Start: 12:00quote:Wat denkt Thierry Gouvenou (Parcoursdirecteur)?
Deze Belgisch-Franse beproeving is met 221,5 kilometer de langste rit van de ronde. Het is goed om te vermelden dat we redelijk normale afstanden aanhouden waarmee we de renners de kans willen geven om na elke rit te kunnen herstellen.
Wat staat er vandaag op het menu? Zeven secties van in totaal 13,3 kilometer over de kasseien. De favorieten zien er als een berg tegenop, het is niet voor niets dat Quintana aan de start stond van enkele Vlaamse voorjaarskoersen. Achteraf gezien legde Vincenzo Nibali in een soortgelijke etappe vorig jaar de basis voor zijn eindzege.
Wat zal ditmaal de uitkomst zijn? Ik denk dat deze stroken iets beter te doen zijn, het grootste deel van de secties vergt minder stuurcapaciteiten dan in 2014. Maar er zullen hoe dan ook verschillen ontstaan, dat is iets wat zeker is. We zijn pas vier dagen onderweg en er gaan nu al slachtoffers vallen?
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat vinden we allemaal erg leuk.
twitter:thijszonneveld twitterde op dinsdag 07-07-2015 om 14:33:08Maar de wind wordt een belangrijke factor: staat hard, en voornamelijk tegen. Ongunstig voor de aanvallers. reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op dinsdag 07-07-2015 om 14:33:13Laatste stuk van de etappe gefietst: de kasseistroken zijn heel zwaar. Slechte stenen, veel bergop. reageer retweet
Spreek voor jezelf.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat vinden we allemaal erg leuk.
Thijs heeft de KOM gehaald.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op dinsdag 07-07-2015 om 14:33:08Maar de wind wordt een belangrijke factor: staat hard, en voornamelijk tegen. Ongunstig voor de aanvallers. reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op dinsdag 07-07-2015 om 14:33:13Laatste stuk van de etappe gefietst: de kasseistroken zijn heel zwaar. Slechte stenen, veel bergop. reageer retweet
Godzijdankquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:34 schreef roos94 het volgende:
Moet zo weg dus helaasch geen tour voor mij
De tour wacht op niemandquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:34 schreef roos94 het volgende:
k doeiquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:34 schreef roos94 het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:34 schreef roos94 het volgende:
96,4%quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:35 schreef Kopsterk het volgende:
Hoeveel procent van het peloton rijdt zonder enige vorm van doping rond denken jullie? Ik zeg: 37.8%.
Nederlandersquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke sukkels zouden in het 2e of 3e deel zitten?
Zou mooi zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
hopelijk zit voeckler in de mongolenwaaier
o jaquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:37 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Hij heeft nog steeds miljoenenjacht haat.
Jarenlang was het Maika en nu ineens Majska.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:36 schreef ledlamp het volgende:
haha nu twijfelen ze zelf ook over maika en masjka, ik zei het gisteren nog
Was jij dat, ja?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:37 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Hij heeft nog steeds miljoenenjacht haat.
Ik verwachtte hem gisteren wel, maar voor vandaag schreef ik hem niet op.quote:
Lotto-Jumbo heeft 131-139 tochquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:38 schreef KaheemSaid het volgende:
Was Gesing 161 nu in de eenna laatste groep achterin?
Topjaar tot zijn val in de Giro?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:38 schreef Kopsterk het volgende:
Wat is er met Porte gebeurd in twee jaar?
Porte is niets veranderd, hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:38 schreef Kopsterk het volgende:
Wat is er met Porte gebeurd in twee jaar?
jupquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:38 schreef KaheemSaid het volgende:
Keihard rijden dan Sky en TLJquote:
Anton ?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:38 schreef KaheemSaid het volgende:
Zijn onderarmen zijn nog dikker dan zijn bovenarmenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:39 schreef ForzaMilan het volgende:
Die Froome is toch eigenlijk een iel lelijk mannetje.
Word er niet warm of koud vanquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:40 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Heeft wel een betere chick dan jij:
[ afbeelding ]
schreeuwerig viswijfquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:40 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Heeft wel een betere chick dan jij:
[ afbeelding ]
Opschieten dan.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oké ik moet even naar buiten, hopelijk ben ik terug voor de kasseien.
In de Aquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:41 schreef Pedroso het volgende:
Kelderman spaart z'n krachten en gaat in de Alpen iedereen op een hoop rijden
zullen nog wel stuk versnellen naar het einde toequote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:40 schreef de_boswachter het volgende:
Rijden momenteel op langzaamste schema bijna, 17:40 binnen.
NOS, door baas Ducrot.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:42 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Poll: Kijken jullie NOS of op de Belg?
• NOS
• De Belg
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
A_O_ lpenquote:
Boom zal nóóit winnen vandaag. Alles in dienst van Vicenzo. Zelfs als ze met z'n tweeën naar de streep rijden zal Vicenzo winnen i.v.m. bonificatiesecondenquote:
En hij verdient wel eens een beloning. Zovaak was hij de sterkste van de dag en dan steeds weer pech. In het voorjaar ook..quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:44 schreef Revanches het volgende:
Dat stratenmakers/ feestverleden van westra wordt ook elke keer aangehaald.
Of de kinderen van Voigtquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:45 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan de vader van Voeckler.
quote:
Straksquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wanneer komen de laatste 6 kasseien?
Wel de morele winnaar, dat is ook wat waard.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En hij verdient wel eens een beloning. Zovaak was hij de sterkste van de dag en dan steeds weer pech. In het voorjaar ook..
Hoogerland doet ook niet meequote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar zijn de eerste zes kasseistroken?
"tuinpad"quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit kan je toch geen kasseienstrook noemen man
Ik ben benieuwd naar de verhalen die over een jaar of 6 verschijnen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:46 schreef Pedroso het volgende:
Er waren tijden dat De Gendt in zijn eentje een voorsprong nam van een kwartier ofzo, de goede oude VCS tijd.
Niet zeuren, wil effe in de zon gaanquote:
Abandonquote:
quote:Landa
Één van de meest gewilde renners op de transfermarkt is Mikel Landa. De revelatie uit de Giro d’Italia, de Spanjaard won twee ritten en werd derde in het eindklassement, kan rekenen op de interesse van Movistar en Sky. Volgens l’Equipe heeft hij al een aanbieding ter waarde van anderhalf miljoen euro op zak van Movistar.
Niet zo heel zwaar. En beter weer.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:48 schreef koosfransoos het volgende:
Hoe verhoudt deze rit zich in zwaarte t.o.v de rit van vorig jaar en Parijs Roubaix?
Ergens heb ik een vermoeden dat hij buiten Astana wel eens tegen kan vallen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Even tussendoor, de touwtrekshow rond Mikel Landa is begonnen.
[..]
Verdomme man, na al die jaren van ellende met Gesink (quote:
Sky heeft wel een voorraadje aicar overquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ergens heb ik een vermoeden dat hij buiten Astana wel eens tegen kan vallen.
Sowieso liever Kelderman die wat lek rijdt en tijd verliest dan Kelderman die steeds samen met Gesink over de streep komt en amper echt tijd verliest.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:47 schreef DeLuna het volgende:
Liever Kelderman alle lekke banden dan Vanmarcke
Neuh. Kelderman lekke band.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:48 schreef Drolflap het volgende:
We zijn er weer![]()
Nog iets bijzonders gebeurd ?
Bedankt Hansquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:48 schreef ledlamp het volgende:
Komt de tour door je schijtdorp ga je rondjes in je tractor rijden
Sky krijgt hem aan de praat.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bij Movistar heeft ie wel een lekkere derde week denk ikquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit boeit echt niemand in dit forum.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hmm okequote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mij wel.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dit boeit echt niemand in dit forum.
Hij laat zijn familie spijkers strooien vlak voor hij passeert. Zodat hij even op adem kan komenquote:
Ik vind het eigenlijk wel best dat Kelderman, Kruijswijk en Ten Dam al op x minuten staan.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sowieso liever Kelderman die wat lek rijdt en tijd verliest dan Kelderman die steeds samen met Gesink over de streep komt en amper echt tijd verliest.
Jou wel, want als Landa vertrekt heeft Miguel misschien kans om wat te doen in plaats van dat hij binnen een uur wordt opgesoupeerdquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dit boeit echt niemand in dit forum.
Griekenlanda.quote:
Tuurlijk, maar om dat goed te kunnen doen moeten ze toch eerst even minuten verzamelen nuquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:51 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel best dat Kelderman, Kruijswijk en Ten Dam al op x minuten staan.
Maar dan moeten ze zich de rest van de Tour wel tonen zoals Kruijswijk dat tijdens de Giro heeft gedaan, dus aanvallend koersen.
Dat zagen we in Zwitserland ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Jou wel, want als Landa vertrekt heeft Miguel misschien kans om wat te doen in plaats van dat hij binnen een uur wordt opgesoupeerd
Ik zie het nog gebeuren ook.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
Sep wacht met zijn lekke band tot het moment supreme
Dikke lederen motorkleding ofzo.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:51 schreef roos85 het volgende:
Hoe zien ze die beschermde kleding voor zich?
Daar reed ie echt een briljante tijdrit.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat zagen we in Zwitserland ja.
Oh, wacht.
Toen was er niemand van Astana die een fuck geeftquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat zagen we in Zwitserland ja.
Oh, wacht.
Tja, in 1950 ging het in TDF ook nog over "HAHA een helmquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:51 schreef roos85 het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:51 schreef roos85 het volgende:
Echt hè, in het voorjaar reden ze bij Jumbo ook al heel de tijd lek in de kasseienritten en nu bij de eerste strook ook al weer tweequote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
Sep wacht met zijn lekke band tot het moment supreme
Alleen maar de kopman in de Tour van 2013.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Toen was er niemand van Astana die een fuck geeft
quote:
quote:
OS 1996 Atlanta. Toen wilden ze in Amerika het verplichten en wilden de profs niet starten als dat verplicht was.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, in 1950 ging het in TDF ook nog over "HAHA een helm![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat gaat echt nooit gebeuren, achterlijk idee."
En dan ook elleboogbeschermers, sleutelbeenbeschermers. Toch maar een vest aan om wonden op de rug te voorkomen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:53 schreef freaky40 het volgende:
Eens met Ducrot, kniebeschermers dragen. Valt vast wel wat op te verzinnen waardoor het soepel zit en je er niets van merkt dat je ze om heb.
Zie je wel meer van de renners dan de meeste mensenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:54 schreef heywoodu het volgende:
Die vent met z'n zoontje die tussen 150 pissende renners langs de kant staat
Als ie later homo blijkt was dit een soort walhallaquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:54 schreef heywoodu het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar reed ie echt een briljante tijdrit.
quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ie later homo blijkt was dit een soort walhalla
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze mogen van geluk spreken dat ze keurig stoppen om te zeiken en dat niet al rijdend doen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:54 schreef heywoodu het volgende:
En pols beschermersquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:55 schreef kilon het volgende:
[..]
En dan ook elleboogbeschermers, sleutelbeenbeschermers. Toch maar een vest aan om wonden op de rug te voorkomen.
Jeej pisdouchequote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Lijkt me geen goed plan met je leuter in je handquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:55 schreef Revanches het volgende:
De kinderen, denk toch aan de kinderen!!!!!!
ASO aanklagen omdat aangezet tot homoseksualiteit.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bedankt dat je zo'n parel van mij even terughaalt. Ik ben namelijk wel gecharmeerd van die renner.quote:
Geen Rus meer te bekennen volgend jaarquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:56 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
ASO aanklagen omdat aangezet tot homoseksualiteit.
Je bent niet de enige.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedankt dat je zo'n parel van mij even terughaalt. Ik ben namelijk wel gecharmeerd van die renner.
Wat vind jij dan van hem?quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:56 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Lijkt me geen goed plan met je leuter in je hand
NU GOED KIJKENquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Rijdt Lampre eigenlijk mee? Ik heb die nog geen enkele keer gezien deze Tour.
?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze gaan wel heel langzaam; begin steeds meer voor de Burenshow te vrezen.
Maar goed een helm ter voorkoming van hoofdletsel vind ik wat anders dan dat ze van top tot teen in beschermde kleding moeten haar fietsen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, in 1950 ging het in TDF ook nog over "HAHA een helm![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat gaat echt nooit gebeuren, achterlijk idee."
Ik wel, nog steeds in hun zelfde tenuutje.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Rijdt Lampre eigenlijk mee? Ik heb die nog geen enkele keer gezien deze Tour.
Buren was gister al het grootste slachtoffer van de neutralisatiequote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze gaan wel heel langzaam; begin steeds meer voor de Burenshow te vrezen.
twitter:letour twitterde op dinsdag 07-07-2015 om 14:31:50PREVISION METEO / WEATHER FORECAST : ☁☁☁💧☁💧☁💧☁ #TDF2015 http://t.co/5lsrNVA30S reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |