Per maand neem ik aan?quote:Op maandag 6 juli 2015 10:01 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Rond de ¤700,-. Twee persoons huishouden.
quote:
Inderdaad per maand, rustig maar.quote:
Ik heb het hele topic gelezen. Nergens een uitleg gezien waarom je geen lijstje kunt of wilt posten.quote:Op maandag 6 juli 2015 10:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jemig moet ik de hele situatie gaan uitleggen of zo, als je nou eens terug gaat lezen?
Per maand is al aardig aan de prijs voor twee hoor.quote:Op maandag 6 juli 2015 11:58 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad per maand, rustig maar.Had de TT niet goed gelezen.
Ik zei dat het ramadan is, dan moet je al snappen dat het geen goede moment is om een lijstje te maken aangezien je dan al niet zo veel eet.quote:Op maandag 6 juli 2015 12:18 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik heb het hele topic gelezen. Nergens een uitleg gezien waarom je geen lijstje kunt of wilt posten.
Ook 150¤ p/w. maar dan met 2 volwassenen en 3 kinderenquote:Op zondag 5 juli 2015 21:43 schreef Elan het volgende:
Geef echt vies veel uit bijna 150 per week in mijn eentje aan de boodschappen.
Eet niet eens echt veel maar wel soms bijv verse vis voor 15 euro of dure drankjes als er iemand komt eten
Alleen maar a-merken ook altijd duur duur .
Zeg ook ff met hoeveel personen je eet.
netjes!quote:Op maandag 6 juli 2015 15:44 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
Ook 150¤ p/w. maar dan met 2 volwassenen en 3 kinderen
(edit: ex. verzorgingsproducten e.d)
Maar je weet toch wel wat je normaal gesproken eet of koopt?quote:Op maandag 6 juli 2015 14:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zei dat het ramadan is, dan moet je al snappen dat het geen goede moment is om een lijstje te maken aangezien je dan al niet zo veel eet.
Dankjequote:
Bovendien is 2,50 EUR per persoon per dag ook praktisch vasten, dus de Ramadan is dan ook van weinig invloed.quote:Op maandag 6 juli 2015 15:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maar je weet toch wel wat je normaal gesproken eet of koopt?
quote:Op maandag 6 juli 2015 14:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zei dat het ramadan is, dan moet je al snappen dat het geen goede moment is om een lijstje te maken aangezien je dan al niet zo veel eet.
quote:Op maandag 6 juli 2015 15:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maar je weet toch wel wat je normaal gesproken eet of koopt?
minder dan 5 e per dag per persoon? Eet je niks ofzo?quote:Op maandag 6 juli 2015 15:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Gemiddeld 60-70 euro per week 2 personen 1 hond
Wij besteden hetzelfde voor 2 personen en 1 kat incl. wasmiddel en verzorging. Leven echt niet op brood met pindakaas hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:37 schreef Skv het volgende:
[..]
minder dan 5 e per dag per persoon? Eet je niks ofzo?
quote:Op maandag 6 juli 2015 23:08 schreef Poesopstokje het volgende:
+/- ¤65,- per week, incl pampers, verzorgingsspullen, kat en overige non-food.
Voor hoeveel personen? Maakt nogal een verschilquote:Op zondag 5 juli 2015 22:32 schreef Janneke141 het volgende:
Aan normale boodschappen rond de 60 euro per week
Eentje, met een keer per week een of twee mee-eters.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:18 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Voor hoeveel personen? Maakt nogal een verschil
Dat is toch behoorlijk fors te noemen, als je nagaat dat het Nibud aangeeft dat je op plm. 350 per maand kan zitten.quote:Op maandag 6 juli 2015 08:21 schreef Deshain het volgende:
200-250 euro per week
2 personen en 2 katten
Per week? Ga je iedere avond uit eten?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:26 schreef oompaloompa het volgende:
In mijn eentje ongeveer 200-250 per week atm, maar op dit moment kook ik niet. Anders eerder 150-200 denk ik.
Ja zoiets, niet fancy of zo voornamelijk sandwich / pizza / afhaaljapanner of eten in een kroeg.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:27 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Per week? Ga je iedere avond uit eten?
1000 per maand weg eten.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:26 schreef oompaloompa het volgende:
In mijn eentje ongeveer 200-250 per week atm, maar op dit moment kook ik niet. Anders eerder 150-200 denk ik.
En drinken!quote:
Horeca-uitgaven lijken me niet onder boodschappen vallen. En als je voor vijftig euro bier wegdrinkt uit de supermarkt gaat er ook iets niet goed.quote:
Ok dan geef ik maar 10 euro per week uitquote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Horeca-uitgaven lijken me niet onder boodschappen vallen. En als je voor vijftig euro bier wegdrinkt uit de supermarkt gaat er ook iets niet goed.
Scheelt dat veel?quote:Op zondag 5 juli 2015 22:32 schreef Janneke141 het volgende:
Aan normale boodschappen rond de 60 euro per week, maar ik rij drie of vier keer per jaar naar Duitsland om daar goedkoop in het groot een berg wasmiddel, toiletpapier, shampoo en nog wat van dergelijk spul in te slaan.
Ergens tussen de 30 en 50 procent op veel artikelen. Behoorlijk, dus. Tel daar het prijsverschil op benzine en sterke drank op en het wordt aardig lucratief.quote:
Waar is "hier"?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:30 schreef oompaloompa het volgende:
maar groenten en fruit zijn extreem duur hier
Thx, voor de verbouwing (verf, douchekraan, etcetera) en kleding ga en ging ik al 1 of 2x per jaar. Volgende keer shampoo en wc papier erbij. Kwaliteit is vaak ook nog eens beter.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ergens tussen de 30 en 50 procent op veel artikelen. Behoorlijk, dus. Tel daar het prijsverschil op benzine en sterke drank op en het wordt aardig lucratief.
Amerika, vrijwel alle prijzen zijn vergelijkbaar, vette zoete meuk is iets goedkoper, maar groenten en fruit zijn soms extreem duur. Een parika kost al snel 2-3 dollar per stuk, zelfde geldt voor komkommer.quote:
Heh interessantquote:
1 volwassene, 1 peuter, 1 kat.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:18 schreef Hallmark het volgende:
[..]
[..]
Voor hoeveel personen? Maakt nogal een verschil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |