Dan heb je geluk gehad, ik denk dat ik de eerste 50 muggenbulten voor dit jaar al wel weer gehad heb.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 08:12 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik heb uberhaubt nog geen mug gehoord/gezien, waarschijnlijk door droge weer
ja, qua muggen niks te klagenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 08:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dan heb je geluk gehad, ik denk dat ik de eerste 50 muggenbulten voor dit jaar al wel weer gehad heb.
Er was één ex van mij die alle muggen naar zich toe trok. Wat dat betreft is het wel jammer dat het uit gegaan is.quote:
Mijn kerel is ook wel soort van gelukkig ja.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 08:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Er was één ex van mij die alle muggen naar zich toe trok. Wat dat betreft is het wel jammer dat het uit gegaan is.
Qua luchtvochtigheid gaat het ook niet lukken ben ik bang voorquote:Op zaterdag 4 juli 2015 08:27 schreef Nijna het volgende:
Ik zat terug te lezen, dacht even in het verkeerde topic te zijn beland
Ik heb nog maar even een wasje in de machine gestopt, vandaag lukt het vast wel om dat buiten te drogen, als ik de verwachting voor morgen zie gaat het dan niet drogen buiten.
Benieuwd wat we vandaag krijgen...
87% hier, we zullen zien, anders kan ik het altijd nog binnen hangen, maar dan is het straks binnen ook zo vochtigquote:Op zaterdag 4 juli 2015 08:31 schreef Resistor het volgende:
[..]
Qua luchtvochtigheid gaat het ook niet lukken ben ik bang voor(ten minste, hier is het buiten 81% )
Zonder schaduw.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 08:40 schreef ieniminimuis het volgende:
De uitvinder van dit weer zouden ze aan de publieke schandpaal moeten hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |