Ik vind het niet legitiem. Griekenland moet zich gewoon aan de afspraken houden of anders uit de euro; kiezen of delen. Ik kan me in hoofdlijnen wel vinden in het Volkskrant-artikel dat hier wordt besproken: Volkskrant: 'Wilders heeft gelijk over euro'quote:Op zondag 5 juli 2015 17:57 schreef Webschip het volgende:
[..]
Wat denk jij van het Griekse referendum?
Dank voor de tip.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het niet legitiem. Griekenland moet zich gewoon aan de afspraken houden of anders uit de euro; kiezen of delen. Ik kan me in hoofdlijnen wel vinden in het Volkskrant-artikel dat hier wordt besproken: Volkskrant: 'Wilders heeft gelijk over euro'
Ha, goeie discussie.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:04 schreef Specularium het volgende:
Ik had laatst zo'n ontzettend goeie discussie.
Als je pasta maakt, moet dat in 2 pannen opgediend of gelijk alles door elkaar in 1 pan?
Zelf doe ik het gewoon in 1 pan want op je bord gooi je het toch weer door elkaar.
Dus dan zou het nergens op slaan om het eerst in 2 pannen te doen, gewoon kutgedrag.
Apart, dan krijg je ongeveer zoiets:quote:Op zondag 5 juli 2015 18:04 schreef Specularium het volgende:
Ik had laatst zo'n ontzettend goeie discussie.
Als je pasta maakt, moet dat in 2 pannen opgediend of gelijk alles door elkaar in 1 pan?
Zelf doe ik het gewoon in 1 pan want op je bord gooi je het toch weer door elkaar.
Dus dan zou het nergens op slaan om het eerst in 2 pannen te doen, gewoon kutgedrag.
Gewoon opscheppen in de keuken, en geen flauwekulletjes.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:25 schreef Tem het volgende:
Alles in één en opdienen op het bord, niet met de pan op tafel ofzo. Parmezaan ,indien gewenst, mogen de tafelgenoten zelf doen.
/zoetje zuurtje Kranenkut.
quote:Op zondag 5 juli 2015 18:28 schreef Webschip het volgende:
Met dit soort onderwerpen mis je Catherine Keyl
quote:Op zondag 5 juli 2015 18:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon opscheppen in de keuken, en geen flauwekulletjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |