SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 3% gewijzigd door Deuce92 op 07-07-2015 14:30:48 ]
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:20 schreef Deuce92 het volgende:
Voor ieder wat wils.SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb m'n tren-knopje ook paraat, snap je?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:19 schreef Beach het volgende:
Ik heb m'n tr knopje al paraat voor als het weer fout gaat.
Ik heb wel knielappen, ook handig als je op de knietjes moet.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:29 schreef clumsy_clown het volgende:
M'n knie sterft officieel af. Grindtegels zijn slecht voor de mens.
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:43 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik heb wel knielappen, ook handig als je op de knietjes moet.
Je weet wel wat ik bedoel toch![]()
![]()
Dus niet om tegels te leggen.
Als je Greg Plitt heette, had je een trein-knopje.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:24 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ik heb m'n tren-knopje ook paraat, snap je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:45 schreef Beach het volgende:
hey dimawesomejakkenIn before: "I sexually identify as an attackhelicopter"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: bijna
moet ik dat echt gaan lezen?
Niet veel, wij jou wel babequote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:46 schreef G.R.S. het volgende:
Sup? Heb ik nog iets gemist afgelopen weken?![]()
![]()
![]()
ja is goed verhaal vriendquote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:47 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
In before: "I sexually identify as an attackhelicopter"
edit: bijna
moet ik dat echt gaan lezen?
[..]
Niet veel, wij jou wel babe![]()
![]()
![]()
Srry de enige optie die momenteel mogelijk is, is dat ik op m'n rug ga liggen en je erboven gaat hangen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:43 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik heb wel knielappen, ook handig als je op de knietjes moet.
Je weet wel wat ik bedoel toch![]()
![]()
Dus niet om tegels te leggen.
De grote gymsluiting van 2015.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:46 schreef G.R.S. het volgende:
Sup? Heb ik nog iets gemist afgelopen weken?
Ik ook, ik ookquote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:19 schreef Beach het volgende:
Ik heb m'n tr knopje al paraat voor als het weer fout gaat.
Slecht voer in jilla is een bitchquote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:03 schreef Deuce92 het volgende:
Ik dacht vroeger altijd dat DMX fucking ripped was.
[ afbeelding ]
Lekker hoor. 33 graden, snorkelen duiken surfen. En veel Santo Libre.quote:
Ligt het aan mij of zou jij daar nog niet eens aan moeten denkenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:42 schreef Fripsel het volgende:
Ligt het aan mij of is de kettlebell snatch maar een gekke oefening?
Hey Crip ik heb nog iets anders voor je wat van korte duur is.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hey Crip ik heb nog iets anders voor je wat van korte duur is.
Inb4 mag daar niet over praten voor zonsondergang
Je sexleven?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hey Crip ik heb nog iets anders voor je wat van korte duur is.
Inb4 mag daar niet over praten voor zonsondergang
Hhhh, that's okay.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt heb wel genoeg aan een halve minuut denk ik
Je doet niet aan vasten?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhh, that's okay.
Ben niet aan het vasten vandaag trouwens, niet dat ik me normaal inhoud tijdens de dag. Dat is schijnheilig.
Jawel, maar vandaag niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je doet niet aan vasten?
En thanks bby
Hhh, dat is ook niet de bedoeling. Maar had vandaag echt geen zinquote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:23 schreef Sapstengel het volgende:
Oh wist niet dat het mochtmaar wel fijn dan, helemaal als het ziek warm is buiten.
Beetje zoals intermittent fasting maar dan alleen maar vette- en suikerachtige dingen eten in de avond?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhh, dat is ook niet de bedoeling. Maar had vandaag echt geen zin
Maar onder omstandigheden hoef je natuurlijk niet de vasten: zwanger, ziek zijn, als je medicijnen moet nemen, ongesteld zijn, als je aan het reizen bent, heel zwaar werk etc etc etc.
Ligt het aan mij of heb ik die vandaag gedaan?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:46 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of zou jij daar nog niet eens aan moeten denken
Hoelang kettlebell je al? Of doe je het met een 4 kilo?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:31 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of heb ik die vandaag gedaan?
Met 8, omdat ik hem nog nooit eerder gedaan heb en fysioquote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:32 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Hoelang kettlebell je al? Of doe je het met een 4 kilo?![]()
Die uitzonderingen wist ik idd, iig zwanger, kind, bejaard enz. Dat zwaar werk een uitzondering is, is ook wel fijn. Je zou maar met 38 graden in de bouw werken en dan ook nog vasten.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhh, dat is ook niet de bedoeling. Maar had vandaag echt geen zin
Maar onder omstandigheden hoef je natuurlijk niet de vasten: zwanger, ziek zijn, als je medicijnen moet nemen, ongesteld zijn, als je aan het reizen bent, heel zwaar werk etc etc etc.
Is niet de bedoeling om in de avond te uitbundig te eten ook al doen veel mensen dat.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:31 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Beetje zoals intermittent fasting maar dan alleen maar vette- en suikerachtige dingen eten in de avond?
Beter doe je eerst een flink aan je swing werken (1 hand uiteraard) en daarna pas de snatch.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:33 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Met 8, omdat ik hem nog nooit eerder gedaan heb en fysiomaar ik wissel kettlebell, trx en apparaten af.
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:31 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Beetje zoals intermittent fasting maar dan alleen maar vette- en suikerachtige dingen eten in de avond?
Ja precies, dat is ook niet gezond. Alles wat je gezondheid kan schaden geeft je vrijstelling.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die uitzonderingen wist ik idd, iig zwanger, kind, bejaard enz. Dat zwaar werk een uitzondering is, is ook wel fijn. Je zou maar met 38 graden in de bouw werken en dan ook nog vasten.
Waar ben je geweest, homeboy?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Lekker hoor. 33 graden, snorkelen duiken surfen. En veel Santo Libre.
En veel dikke zwarte assers dus zeker een aanrader voor veel regulars hier
Ik zou een hele slechte Moslim zijn. Weet niet hoe iemand die flink wat sport kan fasten met de hoeveelheid aan calorieën die je dan binnen een relatief korte periode moet wegkrijgen en dan ook nog vroeg op om te werken en dergelijke. Eventjes om 23:00 of wanneer zonsondergang ook is een 4500 kcals wegdrinken om dan rond 6 uur weer op te staan naar kantoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Is niet de bedoeling om in de avond te uitbundig te eten ook al doen veel mensen dat.
Ik eet gewoon normaal tbh gezonder dan normaal, en na de hele dag niet eten en dan met de hitte heb je meer zin in salades en water etc en vallen die andere dingen te zwaar.
Swing doe ik met 16(volgens mij?) kg al een tijdjequote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:35 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Beter doe je eerst een flink aan je swing werken (1 hand uiteraard) en daarna pas de snatch.
much haramquote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhh, that's okay.
Ben niet aan het vasten vandaag trouwens, niet dat ik me normaal inhoud tijdens de dag. Dat is schijnheilig.
Cool cool, just checking.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:39 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Swing doe ik met 16(volgens mij?) kg al een tijdje
Voor iemand die elke dag naar de gym gaat en echt een bepaald aantal kcal moet aanhouden is dat wel pittig.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:38 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ik zou een hele slechte Moslim zijn. Weet niet hoe iemand die flink wat sport kan fasten met de hoeveelheid aan calorieën die je dan binnen een relatief korte periode moet wegkrijgen en dan ook nog vroeg op om te werken en dergelijke. Eventjes om 23:00 of wanneer zonsondergang ook is een 4500 kcals wegdrinken om dan rond 6 uur weer op te staan naar kantoor.
Ja daarom train ik dus onder begeleiding van een fysiotherapeutquote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:41 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Cool cool, just checking.Kapotte schouders zijn ook weer zo meh.
Je met wel met mij komen trainen, na de ramadan. Snap je.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Voor iemand die elke dag naar de gym gaat en echt een bepaald aantal kcal moet aanhouden is dat wel pittig.
Ik sport nu niet in de ramadan, is mij een beetje too much. Maar vnd het wel fijn eigenlijk om dan na de ramadan een goed dieet te beginnen omdat je eigenlijk een maand afkickt van je normale gewoonten en je dan makkelijk iets kan vasthouden daarna. Maarja bij mij gaat het om gewichtsverlies
Ik ben nog steeds niet vergeten dat je stoer ging doen omdat ik wilde wandelen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:44 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je met wel met mij komen trainen, na de ramadan. Snap je.
Kom nu 'wandelen' dan.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet vergeten dat je stoer ging doen omdat ik wilde wandelen.
Deucequote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Post *hier* dingen die je niet gemist hebt tijdens gymsluiting.
Ik begin.
-PUA-deuce
Daar weet ik niks van af? Wat heb ik gemist.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:54 schreef Deuce92 het volgende:
Fripsel, bby, is er sprake van een vete tussen ons?
Nja, je doet zo negatief over mij. Doet wel een beetje pijn in m'n hartje...quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:55 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Daar weet ik niks van af? Wat heb ik gemist.
Gelukkig ben je een grote jongenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:56 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Nja, je doet zo negatief over mij. Doet wel een beetje pijn in m'n hartje...
Niet de classic adidas badslipper rockenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:48 schreef Questular het volgende:
Dus net naar de gym geweest en dit keer liepen er 2 bro's op teenslippers te sporten...gelukkig trainden ze uiteraard alleen upper body
Witte sportsokken erin.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet de classic adidas badslipper rocken
Idd die blauwe rubberen. Mooie adidas trainingsbroek erbij.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet de classic adidas badslipper rocken
Heb nu de lichtblauwe met oranje strepen voor de zomerquote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd die blauwe rubberen. Mooie adidas trainingsbroek erbij.
Dat is de Limburg-versie. Hier is het zwart, slecht-zittend t-shirt erop, burberry nektasje en pet op de strakste stand nog nèt op je hoofd.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:08 schreef Deuce92 het volgende:
Witte tanktop, gouden ketting met een kruis + gouden oorbellen.
Is dat de getinte variant?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat is de Limburg-versie. Hier is het zwart, slecht-zittend t-shirt erop, burberry nektasje en pet op de strakste stand nog nèt op je hoofd.
Hey Messyquote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:56 schreef MsMessy het volgende:
Oh god daar zijn ze weer.![]()
[ afbeelding ]
Hallo gymmertjes![]()
ouwe bokkelulquote:Op woensdag 8 juli 2015 09:55 schreef fathank het volgende:
Bohboh ik ben echt niet vooruit te branden vandaag.
Dat neem ik als compliment tussen al die kleuters hier.quote:
Dat is niet mijn tekst vriend.quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:24 schreef Deuce92 het volgende:
Uw sig is tegenwoordig wel riskant, ome Henk.
fair enoughquote:Op woensdag 8 juli 2015 11:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat neem ik als compliment tussen al die kleuters hier.
Ik dacht het niet, maar zij laat zich gewoon pakken door 1 of andere ecto...quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:32 schreef Questular het volgende:
Heb je een open relatie met je barbell?
was het die donkere barbell bij kneets?quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:45 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ik dacht het niet, maar zij laat zich gewoon pakken door 1 of andere ecto...
Het komt wel dichtbij zo.
En bedankt Dorisquote:Op woensdag 8 juli 2015 11:24 schreef Deuce92 het volgende:
Uw sig is tegenwoordig wel riskant, ome Henk.
Nee, geen zwarte. Elke woensdag Kneets Den Hagistan, maar ik ga wellicht veranderen van gym als m'n favoriete barbell zo maar door iedereen wordt gepakt. Als het zo moet... dan hoeft het voor mij ook niet meer.quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:12 schreef Faeroer het volgende:
[..]
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)j-bij-caf-in-alkmaar
Henk, ben jij de schopper?
Emancipatie.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:58 schreef Questular het volgende:
Beetje laf om een vrouw onderuit te schoppen.
Ahahaha gedraag je dan ook, domme mutsenquote:Naar aanleiding van het filmpje van het terras in Hengelo durven de meisjes de straat niet meer op. De 23-jarige Nadia en de 27-jarige Francisca worden aan de schandpaal genageld nadat het filmpje maandag op GeenStijl was verschenen.
Een van de twee zegt zelfs te zijn ontslagen als thuiszorgmedewerker als gevolg van alle ophef. Ze huilen naar eigen zeggen de hele dag 'tranen met tuiten'.
Niet nadenken over de gevolgen van hun daden en vervolgens huilen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:27 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ahahaha gedraag je dan ook, domme mutsen
Lol het feminisme is zo vertyft dat het nu om mannen draaitquote:Op woensdag 8 juli 2015 15:44 schreef Beach het volgende:
typisch vrouwen die denken overal mee weg te kunnen komen
komt door de kanker in de maatschappij die feminisme en zogenaamde gelijke rechten heet
maar de bedoeling is om de macht van de man in te perken en de vrouw bovenop de apenrots te laten zitten
in amerika is het nog het ergst
hey henk
alleen als ze fotos met inkijk postenquote:Op woensdag 8 juli 2015 15:44 schreef Deuce92 het volgende:
Tenzij ze op fok zitten. Dan boeit het niet wat ze doen en gaan we met ons allen ziek hard white knighten.
Kun je eindelijk de kinderen naar voetbal brengenquote:Op woensdag 8 juli 2015 15:48 schreef Champy het volgende:
Zo, gisteren autootje gekocht
[ afbeelding ]
Nog geen kinderen, wel de hond mooi achter in de bakquote:Op woensdag 8 juli 2015 15:51 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Kun je eindelijk de kinderen naar voetbal brengen
quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:51 schreef Questular het volgende:
BWM altijd goedWelk model? (Behalve 3 serie touring )
320i high executive uit 2001quote:
321kquote:
ik wilde vragen wat kost ie, maar boven de 100k hoef ik ze niet.quote:
2001 hè, ouder dan de meeste regulars hierquote:Op woensdag 8 juli 2015 20:15 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik wilde vragen wat kost ie, maar boven de 100k hoef ik ze niet.
Volgende maand leasebak inleveren en dan eens gaan rondkijken voor iets nieuws
whehequote:Op woensdag 8 juli 2015 20:33 schreef Champy het volgende:
[..]
2001 hè, ouder dan de meeste regulars hier
tis wel stil hier, wordt niet meer zoveel gespostquote:
deze topic word getrackt door de blauwen vriend we zitten nu allemaal in whatsapp te chattenquote:Op woensdag 8 juli 2015 21:40 schreef Montelly het volgende:
[..]
tis wel stil hier, wordt niet meer zoveel gespost
ah, het viel al op.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:50 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
deze topic word getrackt door de blauwen vriend we zitten nu allemaal in whatsapp te chatten
Nu voel ik me buitengeslotenquote:Op woensdag 8 juli 2015 21:50 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
deze topic word getrackt door de blauwen vriend we zitten nu allemaal in whatsapp te chatten
Skoda suberb maybe? Die heeft me een bult ruimte voor z'n geldquote:Op woensdag 8 juli 2015 21:09 schreef stinkie het volgende:
[..]
whehe
Ik denk dat ik een v50 neem. Qua prijs, leeftijd, km en opties gunstigste combi. Daar 2 a 3 jaar mee doen en dan een A6
Wel een wennen, ineens weer zelf auto zooi regelen
zeg jijquote:Op woensdag 8 juli 2015 20:33 schreef Champy het volgende:
[..]
2001 hè, ouder dan de meeste regulars hier
alsof jij daar in zitquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:57 schreef Beach het volgende:
[..]
dm je nr maar dan voeg ik je toe aan de groep
Ok ik ben al weg uit dit topic als het op deze manier moet.quote:
jellyquote:Op woensdag 8 juli 2015 23:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Ok ik ben al weg uit dit topic als het op deze manier moet.
Huh maar waar zijn jouw schouders dan?quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:44 schreef no1uknow het volgende:
En btw, als je roid-like shouldergains wilt maken moet je gewoon met ray gaan trainen
Skkls
Zou wel willen, maar ze hebben daar geen goede bench. Enige wat ik voor m'n delts doe is benchen en af en toe lat raises als een ecto op de bench zit. Beetje grommen als een zwangere beer als mensen vragen wanneer ik klaar ben (nooit, HAHA ECTO).quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:44 schreef no1uknow het volgende:
En btw, als je roid-like shouldergains wilt maken moet je gewoon met ray gaan trainen
Skkls
Een beetje zoals roerei, maar dan anders.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:43 schreef no1uknow het volgende:
Het feareoear, hoe spreek je jouw username eigenlijk uit
maar het blijft een Skodaquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Skoda suberb maybe? Die heeft me een bult ruimte voor z'n geld
gewoon faeroer. Simpelquote:Op woensdag 8 juli 2015 23:43 schreef no1uknow het volgende:
Het feareoear, hoe spreek je jouw username eigenlijk uit
Ja, was wel slecht. Dat weet ik omdat ik 'm ook wilde maken.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat was een slechte grap en ik heb mezelf teleurgesteld.
I'll see myself out.
je hoeft alleen maar naast Ray te staan en je schouders groeienquote:Op woensdag 8 juli 2015 23:53 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Zou wel willen, maar ze hebben daar geen goede bench. Enige wat ik voor m'n delts doe is benchen en af en toe lat raises als een ecto op de bench zit. Beetje grommen als een zwangere beer als mensen vragen wanneer ik klaar ben (nooit, HAHA ECTO).
[..]
Een beetje zoals roerei, maar dan anders.
quote:Op donderdag 9 juli 2015 00:01 schreef no1uknow het volgende:
[..]
je hoeft alleen maar naast Ray te staan en je schouders groeien
quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Huh maar waar zijn jouw schouders dan?
quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat was een slechte grap en ik heb mezelf teleurgesteld.
I'll see myself out.
Geen afkickverschijnselen gekregen?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:49 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
De grote gymsluiting van 2015.
Opdat wij niet vergeten.
Een V50 ligt daar geen Renault motor in? Of is dat de oude V40?quote:Op donderdag 9 juli 2015 00:02 schreef stinkie het volgende:
Meteen Renault reclames hier. Ben blij dat ik dat kolere ding eindelijk in kan leveren
nieuwe Mercedes A rijd prima, ligt ook Renault in. Opel reed vroeger met fiat motoren. Zolang die Fransen en Italianen van de rest afblijven is er niks aan de hand.quote:Op donderdag 9 juli 2015 07:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Een V50 ligt daar geen Renault motor in? Of is dat de oude V40?
Jammer, ik probeerde je maar te stangenquote:Op donderdag 9 juli 2015 08:11 schreef stinkie het volgende:
[..]
nieuwe Mercedes A rijd prima, ligt ook Renault in. Opel reed vroeger met fiat motoren. Zolang die Fransen en Italianen van de rest afblijven is er niks aan de hand.
Renault motor is niet slecht, het is de rest van de auto
Onder welke steen kom jij vandaan?quote:Op donderdag 9 juli 2015 08:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Whatsapp laat je bij de meer realistische smileys (.) nu huidskleur kiezen blijkbaar
. Wist even niet wat ik zag.
Weekje vakantie, daarna weekje Orlando voor bizznizz (lees: vakantie)quote:Op donderdag 9 juli 2015 02:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nice, wat ga je daar doen? Vakantie?
Damn GRS ben jelly op je.quote:Op donderdag 9 juli 2015 08:43 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Weekje vakantie, daarna weekje Orlando voor bizznizz (lees: vakantie)
Nee, wederhelft wil geen Ford, dat is wat anders.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:58 schreef stinkie het volgende:
[..]
maar het blijft een Skoda
En daar staat er al 1 van.
Wederhelft wil een v70, maar zo'n plattelandsdokter's auto hoef ik echt niet
Hnnnnng.quote:Op donderdag 9 juli 2015 08:43 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Weekje vakantie, daarna weekje Orlando voor bizznizz (lees: vakantie)
Vrouwen hebben geen verstand van auto's blijkt wel weer.quote:Op donderdag 9 juli 2015 08:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, wederhelft wil geen Ford, dat is wat anders.![]()
Geen Ford, en geen Mitsubishi, verder mag je doen wat je wil.
Nou ja... eigenlijk kan ik nog wel heel wat merken opnoemen die ook niet mogen, maar die kan je gelukkig zelf ook bedenken.
Beetje gechild in het Turkentopic.quote:
Wowowow, wat ga je doen? Vakantie?quote:
Pfffff. Booty.quote:Op donderdag 9 juli 2015 01:53 schreef G.R.S. het volgende:
http://m.imgur.com/a/88Taw
ESPN Bodies we want: 2015 issue. Prachtige foto's.
http://www.dumpert.nl/med(...)mpje_in_alkmaar.htmlquote:Op donderdag 9 juli 2015 11:34 schreef Sapstengel het volgende:
Er was een nieuw filmpje van de terrasmeisjes zag ik. Een werd geschopt en de ander gooide een glas. Ben benieuwd wat er aan vooraf ging, want dat zag je niet.
Beetje erg eenzijdig verhaal "ik nam het voor hun op en kreeg een trap" ik geloof niet dat dit het enige is geweest. Of ze nam het voor hun op door die jongen aan te vallen, dan had ik haar ook gewoon in de kut geschopt.quote:
Was gewoon een frontkick, gewoon een harde duwquote:Op donderdag 9 juli 2015 11:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Beetje erg eenzijdig verhaal "ik nam het voor hun op en kreeg een trap" ik geloof niet dat dit het enige is geweest. Of ze nam het voor hun op door die jongen aan te vallen, dan had ik haar ook gewoon in de kut geschopt.
Ja precies hij wilde haar gewoon bij hem weghouden.quote:Op donderdag 9 juli 2015 11:47 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Was gewoon een frontkick, gewoon een harde duw
En yup, schijtwijven.
Ja leuk een audi a3 1.6 met raamzwengelsquote:Op donderdag 9 juli 2015 10:37 schreef Faeroer het volgende:
Audi (of BMW motor) of niets!
[ afbeelding ]
Niet te vergeten zónder airco.quote:Op donderdag 9 juli 2015 12:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja leuk een audi a3 1.6 met raamzwengels
No shit.quote:Op donderdag 9 juli 2015 14:16 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Vriend, ik had de posts eronder nog niet gelezen.
Foto's zijn enorm mooi!quote:Op donderdag 9 juli 2015 11:06 schreef Deuce92 het volgende:
G.R.S. multiquote
[..]
Beetje gechild in het Turkentopic.
[..]
Wowowow, wat ga je doen? Vakantie?
[..]
Pfffff. Booty.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow. Jelly.quote:Op donderdag 9 juli 2015 14:33 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Foto's zijn enorm mooi!
Jup, paar dagen Miami, Key West en Palm Beach. Tweede week verblijf ik in Orlando voor werk gerelateerde zaken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er nog vacatures waar jij werkt?![]()
Heb zelf een Ahrend 220, gekocht bij zo'n handelaar in tweedehands kantoormeubelen voor iets van 150 euro. Eigenlijk is alles van dat merk wel goed, zijn ook gemaakt voor op kantoren waar men er 8+ uur per dag op zit.quote:Op donderdag 9 juli 2015 14:34 schreef Questular het volgende:
Kinders ik zoek een degelijke burostoel zodat ik niet meer hoef te gamen zittend op mijn eetkamer stoel, voorzie mij van tips.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 juli 2015 14:38 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wow. Jelly.
Ga je met vrienden/vriendinnen? Of solo a la Awesome.Met collega-trainees. Ik ben enorm benieuwd hoe dat gaat bevallen, want nu ga ik ze echt leren kennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er nog vacatures waar jij werkt?![]()
Volgens mij zijn er genoeg vacatures, geen starterfuncties though![]()
quote:Op donderdag 9 juli 2015 14:54 schreef Sapstengel het volgende:
Zou dezewel raken als ze iets minder armvacht hadBruhhhh dat armhaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, veel plezier.quote:Op donderdag 9 juli 2015 14:54 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Met collega-trainees. Ik ben enorm benieuwd hoe dat gaat bevallen, want nu ga ik ze echt leren kennen![]()
Volgens mij zijn er genoeg vacatures, geen starterfuncties though
Wel knappe kop ja.quote:Op donderdag 9 juli 2015 15:18 schreef Sapstengel het volgende:
Ja daarom zonder het haar. Heeft wel mooi gezicht
Idd leuk als auto in Finland en nee het is geen A3. Beetje faal als je doet alsof je een kenner bent maar geen A4 3.0 Tdi S (2009) herkent.quote:Op donderdag 9 juli 2015 12:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja leuk een audi a3 1.6 met raamzwengels
Added.quote:Op donderdag 9 juli 2015 15:49 schreef Questular het volgende:
Alles van de 2e Wereld Oorlog uiteraard
George Orwell - 1984 (geniaal boek)
Lotr boeken
Simarillion heb ik gelezen en toen ik klaar was had ik geen idee wat ik nu gelezen hadquote:Op donderdag 9 juli 2015 15:53 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Added.
Lotr heb ik al eh ik denk wel 30 keer gelezen![]()
Inclusief de Appendixen en de Silmarillion
De Bijbel van Tolkienquote:Op donderdag 9 juli 2015 15:54 schreef Questular het volgende:
[..]
Simarillion heb ik gelezen en toen ik klaar was had ik geen idee wat ik nu gelezen had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk morgen op kantoor ff voor je.quote:Op donderdag 9 juli 2015 14:34 schreef Questular het volgende:
Kinders ik zoek een degelijke burostoel zodat ik niet meer hoef te gamen zittend op mijn eetkamer stoel, voorzie mij van tips.
Die a4 staat ook zo lekker duidelijk op de foto. Er staat een brommer zonder achterwiel in de weg.quote:Op donderdag 9 juli 2015 15:50 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Idd leuk als auto in Finland en nee het is geen A3. Beetje faal als je doet alsof je een kenner bent maar geen A4 3.0 Tdi S (2009) herkent.340 bhp/700nm 0-100 ~5 sec. Heb ook deze http://www.nettiauto.com/audi/a4/7203941 in de andere garage staan.
Try again!
please...quote:Op donderdag 9 juli 2015 10:37 schreef Faeroer het volgende:
Audi (of BMW motor) of niets!
[ afbeelding ]
dit dus. Je reageert op iemand die met alle geweld een alfa Romeo moest hebben en dat ding in zuid Frankrijk achter kon laten wegens.......defectquote:Op donderdag 9 juli 2015 09:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Vrouwen hebben geen verstand van auto's blijkt wel weer.
Ford biedt heel veel waar voor z'n geld, en zijn uitstekend sturende auto's.
Mondeo Station niks mis mee.
Alfa Romeoquote:Op donderdag 9 juli 2015 16:51 schreef stinkie het volgende:
[..]
dit dus. Je reageert op iemand die met alle geweld een alfa Romeo moest hebben en dat ding in zuid Frankrijk achter kon laten wegens.......defect
quote:Op donderdag 9 juli 2015 16:51 schreef stinkie het volgende:
[..]
dit dus. Je reageert op iemand die met alle geweld een alfa Romeo moest hebben en dat ding in zuid Frankrijk achter kon laten wegens.......defect
Asoif natuurlijkquote:Op donderdag 9 juli 2015 15:43 schreef JaqenHghar het volgende:
Ingeschreven bij de bieb, komen die literaire gainz dan![]()
Nog tips on what to read?
hoiquote:
koninklijke bieb ligt er 1quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:24 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Nee, geen zwarte. Elke woensdag Kneets Den Hagistan, maar ik ga wellicht veranderen van gym als m'n favoriete barbell zo maar door iedereen wordt gepakt. Als het zo moet... dan hoeft het voor mij ook niet meer.
Het voelt toch anders zo.
Jij reist iedere woensdag tussen Finland en Nederland om bij Kneets te trainen?quote:Op donderdag 9 juli 2015 15:50 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Idd leuk als auto in Finland en nee het is geen A3. Beetje faal als je doet alsof je een kenner bent maar geen A4 3.0 Tdi S (2009) herkent.340 bhp/700nm 0-100 ~5 sec. Heb ook deze http://www.nettiauto.com/audi/a4/7203941 in de andere garage staan.
Try again!
Goede boeken wel, nauwelijks negers, semi negers of aziaten.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 08:14 schreef seto het volgende:
[..]
hahaha ik snap hem vriend die zit ook in die boek
Jaq, wat een uitspraakquote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:04 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Goede boeken wel, nauwelijks negers, semi negers of aziaten.
quote:
Nog geen boze berichten dat er geen pansexuele transgenders inzitten?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:25 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]Hoop toch niet dat je denkt dat ik dat meen. Was wel een van de kritieken die oom George krijgt.
Lol dat moest er nog bijkomenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Nog geen boze berichten dat er geen pansexuele transgenders inzitten?
quote:I sexually Identify as an Attack Helicopter. Ever since I was a boy I dreamed of soaring over the oilfields dropping hot sticky loads on disgusting foreigners. People say to me that a person being a helicopter is Impossible and I'm fucking retarded but I don't care, I'm beautiful. I'm having a plastic surgeon install rotary blades, 30 mm cannons and AMG-114 Hellfire missiles on my body. From now on I want you guys to call me "Apache" and respect my right to kill from above and kill needlessly. If you can't accept me you're a heliphobe and need to check your vehicle privilege. Thank you for being so understanding.
lolquote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:30 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Lol dat moest er nog bijkomenTumblerina's
[..]
Misschien toch eens lezen dan.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:04 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Goede boeken wel, nauwelijks negers, semi negers of aziaten.
Aldus degene die shaved-leg curls doetquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:12 schreef Deuce92 het volgende:
Tour de France.
Je scheert zeker ook je benen.
Ik reis elke 2 weken naar Finland voor m'n werk ja.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 08:53 schreef fathank het volgende:
[..]
[..]
Jij reist iedere woensdag tussen Finland en Nederland om bij Kneets te trainen?
Of hoe moet ik het zien?
En dan zet je daar 2 audi's in de schuur en daarnaast nog een bmw motorrad.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:29 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ik reis elke 2 weken naar Finland voor m'n werk ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |