Als je het randje al voelt is het leed al geleden. Gefeliciteerd, u behoort tot de groep met kinderen die er geen last van heeftquote:Op woensdag 8 juli 2015 15:32 schreef ingee het volgende:
R kwijlt alles onder, zit de hele dag al met 2 handen in haar mond en toen ze net besloot om ook maar even goed op mijn vingers te kauwen voelde ik ook een randje. Onderin rechts voor.
Dus ik mag me voorbereiden op vieze luiers, kapotte billen en slechte nachten!
Is Dentinox nu al handig? Of is dat echt iets wat je moet bewaren tot ze pijn hebben?
Kans is best groot dat je er niets van gaat merken. Was hier ook niet. Zielig he, dat huilen?quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:38 schreef Selvaria het volgende:
Hopelijk alles goed bij shop! Ik denk aan jullie.![]()
Oef Risu, dat klinkt niet fijn.![]()
N. heeft vanochtend haar prikjes gehad. Ze moest Heel Hard gillen, maar nadat ze bij mij had gedronken en we haar in de maxi-cosi hadden gelegd sliep ze zo weer.Ze was zo rustig dat we daarna zelfs nog naar de autodealer zijn gereden, een proefrit hebben gemaakt en de auto gekocht hebben.
Nu zijn we officieel burgerlijk, rip aan de nabestaanden.
![]()
Overigens heeft N. nog helemaal geen verhoging oid, komt dat meestal later of kan het ook dat er gewoon niks gebeurt?
Als je al een randje voelt, heb je het ergste al achter de rug!quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:32 schreef ingee het volgende:
R kwijlt alles onder, zit de hele dag al met 2 handen in haar mond en toen ze net besloot om ook maar even goed op mijn vingers te kauwen voelde ik ook een randje. Onderin rechts voor.
Is Dentinox nu al handig? Of is dat echt iets wat je moet bewaren tot ze pijn hebben?
Wat de wijze moeders hierboven zeggen, het ergste is al geweest. En zie mijn post op de vorige pagina, ik kan het wetenquote:Op woensdag 8 juli 2015 15:32 schreef ingee het volgende:
Nope nopequote:Op woensdag 8 juli 2015 10:15 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik dacht bij mijn eerste echt (hoe naïef) dat de uren slaap tussen de voedingen in een stijgende lijn steeds langer zouden worden tot een baby door zou slapen. Misschien bij ziekte wel eens wakker maar anders niet. Maar zo werkt het helaasch helemaal niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, en nu ga ik naar huis want ik moet morgen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet normaal dit!quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:59 schreef Hilmo het volgende:
... en knockout was hij. Toen doorgeslagen tot 6 uur.
Zo'n huisje hadden wij ook voor een prikkie op de kop kunnen tikken en nu is het Villa Twinklequote:Op woensdag 8 juli 2015 17:36 schreef JufMariska het volgende:
Wij gaan volgende week weer een huis bekijken metdonkergroene badkamer-tegeltjes
![]()
![]()
Vast niks, want al een poosje te koop, maar wel leuk evengoed
quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:53 schreef ingee het volgende:
[..]nou, is wel in goed overleg gegaan hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn baas kan er weinig aan doen, die staat ook met zn rug tegen de muur
en het is maar een kwartier fietsen. Ik ben om 9:00 weer thuus!
disclaimer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |