Haha nee hoor gewoon uit de slaquote:Op woensdag 8 juli 2015 19:36 schreef Stormqueen het volgende:
Toch niet van de big mac he GM?leuk he, hoe kinderen van de gekste dingen smullen!
Krijgertje, vervelend dat je je zo voeltniet te lang wachten met aan de bel trekken he?
![]()
Nog een tand voor W
Ja heuj nu heb ik zin in een big macquote:
Leuke prijzen ook jaquote:Op woensdag 8 juli 2015 21:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
http://www.dehoutwagen.nl![]()
Te leuk!!
Nou sterkte iig morgen!quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, is wel in goed overleg gegaan hoormijn baas kan er weinig aan doen, die staat ook met zn rug tegen de muur
en het is maar een kwartier fietsen. Ik ben om 9:00 weer thuus!
quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Fijn shop![]()
Ik zag verder een doorslaper bij Hilmo, een FP mauwtje en JM op huuzenjacht.
Oh en bozilla die heeuwl keurig groeit.
Mijn dameaugurk...
had t haar voor de grap gegeven, ze trok 2 zure bekken maar vrat wel 2 schijven weg...
![]()
[ link | afbeelding ]
1 februari geloof ik. Maar voor die tijd heb ik al wat andersquote:Op woensdag 8 juli 2015 21:43 schreef ingee het volgende:
[..]
Nou sterkte iig morgen!
Ja he weet het al, maar blijft een rotmoment. Tot wanneer mag je nog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wellus!quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:07 schreef Risu het volgende:
Euh, ben niet zwanger he. Helaas, gewoon ziek.
Ik ga straks lekker naar bed. Hopelijk slaap ik het eruit.
Zo dat is een tijdige notice! Dat is dan wel weet netjes.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
1 februari geloof ik. Maar voor die tijd heb ik al wat anders
nee, maar ik ga niet hulpeloos toekijken tot het 1 februari isquote:Op woensdag 8 juli 2015 21:51 schreef ingee het volgende:
[..]
Zo dat is een tijdige notice! Dat is dan wel weet netjes.
Heb je al wat ja?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |