Dat is een goede reden om je broek vol te schijtenquote:Op zondag 5 juli 2015 06:01 schreef NotTheSame het volgende:
Gefeliciteerd BE!
Mag ik mijn kind dankbaar zijn dat hij om 5.30uur z'n luier vol schijt?
WantREGEN
,
VERKOELING
!
Ik heb dus al een half uur alles tegen elkaar open staan, heerlijk!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Klopt! Ik vind het nu ook echt zwaar, hij slaapt zo weinig en wil zo veel drinken, dat ik ook amper slaap. Dus ik zit er even best wel doorheen. Maar goed om te weten dat het beter wordt! "Best snel" is vast niet morgen al he?quote:Op zondag 5 juli 2015 12:00 schreef kwakz0r het volgende:
Ik wil ook regen...
Luna, K is nu drie weken toch? Ik vond die periode ook heel heftig weet ik nog. Hij ging minder slapen dan de eerste sluimerweken, dat was wennen en dat ging nog een poosje door. Uitindelijk ging het best snel beter, maar toendertijd leek het lang te duren. Het wordt beter, echt!
Nee niet morgen vrees ik (al zit er rond drie weken regeldagen en kam er dus best ineens verschil zijn morgen of overmorgen, kan best dat hij je productie aan t ophogen is) en schijnt dat flesjesdrinkers ook regeldagen kunnen hebben...quote:Op zondag 5 juli 2015 13:04 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Klopt! Ik vind het nu ook echt zwaar, hij slaapt zo weinig en wil zo veel drinken, dat ik ook amper slaap. Dus ik zit er even best wel doorheen. Maar goed om te weten dat het beter wordt! "Best snel" is vast niet morgen al he?
Boks.quote:Op zondag 5 juli 2015 14:49 schreef kwakz0r het volgende:
Ik vond leren meeveren het allermoeilijkste. Durf niet te zeggen dst ik t ooit echt heb geleerd...
M zit nu in een moeilijke periode wel, wil niet slapen overdag maar kan helemaal niet zonder die slaap. Dus vanaf een uur of elf s ochtends een steeds piepende en jammerende babyquote:Op zondag 5 juli 2015 15:08 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Boks.
Voorbeeldje: A is op dit moment een heerlijk kind maar alle fles-en luiermomenten zijn vre-se-lijk. Wurmen, draaien, wegkruipen. De wereld is véél te interessant om even stil te liggen. En ik snap het, HEUS. Maar ik denk dan meteen: "Jemig, zes weken DIT. HOE!?" . Ik ben a-flexibel en gedij het best bij af en toe een dagje zonder baby. Dus deze week gaan we een dag naar opa en oma, kunnen zij oppassen en ik even in m'n upje de stad in.
quote:Op zondag 5 juli 2015 15:12 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
M zit nu in een moeilijke periode wel, wil niet slapen overdag maar kan helemaal niet zonder die slaap. Dus vanaf een uur of elf s ochtends een steeds piepende en jammerende baby![]()
Die ook nog eens gefrustreerd is dat hij dan inmiddels wel kan tijgeren maar dat de kat nog te snel is. En dat dingen onder stoelen rollen. En dat de lades niet allemaal open willen of mogen, dat hij geen schoenen mag likken, etc etc... Ik vind het doodvermoeienden als ik niet af en toe er uit kan dan vergeet ik gemakkelijk de mooie lieve momenten merk ik.
Het is tegelijkertijd veel makkelijker dan de moeilijkste babyweken, maar ook een soort moeilijker...
+1quote:Op zondag 5 juli 2015 15:12 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
M zit nu in een moeilijke periode wel, wil niet slapen overdag maar kan helemaal niet zonder die slaap. Dus vanaf een uur of elf s ochtends een steeds piepende en jammerende baby![]()
Die ook nog eens gefrustreerd is dat hij dan inmiddels wel kan tijgeren maar dat de kat nog te snel is. En dat dingen onder stoelen rollen. En dat de lades niet allemaal open willen of mogen, dat hij geen schoenen mag likken, etc etc... Ik vind het doodvermoeienden als ik niet af en toe er uit kan dan vergeet ik gemakkelijk de mooie lieve momenten merk ik.
Het is tegelijkertijd veel makkelijker dan de moeilijkste babyweken, maar ook een soort moeilijker...
Gesloopt s avonds, check. Ik zie mijn werk als een soort van tot rust komen momenteel. Ze wil niet meer in box, niet meer op schoot, alleen maar kruipen en langs de tafel lopen. Dus, constant kind in de gaten houden. Omdat ik dat gewoon te vermoeiend vind, ga ik vaak met r naar buiten. Schommelen, ijsje kopen, boodschappen doen, etc. Ze vindt het leuk en zo laad ik mezelf ook weer een beetje op.quote:Op zondag 5 juli 2015 15:20 schreef Skittles het volgende:
[..]![]()
Dit zei ik een paar dagen terug nog tegen m'n vriend. Alleen ik gebruikte 'vermoeiender'
Moeilijk vind ik het niet, wil ze niet slapen dan vinden we wel iets wat ze wél wil. Wil ze op mijn schoot en/of bank keten en af en toe een slokje halen? Prima, zit ik toch met een blote tiet op de bank terwijl we klap eens in je handjes zingen en ik haar 20 keer red dat ze niet van de bank af dondert.
Wat ik wel heel vermoeiend vind, is dus haar steeds corrigeren, troosten(want dat je een batterij niet mag opeten is heel gemeen), uit de situatie halen (anders blijft ze jammeren), door de kamer aan beide handen meelopen (kost me m'n rug), steeds in de gaten houden, eigenlijk altijd bij haar in de buurt zijn en tegen haar praten, dansen, zingen. En dan moet er ook nog boodschappen gehaald worden, koken, het huis aan kant (Whehehe, niet dus) en natuurlijk ook werken.
Het is tof hoormaar na het avondeten ben ik gesloopt.
Naief niet hoor, ik vind het nu veel leuker dan pakweg 3 maanden geleden. Steeds meer interactie, steeds meer nieuwe features. En af en toe pittige dagenquote:Op zondag 5 juli 2015 16:51 schreef Selvaria het volgende:
Ik ben vast naïef als ik zeg dat ik niet kan wachten tot mijn kind dat allemaal kan.De dochter van vrienden is 10 maanden ouder dan N. en haar ouders ogen soms nog vermoeider dan wij.
Maar als ik dan zie wat een leuk meisje ze is en wat ze allemaal al kan, kan ik echt niet wachten.
+1quote:Op zondag 5 juli 2015 16:51 schreef Selvaria het volgende:
Ik ben vast naïef als ik zeg dat ik niet kan wachten tot mijn kind dat allemaal kan.De dochter van vrienden is 10 maanden ouder dan N. en haar ouders ogen soms nog vermoeider dan wij.
Maar als ik dan zie wat een leuk meisje ze is en wat ze allemaal al kan, kan ik echt niet wachten.
Zodra ze zich gaan voortbewegen wordt het allemaal intensiever maar ook zo ontzettend leuk (vind ik) ja ik ben kapot als ze s'avonds eindelijk slaapt, maar t wiebelen, stappen, kruipen, kletsen... ik geniet echt onwijs van mn kleine aapjequote:Op zondag 5 juli 2015 16:51 schreef Selvaria het volgende:
Daarom heb ik een Gazelle Miss Grace. Officieel geen moederfiets, maar prima te gebruiken alsquote:Op zondag 5 juli 2015 16:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
86/92...Daar verzuipt mijn bollie nog in....
En wat is dat met moederfietsen dat die allemaal zo stom laag zijn....
Borstvoeding. Overdag drinkt hij om de twee à drie uur. Ik heb zelf het idee dat hij het echt wel aangeeft 's nachts als hij honger krijgt (dat doet hij overdag ook), maar het voelt zo raar, een minibaby die lekker de nacht volmaakt.quote:Op zondag 5 juli 2015 17:44 schreef McLaura het volgende:
Mina, geef je bv of fv? Wij 'zitten' met hetzelfde, dwz Koen slaapt van 12-half 7 door. Wij zorgen dat hij overdag genoeg fv krijgt door (ongeveer) op de klok te geven, dan is het niet 'slecht'.
Ze mogen 2x hun gewicht in kilo's slapen. Dus 3 kilo is 6 uur achter elkaar maximaal. Dat i.v.m. bloedsuikerspiegels dacht ik.quote:Op zondag 5 juli 2015 17:56 schreef Minarosa het volgende:
[..]
Borstvoeding. Overdag drinkt hij om de twee à drie uur. Ik heb zelf het idee dat hij het echt wel aangeeft 's nachts als hij honger krijgt (dat doet hij overdag ook), maar het voelt zo raar, een minibaby die lekker de nacht volmaakt.
*boks*quote:Op zondag 5 juli 2015 18:22 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ze mogen 2x hun gewicht in kilo's slapen. Dus 3 kilo is 6 uur achter elkaar maximaal. Dat i.v.m. bloedsuikerspiegels dacht ik.
Maar het is ook heel leuk! Ze in kleine persoontjes zien veranderen, met nukjes en humor en interesses en alles erop en eraanquote:Op zondag 5 juli 2015 18:22 schreef Crumpette het volgende:
Nou jongens, ik begin echt zin te krijgen in de komende 3 maanden zo
*boks terug*quote:
omdat je anders op je bek valt als je probeert af te stappen als dat voorstoeltje er op zit. Ik ben het levende bewijs en ja, ik ben een zéér ervaren fietserquote:Op zondag 5 juli 2015 16:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
86/92...Daar verzuipt mijn bollie nog in....
En wat is dat met moederfietsen dat die allemaal zo stom laag zijn....
Oh maar het is ook wel écht heel leuk hoor! Het gebrabbel en gekruip en het lekker zelf de wereld in en om huis ontdekken. En het eten en boekjes lezen en samen spelletjes doen.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:22 schreef Crumpette het volgende:
Nou jongens, ik begin echt zin te krijgen in de komende 3 maanden zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, dus ze is wel redelijk vrolijk, maar erg moe en een beetje pieperig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie, zo snel gaat het al!quote:Op zondag 5 juli 2015 19:39 schreef Selvaria het volgende:
Noh Razz, jouw baby.![]()
Die van mij heeft een nieuw truukje, als ze tegen mijn bovenbenen aanzit (ik met mn knieën omhoog, voeten op tafel) gaat ze zelf wat voorover hangen, net zolang tot ze haar hoofdje rechtop heeft. En dan maar geconcentreerd proberen dat zo lang mogelijk vol te houden.Het maakt gewoon rustig knuffelen wel erg moeilijk, het hoofdje móet rechtop en de wereld móet ontdekt worden.
De rompers die je per stuk koopt met printjes (dus wel duurder) vallen ruimer om t lijf en de armpjes. De eco stretch uni gekleurde vallen idd heel strak en klein.quote:Op zondag 5 juli 2015 19:51 schreef Hilmo het volgende:
Hahah razz, ik moest zo lachen.
Hier ook hoor. Ik smelt bij het handjes omhoog doen om op te tillen, wild worden als hij mikm borsten zietkletsen tegen zijn speelgoed maar als er anderen bij zijn , muisstil zijn
Op papa klimmen, lachen als je de lamp aanwijst, lachen om het woord trap want dat is fascinerend, die trap
En de hond is favoriet, en moet geprikt worden met het vingertje.
Het gaat om een kruidvat romper in die maat trouwens want ja HEMA stretch 74-80 is krijsen want die mouwtjes gaan niet.
En R ging nu prachtig recht staan in de box en toen tango dansen oid en een stapje doen en 1 hand vasthouden, 1 hand los!
quote:Op zondag 5 juli 2015 19:42 schreef Risu het volgende:
Filmpje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, dus ze is wel redelijk vrolijk, maar erg moe en een beetje pieperig.![]()
Heerlijk!!
quote:Op zondag 5 juli 2015 19:44 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik heb ook even de nieuwe hobby van A gefilmd. Staan in de box en de bovenste rand aflebberen.Vooral dat lebberen ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ging Sjaak z'n omrollen filmen vandaag. Dus hem op zijn buik gelegd, telefoon erbij, filmen maar. Sjaak blijft rustig liggen en alles voor hem bekijken. Ondertussen zie ik dat het geheugen op m'n telefoon bijna vol is, ik had nog 2 minuut 10. Na 2 minuut 7 zwenkt Sjaak opzij en dan weer terug. Geheugen vol, filmen wordt gestopt en Sjaak rolt om![]()
![]()
En nu moet ik dus foto's en filmpjes wissen en is het iedere keer of ik mijn kind vermoord.![]()
![]()
M.elle past ze wel (74-80 nu) maar dan zijn ze wel lossig en lubberig en dat verergert met het uur waarna ze na een poosje heel meisjesachtig van zn schouders af beginnen te zakkenquote:Op zondag 5 juli 2015 20:03 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik vraag me altijd af welke baby's die multipackrompers van de HEMA goed passendie zijn kort qua romp, en met nogal brede korte mouwen
Ik heb er onwetend een stapel overgenomen van iemand, en niks daarvan past Suus. En ze is volgens mij nogal gemiddeld. Misschien een beetje smal van bouw maar dat compenseert ze wel weer met voldoende vetreserve
Hilmo 86-92?Djiezes, daar zit mijn zoon van ruim 2,5 in die niet echt mager is!
Google plus online backup aanzetten(of iphoto), dan heb je ze nog wel...quote:Op zondag 5 juli 2015 20:10 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]![]()
Heerlijk!!
[..]
Vooral dat lebberen ook![]()
Ik ging Sjaak z'n omrollen filmen vandaag. Dus hem op zijn buik gelegd, telefoon erbij, filmen maar. Sjaak blijft rustig liggen en alles voor hem bekijken. Ondertussen zie ik dat het geheugen op m'n telefoon bijna vol is, ik had nog 2 minuut 10. Na 2 minuut 7 zwenkt Sjaak opzij en dan weer terug. Geheugen vol, filmen wordt gestopt en Sjaak rolt om![]()
![]()
En nu moet ik dus foto's en filmpjes wissen en is het iedere keer of ik mijn kind vermoord.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |