Mag ik jouw navel even zien.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:29 schreef Chai het volgende:
Waarom is FokR nog niet genoemd?
Mijn stem gaat naar hem.
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:36 schreef Scrummie het volgende:
Ik stem nog een keer op controlaltdelete. Of mag dat niet?
Zou een topic over de minst gestoorde users (verstandige lieden) interessant zijn?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 18:12 schreef Copycat het volgende:
CAD is gewoon een slechte troll. Geen nominatiewaarde.
Dat is m.i. gewoon een superslimme gozert (of dame).quote:
Oh, dom is ie niet hoor, maar wel een totale mafklapper om al een jaar of 10 met users als Lambiekje en Tingo discussies te voeren (lees: welles-nietes spelletjes te spelen)quote:Op zaterdag 4 juli 2015 18:39 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat is m.i. gewoon een superslimme gozert (of dame).
Hij schrijft correct en wat ie schrijft snijdt op brute wijze hout.
Maar dat is mijn mening.
Ah zo. Dat klopt wel als zodanig.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 18:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Oh, dom is ie niet hoor, maar wel een totale mafklapper om al een jaar of 10 met users als Lambiekje en Tingo discussies te voeren (lees: welles-nietes spelletjes te spelen)
Hij doet haast niks anders op FOK!
Ik vind het nogal kansloos.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 18:49 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ah zo. Dat klopt wel als zodanig.
Je zou kunnen zeggen: iemand moet dat doen. En hij doet dat. Waarom weet niemand.
Ik vind het wel heroïsch zoiets.
Mwa. Het zal ongetwijfeld een hobby van hem zijn.quote:
Last words from Ron Jeremy.quote:
Geen top 10 FOK!sters hebben waar je overheen wil.quote:
Waarom wil je dat zien?quote:
Alsof jij niet opgewonden raakt van een mooie meid die dan toevallig nog geen 16 is, hypocriet!quote:Op zaterdag 4 juli 2015 19:41 schreef pussycatdoll het volgende:
Linkse_Boomknuffelaar
Babewatcher
2 ''kindervrienden''
Gore pedo's zijn het.
Hoiquote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:33 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Niemand nog xpompompomx genomineerd?
Wat een feitenverdraaier is dat zeg... helemaal blind voor de werkelijkheid en altijd overtuigd van ZIJN wereldvreemde visie roept vaak zijn net zo gestoorde matties erbij als iemand hem poogt te corrigeren zodat ze met meerdere trollen het topic verpesten.
Hoi mattie alles goedquote:
Ik ga ook niet meer in jou topics reageren. Dat zal je leren!quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:36 schreef tong80 het volgende:
Nober post al jaren in z'n eigen topics waar niemand in reageert.
Jow swa!quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ga ook niet meer in jou topics reageren. Dat zal je leren!
Okay dan!quote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:21 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Jow swa!
Het is altijd goed om jezelf genoemd te zien worden in een topique als dit!
SPOILER: Gebruikers met 1 stemOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.
Check gewoon zijn postgeschiedenis.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 19:29 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Mwa. Het zal ongetwijfeld een hobby van hem zijn.
Als ik diep in mijn hart kijk vind ik FOK! volkomen tijdverspilling, mijn onderzoek naar het medicijn tegen kanker ligt alweer een paar jaar stil hierdoor.
Toch, dit wetende doe je het toch. Verslavend sowieso.
Deze ja, met -hakuna- de streepjes. Maar ik weet niet of ie gekker is dan badtripbob.quote:
Waarom heeft 'ie een ban?quote:Op zondag 5 juli 2015 23:01 schreef FoolWithMokey het volgende:
Badtripbob moet echt nummer één zijn. Volg zijn posts eens in dit topic:
US / Hoe zie je er nu uit? #137 Bij mij schijnt altijd de zon!
quote:Weer sexy nachtzus, ter aanwezig.
Met haar wil ik een sexy nacht en dan kus ik d'r.
Haar wil, ik beetpakken bij haar bil
Haar likken van top tot teen.
Haar tepels zuigen als een speen.
Wrijven naast haar been..
Eigenlijk tussen haar benen.
Blijven zuigen aan het clit en met haar wil ik best wel een kid.
Dit is hoe ik nu op mijn toetsenbord spit.
quote:Op zondag 5 juli 2015 23:01 schreef FoolWithMokey het volgende:
Wie?quote:Op zondag 5 juli 2015 19:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
Die mevrouw uit het noorden mag ook wel op de lijst.
SPOILER: Gebruikers met één of twee nominatiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Messina op 06-07-2015 00:08:01 ]Je raekt an de dinge geweun.
Hij moet met Hakuna trouwen.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:01 schreef FoolWithMokey het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |