Ik vind het niet legitiem. Griekenland moet zich gewoon aan de afspraken houden of anders uit de euro; kiezen of delen. Ik kan me in hoofdlijnen wel vinden in het Volkskrant-artikel dat hier wordt besproken: Volkskrant: 'Wilders heeft gelijk over euro'quote:Op zondag 5 juli 2015 17:57 schreef Webschip het volgende:
[..]
Wat denk jij van het Griekse referendum?
Dank voor de tip.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het niet legitiem. Griekenland moet zich gewoon aan de afspraken houden of anders uit de euro; kiezen of delen. Ik kan me in hoofdlijnen wel vinden in het Volkskrant-artikel dat hier wordt besproken: Volkskrant: 'Wilders heeft gelijk over euro'
Ha, goeie discussie.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:04 schreef Specularium het volgende:
Ik had laatst zo'n ontzettend goeie discussie.
Als je pasta maakt, moet dat in 2 pannen opgediend of gelijk alles door elkaar in 1 pan?
Zelf doe ik het gewoon in 1 pan want op je bord gooi je het toch weer door elkaar.
Dus dan zou het nergens op slaan om het eerst in 2 pannen te doen, gewoon kutgedrag.
Apart, dan krijg je ongeveer zoiets:quote:Op zondag 5 juli 2015 18:04 schreef Specularium het volgende:
Ik had laatst zo'n ontzettend goeie discussie.
Als je pasta maakt, moet dat in 2 pannen opgediend of gelijk alles door elkaar in 1 pan?
Zelf doe ik het gewoon in 1 pan want op je bord gooi je het toch weer door elkaar.
Dus dan zou het nergens op slaan om het eerst in 2 pannen te doen, gewoon kutgedrag.
Gewoon opscheppen in de keuken, en geen flauwekulletjes.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:25 schreef Tem het volgende:
Alles in één en opdienen op het bord, niet met de pan op tafel ofzo. Parmezaan ,indien gewenst, mogen de tafelgenoten zelf doen.
/zoetje zuurtje Kranenkut.
quote:Op zondag 5 juli 2015 18:28 schreef Webschip het volgende:
Met dit soort onderwerpen mis je Catherine Keyl
quote:Op zondag 5 juli 2015 18:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon opscheppen in de keuken, en geen flauwekulletjes.
Talkshowfetisjist.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:28 schreef Webschip het volgende:
Met dit soort onderwerpen mis je Catherine Keyl
Dat kan. Maar dat doe ik niet.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kun jij niet gewoon stoppen met alles?
Ik ken mensen die daar een fetisj voor hebben.quote:
Jamaar zelf vind ik het niets.quote:Op zondag 5 juli 2015 19:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ken mensen die daar een fetisj voor hebben.
Nou ja, niemand is perfect natuurlijk.quote:
Je wil gewoon op de lijst komen.quote:Op zondag 5 juli 2015 19:22 schreef YokiKater het volgende:
Ik word een beetje moe van de Twitterkneus.
http://www.ad.nl/ad/nl/31(...)ie-damesvoeten.dhtmlquote:Op zondag 5 juli 2015 19:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ken mensen die daar een fetisj voor hebben.
Valt mee.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:09 schreef Webschip het volgende:
Maar even over smartphones.
Is een 5 inch toestel eigenlijk gewoon niet lomp groot?
Je weet dat je die niet krijgt.quote:Op zondag 5 juli 2015 19:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geen idee of ik nu om pics moet vragen.
Mijn scherm is 5,2 inch en dat vind ik zeer prettig.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:09 schreef Webschip het volgende:
Maar even over smartphones.
Is een 5 inch toestel eigenlijk gewoon niet lomp groot?
Blauwe ogen zijn dan ook vuig racistischquote:Op zondag 5 juli 2015 19:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er staat helemaal geen blank mannetje tussen...
Wij zijn een onderdrukte minderheid. Slechts 2,5 procent van de wereldbevolking heeft blauwe ogen.quote:
#blueeyeslivesmatterquote:Op zondag 5 juli 2015 19:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wij zijn een onderdrukte minderheid. Slechts 2,5 procent van de wereldbevolking heeft blauwe ogen.
Mannen met blauwe ogenquote:
Alsof jij blauwe ogen hebt, bij jou zal het wel weer half groen zijn ofzo.quote:Op zondag 5 juli 2015 19:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wij zijn een onderdrukte minderheid. Slechts 2,5 procent van de wereldbevolking heeft blauwe ogen.
Ik heb toch echt blauwe ogen, niet groen.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alsof jij blauwe ogen hebt, bij jou zal het wel weer half groen zijn ofzo.
Wannabe.
Wat zit je me nou te versieren joh.quote:
LTKDV is een linkse fascist, las ik vorige week nog.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:06 schreef Triggershot het volgende:
Wisten jullie trouwens dat jullie racisten waren, of was het een openbaring.
Nee, die beschuldiging heb ik nog niet gekregen, behalve van jou natuurlijk.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:06 schreef Triggershot het volgende:
Van jou wist ik het al natuurlijk, maar altijd fijn om te weten dat anderen dit ook bevestigen.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
LTKDV is een linkse fascist, las ik vorige week nog.
Alleen van mij? Geloof ik niets van!quote:Op zondag 5 juli 2015 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, die beschuldiging heb ik nog niet gekregen, behalve van jou natuurlijk.
Ja volgens mij toch wel, ik ben niet zo haatdragend.quote:
Als ik het heb gezegd zal het niet onterecht geweest zijn.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja volgens mij toch wel, ik ben niet zo haatdragend.
Je doet hier net alsof.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja volgens mij toch wel, ik ben niet zo haatdragend.
Ik hoor het wekelijks. Die nep-Harry loopt een beetje achter de feiten aan.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:06 schreef Triggershot het volgende:
Ja, maar jij bent best wel rechts hoor.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik hoor het wekelijks. Die nep-Harry loopt een beetje achter de feiten aan.
Ben jij dit toevallig? http://www.dumpert.nl/med(...)_je_van_de_kkk_.htmlquote:Op zondag 5 juli 2015 20:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als ik het heb gezegd zal het niet onterecht geweest zijn.
Ik ben blank vriend.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben jij dit toevallig? http://www.dumpert.nl/med(...)_je_van_de_kkk_.html
#blueeyesmatter #doordeknieschietenmeteenraketwerperquote:Op zondag 5 juli 2015 20:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent best wel rechts hoor.
#nofi #freedomofspeech #opendialogue
Oproepen tot geweld, aha.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
#blueeyesmatter #doordeknieschietenmeteenraketwerper
Valt enorm mee. Ik heb nog nooit rechtser dan D66 gestemd. Ik heb een uitgesproken mening over onderwerpen als integratie en strafrecht, maar ik probeer mijn mening altijd zo te verwoorden zonder dat ik complete groepen generaliseer. Is sowieso ook niet mijn bedoeling. Ik ben niet tegen bepaalde mensen omdat ze Turk, zwart, homo, Marokkaan, moslim, hindoe of wat dan ook zijn. Het is mij te doen om gedrag. Ik zie een aantal grote problemen en die benoem ik.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent best wel rechts hoor.
#nofi #freedomofspeech #opendialogue
Racist.quote:
Ik heb ooit een keer Piratenpartij gestemd, ook wel eens Partij voor de Dieren, je punt is?quote:Op zondag 5 juli 2015 20:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Valt enorm mee. Ik heb nog nooit rechtser dan D66 gestemd. Ik heb een uitgesproken mening over onderwerpen als integratie en strafrecht, maar ik probeer mijn mening altijd zo te verwoorden zonder dat ik complete groepen generaliseer. Is sowieso ook niet mijn bedoeling. Ik ben niet tegen bepaalde mensen omdat ze Turk, zwart, homo, Marokkaan, moslim, hindoe of wat dan ook zijn. Het is mij te doen om gedrag. Ik zie een aantal grote problemen en die benoem ik.
Ik heb iig wel vaak genoeg posts gezien waarbij ik vond dat er compleet geen blijk was van nuances en vooral generalisatie. Misschien overdrijf ik, misschien ben jij feller dan je denkt dunno, maar kan mij voorstellen dat niet iedereen het inhoud leest zoals jij dat bedoelde.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Valt enorm mee. Ik heb nog nooit rechtser dan D66 gestemd. Ik heb een uitgesproken mening over onderwerpen als integratie en strafrecht, maar ik probeer mijn mening altijd zo te verwoorden zonder dat ik complete groepen generaliseer. Is sowieso ook niet mijn bedoeling. Ik ben niet tegen bepaalde mensen omdat ze Turk, zwart, homo, Marokkaan, moslim, hindoe of wat dan ook zijn. Het is mij te doen om gedrag. Ik zie een aantal grote problemen en die benoem ik.
Roepen dat 'ie blank is met zijn kroeshaar?quote:
Racistisch.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Roepen dat 'ie blank is met zijn kroeshaar?
Nou neequote:
Het was al heel wat dat hij die rijstvreters niet per ongeluk loempiavouwers noemde ja.quote:
Helemaal niet vretende Turk komt hier even tof doenquote:Op zondag 5 juli 2015 20:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
hutspot vretende tokkie komt mij even aanvallen.
Kan je toch niet maken johquote:Op zondag 5 juli 2015 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het was al heel wat dat hij die rijstvreters niet per ongeluk loempiavouwers noemde ja.
Vraag even of Triggerkaas jouw account ook even op zijn Twitter wil zetten.quote:
Denken dat een Turk 'tof hoeft te doen'quote:Op zondag 5 juli 2015 20:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Helemaal niet vretende Turk komt hier even tof doen.
Ik ga zo gewoon varkensvlees etenquote:Op zondag 5 juli 2015 20:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Denken dat een Turk 'tof hoeft te doen'
Moet hij weten.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vraag even of Triggerkaas jouw account ook even op zijn Twitter wil zetten.
Dat ligt er een beetje aan welke kwalificaties je daarvoor gebruikt.quote:
Ik voel me opeens een stuk beter nu ik weet wat mijn plek is.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:06 schreef Triggershot het volgende:
Niks mis met een beetje rimmen.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Strontvretende dieren opeten, fave fun.
Nee, nog 1,5 uur dan mag ik eten.quote:
Ja ik ook, maar daar zijn ze dan weer veel te lekker voor.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:33 schreef Specularium het volgende:
Ik zou alleen geen varkentjes eten omdat ze superschattig zijn, niet omdat Erdolf dat zegt.
Een leven zonder spek...ik zou doodongelukkig zijn.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar daar zijn ze dan weer veel te lekker voor.
Doe 's niet zo multiculti, zo kom je niet op het lijstje.quote:
Als je dat tegen de verkeerde persoon zegt op de verkeerde manier, kan je serieus klappen krijgen.quote:
Ieeeeuuuuuwwww.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:38 schreef Specularium het volgende:
Ik was laatst met iemand eten die helemaal niet blank was.
'Oglum', uitgesproken al Oh'lum, betekent zoon/jongen.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, of is dat iets van 'hollum'? En dan is lan gewoon 'jongen'.
Ja maar jullie geven elkaar de hele tijd al klappen.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als je dat tegen de verkeerde persoon zegt op de verkeerde manier, kan je serieus klappen krijgen.
Onder fatsoenlijke kringen absoluut not done.
Boeien, ik ben gewoon een heel multiculturele jongen.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Doe 's niet zo multiculti, zo kom je niet op het lijstje.
Nu afwachten op een screenshot van dit post op twitter.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja maar jullie geven elkaar de hele tijd al klappen.
Agressieve mannetjes daar met hun Mecedes.
Dat heb jij toch wel binnen een minuutje gepiept?quote:Op zondag 5 juli 2015 20:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nu afwachten op een screenshot van dit post op twitter.
Ieuuuuuuw!quote:Op zondag 5 juli 2015 20:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Boeien, ik ben gewoon een heel multiculturele jongen.
*dezequote:Op zondag 5 juli 2015 20:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb al gewonnen heur.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ah, ja mijn 'Turks' is een beetje roestig gewordenquote:Op zondag 5 juli 2015 20:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
'Oglum', uitgesproken al Oh'lum, betekent zoon/jongen.
Sowieso.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat heb jij toch wel binnen een minuutje gepiept?
Wat probeer je precies te compenseren / bewijzen?quote:
Je bent zeker ook niet ingeburgerd?quote:Op zondag 5 juli 2015 20:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ah, ja mijn 'Turks' is een beetje roestig geworden
Meestal mijn lichaamslengte.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sowieso.
[..]
Wat probeer je precies te compenseren / bewijzen?
Ja, ik ben persona non tatta.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je bent zeker ook niet ingeburgerd?
In vergelijk met mij wel hoorquote:Op zondag 5 juli 2015 20:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maak je niet dik, mijn volk is over het algemeen niet zo lang.
Onder of boven?quote:Op zondag 5 juli 2015 20:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maak je niet dik, mijn volk is over het algemeen niet zo lang.
Ik houd niet zo van hakkenquote:Op zondag 5 juli 2015 20:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Komt goed, hakken enzo.
[..]
verdomde allochtoon ook.
Ja, was ik.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je was toch gestopt met moslim zijn?Of ben ik met iemand anders in de war?
Gezien bepaalde users beter schijnen te weten dan ik, wat ik ben, ben ik helemaal in de war, dus doe in beide gevallen alsof. Bij non-moslim ja knikken, bij wel-moslim hetzelfde.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je was toch gestopt met moslim zijn?Of ben ik met iemand anders in de war?
Ik ga ook maar moslim worden denk ik.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gezien bepaalde users beter schijnen te weten dan ik, wat ik ben, ben ik helemaal in de war, dus doe in beide gevallen alsof. Bij non-moslim ja knikken, bij wel-moslim hetzelfde.
Neuh, ik ga voor moslim-light, dus gewoon niet besnijden en wel varkensvlees blijven eten.quote:
Hier ben je gewoon IS fanboy.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gezien bepaalde users beter schijnen te weten dan ik, wat ik ben, ben ik helemaal in de war, dus doe in beide gevallen alsof. Bij non-moslim ja knikken, bij wel-moslim hetzelfde.
'Kafir'.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neuh, ik ga voor moslim-light, dus gewoon niet besnijden en wel varkensvlees blijven eten.
Taqiyyaquote:
Je gaat 1x per weekDurumbestellen.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neuh, ik ga voor moslim-light, dus gewoon niet besnijden en wel varkensvlees blijven eten.
Niks mis met durum.quote:
Ook Google translate gevonden, zie ik.quote:
Nee, maar maakt je nog geen moslim :p.quote:
Ook allemaal veel te veel gedoe al dat religie geneuzel, moet me ook nog eens uitschrijven bij de kerk, onzin dat het is.quote:
<antoine>Mag niet!</antoine>quote:Op zondag 5 juli 2015 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook allemaal veel te veel gedoe al dat religie geneuzel, moet me ook nog eens uitschrijven bij de kerk, onzin dat het is.
Oja, dat ging ik ook ooit nog eens doen.quote:Op zondag 5 juli 2015 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook allemaal veel te veel gedoe al dat religie geneuzel, moet me ook nog eens uitschrijven bij de kerk, onzin dat het is.
Gelijk kerk in de fik steken, zal ze leren!quote:Op zondag 5 juli 2015 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoiet had ik na mijn verhuizing, maar krijg wel met mijn verjaardag een kaartje.quote:Op zondag 5 juli 2015 21:02 schreef Specularium het volgende:
Ik kreeg op mijn achtiende een brief of ik ingeschreven wilde blijven.
Zei ik 'Haha ja'.
Volgens mij begrepen ze het niet goed.
Ja roep ik ook al jaren, maar dan moet je weer allemaal schriftelijke bezwaren indienen en nog meer van die onzin. En dan wordt je ook nog op een openbare lijst van afvalligen gezet.quote:
Ik was nog niet verhuisd of er lag al een kerkboekje met mijn nieuwe adres in de brievenbus. Snap niet dat ze die gegevens zo makkelijk kunnen opvragen. Ik heb voor mijn adres nota bene nog zelf moeten wijzigen bij de bank waar ik de hypotheek hebquote:Op zondag 5 juli 2015 21:03 schreef Uccie het volgende:
Zoiet had ik na mijn verhuizing, maar krijg wel met mijn verjaardag een kaartje.
Een openbare lijst van afvalligen? Serieus?quote:Op zondag 5 juli 2015 21:06 schreef LTVDK het volgende:
Ja roep ik ook al jaren, maar dan moet je weer allemaal schriftelijke bezwaren indienen en nog meer van die onzin. En dan wordt je ook nog op een openbare lijst van afvalligen gezet.
Ik was nog niet verhuisd of er lag al een kerkboekje met mijn nieuwe adres in de brievenbus. Snap niet dat ze die gegevens zo makkelijk kunnen opvragen. Ik heb voor mijn adres nota bene nog zelf moeten wijzigen bij de bank waar ik de hypotheek heb![]()
Ohnee, gewoon belletje.quote:Op zondag 5 juli 2015 21:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja roep ik ook al jaren, maar dan moet je weer allemaal schriftelijke bezwaren indienen en nog meer van die onzin. En dan wordt je ook nog op een openbare lijst van afvalligen gezet.
[..]
Ik was nog niet verhuisd of er lag al een kerkboekje met mijn nieuwe adres in de brievenbus. Snap niet dat ze die gegevens zo makkelijk kunnen opvragen. Ik heb voor mijn adres nota bene nog zelf moeten wijzigen bij de bank waar ik de hypotheek heb
Leden ontvangen een automatische uitschrijvingsbrief vanuit Utrecht met een bevestiging van uitschrijven. De gegevens van uitgeschreven geregistreerden worden nog 2 jaar bewaard. Deze zijn te vinden in het tabblad Uitgeschrevenen in het Geregistreerden overzicht.quote:Op zondag 5 juli 2015 21:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een openbare lijst van afvalligen? Serieus?
Hoe ze aan die adressen komen deugt van geen kanten.
Sarcasme....leer het herkennen.quote:Op zondag 5 juli 2015 21:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een openbare lijst van afvalligen? Serieus?
Hoe ze aan die adressen komen deugt van geen kanten.
Katholiek zeker? Die zijn niet zo moeilijk naar het schijnt nee.quote:Op zondag 5 juli 2015 21:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohnee, gewoon belletje.
Maar komt er nooit van.
Nee, niet sarcastisch, zie de post boven jequote:
Ik word boos, van mensen die ik wordt schrijven.quote:Op zondag 5 juli 2015 21:09 schreef Mani89 het volgende:
Ik wordt altijd boos bij de gedachte dat er mensen op deze aarde zijn die in een God geloven.
Jaquote:Op zondag 5 juli 2015 21:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Katholiek zeker? Die zijn niet zo moeilijk naar het schijnt nee.
Oh vandaar, zie hierboven.quote:Op zondag 5 juli 2015 21:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, niet sarcastisch, zie de post boven je
Jezus Christus sorry, dat doe ik anders nooit. Ik ben nog een beetje moe van het fietsen denk ik.quote:Op zondag 5 juli 2015 21:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik word boos, van mensen die ik wordt schrijven.
Genoeg gelovigen waar je nooit last van hebt.
Echt op wereldreis? Waar heen?quote:
Ik vind het leuk als Jehova's aan de deur komen.quote:Op zondag 5 juli 2015 21:17 schreef anonymoussie het volgende:
Ik vind het allemaal prima.
Laat mij in mijn waarde dan laat ik ieder in zijn waarde. Opdringerigheid ben ik niet zo van gediend en dat geldt voor zowel colporteurs als voor sekteleden die komen werven voor hun gemeenschap.
Ik krijg ook best van die Zevendedagsadventisten aan de deur, gelukkig doen ze dat altijd op een zaterdagochtend en lig ik gewoon nog te slapen.quote:Op zondag 5 juli 2015 21:17 schreef anonymoussie het volgende:
Ik vind het allemaal prima.
Laat mij in mijn waarde dan laat ik ieder in zijn waarde. Opdringerigheid ben ik niet zo van gediend en dat geldt voor zowel colporteurs als voor sekteleden die komen werven voor hun gemeenschap.
Heb je daar nog leuke anekdotes over?quote:Op zondag 5 juli 2015 21:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik vind het leuk als Jehova's aan de deur komen.
Ben je ooit bewust lid geworden, of gewoon ongevraagd, bijvoorbeeld omdat je ouders lid waren?quote:Op zondag 5 juli 2015 21:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Leden ontvangen een automatische uitschrijvingsbrief vanuit Utrecht met een bevestiging van uitschrijven. De gegevens van uitgeschreven geregistreerden worden nog 2 jaar bewaard. Deze zijn te vinden in het tabblad Uitgeschrevenen in het Geregistreerden overzicht.
http://www.protestantseke(...)s/Uitschrijving.aspx
Heel veel, maar het meeste komt er op neer dat ik ze probeer wijs te maken dat ik God ben.quote:
Heb je je gisteren en vandaag een beetje vermaakt dan, met dat tourcircus in het land?quote:Op zondag 5 juli 2015 21:14 schreef Mani89 het volgende:
Oh ik zei vandaag in het TDF topic ook nog "stijl" ipv "steil", volgens mij heb ik vannacht heel hard mijn hoofd gestoten.
Ik ben gedoopt, dus weinig keuzequote:Op zondag 5 juli 2015 21:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ben je ooit bewust lid geworden, of gewoon ongevraagd, bijvoorbeeld omdat je ouders lid waren?
Ik zou ze gewoon binnen laten en wat te drinken aanbieden, vervolgens gewoon een gesprek aan gaan, misschien zijn het wel hele aardige mensen. Als ze opdringerig gaan worden vraag ik ze vriendelijk mijn pand te verlatenquote:Op zondag 5 juli 2015 21:21 schreef Mani89 het volgende:
Ik zou echt niet om weten te gaan met opdringerige gelovigen aan mijn deur, ik zou ze uit beleefdheid binnen laten en me binnen 5 minuten laten omlullen en vastzitten aan allemaal abonnementen.
Gelukkig doen mijn ouders altijd open en die weten ze altijd wel weg te jagen.
Het was dus niet jouw keuze. Des te vreemder dat je op een lijst van uitgeschrevenen komt te staan die publiekelijk zichtbaar is. Zou niet moeten kunnen.quote:
Als je ze eenmaal binnen laat...kom je er niet meer van af, heb ik gezien bij mijn broer.quote:Op zondag 5 juli 2015 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben gedoopt, dus weinig keuze.
[..]
Ik zou ze gewoon binnen laten en wat te drinken aanbieden, vervolgens gewoon een gesprek aan gaan, misschien zijn het wel hele aardige mensen. Als ze opdringerig gaan worden vraag ik ze vriendelijk mijn pand te verlaten
Deze 3 weken zijn altijd een feest, 3 weken vrij nemen en in een totale bubbel naar de Tour de France staren. Het leven wordt niet beter dan dit.quote:Op zondag 5 juli 2015 21:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb je je gisteren en vandaag een beetje vermaakt dan, met dat tourcircus in het land?
Mwa, als het aardige mensen zijn waarom niet?quote:Op zondag 5 juli 2015 21:27 schreef anonymoussie het volgende:
Als je ze eenmaal binnen laat...kom je er niet meer vanaf, heb ik gezien bij mijn broer.
Leuk voor jouquote:Op zondag 5 juli 2015 21:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Deze 3 weken zijn altijd een feest, 3 weken vrij nemen en in een totale bubbel naar de Tour de France staren. Het leven wordt niet beter dan dit.
Kerken doen wel meer dingen die niet zouden moeten kunnen ...quote:Op zondag 5 juli 2015 21:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het was dus niet jouw keuze. Des te vreemder dat je op een lijst van uitgeschrevenen komt te staan die publiekelijk zichtbaar is. Zou niet moeten kunnen.
Mwa ik heb niets tegen gelovigen hoor, maar als ik een bijbelstudie zou willen doen zat ik wel bij een kerk.quote:Op zondag 5 juli 2015 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mwa, als het aardige mensen zijn waarom niet?
Atheïsten zijn net zo erg als alle andere religieuzen. Beetje iedereen hun overtuiging willen opdringen en hun waarheid prediken als de enige echte waarheidquote:Op zondag 5 juli 2015 21:38 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Mwa ik heb niets tegen gelovigen hoor, maar als ik een bijbelstudie zou willen doen zat ik wel bij een kerk.
Ik ben ook geen hardcore atheïst of zo, meer een agnost denk ik.
Erger nog eigenlijk.quote:Op zondag 5 juli 2015 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Atheïsten zijn net zo erg als alle andere religieuzen. Beetje iedereen hun overtuiging willen opdringen en hun waarheid prediken als de enige echte waarheid.
Van opdringen heb ik niets gemerkt. Maar van die extreme atheïsten kan je dat wel zeggen ja.quote:Op zondag 5 juli 2015 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Atheïsten zijn net zo erg als alle andere religieuzen. Beetje iedereen hun overtuiging willen opdringen en hun waarheid prediken als de enige echte waarheid.
Saaie paardenlul ben je weer met je vreedzame oplossing.quote:Op zondag 5 juli 2015 22:10 schreef LTVDK het volgende:
Ja gewoon allemaal niet zo moeilijk doen en gewoon je eigen ding doen
Omdat ik religie afkeur maar de mensen die een religie aanhangen nietquote:Op zondag 5 juli 2015 22:11 schreef Fokker89 het volgende:
Haha, TLDKV is bang dat hij op twitter komt
Ja gewoon.quote:Op zondag 5 juli 2015 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat ik religie afkeur maar de mensen die een religie aanhangen niet
Wat is dit nou weer voor iets debiels? Je hebt dus wel iets tegen religie, maar mensen die leven volgens die religie heb je niks tegen? Wat een politiek correct gelul weer joh, paardenlul, dit gelooft natuurlijk helemaal niemand. Niemand komt je thuis opzoeken als je gewoon zegt dat je die religekkies tyfuslijers vindt hoorquote:Op zondag 5 juli 2015 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe even een leuk Friends gifje.quote:
quote:Op zondag 5 juli 2015 22:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor iets debiels? Je hebt dus wel iets tegen religie, maar mensen die leven volgens die religie heb je niks tegen? Wat een politiek correct gelul weer joh, paardenlul, dit gelooft natuurlijk helemaal niemand. Niemand komt je thuis opzoeken als je gewoon zegt dat je die religekkies tyfuslijers vindt hoor
quote:Op zondag 5 juli 2015 22:11 schreef Fokker89 het volgende:
Haha, TLDKV is bang dat hij op twitter komt
Ik heb een heel lijstje.quote:Op zondag 5 juli 2015 22:21 schreef timmmmm het volgende:
Van dit soort fratsen word ik dus niet vrolijk, LTVDK
Ik heb het eerder andersom.quote:Op zondag 5 juli 2015 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik dus ook. Nou ja, mensen die een religie aanhangen heb ik ook niks op tegen. Als ze het maar in zichzelf doen. Maar mensen die het alleen maar over hun geloof moeten hebben, moeten ze meteen met een bordje 'ik neem mannen in de bips' op de nek in Syrië loslaten.quote:
Juist ja.quote:Op zondag 5 juli 2015 22:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik dus ook. Nou ja, mensen die een religie aanhangen heb ik ook niks op tegen. Als ze het maar in zichzelf doen. Maar mensen die het alleen maar over hun geloof moeten hebben, moeten ze meteen met een bordje 'ik neem mannen in de bips' op de nek in Syrië loslaten.
Geloof op zich vind ik een mooi iets. Religie vind ik meteen weer wat engig, volgens mij hoef je niet in een georganiseerde sekte te zitten om je geloof te belijden
Religie is over het algemeen maar een klein deel van iemand persoonlijkheid, lijkt me geen reden om iemand te haten. Als ze allemaal gekke dingen doen uit naam van hun religie mogen ze ter plekke doodvallen in hun zelfgegraven grafquote:Op zondag 5 juli 2015 22:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor iets debiels? Je hebt dus wel iets tegen religie, maar mensen die leven volgens die religie heb je niks tegen? Wat een politiek correct gelul weer joh, paardenlul, dit gelooft natuurlijk helemaal niemand. Niemand komt je thuis opzoeken als je gewoon zegt dat je die religekkies tyfuslijers vindt hoor
Ik hou mij netjes aan de nieuwe MED met mijn voorbeeldfunctie.quote:Op zondag 5 juli 2015 22:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tot nu toe kwam je niet verder dan z'n keuken. Met die kraan.
quote:Op zondag 5 juli 2015 22:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hou mij netjes aan de nieuwe MED met mijn voorbeeldfunctie.
Haha nee.quote:Op zondag 5 juli 2015 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Religie is over het algemeen maar een klein deel van iemand persoonlijkheid,
Dit probeerde ik dus te zeggen, geloof is prima, maar die massareligies om maar 'ergens bij te horen' zijn je reinste onzin natuurlijk.quote:Op zondag 5 juli 2015 22:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik dus ook. Nou ja, mensen die een religie aanhangen heb ik ook niks op tegen. Als ze het maar in zichzelf doen. Maar mensen die het alleen maar over hun geloof moeten hebben, moeten ze meteen met een bordje 'ik neem mannen in de bips' op de nek in Syrië loslaten.
Geloof op zich vind ik een mooi iets. Religie vind ik meteen weer wat engig, volgens mij hoef je niet in een georganiseerde sekte te zitten om je geloof te belijden
Gevalletje zonnesteek, met je naarbuiten gaan.quote:Op zondag 5 juli 2015 22:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Af en toe krijgt mijn timmmm de la Tourette toch de overhand. Tem vergeeft me welquote:Op zondag 5 juli 2015 22:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik help mijn gehandicapte broertje graag als hij weer eens niet uit zijn woorden komtquote:
Zodra het geloof geïnstitueerd wordt gaat het inderdaad vaak fout. Zolang mensen steun en zingeving eruit halen vind ik er niet veel mis mee.quote:Op zondag 5 juli 2015 22:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vind ik wel. Mijn opa gaat vroom elke zondag naar de kerk, bidt voor het eten en kent de bijbel van voor tot achter en heeft regelmatig de dominee op bezoek. Ik heb hem er alleen nog nooit openlijk over horen praten of ook maar geprobeerd mij te laten geloven. De enige keer dat ik hem er zo mee bezig heb gezien is toen mijn oma overleed, en het geloof was toen voor hem een houvast. Dus ja, je kunt gewoon als gelovige een normaal mens zijn.quote:
Ik zit ook gewoon te jokken.quote:Op zondag 5 juli 2015 22:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gevalletje zonnesteek, met je naarbuiten gaan.
Ik had jou gewoon van een brug af moeten gooien toen ik de kans had ...quote:Op zondag 5 juli 2015 22:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik help mijn gehandicapte broertje graag als hij weer eens niet uit zijn woorden komt
Ik kon je tot dusver nog wel volgen, maar er zijn heel wat mensen bij wie religie helemaal niet een klein deel van hun persoonlijkheid is. Sterker nog: ze hebben niet eens een persoonlijkheid, want religie bepaalt vrijwel volledig hun doen en laten.quote:Op zondag 5 juli 2015 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Religie is over het algemeen maar een klein deel van iemand persoonlijkheid, lijkt me geen reden om iemand te haten. Als ze allemaal gekke dingen doen uit naam van hun religie mogen ze ter plekke doodvallen in hun zelfgegraven graf
Nou, ik moest bijna aan de defibrillator.quote:Op zondag 5 juli 2015 22:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zit ook gewoon te jokken.
Maar dat zou ik niet gaan zeggen.
MED / Specularium gaat vanaf nu normaal doenquote:Op zondag 5 juli 2015 22:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik las devibrator.quote:Op zondag 5 juli 2015 22:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou, ik moest bijna aan de defibrillator.
Ook, maar dat is voor straks.quote:
Wat zit jij nou allemaal te lullen over je opa?quote:Op zondag 5 juli 2015 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind ik wel. Mijn opa gaat vroom elke zondag naar de kerk, bidt voor het eten en kent de bijbel van voor tot achter en heeft regelmatig de dominee op bezoek. Ik heb hem er alleen nog nooit openlijk over horen praten of ook maar geprobeerd mij te laten geloven. De enige keer dat ik hem er zo mee bezig heb gezien is toen mijn oma overleed, en het geloof was toen voor hem een houvast. Dus ja, je kunt gewoon als gelovige een normaal mens zijn.
Dit is godverdomme een heel persoonlijk verhaal jaquote:Op zondag 5 juli 2015 22:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat zit jij nou allemaal te lullen over je opa?
Je moet toch wat.quote:
Ja, die op kolen gestookt, vind ik nu wat warm.quote:
quote:Op zondag 5 juli 2015 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had jou gewoon van een brug af moeten gooien toen ik de kans had ...
hahaquote:Op zondag 5 juli 2015 22:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
MED / Specularium gaat vanaf nu normaal doen
Saai hoor.
Ga anders even mensen ronselen voor de ISFP.quote:
Ik ken mijn lot.quote:Op zondag 5 juli 2015 22:45 schreef Fokker89 het volgende:
Beetje lullig dat hij zo'n sterke grap maakt, en niemand lacht.
Denk je dat ik dat nog mag nadat ik Fokker binnengebracht heb?quote:Op zondag 5 juli 2015 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga anders even mensen ronselen voor de ISFP.
quote:Op zondag 5 juli 2015 22:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat nog mag nadat ik Fokker binnengebracht heb?Ik heb een nieuwe crewverbod
Terecht ook wel ja.quote:Op zondag 5 juli 2015 22:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat nog mag nadat ik Fokker binnengebracht heb?Ik heb een nieuwe crewverbod
Mijn stukjes waren gewoon van een te hoog niveau voor die gekke frontpage.quote:Op zondag 5 juli 2015 22:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FA??? Ik ga nu echt wegblijven van dit forum...quote:Op zondag 5 juli 2015 22:54 schreef Tem het volgende:
Zag gisteren een film met Alicia Vikander, intimiderend lekker.
[ afbeelding ]
Dat zou zomaar kunnenquote:Op zondag 5 juli 2015 22:51 schreef Fylax het volgende:
hallo tim ik heb je weken geleden al een mailtje gestuurd!!!
Uiteraard. De NWS SC is ons grootste bolwerk. Mani, wil jij geen sportberichtjes voor FOK! gaan schrijven? Met je voetbal en kalekuitenfetisjquote:
Ik heb wel een hele scherpe pen, ik weet niet of dat wel geschikt is voor FOK!quote:Op zondag 5 juli 2015 22:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Uiteraard. De NWS SC is ons grootste bolwerk. Mani, wil jij geen sportberichtjes voor FOK! gaan schrijven? Met je voetbal en kalekuitenfetisj
Ben je nou Mani, NWS SC of de FP aan het bashen. De eerste twee zijn natuurlijk gewoon begrijpelijkquote:
De FP bash ik nooit, hooguit redacteursquote:Op zondag 5 juli 2015 22:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ben je nou Mani, NWS SC of de FP aan het bashen. De eerste twee zijn natuurlijk gewoon begrijpelijk
Ik weet ook eigenlijk niet of men je wel in de crew wil. Je maakt er altijd best een teringzooi van op het forum. Als je het leuk lijkt, kan ik wel eens overleggen bij de heren sport en de heren FA's. Moet je wel het NWS-trollen een beetje inperken. Is sowieso voor iedereen leuker denk ikquote:Op zondag 5 juli 2015 22:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb wel een hele scherpe pen, ik weet niet of dat wel geschikt is voor FOK!
A royal affair gekeken?quote:Op zondag 5 juli 2015 22:54 schreef Tem het volgende:
Zag gisteren een film met Alicia Vikander, intimiderend lekker.
[ afbeelding ]
Dan is het goedquote:Op zondag 5 juli 2015 22:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De FP bash ik nooit, hooguit redacteurs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |