Nice.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:02 schreef emmyemmy het volgende:
Linguine met scampi, cherrytomaatjes, roomboter, rucola, mozzarella, groene en rode pepers, limoen en room.
[ afbeelding ]
Altijd lekker werk dag even afpilsen!quote:Op woensdag 8 juli 2015 02:24 schreef Iwanius het volgende:
Je bent niet de enige. Uurtje of wat geleden.
Heeft je moeder een snackbar?quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:31 schreef Amarantha het volgende:
Berehap en een br. hamburger speciaal. Ging bij mijn moeder eten
berehapquote:Op woensdag 8 juli 2015 19:31 schreef Amarantha het volgende:
Berehap en een br. hamburger speciaal. Ging bij mijn moeder eten
Blijf ik nog ff chillen, 1 dagje vrij maar dus even van genieten.quote:Op donderdag 9 juli 2015 02:38 schreef Iwanius het volgende:
Net thuis en even heerlijk aan het acclimatiseren alvorens we het bedje induiken.![]()
Tis tenslotte alweer donderdag.
Waarom heb jij thuis zulke glazen flesjes cola?quote:Op donderdag 9 juli 2015 02:38 schreef Iwanius het volgende:
Net thuis en even heerlijk aan het acclimatiseren alvorens we het bedje induiken.![]()
Tis tenslotte alweer donderdag.
Die heb ik niet thuis. Oh wachtquote:Op donderdag 9 juli 2015 10:47 schreef PluisigNijntje het volgende:
Waarom heb jij thuis zulke glazen flesjes cola?
Elke dag, zelfs het weekend en dat al jarenlang, 06:00 uur.(meestal word ik al wakker om 05:45 uur) Zelf al stap ik er om 04:00 uur in,dan word ik automatisch tegen zessen weer wakker.quote:Op donderdag 9 juli 2015 11:45 schreef Tem het volgende:
Hoe laat sta je op als je rond 10:00 gaat lunchen?
Je gaat om 4 uur naar bed om vervolgens 6 uur weer wakker te zijn?quote:Op donderdag 9 juli 2015 12:03 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Elke dag, zelfs het weekend en dat al jarenlang, 06:00 uur.(meestal word ik al wakker om 05:45 uur) Zelf al stap ik er om 04:00 uur in,dan word ik automatisch tegen zessen weer wakker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |