abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 8 juli 2015 @ 15:23:04 #101
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154171948
hoe zou het met Shop en haar kleintje zijn?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_154172236
R kwijlt alles onder, zit de hele dag al met 2 handen in haar mond en toen ze net besloot om ook maar even goed op mijn vingers te kauwen voelde ik ook een randje. Onderin rechts voor.

Dus ik mag me voorbereiden op vieze luiers, kapotte billen en slechte nachten! *O*

Is Dentinox nu al handig? Of is dat echt iets wat je moet bewaren tot ze pijn hebben?
pi_154172391
Hopelijk alles goed bij shop! Ik denk aan jullie. :*

Oef Risu, dat klinkt niet fijn. :{

N. heeft vanochtend haar prikjes gehad. Ze moest Heel Hard gillen, maar nadat ze bij mij had gedronken en we haar in de maxi-cosi hadden gelegd sliep ze zo weer. :z Ze was zo rustig dat we daarna zelfs nog naar de autodealer zijn gereden, een proefrit hebben gemaakt en de auto gekocht hebben. :D Nu zijn we officieel burgerlijk, rip aan de nabestaanden. :'(

Overigens heeft N. nog helemaal geen verhoging oid, komt dat meestal later of kan het ook dat er gewoon niks gebeurt?
  woensdag 8 juli 2015 @ 15:39:20 #104
149959 SQ
snelle trees
pi_154172414
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 15:32 schreef ingee het volgende:
R kwijlt alles onder, zit de hele dag al met 2 handen in haar mond en toen ze net besloot om ook maar even goed op mijn vingers te kauwen voelde ik ook een randje. Onderin rechts voor.

Dus ik mag me voorbereiden op vieze luiers, kapotte billen en slechte nachten! *O*

Is Dentinox nu al handig? Of is dat echt iets wat je moet bewaren tot ze pijn hebben?
Als je het randje al voelt is het leed al geleden. Gefeliciteerd, u behoort tot de groep met kinderen die er geen last van heeft *O*

Tevens: TAND VOOR R! *O*
disclaimer
  woensdag 8 juli 2015 @ 15:39:57 #105
149959 SQ
snelle trees
pi_154172429
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2015 15:38 schreef Selvaria het volgende:
Hopelijk alles goed bij shop! Ik denk aan jullie. :*

Oef Risu, dat klinkt niet fijn. :{

N. heeft vanochtend haar prikjes gehad. Ze moest Heel Hard gillen, maar nadat ze bij mij had gedronken en we haar in de maxi-cosi hadden gelegd sliep ze zo weer. :z Ze was zo rustig dat we daarna zelfs nog naar de autodealer zijn gereden, een proefrit hebben gemaakt en de auto gekocht hebben. :D Nu zijn we officieel burgerlijk, rip aan de nabestaanden. :'(

Overigens heeft N. nog helemaal geen verhoging oid, komt dat meestal later of kan het ook dat er gewoon niks gebeurt?
Kans is best groot dat je er niets van gaat merken. Was hier ook niet. Zielig he, dat huilen? ;(
disclaimer
pi_154172431
quote:

Als je al een randje voelt, heb je het ergste al achter de rug! *O* Maar meestal komen ze per twee, dus misschien volgt binnen nu en een week een tweede randje.

Dentinox heb ik nooit gebruikt eigenlijk, ik gaf wel PCM als maxi onrustig was door tanden/kiezen.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 8 juli 2015 @ 15:43:52 #107
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_154172536
quote:

Wat de wijze moeders hierboven zeggen, het ergste is al geweest. En zie mijn post op de vorige pagina, ik kan het weten ;)
  woensdag 8 juli 2015 @ 15:50:06 #108
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_154172705
Update:
Operatie is goed gegaan. Ze moeten nog met een scan kijken of het ook daadwerkelijk heeft gewerkt. Omdat N prematuur was, moest ze 2 uur op de uitslaapkamer blijven. En ik dus ook. De zaal waar ik zelf ook heb gelegen na de keizersnee.
N moest na de ingreep even geholpen worden met ademen. De tube werd er uit gehaald en ze dacht bekijk het maar, ik doe niks. Toen ze haar even geholpen hadden, deed ze het super. Ze ligt nu op een zaaltje. Morgenochtend waarschijnlijk naar huis.
pi_154172776
Oh shop, dat is in ieder geval een goed begin. *O* Succes met de rest nog en morgen hopelijk lekker naar huis. O+
  woensdag 8 juli 2015 @ 15:55:08 #110
149959 SQ
snelle trees
pi_154172878
Zo en dan nu een bijleesje.
Achtste tand voor Lou! Eindelijk weer in balans!
GA JE DAN NU EINDELIJK SLAPEN, LOU??

DJMO, ik vind het wel cute dat dromen :D O+

Risu heeft een aanpakbaby! Tevens beterschap voor jullie :*

Fapt weer aan het werk :o Toch wel lekker he, even er tussenuit?

Soesje, jij ook graag slapen ja? Ok! OMMEGOT LEES IK NU DAT JE EEN TAND HEBT!
Werd tijd ook, net voordat je kan fietsen :{w O+

OMG sicilia, dat klinkt lief! Filmpje!! O+

Wat een mooie foto’s Fee! Wat wordt ze al groot, en wat lijkt ze inderdaad op je middelste :D

quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 10:15 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik dacht bij mijn eerste echt (hoe naïef) dat de uren slaap tussen de voedingen in een stijgende lijn steeds langer zouden worden tot een baby door zou slapen. Misschien bij ziekte wel eens wakker maar anders niet :'). Maar zo werkt het helaasch helemaal niet.
Nope nope :D Ik dacht dat inderdaad ook :') MAARRR! WE HADDEN EEN DOORSLAAP VANNACHT!
Ik zou trouwens voor het hoesten ook niet naar de dokter gaan. Of nee, ik lieg, dat heb ik wel gedaan nadat er kinkhoest op het KDV was geweest. Maar alleen daarom :P

Bozilla weer terug op +2 *O*

Risu weer zwanger! *O*

Shop, wat fijn dat het zo goed ging! O+
disclaimer
  woensdag 8 juli 2015 @ 15:57:29 #111
149959 SQ
snelle trees
pi_154172966
Zo, en nu ga ik naar huis want ik moet morgen...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 8 juli 2015 @ 16:06:59 #112
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154173274
fijn dat het goed gegaan is Shop!
succe sq :*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_154173781
Shop fijn dat het achter de rug is *O* .. hopelijk snel wee thuis O+

Mja bij die uitschietermeting zat ik er ook met mijn neus bovenop (as usual :+ ) .. kan niet zeggen dat ze er flink naast zaten. Maar maakt niet uit .. kind tevreden moeder tevreden *O*
pi_154174498
Hoera shop! *O*
Nu lekker bijkomen van de stress met z'n allen!

En dames, ho, wacht! Ik voel een randje onder het tandvlees.
Er is nog niks door dus :(
pi_154174554
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, en nu ga ik naar huis want ik moet morgen...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_154175160
Gezeik:

SPOILER
pi_154175797
Beuh Ingee :{

En al jullie ukkies met tanden :o Nu doorslaaps ja..?

Wij gaan volgende week weer een huis bekijken met O+ donkergroene badkamer-tegeltjes O+ :D
Vast niks, want al een poosje te koop, maar wel leuk evengoed *O*
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_154176033
Fijn dat de operatie goed is gegaan Shop! :)
pi_154176461
Fijn shop dat het geweest is en goed ging!

spannend jm!

Bah sq, wat een timing en sowieso niet leuk
:(

Tandjes *O*

Gisteravond wat uitgeprobeerd met slapen. Het was telkens rond half 9 enorm keten. Dus nu in de box gehouden tot ik ging slapen. Hupsen, staan, liggen met de bal, vol energie, samen lachen. En toen rond kwart voor 10 nog even gevoed. Viel in slaap op mijn schoot. Naar boven getild, voorzichtig slaapzak aan en de vrije val in zijn ledikant :') (bekkenbodem aanspannen!) en knockout was hij. Toen doorgeslagen tot 6 uur. Normaal is het 12 uur en 5/6 uur. 2x wakker voor mij dus. Nu maar 1x wakker en mijn wekker ging toch daarna. Vanavond weer een poging.
  woensdag 8 juli 2015 @ 18:18:26 #120
149959 SQ
snelle trees
pi_154176924
Boh!

disclaimer
pi_154177067
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2015 17:59 schreef Hilmo het volgende:
... en knockout was hij. Toen doorgeslagen tot 6 uur.
Niet normaal dit! :o
  woensdag 8 juli 2015 @ 18:26:14 #122
149959 SQ
snelle trees
pi_154177113
:')
disclaimer
pi_154177193
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 17:36 schreef JufMariska het volgende:

Wij gaan volgende week weer een huis bekijken met O+ donkergroene badkamer-tegeltjes O+ :D
Vast niks, want al een poosje te koop, maar wel leuk evengoed *O*
Zo'n huisje hadden wij ook voor een prikkie op de kop kunnen tikken en nu is het Villa Twinkle O+

Hilmo soort van doorslaaps *O*

SQ jeugdsentiment O+ .. Zo'n tof ding hebben wij ook! I looooooovee Fisher Price O+
  woensdag 8 juli 2015 @ 18:45:14 #124
149959 SQ
snelle trees
pi_154177540
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2015 16:53 schreef ingee het volgende:

[..]

SPOILER
nou, is wel in goed overleg gegaan hoor ;) mijn baas kan er weinig aan doen, die staat ook met zn rug tegen de muur -O- en het is maar een kwartier fietsen. Ik ben om 9:00 weer thuus!
disclaimer
  woensdag 8 juli 2015 @ 18:46:40 #125
149959 SQ
snelle trees
pi_154177577
Stom gezeik ingee! :( Hopelijk heeft die man gelijk :P
doorslaaps voor Hilmo! *O*
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: