quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:38 schreef FoolWithMokey het volgende:
Ik ken met uitzondering van mij zelf alleen sanasoufi en chronocrypto. Wie zijn nog meer gestoord?
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:32 schreef Messina het volgende:
Aantal stemmen - User
8 - lambiekje
7 - Tingo
7 - -hakuna-
6 - chronocrypto
5 - tong80
5 - El-Matador
5 - Ouder1
5 - badtripbob
4 - Braddie
4 - Dandybleu/Pionnetje
3 - WoordenShuffelaar
3 - Iwanius
2 - psy-freak
2 - Brummetje
2 - cempexo
2 - BaajGuardian
2 - Mishu
2 - controlaltdelete
2 - Klaploper
2 - BloodhoundFromHell
2 - mapima
2 - NickGrouwen
2 - DeadprezSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.
Daarmee beschrijf je zo'n 80% van alle KLBersquote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:03 schreef Stompzinnig het volgende:
Die jahr00n is trouwens niet gestoord maar gewoon een soort emimich. Een enorme kneus en autist die er lol in heeft zich als straattuig te gedragen op het internet.
Meen je dit?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:07 schreef dimmak het volgende:
Gast, je bent niet gek. Je bent gewoon een kneus.
Hoe mongool moet je wel niet zijn als je op bossen wacht.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:46 schreef de_boswachter het volgende:
Welke mongool stemde op mij. Nou, kom op dan.
Edit; oh Stompzinnig zie ik. Die naam zegt al genoeg, keutellikker.
Jep, hij is volgens mij een echte echte.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:49 schreef starla het volgende:
Ik wil officieel nog even Lambiekje nomineren. Wat hij allemaal zegt is letterlijk tot het gestoorde aan toe, in de zin van geestesziek.
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:56 schreef BaardaapAd het volgende:
Eigenlijk was het natuurlijk een schande dat het koetshuis nu leeg stond, als niet meer diende dan als een opslagplaats der schaamte. De familie meed het gebouw en was er dus niet van op de hoogte dat de_boswachter er zijn intrek had genomen. Het kwam hem wel goed uit, dicht bij het landhuis te wonen; hij had een oogje op het sexy koksmaatje Starla en zo konden ze vaker onopgemerkt bij elkaar zijn.
Is dat dezelfde user? Komt een beetje vreemd over, maar meestal wel aardig en oprecht.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:56 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Jep, hij is volgens mij een echte echte.
Rodulf/Gewas heeft ook een stoornis. Maar hem nomineer ik expres niet omdat hij er wel open over wil praten en verder een vriendelijke/beleefde user is.
Darkwolf. Houdt ook van verkleden als furby. Of hoe heet dat.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:48 schreef 2dope het volgende:
Ik weet de naam van de user niet meer, maar er was een tijdje een dude actief hier die van paardenseks hield. Dat was altijd redelijk freaky om te lezen, en kwam dermate oprecht over dat 't òf een ijzersterke troll was, of daadwerkelijk een paardenneuker.
Noorsbloed was er ook nog. Iemand die een collecte opstartte voor zijn doodzieke vriendin of zoiets, maar bleek allemaal gelogen te zijnquote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:02 schreef hmmmz het volgende:
Lotte:
GC / Lotte: het meisje, de leugens en de zelfmoord # 3
Furry. En wat is daar dan wel mis mee, hmmmh, Lavendel?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Darkwolf. Houdt ook van verkleden als furby. Of hoe heet dat.
Jup, zijn interesse voor het 3e rijk neemt wel eens bedenkelijke vormen aan maar volgens mij is het verder wel een doodgoede kerel.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:59 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Is dat dezelfde user? Komt een beetje vreemd over, maar meestal wel aardig en oprecht.
Niks mis mee hoor. Ieder zijn hobby.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:06 schreef BaardaapAd het volgende:
[..]
Furry. En wat is daar dan wel mis mee, hmmmh, Donkerwolf?
Je bent gewoon jaloers dat jij dat niet durft!
Ik heb wel eens een chick ontmoet die in die shit was. Hondenpak alles.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:06 schreef BaardaapAd het volgende:
[..]
Furry. En wat is daar dan wel mis mee, hmmmh, Lavendel?
Je bent gewoon jaloers dat jij dat niet durft!
Haha, ja dat was ook een pareltjequote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Noorsbloed was er ook nog. Iemand die een collecte opstartte voor zijn doodzieke vriendin of zoiets, maar bleek allemaal gelogen te zijn
Wel lekker zacht.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor. Ieder zijn hobby.
Mij te heet nu hoor, zo'n vacht.
http://www.waarmaarraar.n(...)e_schermen_vona.htmlquote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Wel lekker zacht.
Maar alleen zo'n staartje vind ik ook oké hoor.
Sorry Lav![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tijd is een rivier waarin álles verzuipt.
Joh, vind ik ook helemaal niet raar hoor. Ieder z'n fetisj. Is niet direct gestoordquote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:35 schreef BaardaapAd het volgende:
[..]
http://www.waarmaarraar.n(...)e_schermen_vona.html
Wist je dat Disney kostuumfiguren in verschillende pretparken frequent door bezoekers (en nee, niet alleen door kleine kinderen en ook niet alleen door enge mannetjes die een baard hebben en Ad heten) bepoteld worden?
Zelf kunnen ze er - zie het artikel - ook wat van .....
Jij weet niet waar het begrip EMMEREN vandaan komt?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Joh, vind ik ook helemaal niet raar hoor. Ieder z'n fetisj. Is niet direct gestoord
seks met paarden dan weer wel![]()
Omdat jij dit soort dingen weet nomineer ik je bij deze.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:40 schreef BaardaapAd het volgende:
[..]
Jij weet niet waar het begrip EMMEREN vandaan komt?
De kozakken - die Russische ruiters - waren vaak lang 'te velde' met hun compagnie, in allerlei ongure (en gure) uithoeken van het Russisch rijk. En ja, die mannen hadden zo ook hun behoeftes; en een paard is nogal groot. Wat ze dus deden was op een emmer achter het paard gaan staan en
.... nou ja, emmeren, dus.
SPOILER: Gebruikers met 1 stemOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.
Ik heb nog steeds het recht om haar tieten te zien, daar heb ik voor betaald. Als ik haar tegenkom moet ze niet gaan janken als ik haar kleren van haar af trek.quote:
Ik zal de mijne niet als goedmaker aanbieden. Moet ik geld toeleggen voor je die wilt zienquote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:45 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds het recht om haar tieten te zien, daar heb ik voor betaald. Als ik haar tegenkom moet ze niet gaan janken als ik haar kleren van haar af trek.
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:14 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een chick ontmoet die in die shit was. Hondenpak alles.
Na een paar maanden kwam ik erachter dat het geen pak was.
Is dat één user?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:31 schreef Treinhomo het volgende:
Uit de (stok)oude doos:
Barry van Dam/Makaken/Kazynski.
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:56 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Jep, hij is volgens mij een echte echte.
Rodulf/Gewas heeft ook een stoornis. Maar hem nomineer ik expres niet omdat hij er wel open over wil praten en verder een vriendelijke/beleefde user is.
Dit is echt hartverwarmend weten jullie dat>?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:59 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Is dat dezelfde user? Komt een beetje vreemd over, maar meestal wel aardig en oprecht.
Je weet het; alleen voor jou:quote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:43 schreef Rodulf het volgende:
[..]
[..]
Dit is echt hartverwarmend weten jullie dat>?![]()
![]()
![]()
Ik heb schizofrenie, depressie en sociale fobie (waar ik het absoluut niet mee eens ben) en ik zuip en rook te veel. Ik noem mezelf soms voor de grap de dorpsgek van Den Haag.
FOK!kers kunnen genadeloos hard zijn maar soms-vaak-ook heel liefquote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:43 schreef Rodulf het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Ik heb schizofrenie, depressie en sociale fobie (waar ik het absoluut niet mee eens ben) en ik zuip en rook te veel. Ik noem mezelf soms voor de grap de dorpsgek van Den Haag.
Ahhh mijn favoriete smiley.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:48 schreef Messina het volgende:
[..]
Je weet het; alleen voor jou:
[ afbeelding ]
Klopt, er zitten hele lieve mensen bij op dit forum.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
FOK!kers kunnen genadeloos hard zijn maar soms-vaak-ook heel lief
Haywood is Frank?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:25 schreef Nober het volgende:
Gerda Tolsteyn
http://forum.fok.nl/user/history/404630
Juminelle
Topicreeks: Juminelle en haar vriendinnen op fok!
Haywoodjablome
KLB / De verdwijning van Haywood en het blauwe worstenfestijn
Bleek gewoon Frank_Drebin te zijn!
SPOILER: Gebruikers met 1 stemOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.
Kleine moeite groot plezierquote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:43 schreef Rodulf het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Ik vind dat niet heel opmerkelijk. 90% van 'die andere bagger' is expres getroll, is als (mislukte) grap bedoeld of gewoon een brainfart. 90% van de BNW-users menen wat ze zeggen bloedserieus en hetgeen wat ze zeggen is soms echt misselijkmakend.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:55 schreef Resonancer het volgende:
Veel bnw users. Opmerkelijk dat ze opvallen tussen al die andere bagger die ik voorbij zie komen.
Je mag er tien nomineren als jij dat wiltquote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:08 schreef Anthraxx het volgende:
Ik kies toch voor Hakuna als het er maar 1 mag zijn.
Dan 1. Hakuna en 2. Iwanius.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:09 schreef Messina het volgende:
[..]
Je mag er tien nomineren als jij dat wilt![]()
Zo lang ze maar alle tien gestoord zijn
Ik had dan ook niet anders verwacht.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:07 schreef starla het volgende:
[..]
Ik vind dat niet heel opmerkelijk. 90% van 'die andere bagger' is expres getroll, is als (mislukte) grap bedoeld of gewoon een brainfart. 90% van de BNW-users menen wat ze zeggen bloedserieus en hetgeen wat ze zeggen is soms echt misselijkmakend.
Vandaar dat ze aardig 'goed' scoren hier.
Als een user iets zegt dat je misselijk maakt wil dat nog zeggen dat hij gestoord is.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:07 schreef starla het volgende:
[..]
Ik vind dat niet heel opmerkelijk. 90% van 'die andere bagger' is expres getroll, is als (mislukte) grap bedoeld of gewoon een brainfart. 90% van de BNW-users menen wat ze zeggen bloedserieus en hetgeen wat ze zeggen is soms echt misselijkmakend.
Vandaar dat ze aardig 'goed' scoren hier.
Ik niet, dus daarover zijn we het al niet eensquote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:30 schreef Resonancer het volgende:
Vind al die stille jaknikkers, brainfarthers in principe veel gestoorder.
Zolang je me niet alleen daarom nomineert kan ik dat waarderen.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:32 schreef starla het volgende:
[..]
Ik niet, dus daarover zijn we het al niet eens
Wauwquote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:08 schreef Anthraxx het volgende:
Ik twijfel tussen Hakuna en Iwanius.
Hakuna laat hier perfect zien waarom hij meerdere klappen van een molen heeft gehad: NWS / Toekenning Wajong-uitkeringen met 90 procent gedaald. Enge gast. Heeft in het verleden onder een andere naam ook een vrouw gestalkt omdat zij in 'zijn' bos liep. Hij had het bos verklaard als zijn eigendom.
Iwanius en al zijn kloon in het verleden leeft ook in een eigen wereld en geloofd er volgens mij ook zelf behoorlijk in. Doet zich voor als een 1 of andere vermogende gast en kenner van allerlei culinaire gerechten en topkoks. Daarvoor had pochte hij altijd met allerlei nieuwste gadgets en gebruikte hij foto's van andere om te laten zien hoe rijk hij was. Jammer dat de metadata van de foto zei dat het van alle hoeken op de wereld vandaan kom. Tegenwoordig update hij de metadata maar zelf.
Ik kies toch voor Hakuna als het er maar 1 mag zijn.
Het punt is wel dat eikels, behalve op het internet misschien, niet te negeren zijnquote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:39 schreef Rodulf het volgende:
[..]
WauwDan kan je nog beter schizofrenie hebben.
![]()
Ik zou niet weten wie ik moet nomineren. Let nooit zo op usersnames en als ik mensen aardig vind praat ik met ze, als ik ze niet aardig vind gaan ze op de negeermodus.
Onder zijn vorige user FusionFreak kun je meer parels vindenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:39 schreef Rodulf het volgende:
[..]
WauwDan kan je nog beter schizofrenie hebben.
![]()
Ik zou niet weten wie ik moet nomineren. Let nooit zo op usersnames en als ik mensen aardig vind praat ik met ze, als ik ze niet aardig vind gaan ze op de negeermodus.
Wat valt daar aan te lachen eigenlijk?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:52 schreef Pap89 het volgende:
Iwanius 4 president!
(Hoewel de reviews vaak wel lachen zijn)
Oprechte vraag, want ik zie dat niet: wat precies is er gestoord aan hem?quote:
Hier om dus. Wist ik ook niet.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:08 schreef Anthraxx het volgende:
Iwanius en al zijn kloon in het verleden leeft ook in een eigen wereld en geloofd er volgens mij ook zelf behoorlijk in. Doet zich voor als een 1 of andere vermogende gast en kenner van allerlei culinaire gerechten en topkoks. Daarvoor had pochte hij altijd met allerlei nieuwste gadgets en gebruikte hij foto's van andere om te laten zien hoe rijk hij was. Jammer dat de metadata van de foto zei dat het van alle hoeken op de wereld vandaan kom. Tegenwoordig update hij de metadata maar zelf.
Daar staat me wel iets van bij. Is wel lang geleden al dacht ik.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:18 schreef Stompzinnig het volgende:
Daarvoor had pochte hij altijd met allerlei nieuwste gadgets en gebruikte hij foto's van andere om te laten zien hoe rijk hij was. Jammer dat de metadata van de foto zei dat het van alle hoeken op de wereld vandaan kom. Tegenwoordig update hij de metadata maar zelf .
Wellicht weggehaald naar een archief andersquote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:27 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik vind wel dat er sprake was van een tempban in 2005 (!). De bewuste topics helaas nog niet gevonden.
Mensen lastigvallen met verhalen over hoe hij zich aftrekt op foto's die ze op FOK! plaatsen blijkbaar.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zou de naam maar weghalen, is blijkbaar een gevalletje doofpot namelijk.
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik voel niet de behoefte om dat toe te lichten.
O jeetje. Er is sprake van een beerput die beter niet open gaat?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zou de naam maar weghalen, is blijkbaar een gevalletje doofpot namelijk.
Oh ja, dat is wel een erg ehm...apart figuur inderdaad.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Onder zijn vorige user FusionFreak kun je meer parels vinden.
Geen "dus" wat mij betreft.quote:
Oh, serieus overheen gelezenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:17 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Geen "dus" wat mij betreft.
Ik heb het allemaal niet bewust meegekregen maar het lijkt me niet terecht dat I. allemaal op zijn bordje () krijgt wat hij niet op zijn geweten heeft.
Een andere kant van de zaak vind ik dat de berichten uitsluitend komen uit de beweringen van gebruiker V. die, en sorry als ik het mis heb, ook niet helemaal 100 is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |