Dat is een goede reden om je broek vol te schijtenquote:Op zondag 5 juli 2015 06:01 schreef NotTheSame het volgende:
Gefeliciteerd BE!
Mag ik mijn kind dankbaar zijn dat hij om 5.30uur z'n luier vol schijt?
WantREGEN
,
VERKOELING
!
Ik heb dus al een half uur alles tegen elkaar open staan, heerlijk!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Klopt! Ik vind het nu ook echt zwaar, hij slaapt zo weinig en wil zo veel drinken, dat ik ook amper slaap. Dus ik zit er even best wel doorheen. Maar goed om te weten dat het beter wordt! "Best snel" is vast niet morgen al he?quote:Op zondag 5 juli 2015 12:00 schreef kwakz0r het volgende:
Ik wil ook regen...
Luna, K is nu drie weken toch? Ik vond die periode ook heel heftig weet ik nog. Hij ging minder slapen dan de eerste sluimerweken, dat was wennen en dat ging nog een poosje door. Uitindelijk ging het best snel beter, maar toendertijd leek het lang te duren. Het wordt beter, echt!
Nee niet morgen vrees ik (al zit er rond drie weken regeldagen en kam er dus best ineens verschil zijn morgen of overmorgen, kan best dat hij je productie aan t ophogen is) en schijnt dat flesjesdrinkers ook regeldagen kunnen hebben...quote:Op zondag 5 juli 2015 13:04 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Klopt! Ik vind het nu ook echt zwaar, hij slaapt zo weinig en wil zo veel drinken, dat ik ook amper slaap. Dus ik zit er even best wel doorheen. Maar goed om te weten dat het beter wordt! "Best snel" is vast niet morgen al he?
Boks.quote:Op zondag 5 juli 2015 14:49 schreef kwakz0r het volgende:
Ik vond leren meeveren het allermoeilijkste. Durf niet te zeggen dst ik t ooit echt heb geleerd...
M zit nu in een moeilijke periode wel, wil niet slapen overdag maar kan helemaal niet zonder die slaap. Dus vanaf een uur of elf s ochtends een steeds piepende en jammerende babyquote:Op zondag 5 juli 2015 15:08 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Boks.
Voorbeeldje: A is op dit moment een heerlijk kind maar alle fles-en luiermomenten zijn vre-se-lijk. Wurmen, draaien, wegkruipen. De wereld is véél te interessant om even stil te liggen. En ik snap het, HEUS. Maar ik denk dan meteen: "Jemig, zes weken DIT. HOE!?" . Ik ben a-flexibel en gedij het best bij af en toe een dagje zonder baby. Dus deze week gaan we een dag naar opa en oma, kunnen zij oppassen en ik even in m'n upje de stad in.
quote:Op zondag 5 juli 2015 15:12 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
M zit nu in een moeilijke periode wel, wil niet slapen overdag maar kan helemaal niet zonder die slaap. Dus vanaf een uur of elf s ochtends een steeds piepende en jammerende baby![]()
Die ook nog eens gefrustreerd is dat hij dan inmiddels wel kan tijgeren maar dat de kat nog te snel is. En dat dingen onder stoelen rollen. En dat de lades niet allemaal open willen of mogen, dat hij geen schoenen mag likken, etc etc... Ik vind het doodvermoeienden als ik niet af en toe er uit kan dan vergeet ik gemakkelijk de mooie lieve momenten merk ik.
Het is tegelijkertijd veel makkelijker dan de moeilijkste babyweken, maar ook een soort moeilijker...
+1quote:Op zondag 5 juli 2015 15:12 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
M zit nu in een moeilijke periode wel, wil niet slapen overdag maar kan helemaal niet zonder die slaap. Dus vanaf een uur of elf s ochtends een steeds piepende en jammerende baby![]()
Die ook nog eens gefrustreerd is dat hij dan inmiddels wel kan tijgeren maar dat de kat nog te snel is. En dat dingen onder stoelen rollen. En dat de lades niet allemaal open willen of mogen, dat hij geen schoenen mag likken, etc etc... Ik vind het doodvermoeienden als ik niet af en toe er uit kan dan vergeet ik gemakkelijk de mooie lieve momenten merk ik.
Het is tegelijkertijd veel makkelijker dan de moeilijkste babyweken, maar ook een soort moeilijker...
Gesloopt s avonds, check. Ik zie mijn werk als een soort van tot rust komen momenteel. Ze wil niet meer in box, niet meer op schoot, alleen maar kruipen en langs de tafel lopen. Dus, constant kind in de gaten houden. Omdat ik dat gewoon te vermoeiend vind, ga ik vaak met r naar buiten. Schommelen, ijsje kopen, boodschappen doen, etc. Ze vindt het leuk en zo laad ik mezelf ook weer een beetje op.quote:Op zondag 5 juli 2015 15:20 schreef Skittles het volgende:
[..]![]()
Dit zei ik een paar dagen terug nog tegen m'n vriend. Alleen ik gebruikte 'vermoeiender'
Moeilijk vind ik het niet, wil ze niet slapen dan vinden we wel iets wat ze wél wil. Wil ze op mijn schoot en/of bank keten en af en toe een slokje halen? Prima, zit ik toch met een blote tiet op de bank terwijl we klap eens in je handjes zingen en ik haar 20 keer red dat ze niet van de bank af dondert.
Wat ik wel heel vermoeiend vind, is dus haar steeds corrigeren, troosten(want dat je een batterij niet mag opeten is heel gemeen), uit de situatie halen (anders blijft ze jammeren), door de kamer aan beide handen meelopen (kost me m'n rug), steeds in de gaten houden, eigenlijk altijd bij haar in de buurt zijn en tegen haar praten, dansen, zingen. En dan moet er ook nog boodschappen gehaald worden, koken, het huis aan kant (Whehehe, niet dus) en natuurlijk ook werken.
Het is tof hoormaar na het avondeten ben ik gesloopt.
Naief niet hoor, ik vind het nu veel leuker dan pakweg 3 maanden geleden. Steeds meer interactie, steeds meer nieuwe features. En af en toe pittige dagenquote:Op zondag 5 juli 2015 16:51 schreef Selvaria het volgende:
Ik ben vast naïef als ik zeg dat ik niet kan wachten tot mijn kind dat allemaal kan.De dochter van vrienden is 10 maanden ouder dan N. en haar ouders ogen soms nog vermoeider dan wij.
Maar als ik dan zie wat een leuk meisje ze is en wat ze allemaal al kan, kan ik echt niet wachten.
+1quote:Op zondag 5 juli 2015 16:51 schreef Selvaria het volgende:
Ik ben vast naïef als ik zeg dat ik niet kan wachten tot mijn kind dat allemaal kan.De dochter van vrienden is 10 maanden ouder dan N. en haar ouders ogen soms nog vermoeider dan wij.
Maar als ik dan zie wat een leuk meisje ze is en wat ze allemaal al kan, kan ik echt niet wachten.
Zodra ze zich gaan voortbewegen wordt het allemaal intensiever maar ook zo ontzettend leuk (vind ik) ja ik ben kapot als ze s'avonds eindelijk slaapt, maar t wiebelen, stappen, kruipen, kletsen... ik geniet echt onwijs van mn kleine aapjequote:Op zondag 5 juli 2015 16:51 schreef Selvaria het volgende:
Daarom heb ik een Gazelle Miss Grace. Officieel geen moederfiets, maar prima te gebruiken alsquote:Op zondag 5 juli 2015 16:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
86/92...Daar verzuipt mijn bollie nog in....
En wat is dat met moederfietsen dat die allemaal zo stom laag zijn....
Borstvoeding. Overdag drinkt hij om de twee à drie uur. Ik heb zelf het idee dat hij het echt wel aangeeft 's nachts als hij honger krijgt (dat doet hij overdag ook), maar het voelt zo raar, een minibaby die lekker de nacht volmaakt.quote:Op zondag 5 juli 2015 17:44 schreef McLaura het volgende:
Mina, geef je bv of fv? Wij 'zitten' met hetzelfde, dwz Koen slaapt van 12-half 7 door. Wij zorgen dat hij overdag genoeg fv krijgt door (ongeveer) op de klok te geven, dan is het niet 'slecht'.
Ze mogen 2x hun gewicht in kilo's slapen. Dus 3 kilo is 6 uur achter elkaar maximaal. Dat i.v.m. bloedsuikerspiegels dacht ik.quote:Op zondag 5 juli 2015 17:56 schreef Minarosa het volgende:
[..]
Borstvoeding. Overdag drinkt hij om de twee à drie uur. Ik heb zelf het idee dat hij het echt wel aangeeft 's nachts als hij honger krijgt (dat doet hij overdag ook), maar het voelt zo raar, een minibaby die lekker de nacht volmaakt.
*boks*quote:Op zondag 5 juli 2015 18:22 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ze mogen 2x hun gewicht in kilo's slapen. Dus 3 kilo is 6 uur achter elkaar maximaal. Dat i.v.m. bloedsuikerspiegels dacht ik.
Maar het is ook heel leuk! Ze in kleine persoontjes zien veranderen, met nukjes en humor en interesses en alles erop en eraanquote:Op zondag 5 juli 2015 18:22 schreef Crumpette het volgende:
Nou jongens, ik begin echt zin te krijgen in de komende 3 maanden zo
*boks terug*quote:
omdat je anders op je bek valt als je probeert af te stappen als dat voorstoeltje er op zit. Ik ben het levende bewijs en ja, ik ben een zéér ervaren fietserquote:Op zondag 5 juli 2015 16:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
86/92...Daar verzuipt mijn bollie nog in....
En wat is dat met moederfietsen dat die allemaal zo stom laag zijn....
Oh maar het is ook wel écht heel leuk hoor! Het gebrabbel en gekruip en het lekker zelf de wereld in en om huis ontdekken. En het eten en boekjes lezen en samen spelletjes doen.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:22 schreef Crumpette het volgende:
Nou jongens, ik begin echt zin te krijgen in de komende 3 maanden zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, dus ze is wel redelijk vrolijk, maar erg moe en een beetje pieperig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie, zo snel gaat het al!quote:Op zondag 5 juli 2015 19:39 schreef Selvaria het volgende:
Noh Razz, jouw baby.![]()
Die van mij heeft een nieuw truukje, als ze tegen mijn bovenbenen aanzit (ik met mn knieën omhoog, voeten op tafel) gaat ze zelf wat voorover hangen, net zolang tot ze haar hoofdje rechtop heeft. En dan maar geconcentreerd proberen dat zo lang mogelijk vol te houden.Het maakt gewoon rustig knuffelen wel erg moeilijk, het hoofdje móet rechtop en de wereld móet ontdekt worden.
De rompers die je per stuk koopt met printjes (dus wel duurder) vallen ruimer om t lijf en de armpjes. De eco stretch uni gekleurde vallen idd heel strak en klein.quote:Op zondag 5 juli 2015 19:51 schreef Hilmo het volgende:
Hahah razz, ik moest zo lachen.
Hier ook hoor. Ik smelt bij het handjes omhoog doen om op te tillen, wild worden als hij mikm borsten zietkletsen tegen zijn speelgoed maar als er anderen bij zijn , muisstil zijn
Op papa klimmen, lachen als je de lamp aanwijst, lachen om het woord trap want dat is fascinerend, die trap
En de hond is favoriet, en moet geprikt worden met het vingertje.
Het gaat om een kruidvat romper in die maat trouwens want ja HEMA stretch 74-80 is krijsen want die mouwtjes gaan niet.
En R ging nu prachtig recht staan in de box en toen tango dansen oid en een stapje doen en 1 hand vasthouden, 1 hand los!
quote:Op zondag 5 juli 2015 19:42 schreef Risu het volgende:
Filmpje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, dus ze is wel redelijk vrolijk, maar erg moe en een beetje pieperig.![]()
Heerlijk!!
quote:Op zondag 5 juli 2015 19:44 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik heb ook even de nieuwe hobby van A gefilmd. Staan in de box en de bovenste rand aflebberen.Vooral dat lebberen ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ging Sjaak z'n omrollen filmen vandaag. Dus hem op zijn buik gelegd, telefoon erbij, filmen maar. Sjaak blijft rustig liggen en alles voor hem bekijken. Ondertussen zie ik dat het geheugen op m'n telefoon bijna vol is, ik had nog 2 minuut 10. Na 2 minuut 7 zwenkt Sjaak opzij en dan weer terug. Geheugen vol, filmen wordt gestopt en Sjaak rolt om![]()
![]()
En nu moet ik dus foto's en filmpjes wissen en is het iedere keer of ik mijn kind vermoord.![]()
![]()
M.elle past ze wel (74-80 nu) maar dan zijn ze wel lossig en lubberig en dat verergert met het uur waarna ze na een poosje heel meisjesachtig van zn schouders af beginnen te zakkenquote:Op zondag 5 juli 2015 20:03 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik vraag me altijd af welke baby's die multipackrompers van de HEMA goed passendie zijn kort qua romp, en met nogal brede korte mouwen
Ik heb er onwetend een stapel overgenomen van iemand, en niks daarvan past Suus. En ze is volgens mij nogal gemiddeld. Misschien een beetje smal van bouw maar dat compenseert ze wel weer met voldoende vetreserve
Hilmo 86-92?Djiezes, daar zit mijn zoon van ruim 2,5 in die niet echt mager is!
Google plus online backup aanzetten(of iphoto), dan heb je ze nog wel...quote:Op zondag 5 juli 2015 20:10 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]![]()
Heerlijk!!
[..]
Vooral dat lebberen ook![]()
Ik ging Sjaak z'n omrollen filmen vandaag. Dus hem op zijn buik gelegd, telefoon erbij, filmen maar. Sjaak blijft rustig liggen en alles voor hem bekijken. Ondertussen zie ik dat het geheugen op m'n telefoon bijna vol is, ik had nog 2 minuut 10. Na 2 minuut 7 zwenkt Sjaak opzij en dan weer terug. Geheugen vol, filmen wordt gestopt en Sjaak rolt om![]()
![]()
En nu moet ik dus foto's en filmpjes wissen en is het iedere keer of ik mijn kind vermoord.![]()
Nou.. ik heb jaren als oppas op zo'n te lage fiets gereden en dat is vermoeiend.... zo'n zitje heeft mij echt nog nooit in de weg gezeten, maar ik wil wel mn benen fatsoenlijk kunnen strekkenquote:Op zondag 5 juli 2015 19:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat je anders op je bek valt als je probeert af te stappen als dat voorstoeltje er op zit. Ik ben het levende bewijs en ja, ik ben een zéér ervaren fietser
quote:Op zondag 5 juli 2015 18:22 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ze mogen 2x hun gewicht in kilo's slapen. Dus 3 kilo is 6 uur achter elkaar maximaal. Dat i.v.m. bloedsuikerspiegels dacht ik.
Oh ik heb OneDrive hoor, en Google+. Maar toch voelt het heul niet tofquote:Op zondag 5 juli 2015 20:12 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Google plus online backup aanzetten(of iphoto), dan heb je ze nog wel...
Is DAT het! Morgen eens proberen:quote:Op zondag 5 juli 2015 20:47 schreef Crumpette het volgende:
Als ze geen nederlands meer verstaan gaan we gewoon over op engels
Hoelang ben jij?quote:Op zondag 5 juli 2015 20:41 schreef Skittles het volgende:
Oja daar wilde ik ook op reagerenMoederfiets laag? Ik donder bijna elke keer om omdat ik vergeet dat ik net niet bij de grond kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alwaar het koud werd en de SQ egels aan konden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 juli 2015 21:03 schreef ingee het volgende:
Vandaag op pad naar de schoonouders voor het eerst met R. (ze komen altijd bij ons)Aaah caramba! Dweil me op...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S. 2014
J. 2016
ja, dat kan welquote:Op zondag 5 juli 2015 21:07 schreef Risu het volgende:
Jemig DJ, ik dacht even dat je daar zelf zat. Wat leuk zo met z'n viertjes. (Nomnom ijs)
Doet me eraan denken, zou je ingevroren bv als ijsje aan je kind kunnen geven?
Summer R.Handig dat ze de summeroutfit accepteerd.
Ik ook, ik was aan het zoeken naar je dochter DJMOquote:Op zondag 5 juli 2015 21:07 schreef Risu het volgende:
Jemig DJ, ik dacht even dat je daar zelf zat. Wat leuk zo met z'n viertjes. (Nomnom ijs)
Doet me eraan denken, zou je ingevroren bv als ijsje aan je kind kunnen geven?
Summer R.Handig dat ze de summeroutfit accepteerd.
quote:Op zondag 5 juli 2015 21:09 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik ook, ik was aan het zoeken naar je dochter DJMOWat lijkt ze veel op je!! En wat ontzettend gaaf om ze allemaal bij elkaar te hebben.
kan niet wachten tot ze volwassen is en besluit of ze nog thuis wil komen wonenquote:Op zondag 5 juli 2015 21:09 schreef ingee het volgende:
Risu die hoge gilletjes!Hier precies zo, maar als de telefoon in beeld komt om op te nemen staart ze alleen nog maar heel afwachtend naar dat ding, want daar komen soms filmpjes op.
Atje! Hup hup hup!
DMJO de hele bups weer bij elkaar.
Vandaag op pad naar de schoonouders voor het eerst met R. (ze komen altijd bij ons):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alwaar het koud werd en de SQ egels aan konden:Ommegot... nu zie ik dus hoe klein je beebje nog isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(cutie)
kiek tan! die van jou heeft nog ruimte over...
Kwak
Die van jou heeft al een compleet gebit manquote:Op zondag 5 juli 2015 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, even tijd om goed bij te lezen.
Twee fluitsoesjes? Briljanten freaky :’)
Razz, wat klote dat het allemaal zo duur uitpakte. Maar hopelijk heb je nu wel een fijne droomtuin waar je veel van kan gaan genieten!En je staande wiebelkontje in de box, zo groot al, wat knap zeg!
Ingee heeft een rollie!! En wat een knappe rollie! In een briljant pak
Ik ervaar het overigens nu (nog steeds?) niet als erg zwaar of vermoeiend. Maar mijn kind slaapt natuurlijk ook buitengewoon veel. Ik vond het de eerste weken wel lastig. Maar ook maar met vlagen. Dat ik soms tegen de kat begon te schreeuwen omdat dan na een hele dag huilende baby en gedoe ik EINDELIJK een uurtje voor mezelf had en dat dat beest dan tegen me aan begon te rijden. :’) Nu heb ik dat veel beter onder controle. En mijn meisje is qua ontwikkeling volgens mij wat gemiddelder dan al die snellies hier, dus misschien komt mijn wanhoop nog wel(echt tering wat gaan jullie kinderen snel, zelf gaan staan, volzinnen praten, lopen, man man
)
Risu, wat een suikerzoet filmpje! Wat een ooooogen! En omg, wat had ik een andere stem in mijn hoofd bij jou
![]()
Topdag voor JM
DJMO, mooie foto van je pracht. Wat een jonge vrouw is je dochter al.
Ergens rond de 1,63 m. Volgens mij kan dat zadel nog wel iets omlaag, maar dat moet ik nog uitvogelen. Nu eerst die riempjes van de yepp korter zien te krijgen, daar heb ik nu ruzie meequote:
Die zadel jonge.quote:Op zondag 5 juli 2015 21:36 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ergens rond de 1,63 m. Volgens mij kan die zadel nog wel iets omlaag, maar dat moet ik nog uitvogelen. Nu eerst die riempjes van de yepp korter zien te krijgen, daar heb ik nu ruzie mee
Oh ik vind het ook heus niet ERG zwaar. Maar ik ben wel minder moederkloekig dan ik gedacht had van mezelf. En ik voel van binnen veel onvrede de laatste tijd, met alles... tijd van het jaar denk ik. kan mijn lieve toastje niks aan doenquote:Op zondag 5 juli 2015 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, even tijd om goed bij te lezen.
Twee fluitsoesjes? Briljanten freaky :’)
Razz, wat klote dat het allemaal zo duur uitpakte. Maar hopelijk heb je nu wel een fijne droomtuin waar je veel van kan gaan genieten!En je staande wiebelkontje in de box, zo groot al, wat knap zeg!
Ingee heeft een rollie!! En wat een knappe rollie! In een briljant pak
Ik ervaar het overigens nu (nog steeds?) niet als erg zwaar of vermoeiend. Maar mijn kind slaapt natuurlijk ook buitengewoon veel. Ik vond het de eerste weken wel lastig. Maar ook maar met vlagen. Dat ik soms tegen de kat begon te schreeuwen omdat dan na een hele dag huilende baby en gedoe ik EINDELIJK een uurtje voor mezelf had en dat dat beest dan tegen me aan begon te rijden. :’) Nu heb ik dat veel beter onder controle. En mijn meisje is qua ontwikkeling volgens mij wat gemiddelder dan al die snellies hier, dus misschien komt mijn wanhoop nog wel(echt tering wat gaan jullie kinderen snel, zelf gaan staan, volzinnen praten, lopen, man man
)
Risu, wat een suikerzoet filmpje! Wat een ooooogen! En omg, wat had ik een andere stem in mijn hoofd bij jou
![]()
Topdag voor JM
DJMO, mooie foto van je pracht. Wat een jonge vrouw is je dochter al.
krijgt ze van jou ook een natte lap in de maxi cosi om mee te klooien als t warm is?quote:Op zondag 5 juli 2015 21:35 schreef Stormqueen het volgende:
Toastje in z'n cosi
Hangt Mauw d'r nou nog verder uit?
[ afbeelding ]
goeie speel ook, heel herkenbaar allemaal, alleen hebben wij natuurlijk de roze prinsessenvariant
Fixed!quote:Op zondag 5 juli 2015 21:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die zadel jonge.
En waarom zijn die riempjes een meter lang? Zodat jejij, puber van 13, er straks ook nog in past of?
Straattuig jeweeeetzellufff.quote:Op zondag 5 juli 2015 21:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die zadel jonge.
En waarom zijn die riempjes een meter lang? Zodat je puber van 13 er straks ook nog in past of?
't is ook bij jou allemaal wel veel op dit momentquote:Op zondag 5 juli 2015 21:39 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Oh ik vind het ook heus niet ERG zwaar. Maar ik ben wel minder moederkloekig dan ik gedacht had van mezelf. En ik voel van binnen veel onvrede de laatste tijd, met alles... tijd van het jaar denk ik. kan mijn lieve toastje niks aan doen
[..]
krijgt ze van jou ook een natte lap in de maxi cosi om mee te klooien als t warm is?en Tusk is wel echt de bom. Daarvoor heeft ie leren rollen (normaal zit Tusk aan de box vast namelijk)
Ze heeft volgens mij iets langere benen ja! Toastje staat qua lengte ook ietsje stil lately. Maar volgens mij komt hij met zn hoofd iets hoger, echt bijna bij t randje... Heeft naar verhouding blijkbaar een lang lijf, net als zn papa's familie allemaal...
Ik hoop dat t beter wordt als we verhuisd zijn, als ik makkelijker met M. de deur uit kan dan nu en me niet de hele tijd een soort halve invalide voel omdat ik t nauwelijks red mijn kind de portiektrappen op en af te tillen, ook niet in de doek of drager.quote:Op zondag 5 juli 2015 21:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
't is ook bij jou allemaal wel veel op dit momentEn gek, hoe anders dingen uitpakken. Ik had juist verwacht dat ik helemaal niet moederlijk zou zijn en moet je me nu zien
ik vind het haast lachwekkend
We doen het precies andersom
![]()
En ik doelde op de playgro unit inderdaadZeer gewaardeerde speel! Voor de verkoeling krijgt ze een flesje water
Ik hoop het ook, het is zo lekker! Ook het afvallen zelf, geeft zo'n positieve boost! (maar dat ken je ook wel denk ikquote:Op zondag 5 juli 2015 21:45 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik hoop dat t beter wordt als we verhuisd zijn, als ik makkelijker met M. de deur uit kan dan nu en me niet de hele tijd een soort halve invalide voel omdat ik t nauwelijks red mijn kind de portiektrappen op en af te tillen, ook niet in de doek of drager.
Ik hoop dat ik dan meer zin krijg in leuke dingen met hem doen ipv veel te afhankelijk zijn van mijn J zoals nu...
Voornemen is in elk geval op vrije dagen maar liefst vaker een flink eind (opbouwen) met hem te gaan wandelen, ook goed voor mij, als ik dan wat afval pas ik ook beter op een moederschip in t najaar...
hier wilde ik nog op reageren. huid op huid in bed gaan liggen, drinken in de buurt, een boek of je telefoon, en laat maar happen wanneer hij wil. Hij kan aan het regelen zijn, maar ook gewoon mamahonger hebben. Hij heeft 9 maanden warm in je buik gezeten, nu ineens moet hij het zonder je continu hartslag en warmte doen ..quote:Op zondag 5 juli 2015 13:04 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Klopt! Ik vind het nu ook echt zwaar, hij slaapt zo weinig en wil zo veel drinken, dat ik ook amper slaap. Dus ik zit er even best wel doorheen. Maar goed om te weten dat het beter wordt! "Best snel" is vast niet morgen al he?
een trap op naar boven van en naar bed gaat prima. twee trappen, waarvan een hele steile stenen met gammele leuning en dan nog met alle zooi die mee moet als we weggaan... dat gaat dus niet...quote:Op zondag 5 juli 2015 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, het is zo lekker! Ook het afvallen zelf, geeft zo'n positieve boost! (maar dat ken je ook wel denk ik)
Maareh... straks moet je 'm ook vaak de trap op en af tillen heof zijn die portiektrappen buitengewoon eng en steil?
ze is ruim 16. en ik deel het juist omdat heel veel van jullie ook die moeilijke periode tijdens de zwangerschap van Jan hebben meegemaakt. Meegeleefd hebben (en me hebben verguisdquote:Op zondag 5 juli 2015 21:47 schreef Stormqueen het volgende:
DJMO, ik wist even niet of ik wel moest klikken want het voelde te persoonlijk, maar heel lief van haar!
Hoe oud is ze nu?
Ah kijk ik ben 1.77quote:Op zondag 5 juli 2015 21:36 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ergens rond de 1,63 m. Volgens mij kan dat zadel nog wel iets omlaag, maar dat moet ik nog uitvogelen. Nu eerst die riempjes van de yepp korter zien te krijgen, daar heb ik nu ruzie mee
Oh, ik snap je volkomen!quote:Op zondag 5 juli 2015 21:53 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
een trap op naar boven van en naar bed gaat prima. twee trappen, waarvan een hele steile stenen met gammele leuning en dan nog met alle zooi die mee moet als we weggaan... dat gaat dus niet...
althans, het gaat wel, doe het ook heus weleens, maar het is zo'n gedoe dat ik het meestal laat
afvallen lijkt ook even heel ver van mijn bed nu. ik ben de afgelopen dagen echt een vuilnisvat met onstilbare trek/hongermaar goed, er is nu ook niets te snoepen in huis dus daar ben ik chaggo van maar ik kan het in elk geval niet eten
Ik ken het verhaal zelf niet, ik zal het tzt wel een keer opzoeken. Ik weet wel dat het niet mals is wat je allemaal mee hebt gemaakt, en vind het des te toffer dat het nu allemaal zo goed gaat met je.quote:Op zondag 5 juli 2015 21:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
ze is ruim 16. en ik deel het juist omdat heel veel van jullie ook die moeilijke periode tijdens de zwangerschap van Jan hebben meegemaakt. Meegeleefd hebben (en me hebben verguisd) tijdens de echtscheiding, en tijdens m'n laatste zwangerschap. Mijn nichtje is gisteren getrouwd en ik was niet uitgenodigd ...
Ik neem tegenwoordig vaak de cosi niet meer mee, die blijft in de auto en dan hoef ik alleen het jong maar te tillen. Die kun je makkelijker vouwen ookquote:Op zondag 5 juli 2015 21:58 schreef Skittles het volgende:
[..]
Oh, ik snap je volkomen!
Ik vind de maxicosi ook zo zwaar met haar er nu in. Ik hijg puf al bij 4 traptreden en zet haar dan op het stoeltje in de lift zodat ik haar niet vast hoef te houden. BohhEn volgens mij is jouw Toastje ook wel wat zwaarder..
quote:Op zondag 5 juli 2015 21:56 schreef DJMO het volgende:
lieve Kwak .. ik heb even niks anders voor je dan een dikke (no pun intendend)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb toevallig gisteren t estafette topic gelezen... heftig hoor DJMO! en wat SQ zegt, ik ben blij voor je.quote:Op zondag 5 juli 2015 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ken het verhaal zelf niet, ik zal het tzt wel een keer opzoeken. Ik weet wel dat het niet mals is wat je allemaal mee hebt gemaakt, en vind het des te toffer dat het nu allemaal zo goed gaat met je.Kwak
quote:Op zondag 5 juli 2015 22:01 schreef kwakz0r het volgende:
[..]ik heb je even een DM gestuurd. En ja, wellicht wel eens tijd voor een update in het estafettetopic .. er is genoeg gebeurd sinds dat verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
ik heb toevallig gisteren t estafette topic gelezen... heftig hoor DJMO! en wat SQ zegt, ik ben blij voor je.![]()
jullie zijn lief
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
ik zou zeggen, probeer het gewoon eens een keer met een fietsstoeltje er op en oordeel dan zelfquote:Op zondag 5 juli 2015 22:04 schreef Crumpette het volgende:
Die playgro speel hebben wij ookeen neutraal lieveheersbeestje.
Kwak, ik ken het trappendilemma. Ik denk dat ik per dag wel 30 trappen op en afloop met W op mn arm en het wordt inmiddels best zwaarik voel me ook niet meer veilig genoeg om in mijn andere hand toch ook nog even mijn telefoon/hydrofiel/wasgoed/whatever mee te nemen, en W is ook niet heel behulpzaam met dingen vasthouden
dus loop ik alsnog dubbel. Goed voor mijn aars, minder voor mijn rug
. Maar naar buiten gaan is
en W vindt het supertof. Het scheelt dat mijn wagen bij de voordeur staat. Draag je M nog steeds meer dan met de wagen?
Stiekem kijken wij ook om naar een huis met een tuinvolgend jaar.
Overigens was ik niet van plan om mijn zadel te verlagen tot ik bij de grond kanwaarom zou ik niet gewoon kunnen afstappen net als anders? dubbele standaard heb ik al, ook aan mijn fiets
Nee hoor, ik denk dat heel veel mensen de moeder-met-een-te-hoog-zadel-en-een-te-zwaar-stuur-afstaphuppel kennenquote:Op zondag 5 juli 2015 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou zeggen, probeer het gewoon eens een keer met een fietsstoeltje er op en oordeel dan zelf
En als ik de enige ben met dit issue heb ik vast een hele bizarre afstaptechniek
Bij jou in de (nieuwe)buurt zit een superleuke speeltuin en (mits niet weggehaald) een dierenweidequote:Op zondag 5 juli 2015 21:45 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik hoop dat t beter wordt als we verhuisd zijn, als ik makkelijker met M. de deur uit kan dan nu en me niet de hele tijd een soort halve invalide voel omdat ik t nauwelijks red mijn kind de portiektrappen op en af te tillen, ook niet in de doek of drager.
