Ergens heb ik een vermoeden dat hij buiten Astana wel eens tegen kan vallen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Even tussendoor, de touwtrekshow rond Mikel Landa is begonnen.
[..]
Verdomme man, na al die jaren van ellende met Gesink (quote:
Sky heeft wel een voorraadje aicar overquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ergens heb ik een vermoeden dat hij buiten Astana wel eens tegen kan vallen.
Sowieso liever Kelderman die wat lek rijdt en tijd verliest dan Kelderman die steeds samen met Gesink over de streep komt en amper echt tijd verliest.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:47 schreef DeLuna het volgende:
Liever Kelderman alle lekke banden dan Vanmarcke
Neuh. Kelderman lekke band.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:48 schreef Drolflap het volgende:
We zijn er weer![]()
Nog iets bijzonders gebeurd ?
Bedankt Hansquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:48 schreef ledlamp het volgende:
Komt de tour door je schijtdorp ga je rondjes in je tractor rijden
Sky krijgt hem aan de praat.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bij Movistar heeft ie wel een lekkere derde week denk ikquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit boeit echt niemand in dit forum.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hmm okequote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mij wel.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dit boeit echt niemand in dit forum.
Hij laat zijn familie spijkers strooien vlak voor hij passeert. Zodat hij even op adem kan komenquote:
Ik vind het eigenlijk wel best dat Kelderman, Kruijswijk en Ten Dam al op x minuten staan.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sowieso liever Kelderman die wat lek rijdt en tijd verliest dan Kelderman die steeds samen met Gesink over de streep komt en amper echt tijd verliest.
Jou wel, want als Landa vertrekt heeft Miguel misschien kans om wat te doen in plaats van dat hij binnen een uur wordt opgesoupeerdquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dit boeit echt niemand in dit forum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |