Ik vind het niet legitiem. Griekenland moet zich gewoon aan de afspraken houden of anders uit de euro; kiezen of delen. Ik kan me in hoofdlijnen wel vinden in het Volkskrant-artikel dat hier wordt besproken: Volkskrant: 'Wilders heeft gelijk over euro'quote:Op zondag 5 juli 2015 17:57 schreef Webschip het volgende:
[..]
Wat denk jij van het Griekse referendum?
Dank voor de tip.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het niet legitiem. Griekenland moet zich gewoon aan de afspraken houden of anders uit de euro; kiezen of delen. Ik kan me in hoofdlijnen wel vinden in het Volkskrant-artikel dat hier wordt besproken: Volkskrant: 'Wilders heeft gelijk over euro'
Ha, goeie discussie.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:04 schreef Specularium het volgende:
Ik had laatst zo'n ontzettend goeie discussie.
Als je pasta maakt, moet dat in 2 pannen opgediend of gelijk alles door elkaar in 1 pan?
Zelf doe ik het gewoon in 1 pan want op je bord gooi je het toch weer door elkaar.
Dus dan zou het nergens op slaan om het eerst in 2 pannen te doen, gewoon kutgedrag.
Apart, dan krijg je ongeveer zoiets:quote:Op zondag 5 juli 2015 18:04 schreef Specularium het volgende:
Ik had laatst zo'n ontzettend goeie discussie.
Als je pasta maakt, moet dat in 2 pannen opgediend of gelijk alles door elkaar in 1 pan?
Zelf doe ik het gewoon in 1 pan want op je bord gooi je het toch weer door elkaar.
Dus dan zou het nergens op slaan om het eerst in 2 pannen te doen, gewoon kutgedrag.
Gewoon opscheppen in de keuken, en geen flauwekulletjes.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:25 schreef Tem het volgende:
Alles in één en opdienen op het bord, niet met de pan op tafel ofzo. Parmezaan ,indien gewenst, mogen de tafelgenoten zelf doen.
/zoetje zuurtje Kranenkut.
quote:Op zondag 5 juli 2015 18:28 schreef Webschip het volgende:
Met dit soort onderwerpen mis je Catherine Keyl
quote:Op zondag 5 juli 2015 18:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon opscheppen in de keuken, en geen flauwekulletjes.
Talkshowfetisjist.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:28 schreef Webschip het volgende:
Met dit soort onderwerpen mis je Catherine Keyl
Dat kan. Maar dat doe ik niet.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kun jij niet gewoon stoppen met alles?
Ik ken mensen die daar een fetisj voor hebben.quote:
Jamaar zelf vind ik het niets.quote:Op zondag 5 juli 2015 19:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ken mensen die daar een fetisj voor hebben.
Nou ja, niemand is perfect natuurlijk.quote:
Je wil gewoon op de lijst komen.quote:Op zondag 5 juli 2015 19:22 schreef YokiKater het volgende:
Ik word een beetje moe van de Twitterkneus.
http://www.ad.nl/ad/nl/31(...)ie-damesvoeten.dhtmlquote:Op zondag 5 juli 2015 19:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ken mensen die daar een fetisj voor hebben.
Valt mee.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:09 schreef Webschip het volgende:
Maar even over smartphones.
Is een 5 inch toestel eigenlijk gewoon niet lomp groot?
Je weet dat je die niet krijgt.quote:Op zondag 5 juli 2015 19:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geen idee of ik nu om pics moet vragen.
Mijn scherm is 5,2 inch en dat vind ik zeer prettig.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:09 schreef Webschip het volgende:
Maar even over smartphones.
Is een 5 inch toestel eigenlijk gewoon niet lomp groot?
Blauwe ogen zijn dan ook vuig racistischquote:Op zondag 5 juli 2015 19:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er staat helemaal geen blank mannetje tussen...
Wij zijn een onderdrukte minderheid. Slechts 2,5 procent van de wereldbevolking heeft blauwe ogen.quote:
#blueeyeslivesmatterquote:Op zondag 5 juli 2015 19:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wij zijn een onderdrukte minderheid. Slechts 2,5 procent van de wereldbevolking heeft blauwe ogen.
Mannen met blauwe ogenquote:
Alsof jij blauwe ogen hebt, bij jou zal het wel weer half groen zijn ofzo.quote:Op zondag 5 juli 2015 19:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wij zijn een onderdrukte minderheid. Slechts 2,5 procent van de wereldbevolking heeft blauwe ogen.
Ik heb toch echt blauwe ogen, niet groen.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alsof jij blauwe ogen hebt, bij jou zal het wel weer half groen zijn ofzo.
Wannabe.
Wat zit je me nou te versieren joh.quote:
LTKDV is een linkse fascist, las ik vorige week nog.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:06 schreef Triggershot het volgende:
Wisten jullie trouwens dat jullie racisten waren, of was het een openbaring.
Nee, die beschuldiging heb ik nog niet gekregen, behalve van jou natuurlijk.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:06 schreef Triggershot het volgende:
Van jou wist ik het al natuurlijk, maar altijd fijn om te weten dat anderen dit ook bevestigen.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
LTKDV is een linkse fascist, las ik vorige week nog.
Alleen van mij? Geloof ik niets van!quote:Op zondag 5 juli 2015 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, die beschuldiging heb ik nog niet gekregen, behalve van jou natuurlijk.
Ja volgens mij toch wel, ik ben niet zo haatdragend.quote:
Als ik het heb gezegd zal het niet onterecht geweest zijn.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja volgens mij toch wel, ik ben niet zo haatdragend.
Je doet hier net alsof.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja volgens mij toch wel, ik ben niet zo haatdragend.
Ik hoor het wekelijks. Die nep-Harry loopt een beetje achter de feiten aan.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:06 schreef Triggershot het volgende:
Ja, maar jij bent best wel rechts hoor.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik hoor het wekelijks. Die nep-Harry loopt een beetje achter de feiten aan.
Ben jij dit toevallig? http://www.dumpert.nl/med(...)_je_van_de_kkk_.htmlquote:Op zondag 5 juli 2015 20:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als ik het heb gezegd zal het niet onterecht geweest zijn.
Ik ben blank vriend.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben jij dit toevallig? http://www.dumpert.nl/med(...)_je_van_de_kkk_.html
#blueeyesmatter #doordeknieschietenmeteenraketwerperquote:Op zondag 5 juli 2015 20:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent best wel rechts hoor.
#nofi #freedomofspeech #opendialogue
Oproepen tot geweld, aha.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
#blueeyesmatter #doordeknieschietenmeteenraketwerper
Valt enorm mee. Ik heb nog nooit rechtser dan D66 gestemd. Ik heb een uitgesproken mening over onderwerpen als integratie en strafrecht, maar ik probeer mijn mening altijd zo te verwoorden zonder dat ik complete groepen generaliseer. Is sowieso ook niet mijn bedoeling. Ik ben niet tegen bepaalde mensen omdat ze Turk, zwart, homo, Marokkaan, moslim, hindoe of wat dan ook zijn. Het is mij te doen om gedrag. Ik zie een aantal grote problemen en die benoem ik.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent best wel rechts hoor.
#nofi #freedomofspeech #opendialogue
Racist.quote:
Ik heb ooit een keer Piratenpartij gestemd, ook wel eens Partij voor de Dieren, je punt is?quote:Op zondag 5 juli 2015 20:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Valt enorm mee. Ik heb nog nooit rechtser dan D66 gestemd. Ik heb een uitgesproken mening over onderwerpen als integratie en strafrecht, maar ik probeer mijn mening altijd zo te verwoorden zonder dat ik complete groepen generaliseer. Is sowieso ook niet mijn bedoeling. Ik ben niet tegen bepaalde mensen omdat ze Turk, zwart, homo, Marokkaan, moslim, hindoe of wat dan ook zijn. Het is mij te doen om gedrag. Ik zie een aantal grote problemen en die benoem ik.
Ik heb iig wel vaak genoeg posts gezien waarbij ik vond dat er compleet geen blijk was van nuances en vooral generalisatie. Misschien overdrijf ik, misschien ben jij feller dan je denkt dunno, maar kan mij voorstellen dat niet iedereen het inhoud leest zoals jij dat bedoelde.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Valt enorm mee. Ik heb nog nooit rechtser dan D66 gestemd. Ik heb een uitgesproken mening over onderwerpen als integratie en strafrecht, maar ik probeer mijn mening altijd zo te verwoorden zonder dat ik complete groepen generaliseer. Is sowieso ook niet mijn bedoeling. Ik ben niet tegen bepaalde mensen omdat ze Turk, zwart, homo, Marokkaan, moslim, hindoe of wat dan ook zijn. Het is mij te doen om gedrag. Ik zie een aantal grote problemen en die benoem ik.
Roepen dat 'ie blank is met zijn kroeshaar?quote:
Racistisch.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Roepen dat 'ie blank is met zijn kroeshaar?
Nou neequote:
Het was al heel wat dat hij die rijstvreters niet per ongeluk loempiavouwers noemde ja.quote:
Helemaal niet vretende Turk komt hier even tof doenquote:Op zondag 5 juli 2015 20:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
hutspot vretende tokkie komt mij even aanvallen.
Kan je toch niet maken johquote:Op zondag 5 juli 2015 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het was al heel wat dat hij die rijstvreters niet per ongeluk loempiavouwers noemde ja.
Vraag even of Triggerkaas jouw account ook even op zijn Twitter wil zetten.quote:
Denken dat een Turk 'tof hoeft te doen'quote:Op zondag 5 juli 2015 20:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Helemaal niet vretende Turk komt hier even tof doen.
Ik ga zo gewoon varkensvlees etenquote:Op zondag 5 juli 2015 20:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Denken dat een Turk 'tof hoeft te doen'
Moet hij weten.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vraag even of Triggerkaas jouw account ook even op zijn Twitter wil zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |