War of te Worlds Chaosssquote:Op zaterdag 4 juli 2015 02:27 schreef GekkePoes het volgende:
Ik zag de bliksem gister 5 keer op dezelfde plek inslaan. misschien dat ie kaarsrecht op me af kwam ofzo. Ik moest ineens denken dat er iemand hierboven was die een hele erge hekel had aan die ene boom
Moet je voorstellen hoe ik er over dacht toen ik 15 was....quote:
The butler did itquote:Op zaterdag 4 juli 2015 02:30 schreef roislecxe het volgende:
Ga me niet vertellen dat ik het eind van de film heb gemist
Ik denk dat ik het gezien heb... Denk ikquote:Op zaterdag 4 juli 2015 02:30 schreef roislecxe het volgende:
Ga me niet vertellen dat ik het eind van de film heb gemist
Maar je weet het niet zeker!quote:Op zaterdag 4 juli 2015 02:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het gezien heb... Denk ikOngeveer hetzelfde als het begin: huh, wtf?
Juffrouw White. Sloerie was dat.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 02:32 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Altijd de butler. Met een nagelvijl in de bieb.
Nou nee, ik denk dat ik het wel zeker weetquote:Op zaterdag 4 juli 2015 02:32 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar je weet het niet zeker!
Zit maar 1 ding op. Opnieuw kijken.
Ik zit tenslotte ook al op 28.8quote:Op zaterdag 4 juli 2015 02:33 schreef roislecxe het volgende:
Ik ben het zat, even t weerstation in de raamopening zetten. Wedden dat ie dan wel kan afkoelen
Ik vond het wel een mooie verhaal en met goede gespreken en ik vondt dat iedereen wel goed akteerde en ook de sneeuw was mooi en de monsters ook.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 02:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nou nee, ik denk dat ik het wel zeker weetDit was me te SyFy achtig om nog eens te kijken
1 klein vraagje...quote:Op zaterdag 4 juli 2015 02:34 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik vond het wel een mooie verhaal en met goede gespreken en ik vondt dat iedereen wel goed akteerde en ook de sneeuw was mooi en de monsters ook.
dat was mijn spreekbeurt zijn er nog vrage
Er was een monster en er was sneeuw en ijs en iedreen wed geopeet.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 02:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
1 klein vraagje...Wat is nu de samenvatting en waar ging het om? Ik ben Hanson aan het luisteren?
Illoemienadiequote:Op zaterdag 4 juli 2015 02:38 schreef roislecxe het volgende:
Kijk buienradar onweer dan op 01:55uur
Wat is dat in Duitsland.
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 02:27 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Die rare knallen. We hoorden ze wel precies tegelijk elke keer toen
Zuid-Duitsland/noord italie.. En wat daar nog tussenin ligt, doet erg moeite om veel indruk te maken..quote:Op zaterdag 4 juli 2015 02:38 schreef roislecxe het volgende:
Wat is dat in Duitsland.
Heuh, dat is maf.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 02:38 schreef roislecxe het volgende:
Wat is dat in Duitsland.
Gewoon allen het plaatje van NL kijken. En dan in Duitslandquote:Op zaterdag 4 juli 2015 02:39 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zuid-Duitsland/noord italie.. En wat daar nog tussenin ligt, doet erg moeite om veel indruk te maken..
Je hebt ze nog hoorquote:Op zaterdag 4 juli 2015 02:39 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
De ploffen, wat de fuck was dat toch.
Scherpe knal
Zie niks raar? vanmiddag zag ik nog wat raars boven noordzee....quote:Op zaterdag 4 juli 2015 02:40 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Gewoon allen het plaatje van NL kijken. En dan in Duitsland
We hebben nog best wat tijd om weer van dit soort moois te krijgen.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 02:41 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Je hebt ze nog hoor![]()
Alweer meer dan een jaar geleden
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 02:42 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
We hebben nog best wat tijd om weer van dit soort moois te krijgen.
Waar ging je heen?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 02:45 schreef Rabieluh het volgende:
Nou dacht ik dus de warmte te ontvluchten, zie dit.
[ afbeelding ]
Tis hier een halve graad warmer dan in Breda.
plak'sequote:Op zaterdag 4 juli 2015 02:49 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga eens even en paar uur op bed plakken.
Zeeland, ik ga ook aan de slaap, proberen. Het waait hier wel behoorlijk maar op zo'n manier dat ik er niks aan heb.quote:
Niet te geloven. Precies heel Bulgarije is een koudeputquote:Op zaterdag 4 juli 2015 06:53 schreef _UserName_ het volgende:
Zowaar is het afgekoeld hier tot 26 graden, een heel licht windje deed me in slaap doen vallen. Gewekt door de morgenzon en vandaag maar zien hoe warm het wordt. En onweer!
[ afbeelding ]
Het wordt weer zweten in de Achterhoek!
ik heb uberhaubt nog geen mug gehoord/gezien, waarschijnlijk door droge weerquote:Op zaterdag 4 juli 2015 08:04 schreef _UserName_ het volgende:
. Muggen vinden luchtverplaatsing niet zo leuk, dus ben vrij gebleven van muggebulten.
Zelfde hier en alles kan alweer dicht, omdat het buiten al warmer is.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 08:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hier nu 28 graden in huis. Vannacht ook alles open laten staan, maar woonkamer is maar een halve graad afgekoeld.
Dan heb je geluk gehad, ik denk dat ik de eerste 50 muggenbulten voor dit jaar al wel weer gehad heb.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 08:12 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik heb uberhaubt nog geen mug gehoord/gezien, waarschijnlijk door droge weer
ja, qua muggen niks te klagenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 08:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dan heb je geluk gehad, ik denk dat ik de eerste 50 muggenbulten voor dit jaar al wel weer gehad heb.
Er was één ex van mij die alle muggen naar zich toe trok. Wat dat betreft is het wel jammer dat het uit gegaan is.quote:
Mijn kerel is ook wel soort van gelukkig ja.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 08:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Er was één ex van mij die alle muggen naar zich toe trok. Wat dat betreft is het wel jammer dat het uit gegaan is.
Qua luchtvochtigheid gaat het ook niet lukken ben ik bang voorquote:Op zaterdag 4 juli 2015 08:27 schreef Nijna het volgende:
Ik zat terug te lezen, dacht even in het verkeerde topic te zijn beland
Ik heb nog maar even een wasje in de machine gestopt, vandaag lukt het vast wel om dat buiten te drogen, als ik de verwachting voor morgen zie gaat het dan niet drogen buiten.
Benieuwd wat we vandaag krijgen...
87% hier, we zullen zien, anders kan ik het altijd nog binnen hangen, maar dan is het straks binnen ook zo vochtigquote:Op zaterdag 4 juli 2015 08:31 schreef Resistor het volgende:
[..]
Qua luchtvochtigheid gaat het ook niet lukken ben ik bang voor(ten minste, hier is het buiten 81% )
Zonder schaduw.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 08:40 schreef ieniminimuis het volgende:
De uitvinder van dit weer zouden ze aan de publieke schandpaal moeten hangen.
van mij hoeft het ook niet zo heet.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 08:57 schreef Bienelientjee het volgende:
Ben toch wel blij als de temperatuur weer gaat zakken de komende dagenHeb het wel gehad!
En lekker van de zon genieten gaat met mijn huid nietBen niet eens veel in de zon geweest de laatste dagen, maar mijn zonne-allergie is nu al aanwezig!
'k Heb gisteren nog een ijsje uit mijn vriezer gehaald. Dat was wel lekker koelquote:Op zaterdag 4 juli 2015 09:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Wanneer je vergeten bent hoe het voelt om het koel te hebben
Nou....de zon schijnt anders nog goed. Ondanks een paar wolkjes.quote:
Ja, ik ben nu echt aan een stuk door aan het niezen. Toch maar langs de huisarts dinsdag voor een receptje.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 09:06 schreef spijkerbroek het volgende:
Binnen 20 graden, buiten 25 graden, 's nachts koel en regelmatig wat aanhoudende motregen, dat zou voor mij. Dan is het overal prima uit te houden, en heb ik ook weinig last van mijn hooikoorts.
Droog, zonnig en een klein beetje wind zijn funest voor mijn hooikoorts.
Ja, is hier ook weer terug jaquote:Op zaterdag 4 juli 2015 09:08 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Nou....de zon schijnt anders nog goed. Ondanks een paar wolkjes.
Staat wel een beeld wind gelukkig
Bergen lb
Ik gebruik Nasonex (neusspray) en Livocab (oogdruppels). De neusspray gebruik ik 2 keer daags in het hooikoortsseizoen (ook al staat er in de bijsluiter dat het max 1 keer per dag mag, maar mijn huisarts had ook zoiets van '2 keer daags is geen probleem'). De oogdruppels gebruik ik "alleen" als mijn ogen jeuken. Even plat op bed of de bank, druppels erin, ogen dicht en na een minuut of 10 gaat het een stuk beter.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 09:10 schreef Azorius het volgende:
Ja, ik ben nu echt aan een stuk door aan het niezen. Toch maar langs de huisarts dinsdag voor een receptje.
Hier een paar verdwaalde wolkjes, geen wind en zonnig.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 09:08 schreef PureEvil het volgende:
Nou....de zon schijnt anders nog goed. Ondanks een paar wolkjes.
Staat wel een beeld wind gelukkig
Bergen lb
Dat zou met deze temperaturen een natte droom zijn!quote:Op zaterdag 4 juli 2015 09:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Buienradar geeft voor woensdag 15 graden aan, overdag
Beweer je nou hier dat het weer racistisch is?quote:
Grappig. Zelfs donkere mensen klagen dat het veeeel te warm is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |