zzz...

Jufm
Groene tegels zijn zo weg he ;)
Dat zijn de kosten niet.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 8 juli 2015 @ 23:02:12 #168
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154185651
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2015 22:51 schreef Gevalletje het volgende:

[..]

Ohja dat wist ik eigenlijk ook wel :'). Krijg alleen van die Nutricia-mails over eerste hapjes en lijstjes met "als je kindje dit doet is ie er misschien wel klaar voor!", moet ik dus ook niet teveel vanuit gaan..
Maar hoe zie je nu eigenlijk wél wanneer ie er klaar voor is? Hij kijkt wel naar ons eten en hoe het naar ons mond gaat als we eten. (Stiekem ben ik zo benieuwd hoe hij alles gaat vinden dat ik aftel naar het moment dat het mag :@ Maar hij moet er natuurlijk ook wel klaar voor zijn!)

Grappig ja! :) Hier geen interesse in voeten, maar al tijden word m'n haar vastgegrepen. Ben ook in de rui nu, verlies veel haar ineens en een deel ervan zit nu standaard in z'n vuistjes! (Heb al zoveel haar dat ik dat haaruitval totaal niet erg vind..) . Hij vindt het trouwens wel leuk als ik z'n beentjes wat omhoog doe en z'n voetjes laat zien, dus misschien komt het nog binnenkort!
https://www.borstvoeding.com/bijvoeding/blw/bijvoeding.html

woensdag 8 juli 2015 @ 23:03:04 #169
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154185681
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2015 23:00 schreef faptist het volgende:

[..]

Haha, zo hoop ik dat ro geen clowntjes leuk gaat vinden. Ik ben écht bang van clowns. Horrorclowns doen me niets, maar die vrolijke Ronald mcdonald of de plaatselijke peppie /wie dan ook.
Of die porseleinen clowns op schommeltjes... :'(
Bumba en bassie worden voor mij dus echt wen uitdaging.

Shop,
Wat fijn dat het uiteindelijk goed gegaan is. Lijkt me echt verschrikkelijk om je dochtertje even geen adem te zien halen. Welterusten voor straks. O*

Selvaria
Wat is het voor auto geworden?

Btw.. Koopt iedereen een nieuwe auto? Ik snap nooit hoe iemand een echt spiksplinternieuwe auto kan betalen.
Als ik op de snelweg rij met mijn auto uit '98 verbaas ik me daar altijd over.
'Hoe doen die mensen dat toch?'
Zelf ben ik aan het kijken voor een 2e hands. Ik wil een 5 deur met meer ruimte, net zo veel luxe al dan niet meer en hopelijk iets zuiniger in verbruik dan mijn altijd heerlijk rijdende en uber betrouwbare Toyota Corolla.

Verder even te moe. Wel netjes bijgelezen, maar Zzz...

Jufm
Groene tegels zijn zo weg he ;)
Dat zijn de kosten niet.
Of ze ruilen elke twee jaar de auto in voor een goede prijs, of ze leasen van de zaak, of ze verdienen veul geld denk ik...
Kwak
pi_154185909
Goed bezig Ingee!

Ohja Fap, clowns inderdaad.. Echt bang ben ik er niet voor, maar toen ik nog in een kringloopwinkel werkte kwam er eens een doos met allemaal clowntjes binnen.. Had gewoon moeite die dingen neer te zetten :X Hoopte maar dat ze heeel gauw verkocht zouden worden :P
Nog erger vind ik verklede mensen, was vroeger als de dood voor oa Sinterklaas en Zwarte Piet. Vind het nog steeds niet fijn :')

Hier 2e hands Aygo, onderstel en maxi cosi passen precies op de achterbank en rij toch vaak alleen of met vriend, dus vind het wel goed zo voor nu. Hij is 5 deurs en heeft een goede draaicirkel dus ik ben tevreden (10x beter dan de Ford SportKa van hiervoor, echt, een draaicirkel van een grote auto terwijl ie klein is, alleen omdat ie te brede wielen heeft voor de carrosserie voor de "sportervaring" :') Had em voor weinig overgenomen van m'n broer die later toegaf em op het oog te hebben gekocht..)
pi_154186229
Haaruitval. :(
De haren kan ik missen hoor, ook een volle bos. Maar haat aan het doucheputje. :(

[ Bericht 22% gewijzigd door ingee op 08-07-2015 23:49:28 ]
pi_154187520
Fap hier staat ook een tweedehands station Opel diesel voor de deur met ruim 250.000 op de teller. No way dat wij ons een nieuwe kunnen veroorloven.

Ik denk veelal leaserijders?
pi_154190281
Vierdehands Peugeot 206 hier :) Gekocht met 1120124 km, nu ruim 180000 op de teller. Niet stuk gaan aub O+ ;)
pi_154191019
Shop, wat fijn dat het goed is gegaan.
  donderdag 9 juli 2015 @ 06:58:22 #175
348178 NotTheSame
pi_154191102
Mogguh :O !
Mijn baby is volgens mij echt kapot na gisternacht. 22.00/3.30uur/6.00uur :o *O* !
Alleen om 6.00uur klaarwakker zijn omdat Draak het ook wel welletjes vond in d'r bed, dat is dat iets minder -O- .

Wij hebben trouwens ook een derdehands Opel Zafira OPC. Die gisteren weer terug mocht naar de garage voor de aanjager (zaterdag hebben ze gezorgd dat ie het nog even deed en gisteren is er een nieuwe in gezet).
  donderdag 9 juli 2015 @ 07:00:21 #176
149959 SQ
snelle trees
pi_154191107
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 06:58 schreef NotTheSame het volgende:
Mogguh :O !
Mijn baby is volgens mij echt kapot na gisternacht. 22.00/3.30uur/6.00uur :o *O* !
Alleen om 6.00uur klaarwakker zijn omdat Draak het ook wel welletjes vond in d'r bed, dat is dat iets minder -O- .
doe es niet overal een "ja maar" achter en doe gewoon een *O* vanwege het goede slapen! ;) *O*
disclaimer
  donderdag 9 juli 2015 @ 07:07:38 #177
348178 NotTheSame
pi_154191130
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2015 07:00 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

doe es niet overal een "ja maar" achter en doe gewoon een *O* vanwege het goede slapen! ;) *O*
Hahaha sorry, ben die vroege tijden niet meer zo gewend :P.
Draak en Piranha hebben er een handje van om elkaar wakker te maken. Dat is soms best vermakelijk om te horen _O-.
Hoor je uit de ene kamer:
Piranhaaaa, ben je wakker?
Komt uit de andere kamer:
Daaaaaaaaaaaaai! Babababa? Aaaaaaaaah!
_O-
pi_154191133
Heerlijk toch NTS!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 9 juli 2015 @ 07:20:44 #179
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154191167
mooi om te horen het NTS?? O+

Ik kon vandaag uitslapen. Michael vond het wel allemaal best, die lag lekker te pruttelen naast me, (vannacht voor het eerst in een dunne slaapzak onder mijn dekbed, aangezien hij gisteren niet in slaap kon komen, hij trappelt het dekbed continu weg :') ) maar toen ging om 6:30 mijn wekker af ... gevalletje van oops vergeten uit te zetten :')

oh well .. strax flink aan de bak in de kinderkamers; gisteren in de grootste kamer al een kant helemaal behangvrij gemaakt, vandaag hopelijk de rest zodat het maandag gewit kan worden.

Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 9 juli 2015 @ 07:21:40 #180
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154191176
ohjah: http://www.zelfmaakideetj(...)-te-prikkelen/10580/ die kwam ik tegen via Bar. staan hele leuke dingen tussen!

donderdag 9 juli 2015 @ 07:23:50 #181
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154191189
In mijn hoofd heten jouw kinderen nu echt draak en piranha O+ maar fijn van de betere nachten!

M. maakte ons ook wakker om zes uur, maar was zelf al even wakker denk ik want om zeven uur issie weer moe zn bed ingekiept. T is vaak half zes/zes uur, maar dat vind ik wel prima. We gaan zo naar het nieuwe huis en hij gaat naar de opvang, dus dan vis ik hem er wel weer uit O+ slaaptoastje.

Hier ook een oud autootje, eerst een starlet uit 1991, en sinds anderhalf jaar een yaris uit 2001. Prima autootjes. Meer dan de 3500 die de laatste kostte kon ik ook niet betalen hoor!

Gisteren M nauwelijks gezien ;( had werk afsluitende vergaderingen enndaarna bbq op t strand (overdekt terras dus geen last van t weer gehad). Was heel gezellig en lekker!
Kwak
pi_154191229
Hier überhaupt geen auto. Of rijbewijs. :') Daar willen we op termijn wel verandering in brengen, maar ik weet op het moment nog amper hoe ik lessen zou moeten betalen. Laat staan een auto dus.

K had ook best een oké nachtje. 23:00, 4:00 en ondanks dat hij toen weinig dronk kwam hij pas weer om 7:00. Ik ben tegenwoordig alleen zo moe/slaap zo vast dat mijn man hem veel eerder hoort dan ik. Ook wel een voordeel, ben ik niet al wakker vanaf het verschonen maar pas wanneer ik ook echt wat moet doen. :P
  donderdag 9 juli 2015 @ 07:37:31 #183
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154191255
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 07:32 schreef lunapuella het volgende:
Hier überhaupt geen auto. Of rijbewijs. :') Daar willen we op termijn wel verandering in brengen, maar ik weet op het moment nog amper hoe ik lessen zou moeten betalen. Laat staan een auto dus.

K had ook best een oké nachtje. 23:00, 4:00 en ondanks dat hij toen weinig dronk kwam hij pas weer om 7:00. Ik ben tegenwoordig alleen zo moe/slaap zo vast dat mijn man hem veel eerder hoort dan ik. Ook wel een voordeel, ben ik niet al wakker vanaf het verschonen maar pas wanneer ik ook echt wat moet doen. :P
Dan heb je t vast nodig, die slaap.

J. van mij hoorde het ook vaak eerder dan ik in t begin. Sowieso vond ik het heel fijn dat hij de baby pakte, ik voedde terwijl hij wat soeste, en dan na het voeden nam hij baby over en wiegde hem in slaap op zijn schouder terwijl ik alweer lekker lag omdst bsby bij mij niet in slaap wilde vallen.

Ongekend luxe maar het heeft mij er echt doorheen gesleept (had veel pijn bij het voeden dus had wel wat support nodig soms).
Kwak
pi_154191256
Wat fijn dat de operatie goed is gegaan Shop!
En al die tandjes en spelende baby's.... dat klinkt voor mij nog héél ver weg, Koen is net 2 weken oud.

Wij hebben, dankzij financiering van mijn ouders, een Opel Agila B 2012. Niet het koekblik maar de 'sportieve'.

Het past allemaal net en op vakantie kunnen we er niet mee, maar in dat geval willen mijn ouders wel voor een weekje (of twee) ruilen van auto. Die hebben een iets grotere (Honda CRV).

Koen is gisteren een uurtje bij een oppas geweest. Thijs wilde heel graag patat eten bij een specifieke cafetaria en vriendinnen van ons wonen daar vlakbij, dus hebben we Koen bij de vriendinnen gebracht en hun puberdochter meegenomen 'uit eten'. Koen heeft tenslotte weinig aan patat en Thijs en hun dochter zijn stapelgek op elkaar dus dat was even gezellig.

Koen moet trouwens deze maand al zijn eerste vaccinaties hebben omdat kinkhoest (weer eens) heerst in de buurt. Ik vond 6 weken bij Thijs al zo vroeg, en Koen 'moet' met 4 weken al. Nouja, de kwaal is erger dan het middel denk ik dan maar ;)

Gisteren was het huisbezoek van het CB en Koen was in een week maar 100 gram gegroeid. Hij is na 2 weken geklooi en veel krampen nu over op Comfortvoeding en de spruw wordt behandeld. Maandag komt ze weer wegen.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_154191272
Fap, het is een Renault Modus (Grand) geworden. Niet echt een auto waar mijn hart sneller van gaat kloppen (ik fluit naar mooie auto's :9 ), maar wel de ruimte die we zoeken en toch compact genoeg om hier te parkeren in een wijk met weinig parkeerruimte. Van binnen is ie wel sexy trouwens. :D

We hadden geluk dat we 3 jaar geleden nog een nieuwe Peugeot 107 hadden gekocht en we daar nog een zeer leuk bedrag voor terugkregen, anders had het er ook niet ingezeten. Nieuwe auto is uit 2011 met 58.000 op de teller.

N. had gisteren toch wat verhoging en was wat sloom (maar wel alert) na de prikjes. Goed in de gaten gehouden en haar ingebakerd in een hydrofiel + dun lakentje (geïmproviseerd met schilderstape en elastiekjes voor het vastzetten) ipv die dikke Pacco doeken. Ging prima! Ze kwam vannacht wel om de 2,5 uur, maar dat is hopelijk weer beter als ze geen last meer van haar prikjes heeft.

Fijn van de goede nacht nts! *O*
pi_154191276
NTS
Dat is fijn!

Ik heb mijn nieuwe auto zelf gekocht .. Gespaard van mijn eerste maanden loon. A wilde samenwonen maar ik nog niet. Eerst een auto .
Vorig jaar mijn auto uit 2009 ingeruild voor een Peugeot 308 2e hands. 2000 bijbetaald.
Man heeft zijn auto vorig Jaar omgeruild voor een kleinere. Hoefde niets bij te betalen.

Hier een mindere nacht. E was vaak wakker. Nu lekker relaxen met de kindjes op bed O+
pi_154191474
:W vanuit de trein naar Gouda! Met een niet uitgeslapen maar toch super vrolijke baby O+ Ze pakt vandaag weer iedereen in met dr glimlach en geklets, manmanman wat kun je toch verliefd zijn op zo'n kleine.
S. 2014
J. 2016
pi_154191565
*O* voor de goede nachten en :* voor de mindere

Hier ging het wel redelijk. Gisterenavond toch weer geprobeerd om om 23u de laatste fles te geven. Toen bleek dat ze sinds de vorige fles nog een beetje gespuugd had in bed en bedacht ik me opeens dat ik een paar dagen geleden de handdoeken onder haar matrasje vandaan had gehaald (die lagen onder het hoofdeind, omdat ze in het begin vaak een mondje melk teruggaf als ze in bed lag).
Ik had ze weggehaald "omdat het nu toch zo goed ging" en bedacht me dus gisteren pas dat ze daarom misschien ook wel minder goed slaapt. Hoorde 'r gisteren ook een paar keer van die slikgeluidjes maken enzo (en bedacht me dat 'gloep'verhaal van iemand hier?).
Hoop dus dat dat het is (want ik heb ze nu uiteraard weer teruggelegd ;) )!

Om 23u dus de laatste fles gegeven, en ze werd om 4u weer wakker. Speentje en aaien was niet genoeg, maar honger leek me ook stug (ze laat met gemak 6-7u tussen flessen zitten 's nachts). Dus even met 'r rondgelopen en op mij in slaap laten vallen. Na terugleggen sliep ze gewoon tot 6.45u :o en toen was ze nog steeds gewoon vrolijk en niet eens echt aan het zeuren om een fles (maar die om 7u toch maar wel gegeven ;) ).

In principe kan ze qua flessen dus makkelijk doorslapen, alleen met het slaapgedeelte heeft ze wat hulp nodig :+
  donderdag 9 juli 2015 @ 09:18:06 #189
149959 SQ
snelle trees
pi_154191951
Zo, dat was dat. Kan ik eindelijk spoilervrij :')
disclaimer
  donderdag 9 juli 2015 @ 09:34:47 #190
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154192138
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2015 09:18 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, dat was dat. Kan ik eindelijk spoilervrij :')
Beuh sq. Wat stom. -O-
Kwak
  donderdag 9 juli 2015 @ 09:42:22 #191
149959 SQ
snelle trees
pi_154192224
Elk einde is een nieuw begin ;)
disclaimer
pi_154192301
Mijn kind heeft een geweldadige kant.... ze is samen met een 9 mnd oud kereltje aan t spelen, maar ze probeert m met alles wat ze in handen heeft voor zn knar te meppen... :')
S. 2014
J. 2016
  donderdag 9 juli 2015 @ 09:51:21 #193
149959 SQ
snelle trees
pi_154192337
Overigens hebben wij ook een oudere auto, een V40 uit 2003. Ik heb voor een gloednieuwe auto het geld ook niet over :') /krent.
disclaimer
pi_154192359
Jij positivo :*

Shop wat fijn! Hoe is ie vandaag?

Mauw met dr fisher price O+

Goede nachten, wat fijn *O*
  donderdag 9 juli 2015 @ 09:55:24 #195
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_154192413
Sq toch een :*
En een *O* voor staande M. :o

Shop fijn dat de operatie goed gegaan is. Zijn jullie weer thuis? Of heb ik daar overheen gelezen :@

Nts een goede nacht *O*

En een :* voor alle mindere nachten.

Tandenleed is weer voorbij maar nog geen tand. -O- Ze wil nu wel ineens een speen dus denk dat het nog wel gevoelig is.
JM is er bij L. Al wat door?
pi_154192778
-O- SQ
Op naar een nieuw begin :*
pi_154193399
Twist, gloep-verhaal komt van mij :)

SQ, mooi klote van dit einde maar ergens wacht een mooi nieuw begin op je.

Nieuwe auto: wij hebben twee jaar geleden een nieuwe C1 kunnen kopen door extra inruilkorting en leuk onderhandelen. Daarnaast hebben we een maand geleden een burgerbak gekocht, een Skoda Fabia uit 2001.

Shop, weet je al of je meisje vandaag naar huis mag??

Gisteravond heb ik mijn diploma op mogen halen. Sjaak was mee en heeft zich voorbeeldig gedragen, hij heeft geen kik gegeven en zelfs geslapen.
Vandaag komt mijn moeder proefdraaien met babysitten en morgen gaat ze voor het eerst een hele ochtend voor het echt oppassen. Ik ben heel benieuwd hoe dat gaat.
pi_154193784
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 09:55 schreef snoenk het volgende:

Tandenleed is weer voorbij maar nog geen tand. -O- Ze wil nu wel ineens een speen dus denk dat het nog wel gevoelig is.
JM is er bij L. Al wat door?
Yup, nr 1& 2 zijn doorrrrrr en groeien rustig verder.

SQ ik had dat dus gemist, maar dikke :*
pi_154193896
Onze auto is twee jaartjes jonger dan wijzelf O+
pi_154193898
Ik ben een beetje bibberig..

SPOILER

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2015 11:34:51 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')