Ik hoop dat ik dan meer zin krijg in leuke dingen met hem doen ipv veel te afhankelijk zijn van mijn J zoals nu...
Voornemen is in elk geval op vrije dagen maar liefst vaker een flink eind (opbouwen) met hem te gaan wandelen, ook goed voor mij, als ik dan wat afval pas ik ook beter op een moederschip in t najaar...
ik wou ook helemaal geen bed meer kopen, en zeker geen auping van 4000 euro waarbij die meneer wel 30 keer zei dat ik met mijn postuur eigenlijk een matras van 100 cm nodig had om me om te kunnen draaienquote:Op zondag 5 juli 2015 22:06 schreef Spees_Eend het volgende:
Daarvan zou ik ook niet met een blij gevoel naar huis gaan, kwak.
Maar wat is het probleem dan? Niet het gewicht? Is er te weinig ruimte om er omheen te manouvreren oid? Of... huh? Die ruimte heb je met een voet aan de grond dan toch ook niet? #noobquote:Op zondag 5 juli 2015 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou zeggen, probeer het gewoon eens een keer met een fietsstoeltje er op en oordeel dan zelf
En als ik de enige ben met dit issue heb ik vast een hele bizarre afstaptechniek
http://www.dierenweidegov(...)erenweide-goverwelle deze?quote:Op zondag 5 juli 2015 22:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Bij jou in de (nieuwe)buurt zit een superleuke speeltuin en (mits niet weggehaald) een dierenweide
Nou, dat je t even weet, Auping gaat tot 120 kilo, "dus ja, het kán wel" zei de meneer...quote:Op zondag 5 juli 2015 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
Dat is ook moeilijk frustrerend Kwak. Ik snap ook niet zo goed waarom ze je exacte gewicht moeten weten. Alsof je met 150 kilo spontaan door een bed heen knalt. Hoe moeten twee mensen dan batsen als dat zo zou werken. Eikels
Nou, afstappen met een iets te hoog zadel als je een kind voorop hebt zitten is serieus best tricky hoorquote:Op zondag 5 juli 2015 22:10 schreef Skittles het volgende:
Dat is inderdaad behoorlijk prut, KwakJe kan toch moeilijk op de grond gaan liggen.
Op- en afstappen is toch niet zo heel lastig? Gewoon met die benen zwaaien! (Behalve als je ook een kind achterop heb zitten. Dan raad ik dat niet aan)
Beter Bed, en de Auping Centre (die laatste deed wel het moeilijkst, ja nou ja, ik mocht wel dat ene matras proberen op zich... het kón wel...)quote:Op zondag 5 juli 2015 22:11 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Maar wat is het probleem dan? Niet het gewicht? Is er te weinig ruimte om er omheen te manouvreren oid? Of... huh? Die ruimte heb je met een voet aan de grond dan toch ook niet? #noob
Kwakwat naar. Raar ook, toen ik met mijn vriend een bed ging kopen deed niemand spastisch over gewicht. Wat voor winkel was dat?
het lukt me echt niet. Ik moet misschien eens een andere techniek gaan aanleren dan. Ik ga altijd tussen mijn zadel en stuur staan en schuif dan mijn kont naar achteren op het zadel. Afstappen dus andersom, ik spring altijd naar voren. En die ruimte heb ik nu niet meer. En da's moeilijk afleren als je het al 28 jaar zo doetquote:Op zondag 5 juli 2015 22:10 schreef Skittles het volgende:
Dat is inderdaad behoorlijk prut, KwakJe kan toch moeilijk op de grond gaan liggen.
Op- en afstappen is toch niet zo heel lastig? Gewoon met die benen zwaaien! (Behalve als je ook een kind achterop heb zitten. Dan raad ik dat niet aan)
Aaaah nu snap ik t... ik zet beide voetem op de grond en schuif er dan tussenuit... dus dan is t al heul anders.quote:Op zondag 5 juli 2015 22:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het lukt me echt niet. Ik moet misschien eens een andere techniek gaan aanleren dan. Ik ga altijd tussen mijn zadel en stuur staan en schuif dan mijn kont naar achteren op het zadel. Afstappen dus andersom, ik spring altijd naar voren. En die ruimte heb ik nu niet meer. En da's moeilijk afleren als je het al 28 jaar zo doet
maar als je beide voeten op de grond krijgt staat je zadel toch ook laag? Mijn zadel staat op het laagst en ik krijg net 1 poot aan de grondquote:Op zondag 5 juli 2015 22:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Aaaah nu snap ik t... ik zet beide voetem op de grond en schuif er dan tussenuit... dus dan is t al heul anders.
Kwakkomt goed! Ik weet t zeker
Ohja, bij afstappen laat ik me gewoon naar voren kletteren en dan kom ik met mn voeten wel op de grond terechtquote:Op zondag 5 juli 2015 22:11 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nou, afstappen met een iets te hoog zadel als je een kind voorop hebt zitten is serieus best tricky hoorben een paar keer bijna gevallen toen ik de fiets van mn vriend pakte. En ik kan heus wel fietsen
Ja diequote:Op zondag 5 juli 2015 22:11 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
http://www.dierenweidegov(...)erenweide-goverwelle deze?
Speeltuin weet ik niet. maar t Steinse groen ligt er wel vlakbij.
[..]
Nou, dat je t even weet, Auping gaat tot 120 kilo, "dus ja, het kán wel" zei de meneer...
Bodybuilders en grote kerels mogen geen bed kopen dus
Ik ook! Maar dat is het probleemquote:Op zondag 5 juli 2015 22:17 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ohja, bij afstappen laat ik me gewoon naar voren kletteren en dan kom ik met mn voeten wel op de grond terecht![]()
Met zwangerschapsbuik op de racefiets van vriend (1,87) lukte de zwaaitechniek nog wel, maar daar zat inderdaad nog geen kind voorop
Haha nee, sta op mn tenen, dan verschuif ik mn gewicht naar 1 been (aan de afstapkant) en trek mn andere been bij...quote:Op zondag 5 juli 2015 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar als je beide voeten op de grond krijgt staat je zadel toch ook laag? Mijn zadel staat op het laagst en ik krijg net 1 poot aan de grond
Shitquote:Op zondag 5 juli 2015 22:17 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik ook! Maar dat is het probleemDat lukte me met stoeltje niet meer toen!
Ik met mijn eigen fiets nu wel. Ik ben niet zo klein (1.71 of 1.72) maar heb wel eens op een te grote fiets met kind gezeten wegens een lekke band bij mijn eigen fiets enzo. Het ging wel hoor, maar wel even met wat aanpassingen in mijn eigen methodesquote:Op zondag 5 juli 2015 22:21 schreef Skittles het volgende:
[..]
Shit![]()
Dat wordt dan maar uitproberen![]()
maar jullie komen dus ook niet zo goed met je voeten bij de grond?
zo stap ik nog steeds opquote:Op zondag 5 juli 2015 22:20 schreef kwakz0r het volgende:
Ik stond in mijn studententijd bekend om mijn hilarische manier van opstappen.
rechtervoet op rechterpedaal.
steppen met links en vaart proberen te maken.
hupje op mn kont op t zadel te krijgen en de linkervoet op t linkerpedaal.
if: speed < critical: repeat stepsik ging weleens steppend een heel kruispunt over als de weg wat opliep
zo stap ik nog steeds op, maar dan andersom. Ik sta met links op m'n linkerpedaal, step met rechts en als ik genoeg vaart heb 'spring' ik op het zadel waarbij ik zoek met m'n rechter voet naar het rechterpedaalquote:Op zondag 5 juli 2015 22:20 schreef kwakz0r het volgende:
Ik stond in mijn studententijd bekend om mijn hilarische manier van opstappen.
rechtervoet op rechterpedaal.
steppen met links en vaart proberen te maken.
hupje op mn kont op t zadel te krijgen en de linkervoet op t linkerpedaal.
if: speed < critical: repeat stepsik ging weleens steppend een heel kruispunt over als de weg wat opliep
+1!quote:Op zondag 5 juli 2015 22:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
zo stap ik nog steeds op, maar dan andersom. Ik sta met links op m'n linkerpedaal, step met rechts en als ik genoeg vaart heb 'spring' ik op het zadel waarbij ik zoek met m'n rechter voet naar het rechterpedaal
quote:Op zondag 5 juli 2015 22:29 schreef kwakz0r het volgende:
ik vind eigenlijk dat suzijntje beiden de hele dag een gopro op moeten, en dan een film uitbrengen "a day in the life of suzijntje"
Heb ik altijd zo'n hekel aan he, als mensen zeggen dat ze iets goeds hebben en dan weglopen...quote:Op zondag 5 juli 2015 22:34 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]Het zou een film van uitersten worden
. Ik heb van vandaag ook nog een bizar verhaal
dat vat wel goed samen hoe onze dagen er soms uitzien. Maar volgens mij hoor ik nu de babyfoon dus ik kom er zo op terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zag hele lieve filmpjesWat lacht ze lief, risu!
En ik ben fan van A
![]()
quote:Op zondag 5 juli 2015 22:41 schreef krijgerrtje het volgende:
ga naar je huisarts!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zag hele lieve filmpjesWat lacht ze lief, risu!
En ik ben fan van A
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zag hele lieve filmpjesWat lacht ze lief, risu!
En ik ben fan van A
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het ook, sinds de bevalling heb ik altijd de avond voor het feestje begint enorm knallende ruzie met mijn man. Nu ik dat weet, ga ik maar gewoon naar bed zodra ik de frustratie voel opbouwen, maar irritant is het zeker. Zo erg was het nooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zag hele lieve filmpjesWat lacht ze lief, risu!
En ik ben fan van A
Boks... Ik besef ineens waarom ikde afgelopen drie dagen zo ben... Ik moet ma of di ongesteld worden. Ik vergeet het steeds weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zag hele lieve filmpjesWat lacht ze lief, risu!
En ik ben fan van A
![]()
Geen tips dus, alleen herkenning. Pil die bij mij niet dit gevoel dagelijks teweeg bracht was de yaz, maar daar kreeg ik veeeel tussemtijdse bloedingen van dus geen succes. Die heeft een ander progestageen, volgens de huisarts zijn die pil en de koperspiraal eigenlijk de enige opties als je last hebt van pms en continu die klachten bij de gewone pil. Hij zag die samenhang wel vaker.
Dat soort progestageen zit nl in alles, nuvaring, alle pillen behalve yaz, mirena...
Kwak
quote:Op zondag 5 juli 2015 22:44 schreef MevrouwCactus het volgende:
k heb geprobeerd om meer chocolade te eten, dat hielp wel wat, tot het op was![]()
Ik las het voor aan vrouw en zij zegt: "zeg maar tegen diegene dat jij dat bent iedere keer."quote:Op zondag 5 juli 2015 22:47 schreef kwakz0r het volgende:
Ik heb gisteren dus met volle wasmanden gesmeten. En met een schaar (niet naar iemand, naar de prullenbak). En mijn slippers. En ik had een volle pan in mijn handen maar die heb ik nog neer kunnen zetten en met een pannenlap gegooid
quote:Op zondag 5 juli 2015 22:49 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik las het voor aan vrouw en zij zegt: "zeg maar tegen diegene dat jij dat bent iedere keer."
![]()
![]()
dit. ik voel je paniek spees!quote:Op zondag 5 juli 2015 22:53 schreef Skittles het volgende:
Plaatsvervangende hartkloppingen bij het kokhalzenJezus wat zal je in paniek zijn geweest zeg.
Gelukkig heb je zo'n slimme jongen
OMG! Wat een verschrikkelijk moment! En wat ontzettend goed gehandeld van je peuter!quote:Op zondag 5 juli 2015 22:58 schreef Spees_Eend het volgende:
Ja, dat was even een moment van paniek. Maar op zo'n moment blijf je ook heel helder merkte ik. Ik had de tuinstoel tegelijk erbij gepakt om indien nodig door de ruit te gooien.De schrik zat daarna wel even goed in m'n benen!
Ik had pasgeleden een rompertje met korte mouwen nodig. Lag onderop. Ik heb eerst de rest op de grond gegooid en laten liggen. Vertikte het ook om op te rapen. Dat voelde als verslagen worden ofzo. Heb heel demonstratief op de bank gezeten tot vrouw thuis kwam.quote:Op zondag 5 juli 2015 22:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]ik schaam me daarna altijd heel erg. Wil ook niet dat Melle me zo ziet... Kan het normaal wel beter inhouden, toch die tijd van het jaar denk ik
Ohja, dat mag alleen niet met de pil en bv en sommige andere medicatie, omdat het de werking kan beinvloeden. Heb ik nu geen last van dus...quote:Op zondag 5 juli 2015 23:00 schreef JufMariska het volgende:
Oh my... Wat heb jíj ook goed gehandeld zeg, pfff.. Wat een stress![]()
En bij pms: vriendin van mij had het prezwanger onwijs erg.. Ha schreef haar totaal onschuldig sint-janskruid voor, hielp haar hormoonbalans wat minder heftig te laten schommelen. Hielp goed!
Ik heb gezworen nooit ruzie te maken met manlief als saar in de buurt is, dus dan blijf ik altijd reuze vriendelijk of ik ga maar even op de slaapkamer zitten...quote:Op zondag 5 juli 2015 23:00 schreef krijgerrtje het volgende:
HerkenningHier wordt deze dagen ook met veel gesmeten inderdaad.. Maar dan vooral met kussens of knuffels zodat m'n vriend het niet merkt
toch eens kijken of de huisarts iets kan doen dan..
En Spees, jeumig, wat een verhaal zeg, ik zou ook spontaan een hartverzakking krijgen
Ben jij dan ook overdreven vriendelijkquote:Op zondag 5 juli 2015 23:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik heb gezworen nooit ruzie te maken met manlief als saar in de buurt is, dus dan blijf ik altijd reuze vriendelijk of ik ga maar even op de slaapkamer zitten...
quote:Op zondag 5 juli 2015 23:06 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ben jij dan ook overdreven vriendelijk?
quote:Op zondag 5 juli 2015 23:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]![]()
Ja heel erg eigenlijk... mja beter dan schreeuwen...![]()
En mijn man maakt nog wel eens de fout om, als ik net gekalmeerd ben, te vragen of t over is...![]()
Zo onschuldig is st. Janskruid niet hoor.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:00 schreef JufMariska het volgende:
Oh my... Wat heb jíj ook goed gehandeld zeg, pfff.. Wat een stress![]()
En bij pms: vriendin van mij had het prezwanger onwijs erg.. Ha schreef haar totaal onschuldig sint-janskruid voor, hielp haar hormoonbalans wat minder heftig te laten schommelen. Hielp goed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beterschap. Weet hoe moeilijk het is wanneer je kleintje wat mankeert.quote:Op zondag 5 juli 2015 22:01 schreef kwakz0r het volgende:
[..]Laat ze lekker stikken in hun met paardenharen gevulde matrassen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Wat een aso's. De fout ligt niet in jouw overgewicht, maar in hun onvermogen tot mens zijn. Walgelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat lijkt ze op jou! Lief gezinnetje <3quote:Op zondag 5 juli 2015 21:03 schreef DJMO het volgende:
ongegeneerd niet bijgelezen .. maar moest deze even showen ..
[ afbeelding ]
Ik kreeg zo'n lieve brief van haar, nog voor mijn verjaardag. Ik moest er van huilen zo lief
Vandaag op pad naar de schoonouders voor het eerst met R. (ze komen altijd bij ons):Zo cute!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat brilletje vind ik ook geweldig. Mag ik vragen waar je die gevonden hebt?Oh Luna,quote:Op zondag 5 juli 2015 14:49 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Mij hielp het in de periode tot acht weken zo'n beetje om me als man nog thuis was s ochtends te douchen, dan installeren op bank met kind en voedingskussen, literfles water erbij, afstandsbedieningen, telefoon en oplader... En dan drinken -slapen op mij - drinken - herhaal.
Vaak viel hij eind van de middag dieper in slaap en kon ik m in bed leggen voor even en dan vanaf elf uur s avonds sliep hij ook weer goed, daar hadden we echt geluk mee.
Ik vond leren meeveren het allermoeilijkste. Durf niet te zeggen dst ik t ooit echt heb geleerd...
als ik bovenstaande echt had gelezen toen ik in die fase zat had het zo veel makkelijker geweest.
Echt.. Een paar weken terug postte ik nog comments als " kom er net achter dat ik nog helemaal niet gedronken heb vandaag. Hoe doen jullie dat?"
Dan kwam er een antwoord van 'fles water naast je zetten'.
Dat klonk zo simpel, maar in de realiteit was het dan zo: ik zat links op de bank te voeden. Baby valt in alaap. Ik krijg dorst. Water ligt aan de andere zijde van de bank. Als in onbereikbaar. Sterker nog. Alles buiten armlengte was onbereikbaar.
Toen kwam SQ met de geweldige opmerking dat ze best even kon huilen en opeens ging die knop toch om en vond ik dat het inderdaad wel kon. Het gekke was dat dit eigenlijk helemaal niet gebeurde. Ro veerde gewoon mee met m'n beweging.
Dus wat ik je zeggen wil.. Het wordt beter!![]()
![]()
En ik moet even m'nmoment van de dag kwijt.
Vanmiddag liep ik met ro in de kinderwagen in de Hema.
Uitverkoop ,woehoeeee, dus wagen in het pad. Komt er een dame met grote buik over de wagen heen hangen om achter me langs te kunnen. Ik zat gehurkt en keek een beetje schuin naar haar. Niet echt oplettend, want ik zocht naar Ro's maat -kleine *** lettertjes op **** labels die soms in en soms uit de broekjes hingen... Ik bied mijn excuses aan ivm de wagen, maar dat hoefde helemaal niet, want zij wenkte -doelend op de Buik, dacht ik- ook uit dus ze begreep het allemaal wel. Ik had haar buik in flits gezien, want te veel gefocust op de kleine maat labeltjes dus zei: het is in ieder geval een prachtige bolle buik waar je trots op kunt zijn.
" Eh.. Nou.. Mijn dochtertje is er al 3 maanden uit hoor".
Ik dacht dat ik door de grond zakte.
Gelukkig kon ik snel schakelen en de grap op mezelf betrekken, want ook 3 maanden en vet boven de navel.. Blablabla, maar wat voelde ik me ongemakkelijk!![]()
Spees. Yay voor jouw reactie en yay voor slimme Sillie! Maar ik voel de paniek!! Pfff
Venus in pocketformaat
© loveli![]()
Fap wat een monsterpost!
Je geeft bv toch? Dan blijft je menstruatie vaak weg zo lang je nog volledig bv geeft. Bij mij was ie een maand na het stoppen weer terug.
Kwak![]()
Supersillie! Wat knap ook van de deur. Met recht een slimme sevijn.
Vind het ook uitzonderlijk knap dat hij het stuk plastic uit suzuki haar mond heeft gehaald.
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.![]()
Hij heeft natuurlijk inmiddels wel bijna 9 maanden ervaring met alles van zijn zusje afpakken.quote:Op maandag 6 juli 2015 06:51 schreef AwayTL het volgende:
Supersillie! Wat knap ook van de deur. Met recht een slimme sevijn.
Vind het ook uitzonderlijk knap dat hij het stuk plastic uit suzuki haar mond heeft gehaald.
![]()
Faptist (Baptist), die autocorrects![]()
![]()
Tering spees, wat een verhaalik kan me herinneren dat mijn achterbuurvrouw vroeger ook zoiets had meegemaakt. Alleen zat de voordeur op de knip. Toen heeft mijn moeder de voorruit ingegooid terwijl de buuv de kinderen naar het keukenraam lokte
![]()
Maar noteert: geen sleutels in je slot laten zitten bij peuters.disclaimer![]()
Haha Fap, wat een verhaal ook in de Hema. Ik heb het andersom meegemaakt, iemand dacht dat ik nog zwanger was. Wel extra motivatie om nu echt te gaan afvallen.
Hier is het al huils sinds 5.30u. En Joost mag weten waarom.![]()
Spees! Echt m'n grootste angst!
Vooral omdat sleutels Ow z'n grootste hobby is op het moment
Maar respect voor Sil!!!![]()
Wow spees![]()
Gelukkig is alles goed gekomen.
Wat een kanjer is S
En kwak
Faptist
Monsterpost![]()
Vandaag naar de kapper en een 2e buitenbox kopen![]()
Wij gaan na een weekend klusrespijt met de hitte vandaag echt aan de slag. M gaat zo naar het KDV en wij rijden door naar het huis. Hoop dat we een beetje opschieten vandaag!
Toastje heeft alvast lekker geslapen, van 19 tot 7 met om half elf een fles ertussendoor (hij had van de moeheid zijn avondeten maar half op enbgeen yoghurt dus die fles was verwacht).
Groot slaapkind issie dan ineens...
Oh herkennen jullie dit: hij blaast op vanallesop zijn arm, op speelgoed... Zeg maar mond open erop en pffffffffrrrrr
Kwak![]()
ik heb toen ik in m'n huidige woning kwam wonen, om die reden alle knippen van de deur geschroefd waar ze bij kunnen. Ze werken op een kindveilige manier (eerst een knopje indrukken voor je ze kunt opendraaien zeg maar) . Ik zag het al gebeuren dat ik op het balkon was en dat Jan of Geert de deur achter me op slot zou doen en hem niet meer open zou kunnen makenquote:Op maandag 6 juli 2015 07:34 schreef Stormqueen het volgende:
Tering spees, wat een verhaalik kan me herinneren dat mijn achterbuurvrouw vroeger ook zoiets had meegemaakt. Alleen zat de voordeur op de knip. Toen heeft mijn moeder de voorruit ingegooid terwijl de buuv de kinderen naar het keukenraam lokte
![]()
Maar noteert: geen sleutels in je slot laten zitten bij peuters.![]()
en goede morgen, prachtige dag .. kon ik heerlijk uitslapen, was daar ook hard naar op onderweg toen ik een berichtje kreeg dat bloemkool voor vanavond misschien toch niet zo'n goed idee was ivm Michaels reactie daarop. ik: moet je me daarvoor wakker maken?maar wel lief dat hij er aan denkt
DTS - Foto's en verslagen![]()
Faptist, de bv houdt waarschijnlijk je cyclus tegen. Je kan pas zien hoe je cyclus nu écht is nadat je gestopt bent met bv geven.
En Spees nogmaals. Ik ben stiekem even blij dat mijn peuter totaal geen interesse heeft in sleutels
. En jouw Suus ook een fluiter
. Maf he? Ik kan niet precies ontdekken hoe ze het doet maar ze fluit écht.
Kwak, wat vervelend om zo 'afgescheept' te worden! Hoe is het in jullie huis?!
Een 2e buitenbox Zoë? Maken jullie daar zoveel gebruik van nog? De binnenboxis hier al maaaaaanden weg en ik zou ook niet weten waar ik een buitenbox voor zou gebruiken? (puur interesse hoor)
Wat een nacht vannacht. Suus had gisteravond amper gegeten en d'r avondfles ook niet op dus die kwam om half 11 al voor een fles. Daarna lekker slapen totdat grote zus om 2 uur ineens een schreeuw gaf en daarna weer verder sliep... Baby wakker
. Gelukkig snel weer in slaap. Om half 5 repeat
. Toen had Zus geen laken meer over haar heen en had ze het koud. Zij weer in slaap maar baby > wakker... En ja, om half 5 is het licht dus dan is het tijd om te gillen, kruipen, staan, hu hu hu hu hu zeggen, zitten etc. Dus om half 6 zaten we allemaal beneden! Maar, nieuwe feature: Suzel kan klappen
.
![]()
Succes met klussen kwak!
Spees, halleluja, daar word je wel even 10 jaar ouder van!!!
Nou, gisteren de doop incl. feest gehad. De dienst was buitengewoon hilarisch. De peetoom van Draak was te laat en hij heeft het de hele dienst moeten ontgelden bij de kapelaan. Draak die na het doopritueel kei hard door de kerk riep: 'En dit doe ik dus noooooooit meer! *incl. boze blik* '.
Mijn eigen peetoom die bij ons thuis door de hordeur heen liep.
Het eten kwam te laat omdat de cateraar verdwaald was (ze was wel ooit bij mijn ouders geweest maar einde straat links bleek wat moeilijker.
(Super)opa en N.'s oom die met opa in zijn rolstoel een wedstrijdje deden tegen Draak met d'r accu-raceauto.
Tegen 19.00uur was alles te deur uit en hield ik een hoop troep, een zwaar vermoeide bijna kleuter en overprikkelde baby over.
Maar ach, het was gezellig!![]()
Klinkt leuk NTS.![]()
Omg spees.Maar je peuter.
Kwam, succes met klussen en trek je maar niks aan van die lullo's bij die beddenzaak. Ongelofelijk.
Fap, oeps! Ach ja, gebeurd is gebeurd.![]()
Wat een nacht soesa, maar hoera voor nieuwe skillz.![]()
Hier geslapen van half 11 tot half 5, maar daarna moet je natuurlijk wakker blijven en kirren en lachen in je bedje.![]()
Daarna gelukkig nog wel even geslapen, maar het was wel een strijd. Net werd ze weer lachend wakker, als papa en mama hun tong naar je uitsteken is dat natuurlijk ook wel de bom.
![]()
![]()
Wat een verhaal spees!
Verder wpu ik kwak even bedanken voor de HEMA romper tips. Ik had idd de bio uni rompers...
Ik had dacht ik korte broeken in 80 gekocht. Maar dat zijn dus (nog) lange broeken. Zo even naar c&a voor korte broeken.
En ja, die grote romper past echt haha. Wel ruim maar zit tenminste lekker losjes. Ga nu geen 74-89 rompers meer kolen.![]()
Mijn bijna 3 jarige draagt ook nog rompers in maat 86/92quote:Op maandag 6 juli 2015 08:47 schreef Hilmo het volgende:
Wat een verhaal spees!
Verder wpu ik kwak even bedanken voor de HEMA romper tips. Ik had idd de bio uni rompers...
Ik had dacht ik korte broeken in 80 gekocht. Maar dat zijn dus (nog) lange broeken. Zo even naar c&a voor korte broeken.
En ja, die grote romper past echt haha. Wel ruim maar zit tenminste lekker losjes. Ga nu geen 74-89 rompers meer kolen.net als dat ze de korte broeken in mt 80 nog past
. Wat een beertje heb je toch
.
![]()
Woah Spees, wat een actie zeg!maar wel supergoed gehandeld, ook van Sillie
Kwak, succes met klussen!!voor alle beebs met nieuwe features!
Hier is het krampjesfestijngelukkig heeft Fedde wel goed geslapen vannacht maar ligt nu weer te kreunen en pruttelen op schoot.
![]()
ik dacht gezellig even te gaan douchen en dan boodschappen te gaan doen. Ligt michael diep en vredig te slapen, wil hem nu niet wakker maken![]()
lijn: krampjes zijn KUT! even lekker op schoot of op de arm en buikje masseren? sterkte![]()
over maten: mijn vier-jarige kwam onlangs thuis in een tshirt maat 92 () die heb ik met veel gepiep nog heel uitgekregen en na het wassen maar meteen in de recyclebak (dwz: of voor michael of voor de weggeefhoek bestemd) gegooid. Snap niet hoe m'n ex dat nog over z'n hoofd gekregen heeft, 't kind zit al geruime tijd in maat 104
Jeetje spees, wat een verhaal. Gelukkig alles goed afgelopen.
Kwak, wat een *$%|£_¥@ mensen in de beddenzaken. Volgens mij wilden ze geen bed verkopen.
Veel succes met klussen!
DJMO, wat een lieve brief van je dochter. Ik ken je verhaal niet.![]()
ik moest vanmorgen voor een hoorzitting naar het stadhuis, kotst mijn dochter me net op het moment dat ik haar aan de kdv-juf wil geven onderMet zure oksel op stadhuis gezeten en nu draag ik haar de rest van de dag bij me terwijl ik ongemotiveerd zit te WOG-gen
disclaimer![]()
hier staat mijn verhaal uit 2009. Inmiddels kan ik er nog een boekwerk aan vastplakken, en wellicht is het tijd om dat binnenkort eens te doen. De reden dat ik verguisd werd is oa dat ik het welzijn van mijn kind boven de kat stelde die ik moest in laten slapen (rel uit eind 2010 in F&F) en omdat ik metalen koffiebekers weigerde toen ik om huisraad vroeg in FHF in 2012 toen ik naar Alkmaar vluchtte na een schermutseling tussen mij en mijn ex-man. Oh en natuurlijk de rel toen bleek ik dat wéér zwanger was .. mjah, als doorgewinterde FOK!ker heb ik een gladde rug gekweekt
Sterkte Lijn, sneu ook die krampjes![]()
SQ![]()
Heb je trouwens een nieuwe relatie DJ of is dat de vader van Michael of begrijp ik het gewoon verkeerd?![]()
![]()
Michael is van een andere vader en ik heb geen relatie. Ik heb wel een SET(steun en Toeverlaat) danwel een FB (Friend with Benefits)quote:Op maandag 6 juli 2015 09:36 schreef Skittles het volgende:
Sterkte Lijn, sneu ook die krampjes![]()
SQ![]()
Heb je trouwens een nieuwe relatie DJ of is dat de vader van Michael of begrijp ik het gewoon verkeerd?oftewel: ik heb een buddy met wie ik vrijwel alles deel, maar wonen doe ik alleen met de kinderen
zelfs dat officieel niet eens. hij is gewoon m'n maatje en beste vriend. Ik heb ook eindelijk de rust om gewoon alleen te kunnen zijn zeg maar.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ah oke, ik dacht dat er in de brief stond dat je een relatie had, maar dan bedoelde ze de relatie tussen jou en je kinderen of ik snap er geen drol van. Wel een lieve brief hoor!
![]()
![]()
Voor haar laat ik het maar zo. Zij vind dat ik een relatie heb, ik vind van nietquote:Op maandag 6 juli 2015 09:51 schreef Skittles het volgende:
Ah oke, ik dacht dat er in de brief stond dat je een relatie had, maar dan bedoelde ze de relatie tussen jou en je kinderen of ik snap er geen drol van. Wel een lieve brief hoor!
(ik ben van mening dat alles wat je vind, je naar de politie moet brengen
) /flauwmodus
Whoa spees!schrikken! Wat goed van slimme S1
!
Kwak, succes met klussen! Gelukkig is het niet zo heet vandaag![]()
Kortemouwenrompers zijn hier allemaal problematisch aan- en uitdoen, bij de mouwen. De biostretch, de slobber met printjes ook (want die hebben zo'n superhandig niet meeslobberend randje aan de mouw![]()
). Mouwloos is het best, met mijn spekkerd
![]()
Eragherd lekker weer!
Lekker WOGgen SQ![]()
*geeft zout aan djmo
[ Bericht 3% gewijzigd door Crumpette op 06-07-2015 10:06:18 ]![]()
Zo, alles gelezen en wat is er veel gebeurd weer.
Spees met de paniek, ik zat zelf ook even![]()
Kwak met de stomme verkopers. Mijn ouders hebben ook gewoon een bed (beide 120+) met elektriek.
Kotsmauw op het stadshuis.![]()
Dikke buik NA de zwangerschap bij fap, die van mij wil ook niet wegloszittende shirtjes ftw.
De brief van DJ heb ik gemist, maar het verhaal ken ik wel een beetje.
Nu moet ik eigenlijk het papier buiten zetten (vergeet ik steeds, er staat me toch een berg in de schuur.)
Maar Y ligt op schoot te slapen en ze heeft nu alleen nog verhoging, geen koorts meer. Dus hup jurkje weer aan en lekker veel laten slapen. Geen pcm gedaan, want las dat als het een zonnesteek is, je dan moet verkoelen, wat we dus hebben gedaan. Alleen badje was geen succes, daarna was haar temp zelfs gestegen tot 38,6.maar nu dus weer net aan de bovengrens 37,5. Arm kind was helemaal van slag, deed ik een nat washandje tegen haar hoofd, gillen, voetjes in een bakje water, gillen. Niks was goed.
Ze zal straks wel weer lachen kunnen.
Ik heb overigens geen oog dichtgedaan, ben stijf en doodmoe. Maar ach. Komt goed.![]()
Spees!En jouw boelkloedigheid.
Iemand van hier heeft ook Ooit zoiets gehad, dacht ik. Zij heeft toen zelf een ruitje in gegooid. En daar wat hechtingen aan over gehouden.
Whaha, fap!Hoe reageerde ze?
Hier ook nog wat.
Zaterdag gingen we met zn viertjes naar de camping. Daar hebben we met wat vrienden een vouwwagen staan. Op het campingterrein wilde L de kinderwagen duwen. Prima, vond ik. Ik bleef er wel pal naast lopen. Toen er een bekende langs fietste, draaide ik me om om m gedag te zwaaien. Op dat moment hoorde ik twee vrouwen een kreet slaken. Ik draaide me om en zag L met kinderwagen en al nog nét zijlings van een stoeprand af pletteren. De wagen op zn kant en Robin er half uit.
Holy fucking shit.
Robin opgetild, die sliep gewoon dooren L getroost. Alles best. Tot een vrouw vroeg hoe het eigenlijk met mij ging.
Toen moest ik bijna huilen.
![]()
![]()
Tering springdan schrik je je ook kapot. Hoe krijgen ze het qua timing ook voor elkaar he
Fijn dat de koorts gezakt is Risude temperaturen zijn ook weer stukken beter!
disclaimer![]()
Jeetje Spees, ik heb je verhaal gelezen met gierende hartkleppen!
Goed van Grote S zeg!!
Kwak, wat een kneuzen zeg. Ik zou er iig geen bed meer kopen! Lekker naar een ander gaan.![]()
NTSklinkt geslaagd
Springwow..dat is ook schrikken
Ik moet nog steeds bijna janken als mensen vragen hoe het met mij gaathormonen ?
Na schrikken lijkt het me helemaal![]()
![]()
![]()
! Even vluchtig bijgelezen, ik zag een slimme Sillie en stomme beddenverkopers! En fluitende baby's, whut? En fietsen! Wij hebben vorige week het fietszitje binnen gekregen, ik heb inmiddels door de verhalen hier begrepen dat ik eerst maar even kindloos moet oefenen voor ik op pad ga met I.
.
I's eerste vakantie is een grote hit.. Hij doet het zo supergoed hier. Doet overdag lekker zijn dutjes, is supervrolijk, zit heerlijk van zijn eten te smullen, geeft kusjes, kruipt, oefent met zijn letters, heeft al in zee gezwommen en liet ons vanochtend uitslapen tot 8 uur (nadat ik eruit moest om 23, 1.30, 2.30 en 5, maar goed). De heenreis zaterdag was een stuk minder tof. Het was natuurlijk bloedheet en na de laatste voeding nog thuis, om 6 uur, vertikte hij het verder om te drinken. Hij wilde gewoon NIET. Mondje stijf dicht en hoofdje wegdraaien als ik hem aan probeerde te leggen. We zijn vier keer gestopt onderweg en hij heeft geen enkele keer gedronken. En ik maar huilen op die parkeerplaatsen.
. Gelukkig wilde hij wel wat water uit een rietjesbeker, dus zo kreeg hij nog wat vocht binnen. En toen we hier aankwamen, rond 18 uur, heeft hij niet normaal lopen bijtanken. Wat was ik blij.
.
Still a little bit of your face I haven't kissed.![]()
Hij is gewoon heul niet gewend om overdag te drinken natuurlijkquote:Op maandag 6 juli 2015 11:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
! Even vluchtig bijgelezen, ik zag een slimme Sillie en stomme beddenverkopers! En fluitende baby's, whut? En fietsen! Wij hebben vorige week het fietszitje binnen gekregen, ik heb inmiddels door de verhalen hier begrepen dat ik eerst maar even kindloos moet oefenen voor ik op pad ga met I.
.
I's eerste vakantie is een grote hit.. Hij doet het zo supergoed hier. Doet overdag lekker zijn dutjes, is supervrolijk, zit heerlijk van zijn eten te smullen, geeft kusjes, kruipt, oefent met zijn letters, heeft al in zee gezwommen en liet ons vanochtend uitslapen tot 8 uur (nadat ik eruit moest om 23, 1.30, 2.30 en 5, maar goed). De heenreis zaterdag was een stuk minder tof. Het was natuurlijk bloedheet en na de laatste voeding nog thuis, om 6 uur, vertikte hij het verder om te drinken. Hij wilde gewoon NIET. Mondje stijf dicht en hoofdje wegdraaien als ik hem aan probeerde te leggen. We zijn vier keer gestopt onderweg en hij heeft geen enkele keer gedronken. En ik maar huilen op die parkeerplaatsen.
. Gelukkig wilde hij wel wat water uit een rietjesbeker, dus zo kreeg hij nog wat vocht binnen. En toen we hier aankwamen, rond 18 uur, heeft hij niet normaal lopen bijtanken. Wat was ik blij.
.
Maar fijn dat het zo goed gaat! Zitten jullie weer in Italie?disclaimer![]()
Ja, dat zal het zijn.. Denk dat het de drukte was. Misschien te veel prikkels, door het rijden, of zo. Hier in het huisje is het heel rustig (we hebben een énorme tuin
) en toen wilde hij weer wel. Valt me thuis ook op, dat hij het beste drinkt als ik in een stille, donkere kamer ga zitten.
En nee, we zijn nu in Denemarken! Ik was hier nog niet eerder geweest, maar ik vind het echt heel mooi.Still a little bit of your face I haven't kissed.![]()
Woah spring, wat een schrik. Ik moest gisteren nog aan je denken. Ik zag in het boekje van de hema zo'n leuk shirtje voor een klein meisje die Robin heet. Sowieso een leuk shirtje, die ga ik voor mijn meisje misschien ook wel even halen.
Mijn kind liet me net ook weer even voelen dat ik een hart heb. Ze werd wakker en poepte haar luier weer vol. (Echt veel deze dagen, door warmte denk ik) dus ik til haar op en wil haar mee nemen naar beneden, want boven waren de luierdoekjes op. Ik sta op de gang, begint ze me ineens te kokhalsen, rare boergorgel geluiden, dus ik draai me om richting badkamer om het gespuug op die vloer te laten komen (iets met makkelijker schoon te krijgen) gooit ze zo een mond of twee vol melk naar buiten. Op het tapijt natuurlijk, ik schrok me rot. Dus ik kijk haar aan via de spiegel, want de badkamer was echt een stap verder dan de plas kots. Zit ze me gewoon stralend aan de kijken.
hoi mam. Achteraf gezien denk ik dat er gewoon een boer dwars zat, want ze had niet geboert na de voeding, want ze sliep. En ze boert altijd, en flink ook. Maar met die koorts nog in je achterhoofd schrik je toch.
Afijn, kind in een lauwwarm badje, ruikt weer heerlijk en de termometer gaf 37,1 aan, dus ik denk dat het wel weer goed komt. Deur open, lekker windje naar binnen, kind uit de tocht en straks even in de wagen kieperen voor slaaps. Ze ziet nog een heel klein beetje pips. (En ik ook)![]()
Ja dat is bij ons ook nu. Geconcentreerd drinken doe je in de stoel op je kamer of bij mama in bed 's morgens. Maar ergens anders is het draaien, mieren, tepeltrekken, met een mond vol melk loslaten en het weg laten lopen... Hopeloosquote:Op maandag 6 juli 2015 11:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, dat zal het zijn.. Denk dat het de drukte was. Misschien te veel prikkels, door het rijden, of zo. Hier in het huisje is het heel rustig (we hebben een énorme tuin
) en toen wilde hij weer wel. Valt me thuis ook op, dat hij het beste drinkt als ik in een stille, donkere kamer ga zitten.
En nee, we zijn nu in Denemarken! Ik was hier nog niet eerder geweest, maar ik vind het echt heel mooi.
En tof. DenemarkenNooit geweest maar trekt me wel!
disclaimer![]()
Ohja, mijn kind spuugt dus normaal haast nooit, en zo wel, dan als een soort blub, nooit met gorgelgeluiden. 1 keer in de drie weken.![]()
Dan zal er inderdaad wel iets dwars hebben gezeten Risu, zeker als ze daarna blij en opgelucht was
disclaimer![]()
Dat drinken op een rustige plasts beter gaat merk ik hier ook nou. De wereld wordt interessanter en dus is het wel leuk om dat te zien. Paar slokjes om de honger weg te krijgen en dan hey, wat is dat.. Slok, slok, oh ik hoor daar ook wat. Slok slok, naja zo dus.
En dan ga je een uur of twee later ergens rustig zitten, drinkt ze zoveel dat je bang bent dat ze overstroomd ofzo.![]()
En o wee als papa in de buurt is. Dan kun je het drinken ook wel vergeten.Still a little bit of your face I haven't kissed.![]()
Echt he. Elke beweging van papa is loslaten en de melk uit je bek laten stromenquote:Op maandag 6 juli 2015 11:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
En o wee als papa in de buurt is. Dan kun je het drinken ook wel vergeten.Achterover hangend terwijl je wel met je nagels in mama's tiet blijft hangen.
disclaimer![]()
Vrouw mag ook niet meer voor de bank langslopen als Sjaak bij mij de fles krijgt. Hij volgt haar van links naar rechts.quote:Op maandag 6 juli 2015 11:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Baard heeft een spreekverbod als I drinkt..
![]()
De mijne is dus de enige die denkt dat de tepel van kauwgom is en wel meegaat in haar hoofdbewegingen?Van frustratie laat ze dan wel los en gaat dan heel geïnteresseerd naar papa/blaadje/tv/telefoon/pluisje staren, praten of pffffrt-en. Praten met consumptie natuurlijk en spuittiet, dus overal melk.
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 juli 2015 13:09 schreef Skittles het volgende:
De mijne is dus de enige die denkt dat de tepel van kauwgom is en wel meegaat in haar hoofdbewegingen?Van frustratie laat ze dan wel los en gaat dan heel geïnteresseerd naar papa/blaadje/tv/telefoon/pluisje staren, praten of pffffrt-en. Praten met consumptie natuurlijk en spuittiet, dus overal melk.
Gelukkig visualiseer ik alles altijd
![]()
![]()
Dit. Ik kan geen shirt met diepe hals aan want er zitten allemaal krassenquote:Op maandag 6 juli 2015 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Achterover hangend terwijl je wel met je nagels in mama's tiet blijft hangen.Verder is het een schatje
![]()
![]()
Hier wordt mijn tepel als een soort trekdrop gebruikt en dan vervolgens volkomen verbaasd zijn dat de melk in zijn oog spuit.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:09 schreef Skittles het volgende:
![]()
SpeesTwist
Hier ook een bijna dood ervaring gisteren. (voor ons dan, R vond het wel grappig).
R ligt op een kleedje op het gras, schoonouders hebben een enooorme parasol, dus schoonvader steekt dat ding in het droogmolenputje. Wij lekker aan het eten, ineens een windvlaag en *KNAL* de parasol landt met een punt op 20 cm van haar af. Bijna m'n kind onthoofd.
Schoonvaders was ineens heel knuffelig met R en daarna onder vast gemompel snel naar binnen, die had het even moeilijk.
Verder: Dood aan beddenverkopers! Fakkels en hooivorken! (Echt WTF! Beetje niveau serveerster die zegt 'Zou u dat wel nemen?'
En het brilletje komt van de decathlon dacht ik. (Waaat een kamperwinkel is dat zeg!)
![]()
Silvijn gooide ook altijd, continu, zijn hoofd achterover terwijl hij nog aangekoppeld was. Dat was echt zo vervelend en pijnlijk dat het de hoofdreden is dat ik uiteindelijk ermee gestopt ben![]()
![]()
Ghehehe langslopende liefjes![]()
Hier ook verbod maar een kortetermijngeheugen van een goudvis dus loopt zo weer langs cq praat zomaar weer
Baby weer afgeleid, ik
![]()
Wij hadden een goede nacht 21.30-2.00-5.30 - wakker en gymmenIk heb nog doorgeslapen terwijl papa de baby vermaakte
Daarna ik werkafspraak in Zwollywood terwijl de mannen het rijk alleen hadden. Ik kwam thuis in een warboel van boekjes en speelgoed en baby viel binnen een paar minuten tegen me aan in slaap
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end![]()
Oh ja nee, dat is echt naarquote:Op maandag 6 juli 2015 13:22 schreef Spees_Eend het volgende:
Silvijn gooide ook altijd, continu, zijn hoofd achterover terwijl hij nog aangekoppeld was. Dat was echt zo vervelend en pijnlijk dat het de hoofdreden is dat ik uiteindelijk ermee gestopt ben. Mauwtje laat gelukkig nog wel gewoon los. Om vervolgens als een soort uitgehongerd roofdier terug te komen (met twee handen het uitgelubberde borstvel vastgrijpen
).
Ingee, dan schrik je ook zeg!
disclaimer![]()
quote:Op maandag 6 juli 2015 13:20 schreef ingee het volgende:
SpeesTwist
Hier ook een bijna dood ervaring gisteren. (voor ons dan, R vond het wel grappig).
R ligt op een kleedje op het gras, schoonouders hebben een enooorme parasol, dus schoonvader steekt dat ding in het droogmolenputje. Wij lekker aan het eten, ineens een windvlaag en *KNAL* de parasol landt met een punt op 20 cm van haar af. Bijna m'n kind onthoofd.
Schoonvaders was ineens heel knuffelig met R en daarna onder vast gemompel snel naar binnen, die had het even moeilijk.
Verder: Dood aan beddenverkopers! Fakkels en hooivorken! (Echt WTF! Beetje niveau serveerster die zegt 'Zou u dat wel nemen?'
En het brilletje komt van de decathlon dacht ik. (Waaat een kamperwinkel is dat zeg!)
![]()
![]()
![]()
En aaaaaaargh voor de bijna-ongeluk-ervaringen
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end![]()
Pfff wat een verhalen, kan me indenken dat je je bij zulke dingen kapot schrikt, Spees Spring en Inge!
Kan iemand mijn baby vertellen dat het niet eerlijk is om eerder geleerde dingen weer te ontleren?
Afgelopen week was slapen echt helemaal tof, ze sliep zo 2-3u aan een stuk overdagen net nu ik daar een beetje aan begon te wennen is het natuurlijk weer klaar...
![]()
Ze valt nog steeds makkelijk in slaap (met een beetje hulp) maar wordt standaard na een half uur / 3 kwartier wakker. Ik ben me bewust van het slaapcyclus verhaal van baby's, maar afgelopen week had ze dus geen enkel probleem om meerdere cycli aan elkaar te plakken en nu lijkt ze dat opeens niet meer te kunnen![]()
![]()
quote:Op maandag 6 juli 2015 13:54 schreef twist02 het volgende:
Pfff wat een verhalen, kan me indenken dat je je bij zulke dingen kapot schrikt, Spees Spring en Inge!
Kan iemand mijn baby vertellen dat het niet eerlijk is om eerder geleerde dingen weer te ontleren?
Afgelopen week was slapen echt helemaal tof, ze sliep zo 2-3u aan een stuk overdagen net nu ik daar een beetje aan begon te wennen is het natuurlijk weer klaar...
![]()
Ze valt nog steeds makkelijk in slaap (met een beetje hulp) maar wordt standaard na een half uur / 3 kwartier wakker. Ik ben me bewust van het slaapcyclus verhaal van baby's, maar afgelopen week had ze dus geen enkel probleem om meerdere cycli aan elkaar te plakken en nu lijkt ze dat opeens niet meer te kunnen
Echt, dat ritme komt. Alleen waarschijnlijk niet op korte termijn.
disclaimer![]()
Bah Inge! Wat een schrik moet dat geweest zijn!!
JM, L. is wel van de ochtendgymnastiek of niet? Is goed voor de lijn en zulks, maar niet voor de slaap.![]()
quote:Op maandag 6 juli 2015 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt, dat ritme komt. Alleen waarschijnlijk niet op korte termijn.
Ja, het komt...en gaat, helaas!ze heeft 't al een paar keer gevonden, maar raakt het om een of andere reden ook weer net zo hard kwijt
We wachten geduldig af![]()
![]()
Oeh, mooi!quote:Op maandag 6 juli 2015 14:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
voor alle nare ervaringen
Ik kwam even mn tattoo showen..
[ link | afbeelding ]
En, hoe pijnlijk is het op je voet?![]()
En hoe lang zit je nu eigenlijk voor zo'n tattoo?![]()
Ik heb nu een half uur gezeten ongeveer... en op sommige stukjes is t pijnlijk, maar vooral de voetreflexen zijn pijnlijk.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:37 schreef twist02 het volgende:
[..]
Oeh, mooi!
En, hoe pijnlijk is het op je voet?![]()
En hoe lang zit je nu eigenlijk voor zo'n tattoo?S. 2014
J. 2016![]()
Nee inge en spring..!! Hartkloppingen
Ik heb ze nog niet mee hoeven maken gelukkig.Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.![]()
Hey, jullie gaan veel te snel!
Zag mooie hele verse babyfoto's! En een mooie tattoo hierboven! Rest even vergeten en moet nog half bijlezen..
Q is stuk, S nachts slapen gaat nog altijd best goed. Maar sinds de warmte lukt overdag niet meer, is de hele dag wakker en als ie eindelijk in slaap valt, is ie na een half uur weer wakker.. Daardoor is z'n humeur een groot deel van de dag ook niet best. Erg leuk gisteravond, voor de verjaardag van m'n moeder bij mn ouders wezen eten, Q krijste de helft van de tijd. Is al een stuk koeler binnen, dus weet niet of het nog door de warmte komt of dat dit een faaase is.
![]()
Psst..Fok!-wet werkt ook andersom!![]()
Minion slaapt nu al bijna 2 uur!
Zal zo wel wakker worden dus
Gaf mij net genoeg tijd om dit af te maken:SPOILER: Eerste pakjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, en deze 'verse' Minion hadden jullie ook nog tegoedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Creatief Twist. Leuk gedaan! En mini-minion
. Wat kijkt ze al helder daar!
Ik ga ook nog even een verse mini-me opzoeken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door Tante_Soesa op 06-07-2015 16:13:09 ]![]()
potverdikke komen ze weer aan met verse baby's![]()
![]()
Twist, wat een ogen
Soesje![]()
lekker scheelgeconcentreerd ook
disclaimer![]()
Soesa!
Haha, begin je al te rammelen van die verse baby's, SQ?
Ja, in het ziekenhuis stonden ze ook nogal te kijken van d'r heldere ogen
"Oh, daar gaat u...flink mee afzien...uhm...veel plezier van hebben, mevrouw!"![]()
![]()
Ingee en spring.![]()
![]()
Nog meer verse baby's.![]()
Wij hebben net bijna 3 uur gewandeld met N. in de draagdoek, na 10 minuten piepen en huilen heeft ze de hele tijd geslapen, met nog wel een voeding tussendoor.Ik heb de helft van de tijd gedragen en mijn man de andere helft, echt, iemand moet me even op komen dweilen.
![]()
![]()
Heb trouwens nog de schattigste foto ooit gemaakt, zal hem zo even showen.
Daarna nog een uur op het terras gezeten, pas op het laatst moest ze weer huilen, wat heeft ze het goed gedaan.![]()
![]()
Deze bedoelde ik
http://www.hema.nl/winkel(...)aby-meisjes-t-shirt-(33066700)
Bah werkt zo niet.. Die met het vogeltje iig.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: