Ja, ik verwacht nul, dan kan het alleen maar meevallen.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 02:01 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Midden in een 2 krijgen we niks, laat staan met een zielig 1tje
Het is echt moeilijk te volgen in die film wat er nou precies gebeurt.quote:
De lat ligt dan ook wel erg hoog.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 02:03 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Het is echt moeilijk te volgen in die film wat er nou precies gebeurt.
Zo slecht dat het briljant isquote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 02:05 schreef Burner82 het volgende:
Fuck it buren... Sneeuwgorilla's, 28.8 binnen, lekker aan het bier...
[youtube[/youtube]
Constant op 28.2 nog. Belachelijk.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 02:06 schreef GekkePoes het volgende:
Ik heb net de ramen dicht, het begint me iets te frisjes te worden
Zeker naar dat verffestival geweest ofzo. Dat gaat ze er voorlopig niet uit krijgen.quote:
Ik zie palmbomen, thermische lans, sneeuwscootersquote:Op zaterdag 4 juli 2015 02:08 schreef Rabieluh het volgende:
Alle dialogen zijn verschrikkelijk. Ook al maak je iets met een budget waarme je de boodschappen van de week kan doen, dan kan je toch wel normale teksten schrijven
Mijn buren zijn er minder blij mee, zit nu vrolijk mee te "zingen" met hansonquote:
quote:
Ja, heb je net alles gehadquote:
Nee.... Hanson is/was/is echt mijn grote voorbeeld... Door hun kwam ik er achter dat ik toch meer op jongens vielquote:
Ik dacht jaren dat het 3 meisjes warenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 02:12 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee.... Hanson is/was/is echt mijn grote voorbeeld... Door hun kwam ik er achter dat ik toch meer op jongens viel
ik als homo was erg verliefd op die zanger (naja, de middelstequote:Op zaterdag 4 juli 2015 02:13 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik dacht jaren dat het 3 meisjes waren
Dit is wel lekker meeblèren in de auto, vooral als ik in de file word aangekeken, radio hard, meezingen en niemand durft me meer aan te kijkenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 02:12 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee.... Hanson is/was/is echt mijn grote voorbeeld... Door hun kwam ik er achter dat ik toch meer op jongens viel
Beetje maarquote:
Mijn stiefpa was vroeger altijd heel boos bij alles wat ik deed (en ik was niet altijd een lieverdje) Ik was er afgelopen week, we zaten in de serre... Hij was ff binnen... ineens gaat de schuifdeur openquote:Op zaterdag 4 juli 2015 02:14 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Dit is wel lekker meeblèren in de auto, vooral als ik in de file word aangekeken, radio hard, meezingen en niemand durft me meer aan te kijken
Beter blijft het gewoon droog. Tijd om een julimaand zonder neerslag op te tekenen.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 02:16 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
Zondag nog meer mogelijkheden. Morgen zal er helaas weinig gebeuren vrees ik.
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 02:16 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ben gewoon Tall Ship Chronicles aan het kijken, kom ik weer ff buurten hier, gaat het over een film met ijsberen en hanson. *confused*
*terug naar Tall Ship Chronicles*
Wat is tall ship chronicles?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 02:16 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ben gewoon Tall Ship Chronicles aan het kijken, kom ik weer ff buurten hier, gaat het over een film met ijsberen en hanson. *confused*
*terug naar Tall Ship Chronicles*
Uit 2001-2002.. Toen was Hanson nog hip onderhandquote:Op zaterdag 4 juli 2015 02:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Best.Reality.TV.Series.Ever
https://en.wikipedia.org/wiki/Tallship_Chronicles
Zulke exemplaren heb ik in bijna 30 jaar echt nog nooit gezienquote:Op zaterdag 4 juli 2015 02:20 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
Wow.
Bericht van: Peter (Mariakerke bij Gent)
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 02:20 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
Wow.
Bericht van: Peter (Mariakerke bij Gent)
Goede ISO-instellingen en je camera op een standaard zetten....quote:Op zaterdag 4 juli 2015 02:21 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zulke exemplaren heb ik in bijna 30 jaar echt nog nooit gezien
ISO-bestanden maken me boosquote:Op zaterdag 4 juli 2015 02:22 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[..]
Goede ISO-instellingen en je camera op een standaard zetten....
Haha. vet.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 02:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Mijn stiefpa was vroeger altijd heel boos bij alles wat ik deed (en ik was niet altijd een lieverdje) Ik was er afgelopen week, we zaten in de serre... Hij was ff binnen... ineens gaat de schuifdeur openRadio op standje zo hard nog nooit gehoord van hem... Draaide ze op radio 2...
Speciaal voor mij zo hard gezet![]()
![]()
Niet bestandenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 02:24 schreef roislecxe het volgende:
[..]
ISO-bestanden maken me boos![]()
En ik film zelden onweer. 1) ik heb alleen een rotte foon. 2) net of het hier vaak onweert
Hey ik heb een paar mooie opnames kunnen maken in Breda.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 02:24 schreef roislecxe het volgende:
[..]
ISO-bestanden maken me boos![]()
En ik film zelden onweer. 1) ik heb alleen een rotte foon. 2) net of het hier vaak onweert
Owquote:Op zaterdag 4 juli 2015 02:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Niet bestandenDe licht-instellingen en hoelang er licht blijft schijnen voordat de sluiter sluit
(En iso-bestanden zijn kut idd)
Die rare knallen. We hoorden ze wel precies tegelijk elke keer toenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 02:26 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Hey ik heb een paar mooie opnames kunnen maken in Breda.
Ja, kom niet aan Hanson, kom je aan mijquote:
Dat waren zulke rare beukenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 02:27 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Die rare knallen. We hoorden ze wel precies tegelijk elke keer toen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |