Okay dan!quote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:21 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Jow swa!
Het is altijd goed om jezelf genoemd te zien worden in een topique als dit!
SPOILER: Gebruikers met 1 stemOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.
Check gewoon zijn postgeschiedenis.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 19:29 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Mwa. Het zal ongetwijfeld een hobby van hem zijn.
Als ik diep in mijn hart kijk vind ik FOK! volkomen tijdverspilling, mijn onderzoek naar het medicijn tegen kanker ligt alweer een paar jaar stil hierdoor.
Toch, dit wetende doe je het toch. Verslavend sowieso.
Deze ja, met -hakuna- de streepjes. Maar ik weet niet of ie gekker is dan badtripbob.quote:
Waarom heeft 'ie een ban?quote:Op zondag 5 juli 2015 23:01 schreef FoolWithMokey het volgende:
Badtripbob moet echt nummer één zijn. Volg zijn posts eens in dit topic:
US / Hoe zie je er nu uit? #137 Bij mij schijnt altijd de zon!
quote:Weer sexy nachtzus, ter aanwezig.
Met haar wil ik een sexy nacht en dan kus ik d'r.
Haar wil, ik beetpakken bij haar bil
Haar likken van top tot teen.
Haar tepels zuigen als een speen.
Wrijven naast haar been..
Eigenlijk tussen haar benen.
Blijven zuigen aan het clit en met haar wil ik best wel een kid.
Dit is hoe ik nu op mijn toetsenbord spit.
quote:Op zondag 5 juli 2015 23:01 schreef FoolWithMokey het volgende:
Wie?quote:Op zondag 5 juli 2015 19:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
Die mevrouw uit het noorden mag ook wel op de lijst.
SPOILER: Gebruikers met één of twee nominatiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Messina op 06-07-2015 00:08:01 ]Je raekt an de dinge geweun.
Hij moet met Hakuna trouwen.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:01 schreef FoolWithMokey het volgende:
De meeste van die OP's in zijn oneliner-topics slaan wel degelijk ergens op. Ik gok dat je of een ander gevoel voor humor hebt dan tong of de referentie naar iets van wat langer geleden niet ziet/kent.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 05:38 schreef hans1985 het volgende:
tong80.
Hoeveel bagger die vent nu al jarenlang post.
Meestal domme topic titels die de inhoud niet raken, rare posts en vaak heel kort.
Hakuna Matata!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:16 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik stem trouwens ook voor -Hakuna-. Gezien die quote in dit topic en die rare foto's in US, heb ik het altijd een rare gozer/wijf gevonden. Wat is eigenlijk het verhaal achter hem of haar?
Z'n ''woningbouwvereniging'' topics zijn zeker de moeite waard om te lezenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:16 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik stem trouwens ook voor -Hakuna-. Gezien die quote in dit topic en die rare foto's in US, heb ik het altijd een rare gozer/wijf gevonden. Wat is eigenlijk het verhaal achter hem of haar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |