Als je het randje al voelt is het leed al geleden. Gefeliciteerd, u behoort tot de groep met kinderen die er geen last van heeftquote:Op woensdag 8 juli 2015 15:32 schreef ingee het volgende:
R kwijlt alles onder, zit de hele dag al met 2 handen in haar mond en toen ze net besloot om ook maar even goed op mijn vingers te kauwen voelde ik ook een randje. Onderin rechts voor.
Dus ik mag me voorbereiden op vieze luiers, kapotte billen en slechte nachten!
Is Dentinox nu al handig? Of is dat echt iets wat je moet bewaren tot ze pijn hebben?
Kans is best groot dat je er niets van gaat merken. Was hier ook niet. Zielig he, dat huilen?quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:38 schreef Selvaria het volgende:
Hopelijk alles goed bij shop! Ik denk aan jullie.![]()
Oef Risu, dat klinkt niet fijn.![]()
N. heeft vanochtend haar prikjes gehad. Ze moest Heel Hard gillen, maar nadat ze bij mij had gedronken en we haar in de maxi-cosi hadden gelegd sliep ze zo weer.Ze was zo rustig dat we daarna zelfs nog naar de autodealer zijn gereden, een proefrit hebben gemaakt en de auto gekocht hebben.
Nu zijn we officieel burgerlijk, rip aan de nabestaanden.
![]()
Overigens heeft N. nog helemaal geen verhoging oid, komt dat meestal later of kan het ook dat er gewoon niks gebeurt?
Als je al een randje voelt, heb je het ergste al achter de rug!quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:32 schreef ingee het volgende:
R kwijlt alles onder, zit de hele dag al met 2 handen in haar mond en toen ze net besloot om ook maar even goed op mijn vingers te kauwen voelde ik ook een randje. Onderin rechts voor.
Is Dentinox nu al handig? Of is dat echt iets wat je moet bewaren tot ze pijn hebben?
Wat de wijze moeders hierboven zeggen, het ergste is al geweest. En zie mijn post op de vorige pagina, ik kan het wetenquote:Op woensdag 8 juli 2015 15:32 schreef ingee het volgende:
Nope nopequote:Op woensdag 8 juli 2015 10:15 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik dacht bij mijn eerste echt (hoe naïef) dat de uren slaap tussen de voedingen in een stijgende lijn steeds langer zouden worden tot een baby door zou slapen. Misschien bij ziekte wel eens wakker maar anders niet. Maar zo werkt het helaasch helemaal niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, en nu ga ik naar huis want ik moet morgen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet normaal dit!quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:59 schreef Hilmo het volgende:
... en knockout was hij. Toen doorgeslagen tot 6 uur.
Zo'n huisje hadden wij ook voor een prikkie op de kop kunnen tikken en nu is het Villa Twinklequote:Op woensdag 8 juli 2015 17:36 schreef JufMariska het volgende:
Wij gaan volgende week weer een huis bekijken metdonkergroene badkamer-tegeltjes
![]()
![]()
Vast niks, want al een poosje te koop, maar wel leuk evengoed
quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:53 schreef ingee het volgende:
[..]nou, is wel in goed overleg gegaan hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn baas kan er weinig aan doen, die staat ook met zn rug tegen de muur
en het is maar een kwartier fietsen. Ik ben om 9:00 weer thuus!
disclaimer
Haha nee hoor gewoon uit de slaquote:Op woensdag 8 juli 2015 19:36 schreef Stormqueen het volgende:
Toch niet van de big mac he GM?leuk he, hoe kinderen van de gekste dingen smullen!
Krijgertje, vervelend dat je je zo voeltniet te lang wachten met aan de bel trekken he?
![]()
Nog een tand voor W
Ja heuj nu heb ik zin in een big macquote:
Leuke prijzen ook jaquote:Op woensdag 8 juli 2015 21:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
http://www.dehoutwagen.nl![]()
Te leuk!!
Nou sterkte iig morgen!quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, is wel in goed overleg gegaan hoormijn baas kan er weinig aan doen, die staat ook met zn rug tegen de muur
en het is maar een kwartier fietsen. Ik ben om 9:00 weer thuus!
quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Fijn shop![]()
Ik zag verder een doorslaper bij Hilmo, een FP mauwtje en JM op huuzenjacht.
Oh en bozilla die heeuwl keurig groeit.
Mijn dameaugurk...
had t haar voor de grap gegeven, ze trok 2 zure bekken maar vrat wel 2 schijven weg...
![]()
[ link | afbeelding ]
1 februari geloof ik. Maar voor die tijd heb ik al wat andersquote:Op woensdag 8 juli 2015 21:43 schreef ingee het volgende:
[..]
Nou sterkte iig morgen!
Ja he weet het al, maar blijft een rotmoment. Tot wanneer mag je nog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wellus!quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:07 schreef Risu het volgende:
Euh, ben niet zwanger he. Helaas, gewoon ziek.
Ik ga straks lekker naar bed. Hopelijk slaap ik het eruit.
Zo dat is een tijdige notice! Dat is dan wel weet netjes.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
1 februari geloof ik. Maar voor die tijd heb ik al wat anders
nee, maar ik ga niet hulpeloos toekijken tot het 1 februari isquote:Op woensdag 8 juli 2015 21:51 schreef ingee het volgende:
[..]
Zo dat is een tijdige notice! Dat is dan wel weet netjes.
Heb je al wat ja?
Goed! Ik weet niet zo goed wat te typen, maar ze is zo leuk. Ze begrijpt ineens heel veel, zwaait sinds een paar dagen, zegt de hele dag mamamama, heeft overal lol om.quote:
wat SQ al zegt: dat is natuurlijk gedrag; op die manier 'onderzoeken' ze dingen en voorwerpen. Ook voor kindjes die de fles krijgen is het schema van stefan kleintjes een echte aanrader om te starten met bijvoeding vanaf zes maanden. Michael is nu 4 maanden en zou volgens nutricia al aan de potjes mogen, maar hij taalt nog niet naar iets anders dan de borst. Dat kan over twee maanden zomaar heel anders zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:09 schreef Gevalletje het volgende:
Oh kan dat kwijlen en handen/speeltjes/mamma's haar en vingers/arm proberen in je mond te stoppen ook duiden op tandjes binnenkort? Ging er vanuit dat het misschien tekenen waren dat ie binnenkort wat zou mogen gaan eten. Even afwachten maar!
Ik heb stapels slabben maar die kan ze zelf afdoen... dus ja dan maar vieze kleren en extra wassen! Kledderenquote:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70179754/quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:24 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik heb stapels slabben maar die kan ze zelf afdoen... dus ja dan maar vieze kleren en extra wassen! Kledderen
bazenunits.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70179754/
Ja die trekt ze over dr gezicht... dan is de kleding schoon maar mn kind eet niet...quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70179754/
Karnemelk liet ze hier ook gewoon uit dr bakkes lopen...quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:37 schreef Zoë23 het volgende:
Go ingeekomt vast goed met de kilo's
GMherkenbaar
S klimt al bijna op de salontafel *help*. E komt steeds meer vooruit. E kauwt op de fles..Vandaag dus minder fles gegeven .Moet het weer even loslaten denk ik.
Ze eten wel goed. S 1,5 boterham (had rozenbotteljam gekocht ) en E 1. Heb ook karnemelk geprobeerd in een rietjes beker. Vonden ze niet lekker.
oh zo herkenbaarquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mijn kind vind de teletubbies leuk... en niet zomaar leuk maar echt "bij mama kruipen, duim in de bakkes en kijken" leuk!...en ik had gezworen dat die mislukte kleiklojo's mijn huis niet inkwamen... tot
ze opzette... en nu vind ik t prima want Saar vind t leuk...
![]()
Ohja dat wist ik eigenlijk ook welquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
wat SQ al zegt: dat is natuurlijk gedrag; op die manier 'onderzoeken' ze dingen en voorwerpen. Ook voor kindjes die de fles krijgen is het schema van stefan kleintjes een echte aanrader om te starten met bijvoeding vanaf zes maanden. Michael is nu 4 maanden en zou volgens nutricia al aan de potjes mogen, maar hij taalt nog niet naar iets anders dan de borst. Dat kan over twee maanden zomaar heel anders zijn.
Wel grappig om te zien dat Q en Michael behoorlijk gelijklopen; en hoe hun interessegebieden uiteenlopenMichael lijkt zich nu te concentreren op grijpen (z'n voeten) en z'n stem. Ook is hij helemaal gek van mijn stem ..
Kleiklojo'squote:Op woensdag 8 juli 2015 22:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Karnemelk liet ze hier ook gewoon uit dr bakkes lopen...![]()
Mijn kind vind de teletubbies leuk... en niet zomaar leuk maar echt "bij mama kruipen, duim in de bakkes en kijken" leuk!...en ik had gezworen dat die mislukte kleiklojo's mijn huis niet inkwamen... tot manlief ze opzette... en nu vind ik t prima want Saar vind t leuk...
![]()
Haha, zo hoop ik dat ro geen clowntjes leuk gaat vinden. Ik ben écht bang van clowns. Horrorclowns doen me niets, maar die vrolijke Ronald mcdonald of de plaatselijke peppie /wie dan ook.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Karnemelk liet ze hier ook gewoon uit dr bakkes lopen...![]()
Mijn kind vind de teletubbies leuk... en niet zomaar leuk maar echt "bij mama kruipen, duim in de bakkes en kijken" leuk!...en ik had gezworen dat die mislukte kleiklojo's mijn huis niet inkwamen... tot manlief ze opzette... en nu vind ik t prima want Saar vind t leuk...
![]()
https://www.borstvoeding.com/bijvoeding/blw/bijvoeding.htmlquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:51 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
Ohja dat wist ik eigenlijk ook wel. Krijg alleen van die Nutricia-mails over eerste hapjes en lijstjes met "als je kindje dit doet is ie er misschien wel klaar voor!", moet ik dus ook niet teveel vanuit gaan..
Maar hoe zie je nu eigenlijk wél wanneer ie er klaar voor is? Hij kijkt wel naar ons eten en hoe het naar ons mond gaat als we eten. (Stiekem ben ik zo benieuwd hoe hij alles gaat vinden dat ik aftel naar het moment dat het magMaar hij moet er natuurlijk ook wel klaar voor zijn!)
Grappig ja!Hier geen interesse in voeten, maar al tijden word m'n haar vastgegrepen. Ben ook in de rui nu, verlies veel haar ineens en een deel ervan zit nu standaard in z'n vuistjes! (Heb al zoveel haar dat ik dat haaruitval totaal niet erg vind..) . Hij vindt het trouwens wel leuk als ik z'n beentjes wat omhoog doe en z'n voetjes laat zien, dus misschien komt het nog binnenkort!
Of ze ruilen elke twee jaar de auto in voor een goede prijs, of ze leasen van de zaak, of ze verdienen veul geld denk ik...quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:00 schreef faptist het volgende:
[..]
Haha, zo hoop ik dat ro geen clowntjes leuk gaat vinden. Ik ben écht bang van clowns. Horrorclowns doen me niets, maar die vrolijke Ronald mcdonald of de plaatselijke peppie /wie dan ook.
Of die porseleinen clowns op schommeltjes...![]()
Bumba en bassie worden voor mij dus echt wen uitdaging.
Shop,
Wat fijn dat het uiteindelijk goed gegaan is. Lijkt me echt verschrikkelijk om je dochtertje even geen adem te zien halen. Welterusten voor straks. O*
Selvaria
Wat is het voor auto geworden?
Btw.. Koopt iedereen een nieuwe auto? Ik snap nooit hoe iemand een echt spiksplinternieuwe auto kan betalen.
Als ik op de snelweg rij met mijn auto uit '98 verbaas ik me daar altijd over.
'Hoe doen die mensen dat toch?'
Zelf ben ik aan het kijken voor een 2e hands. Ik wil een 5 deur met meer ruimte, net zo veel luxe al dan niet meer en hopelijk iets zuiniger in verbruik dan mijn altijd heerlijk rijdende en uber betrouwbare Toyota Corolla.
Verder even te moe. Wel netjes bijgelezen, maar Zzz...
Jufm
Groene tegels zijn zo weg he
Dat zijn de kosten niet.
doe es niet overal een "ja maar" achter en doe gewoon eenquote:Op donderdag 9 juli 2015 06:58 schreef NotTheSame het volgende:
Mogguh!
Mijn baby is volgens mij echt kapot na gisternacht. 22.00/3.30uur/6.00uur![]()
!
Alleen om 6.00uur klaarwakker zijn omdat Draak het ook wel welletjes vond in d'r bed, dat is dat iets minder.
Hahaha sorry, ben die vroege tijden niet meer zo gewendquote:Op donderdag 9 juli 2015 07:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
doe es niet overal een "ja maar" achter en doe gewoon eenvanwege het goede slapen!
![]()
Dan heb je t vast nodig, die slaap.quote:Op donderdag 9 juli 2015 07:32 schreef lunapuella het volgende:
Hier überhaupt geen auto. Of rijbewijs.Daar willen we op termijn wel verandering in brengen, maar ik weet op het moment nog amper hoe ik lessen zou moeten betalen. Laat staan een auto dus.
K had ook best een oké nachtje. 23:00, 4:00 en ondanks dat hij toen weinig dronk kwam hij pas weer om 7:00. Ik ben tegenwoordig alleen zo moe/slaap zo vast dat mijn man hem veel eerder hoort dan ik. Ook wel een voordeel, ben ik niet al wakker vanaf het verschonen maar pas wanneer ik ook echt wat moet doen.
Beuh sq. Wat stom.quote:Op donderdag 9 juli 2015 09:18 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, dat was dat. Kan ik eindelijk spoilervrij
Yup, nr 1& 2 zijn doorrrrrr en groeien rustig verder.quote:Op donderdag 9 juli 2015 09:55 schreef snoenk het volgende:
Tandenleed is weer voorbij maar nog geen tand.Ze wil nu wel ineens een speen dus denk dat het nog wel gevoelig is.
JM is er bij L. Al wat door?
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2015 11:34:51 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |