quote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:56 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Jep, hij is volgens mij een echte echte.
Rodulf/Gewas heeft ook een stoornis. Maar hem nomineer ik expres niet omdat hij er wel open over wil praten en verder een vriendelijke/beleefde user is.
Dit is echt hartverwarmend weten jullie dat>?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:59 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Is dat dezelfde user? Komt een beetje vreemd over, maar meestal wel aardig en oprecht.
Je weet het; alleen voor jou:quote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:43 schreef Rodulf het volgende:
[..]
[..]
Dit is echt hartverwarmend weten jullie dat>?![]()
![]()
![]()
Ik heb schizofrenie, depressie en sociale fobie (waar ik het absoluut niet mee eens ben) en ik zuip en rook te veel. Ik noem mezelf soms voor de grap de dorpsgek van Den Haag.
FOK!kers kunnen genadeloos hard zijn maar soms-vaak-ook heel liefquote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:43 schreef Rodulf het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Ik heb schizofrenie, depressie en sociale fobie (waar ik het absoluut niet mee eens ben) en ik zuip en rook te veel. Ik noem mezelf soms voor de grap de dorpsgek van Den Haag.
Ahhh mijn favoriete smiley.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:48 schreef Messina het volgende:
[..]
Je weet het; alleen voor jou:
[ afbeelding ]
Klopt, er zitten hele lieve mensen bij op dit forum.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
FOK!kers kunnen genadeloos hard zijn maar soms-vaak-ook heel lief
Haywood is Frank?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:25 schreef Nober het volgende:
Gerda Tolsteyn
http://forum.fok.nl/user/history/404630
Juminelle
Topicreeks: Juminelle en haar vriendinnen op fok!
Haywoodjablome
KLB / De verdwijning van Haywood en het blauwe worstenfestijn
Bleek gewoon Frank_Drebin te zijn!
SPOILER: Gebruikers met 1 stemOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.
Kleine moeite groot plezierquote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:43 schreef Rodulf het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
SPOILER: Gebruikers met 1 stemOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.
Ik vind dat niet heel opmerkelijk. 90% van 'die andere bagger' is expres getroll, is als (mislukte) grap bedoeld of gewoon een brainfart. 90% van de BNW-users menen wat ze zeggen bloedserieus en hetgeen wat ze zeggen is soms echt misselijkmakend.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:55 schreef Resonancer het volgende:
Veel bnw users. Opmerkelijk dat ze opvallen tussen al die andere bagger die ik voorbij zie komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |