Dat is een goede reden om je broek vol te schijtenquote:Op zondag 5 juli 2015 06:01 schreef NotTheSame het volgende:
Gefeliciteerd BE!
Mag ik mijn kind dankbaar zijn dat hij om 5.30uur z'n luier vol schijt?
WantREGEN
,
VERKOELING
!
Ik heb dus al een half uur alles tegen elkaar open staan, heerlijk!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Klopt! Ik vind het nu ook echt zwaar, hij slaapt zo weinig en wil zo veel drinken, dat ik ook amper slaap. Dus ik zit er even best wel doorheen. Maar goed om te weten dat het beter wordt! "Best snel" is vast niet morgen al he?quote:Op zondag 5 juli 2015 12:00 schreef kwakz0r het volgende:
Ik wil ook regen...
Luna, K is nu drie weken toch? Ik vond die periode ook heel heftig weet ik nog. Hij ging minder slapen dan de eerste sluimerweken, dat was wennen en dat ging nog een poosje door. Uitindelijk ging het best snel beter, maar toendertijd leek het lang te duren. Het wordt beter, echt!
Nee niet morgen vrees ik (al zit er rond drie weken regeldagen en kam er dus best ineens verschil zijn morgen of overmorgen, kan best dat hij je productie aan t ophogen is) en schijnt dat flesjesdrinkers ook regeldagen kunnen hebben...quote:Op zondag 5 juli 2015 13:04 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Klopt! Ik vind het nu ook echt zwaar, hij slaapt zo weinig en wil zo veel drinken, dat ik ook amper slaap. Dus ik zit er even best wel doorheen. Maar goed om te weten dat het beter wordt! "Best snel" is vast niet morgen al he?
Boks.quote:Op zondag 5 juli 2015 14:49 schreef kwakz0r het volgende:
Ik vond leren meeveren het allermoeilijkste. Durf niet te zeggen dst ik t ooit echt heb geleerd...
M zit nu in een moeilijke periode wel, wil niet slapen overdag maar kan helemaal niet zonder die slaap. Dus vanaf een uur of elf s ochtends een steeds piepende en jammerende babyquote:Op zondag 5 juli 2015 15:08 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Boks.
Voorbeeldje: A is op dit moment een heerlijk kind maar alle fles-en luiermomenten zijn vre-se-lijk. Wurmen, draaien, wegkruipen. De wereld is véél te interessant om even stil te liggen. En ik snap het, HEUS. Maar ik denk dan meteen: "Jemig, zes weken DIT. HOE!?" . Ik ben a-flexibel en gedij het best bij af en toe een dagje zonder baby. Dus deze week gaan we een dag naar opa en oma, kunnen zij oppassen en ik even in m'n upje de stad in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |