Ja, ik verwacht nul, dan kan het alleen maar meevallen.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 02:01 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Midden in een 2 krijgen we niks, laat staan met een zielig 1tje
Het is echt moeilijk te volgen in die film wat er nou precies gebeurt.quote:
De lat ligt dan ook wel erg hoog.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 02:03 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Het is echt moeilijk te volgen in die film wat er nou precies gebeurt.
Zo slecht dat het briljant isquote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 02:05 schreef Burner82 het volgende:
Fuck it buren... Sneeuwgorilla's, 28.8 binnen, lekker aan het bier...
[youtube[/youtube]
Constant op 28.2 nog. Belachelijk.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 02:06 schreef GekkePoes het volgende:
Ik heb net de ramen dicht, het begint me iets te frisjes te worden
Zeker naar dat verffestival geweest ofzo. Dat gaat ze er voorlopig niet uit krijgen.quote:
Ik zie palmbomen, thermische lans, sneeuwscootersquote:Op zaterdag 4 juli 2015 02:08 schreef Rabieluh het volgende:
Alle dialogen zijn verschrikkelijk. Ook al maak je iets met een budget waarme je de boodschappen van de week kan doen, dan kan je toch wel normale teksten schrijven
Mijn buren zijn er minder blij mee, zit nu vrolijk mee te "zingen" met hansonquote:
quote:
Ja, heb je net alles gehadquote:
Nee.... Hanson is/was/is echt mijn grote voorbeeld... Door hun kwam ik er achter dat ik toch meer op jongens vielquote:
Ik dacht jaren dat het 3 meisjes warenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 02:12 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee.... Hanson is/was/is echt mijn grote voorbeeld... Door hun kwam ik er achter dat ik toch meer op jongens viel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |