SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, kleine herrieschopper! En jay voor t achteruit tijgeren!quote:Op woensdag 8 juli 2015 08:50 schreef NotTheSame het volgende:
Fee kun jij klonen ofzo? Ze heeft wel heel veel weg van S.!
Piranha ligt weer, rollend en gillend als een wijf, op de grond te spelen. Sinds gisteren tijgert hij ook achteruit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, honger is het volgens mij niet. Ik geef fv en de flessen zijn nog niet heel lang geleden opgehoogd (nu 5x 150+5, wat al relatief 'veel' is voor haar gewicht/leeftijd).quote:Op woensdag 8 juli 2015 09:05 schreef Crumpette het volgende:
Twist, heeft ze dan niet gewoon trek? Geef je bv of fv? Als bij fv ze nog ontevreden is na de fles, misschien ophogen? Ik zou persoonlijk geloof ik liever mijn baby een flesje geven dan 2 uur zoethouden met een hand op de buik..
Gmta..quote:Op woensdag 8 juli 2015 09:21 schreef Tante_Soesa het volgende:
Het gaat vaak in fases twist en lullig genoeg is er ook vaak niks wat jij er aan kan doen. Wij zitten ook weer in een slechte slaapperiode nadat het lange tijd heel goed ging. Vermoeiend, heel erg. Maar het hoort er een beetje bij...
Ik heb Suus eindelijk in slaap, na 20 minuten krijsen, troosten, zingen, knuffelen, weer in bed etc. Terwijl ze gister op het kdv gewoon heel makkelijk ging slapen. Vannacht was ook drama.
Ja, dat hou ik mezelf inderdaad ook voor, dat het een soort constante golfbeweging is, die nu eenmaal pieken en dalen heeftquote:Op woensdag 8 juli 2015 09:21 schreef Tante_Soesa het volgende:
Het gaat vaak in fases twist en lullig genoeg is er ook vaak niks wat jij er aan kan doen. Wij zitten ook weer in een slechte slaapperiode nadat het lange tijd heel goed ging. Vermoeiend, heel erg. Maar het hoort er een beetje bij...
Ik heb Suus eindelijk in slaap, na 20 minuten krijsen, troosten, zingen, knuffelen, weer in bed etc. Terwijl ze gister op het kdv gewoon heel makkelijk ging slapen. Vannacht was ook drama.
Ja, ze is natuurlijk pas 8 weken, dus ik weet ook wel dat ik niet te veel moet verwachten. Maar als ze eerst een volle week perfect slaapt (zowel overdag als 's nachts), voelt dit in elk geval wel als een stap terug.quote:Op woensdag 8 juli 2015 09:23 schreef AwayTL het volgende:
Twist, kan het misschien zijn dat ze echt gewoon nog piep is en er geen sprake is van stappen terug?
Zou er geen filosofie op los laten en gewoon meeveren. Denk dat we allemaal de niet slaapperiode kennen.
Slaapt ze wel als ze echt naast je ligt? In je ellenboogkom oid.
Oh, maar dat scheelt, Suus kent het begrip doorslapen sowieso niet (meer) dus ik denk dat je safe zitquote:Op woensdag 8 juli 2015 09:25 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Gmta..
En wil je dit soort onheilspellende berichten niet meer plaatsen. Mijn Frans slaapt een beetje als jouw soesje en hij heeft voor vannacht net 4 nachten doorgeslapen. Ik had goede hoop, waarom zou je dat af willen pakken
.
Fee mooie foto's! En wat lijkt ze op dr broers
NIET!!! Echt, dit doet/deed Frans ook. Rond 23.00 wakker worden en daarna een bal nacht, dwz na de tweede keer sussen NIET meer slapen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 09:28 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Oh, maar dat scheelt, Suus kent het begrip doorslapen sowieso niet (meer) dus ik denk dat je safe zit. Hier is het een goede nacht als ze 1x wakker wordt tussen 7&7, dat doet ze eigenlijk altijd. Altijd honger/dorst dan. Ik merk wel dat als ze al rond 23 voor de fles komt het een slechte nacht wordt
, komt ze pas rond 2/3/4 dan slaapt ze daarna ook gewoon weer goed verder.
Hoe het komt? Vertel het me maar...
Herkenningquote:Op woensdag 8 juli 2015 09:40 schreef AwayTL het volgende:
[..]
NIET!!! Echt, dit doet/deed Frans ook. Rond 23.00 wakker worden en daarna een bal nacht, dwz na de tweede keer sussen NIET meer slapen.
Toen vriend weg was van het weekend heb ik mijn principe 'slapende baby, niet aankomen' over boord gegooid, omdat ik het anders niet meer zou trekken en heb ik hem om 22.00 een droomvoeding gegeven. Express niet gewacht totdat hij zelf wakker zou worden, om hem dus niet meteen in paniekerende fase aan te treffen. En waarempel, hij sliep na die voeding tot 5.30.
Hij krijgt ook ipv de fles om 7 een bordje pap aangemaakt met kwark ipv water, omdat hij het met water niet lust en kwark echt heerlijk vindt.
Gisteren was de kwark op en kreeg hij de pap aangemaakt met yoghurt. Zowaar weer een nachtvoeding deze keer. Ik denk ook dat de kwark er voor zorgt dat de voeding niet meer omhoog komt, dus dat hij lekker door kan blijven slapen.
(dit alles doe ik wel met het feit dat hij na 15.30 niet meer naar bed gaat. Het is even wakker houden en iets meer beperken door hem in de box te laten spelen ipv de grond, maar hij begint niet te krijsen of te huilen, dus het is te doen)
klinkt eerder alsof zij jullie heeft aangestoken, beterschap!quote:Op woensdag 8 juli 2015 09:51 schreef Risu het volgende:
Sorry, zo over shop heengewalst. Succes vandaag.![]()
Hier nog steeds bleh. Sm is gekomen, die helpt vandaag met Y want ik voel me te slecht. Gelukkig slaapt die nog, hoop dat ze beter is en dat van ons niet oppakt. Man is ook thuis, die poepte om 5 uur al 5 keer achter elkaar.
Ik kan dit ziek zijn zo slecht hebben, en dan nu met baby helemaal.
Ze is morgen 8 weken, maar ik dacht dat de krampjespiek rond 6 weken lag?quote:Op woensdag 8 juli 2015 09:29 schreef Crumpette het volgende:
Weet niet precies hoe oud ze is, maar denk dat krampjes ook nog wel een optie is, of niet? Piekt rond de tien weken als ik het me goed herinner. Heb menig uurtje met een kreunend kleintje geknuffeld die weken. Het wordt beter!
quote:Op woensdag 8 juli 2015 08:46 schreef Fee-nix het volgende:
Shop fijn dat de nacht meeviel! Ik denk ook aan je!
Verdervoor alle slechte nachten. DaD ook nog op vakantie, dat is helemaal jammer
.
En mag ik nog even een onbeschaamd grote spam van mijn mooie meisje doen? Ik ben dus weer aan t oefenen met mijn slr. Ze zijn niet allemaal even scherp (de instellingen zelf goed krijgen voor binnenfoto's vind ik maar lastig...). Ze is alweer bijna 9 maanden! (Nog 6 dagen)Op die derde foto is de belichting echt heel mooi!! Lekker blijven oefenen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Ik dacht bij mijn eerste echt (hoe naïef) dat de uren slaap tussen de voedingen in een stijgende lijn steeds langer zouden worden tot een baby door zou slapen. Misschien bij ziekte wel eens wakker maar anders nietquote:Op woensdag 8 juli 2015 09:28 schreef twist02 het volgende:
[..]
Ja, dat hou ik mezelf inderdaad ook voor, dat het een soort constante golfbeweging is, die nu eenmaal pieken en dalen heeft
Maar je went zo snel aan de dagen dat het goed gaaten dan komen de mindere dagen des te 'harder' aan..
[..]
Ja, ze is natuurlijk pas 8 weken, dus ik weet ook wel dat ik niet te veel moet verwachten. Maar als ze eerst een volle week perfect slaapt (zowel overdag als 's nachts), voelt dit in elk geval wel als een stap terug.
Meeveren is waarschijnlijk inderdaad het beste en overdag lukt dat ook prima, maar 's nachts wat minderoverdag slaapt ze daarom ook weleens op mij, maar ook dan slaapt ze niet echt heel diep/goed, dus weet niet of dat het is..
Ik vermoed dat het inderdaad gewoon een fase/sprongetje/[andere term] is, waar ik weinig aan kan doen, anders dan uitzitten
Dat had I. ook altijd. Als het in de eerste uren al niet goed ging, werd hij ook 's nachts heel vaak wakker. Ik denk dat hij dan gewoon niet goed in zijn diepe nachtslaap kwam.quote:Op woensdag 8 juli 2015 09:28 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Oh, maar dat scheelt, Suus kent het begrip doorslapen sowieso niet (meer) dus ik denk dat je safe zit. Hier is het een goede nacht als ze 1x wakker wordt tussen 7&7, dat doet ze eigenlijk altijd. Altijd honger/dorst dan. Ik merk wel dat als ze al rond 23 voor de fles komt het een slechte nacht wordt
, komt ze pas rond 2/3/4 dan slaapt ze daarna ook gewoon weer goed verder.
Hoe het komt? Vertel het me maar...
Weet ik lieverd, plaag je maarquote:Op woensdag 8 juli 2015 12:43 schreef Roomsnoes het volgende:
Oh zeker! Maar ik bedoelde dat als je die piek wegdenkt, de curve helemaal zijn eigen lijn volgt
Eens!quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:49 schreef Crumpette het volgende:
Misschien was het gewoon een pre-poopz weging
quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:52 schreef Twinkle20 het volgende:
En de 11-maandenprikjes zijn ook weer in de pocket![]()
Beertje doet het goed .. zelfs een beetje afgevallen![]()
Stats onder spoiler voor wie het interesseertErrug mooie stats hoor! Het lijkt inderdaad wel of er iets mis is gegaan de vorige keer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor alle slechte slapers, ik hoop dat de komende nacht beter is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |