Dan val ik naar beneden in het water ...quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:23 schreef drakin het volgende:
Je gaat niet even buiten voor je raam staan?
Zie je wel dat het werkt!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan val ik naar beneden in het water ...
Ik neem gewoon elk uur een koude douche....quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:55 schreef drakin het volgende:
Tja randstad, daar komt het riool nou eenmaal in uit.
Maar het ging om de afkoeling toch?
Geen douche daar.quote:
bel Christoquote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:45 schreef drakin het volgende:
Oud middeltje is aan de buitenkant van het huis natte lakens ophangen.
Doen jullie dat bij een lokaal oud feest dan ook?quote:
VRaag me af of Christo lokaal komt opdagen zn nummer begint volgens mij met +1quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Doen jullie dat bij een lokaal oud feest dan ook?
Ik weet niet eens wie christo is, 1 of andere beschermer van iets ofzo?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:05 schreef chufi het volgende:
[..]
VRaag me af of Christo lokaal komt opdagen zn nummer begint volgens mij met +1
ja, dan bellen we allemaal Christoquote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Doen jullie dat bij een lokaal oud feest dan ook?
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie christo is, 1 of andere beschermer van iets ofzo?
Wat is er?quote:
Stom zeg, die lakens zijn niet eens natquote:
Ik weet nog niet alles of ik ben het vergetenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Teleurstelling dat je niet weet wie Christo is....
Dat is kunst.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Stom zeg, die lakens zijn niet eens nat
hele lelijke kunst is ook kunst.quote:
Beauty is in the eye of the beholder. Of niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:29 schreef drakin het volgende:
[..]
hele lelijke kunst is ook kunst.
Ik noem het gewoon lakens
Heb jij zulke grote bedden?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:29 schreef drakin het volgende:
[..]
hele lelijke kunst is ook kunst.
Ik noem het gewoon lakens
quote:
Ja dat had ik kunnen verwachten.... Komt ie naar jou?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:32 schreef drakin het volgende:
[..]![]()
Ik heb een groot bed, er moet een draak en een sasquatsch samen in passen
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat had ik kunnen verwachten.... Komt ie naar jou?
OK Werk ze ... Maar daar hebben ze toch nog wel?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:39 schreef drakin het volgende:
[..]![]()
Moet zelf werken vanavond.
Nu eten maken, ijs is weer op
staat nu in mijn foboquote:
Lekker zo'n rosé-tjequote:
Oh prima hoorquote:
vast wel maar die heeft ze niet gekregenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Je had de kleine vandaag op bezoek.. Lust die al taart?
Arme ....quote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:23 schreef just me het volgende:
[..]
vast wel maar die heeft ze niet gekregen
nee joh was veels te vet voor haar, was met monchou kaas en slagroomquote:
OK zelfs ik heb nu mn twijfelsquote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:27 schreef just me het volgende:
[..]
nee joh was veels te vet voor haar, was met monchou kaas en slagroom
ik dacht ik zeg verder niets anders krijg ik weer n blokkade aan mijn broekquote:
Ik kijknu nog eens maar nu kun je niet eens meer zien wie er als laatste hebben gekeken.. Zou dat nu alleen voor de gebruiker te zien zijn?quote:
Age is just a numberquote:
TT is toch [ 40+ Kaas SC #314 ] Temperaturen op het hoogtepuntquote:
Ja hier, maar in MLN en in de Koffie SC werd het als TT gebruiktquote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:53 schreef just me het volgende:
[..]
TT is toch [ 40+ Kaas SC #314 ] Temperaturen op het hoogtepunt
Oooh ik let meestal niet op TT;s zal beter oplettenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hier, maar in MLN en in de Koffie SC werd het als TT gebruikt
Tis dat een archivaris erover begon te zeiken....quote:Op zondag 5 juli 2015 00:00 schreef just me het volgende:
[..]
Oooh ik let meestal niet op TT;s zal beter opletten
en wie was dat dan ?quote:Op zondag 5 juli 2015 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis dat een archivaris erover begon te zeiken....
quote:Op zondag 5 juli 2015 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je me je nummer geeft zal ik het je vertellen
je hebt je leeftijd doorgegeven ?quote:
Dat is zeker 21+ .... Nu ff geen honger meer .....quote:Op zondag 5 juli 2015 12:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
Even een culinair hoogstandje tussendoor.
Nou........quote:Op zondag 5 juli 2015 13:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is zeker 21+ .... Nu ff geen honger meer .....
quote:Man eet 62 broodjes hotdog in 10 minuten
quote:
bij deze Toegevoegd aan de bookmarks!quote:Op zondag 5 juli 2015 18:38 schreef chufi het volgende:
Hier moet je zijn TH... Oud trucje van vroeger
[..]
Die gaan lekker sh*ttenquote:Op zondag 5 juli 2015 12:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
Even een culinair hoogstandje tussendoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op zondag 5 juli 2015 18:42 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Die gaan lekker sh*ttenDat hoop ik van wel en misschien wordt dat ook weer een nieuw record.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
62 van die dingen eten lijkt me ook niet gezond, maar ach, sommige mensen doen alles voor een of ander achterlijk record."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
dat filmpje dat zijn Professional$quote:Op zondag 5 juli 2015 18:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat hoop ik van wel en misschien wordt dat ook weer een nieuw record.
62 van die dingen eten lijkt me ook niet gezond, maar ach, sommige mensen doen alles voor een of ander achterlijk record.
Dat zie ik toch niet meteen aan een plaatjequote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:16 schreef drakin het volgende:
Kan je hem niet meer herinneren sjoef? was begin jaren 80 al dood maar maakte daarvoor wel hele mooie muziek
Beetje meer respect mag wel, de man was een dichter.quote:
Ik twijfelde zelfs of hij het was of Mark E., op deze foto lijken ze erg op elkaar, The Fall is overigens ook een heel coole band.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:17 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Mark E. Smith
https://en.wikipedia.org/wiki/Mark_E._Smith
en?quote:Op maandag 6 juli 2015 02:16 schreef chufi het volgende:
Ben benieuwd wat er morgen/straks op het ontbijt staat ?
Ik ook nietquote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zie ik toch niet meteen aan een plaatje
ik hou niet van die muziekquote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:17 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Mark E. Smith
En dat liet je zomaar toe?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik twijfelde zelfs of hij het was of Mark E., op deze foto lijken ze erg op elkaar, The Fall is overigens ook een heel coole band.
Mijn kop zal wel wazig zijn doordat ze me vanmiddag teveel bloed hebben afgetapt.![]()
Kijk dat bedoel ik... En daarom vroeg ik het ook..quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:17 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Mark E. Smith
Jij had uiteraard gewoon een smoothy.quote:
Ik denk zelfs dat je The Fall nog erger vindt dan Joy Division...quote:
Ach het is maar bloed, ik moet telkens 3 buisjes inleveren. Soort routine.quote:
Ja, best wel, ik heb net 2 shirts besteld een paarse en een rozequote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het overgeslagen.... Hoi Fann Alles goed met je ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die doe ik meestal tussen de middag.. Maar soms vallen ontbijt en lunch samen ....quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij had uiteraard gewoon een smoothy.
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, best wel, ik heb net 2 shirts besteld een paarse en een roze![]()
https://www.uv-fashions.c(...)-t-shirt-dames-paarsUV werend zelfs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Vanmorgen wel, met advocado en aardbeien, ik eet weinig met die hitte, krijg het niet wegquote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij had uiteraard gewoon een smoothy.
de bloedbank mijn vader ging ook 2 x per jaar vroegerquote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik twijfelde zelfs of hij het was of Mark E., op deze foto lijken ze erg op elkaar, The Fall is overigens ook een heel coole band.
Mijn kop zal wel wazig zijn doordat ze me vanmiddag teveel bloed hebben afgetapt.![]()
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, best wel, ik heb net 2 shirts besteld een paarse en een roze![]()
https://www.uv-fashions.c(...)-t-shirt-dames-paarsDure meuk dat UV protected... Ik heb sinds kort een nieuwe phone en die meld elke keer bij het weer in SPanje dat ik beschermdende kleding moet dragen ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik eet als het in me opkomt. heb me wel afgelopen half jaar aangewend om elke middag toch maar een hapje te eten, deed ik daarvoor nooit en ontbijt krijg ik niet eens weg.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Die doe ik meestal tussen de middag.. Maar soms vallen ontbijt en lunch samen ....
Jaaaaa, factor 50 én ze werken verkoelend, ik heb al een paar van dat spul, zit heerlijk, ik stik dequote:
Ik elke 3 maanden, maar dat is niet voor de bloedbank........mijn bloed is onbruikbaar voor anderen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:25 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
de bloedbank mijn vader ging ook 2 x per jaar vroeger
Jij moet regelmatig nagekeken wordenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik elke 3 maanden, maar dat is niet voor de bloedbank........mijn bloed is onbruikbaar voor anderen.
Ja, tis wel prijzig, vooral de leuke dingenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Dure meuk dat UV protected... Ik heb sinds kort een nieuwe phone en die meld elke keer bij het weer in SPanje dat ik beschermdende kleding moet dragen ...
Ja, ik ben een wandelend wrak.....quote:
diegene die mijn bloed zou krijgen is slecht afquote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik elke 3 maanden, maar dat is niet voor de bloedbank........mijn bloed is onbruikbaar voor anderen.
Dat is ook weer een voordeel dat het lekker zitquote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, tis wel prijzig, vooral de leuke dingenmaar ja, gelukkig alleen voor de zomer nodig en ik koop
gewoon ieder jaar er weer iets bij, dan heb je op het laatst tenminste iets te kiezen, ik zoek nu
een broek van dat spul, zit zoooooooooooo lekker
Valt mee, je hebt elke 3 maanden nog 3 buizen bloed over.quote:
Het was maar een geintje joh, ik twijfelde gewoon over die foto of het nou Mark E. Smith was of Ian Curtis......Ik zat fout, dus ja, dan moet je toch een excuus hebben.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:29 schreef drakin het volgende:
3 buisjes is ook niet veel, dat je daar al wazig van wordt, weet je zeker dat je het niet gewoon warm hebt?
Daarom... gaat lang mee, bovendien .... ik zal wel moeten als ik nog een keer buiten wilquote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is ook weer een voordeel dat het lekker zit
En je doet natuurlijk zuiniger ermee omdat het alleen buiten pas aan gaat
Laatste keer was het goed, volgende week krijg ik de uitslag van deze batch.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Valt mee, je hebt elke 3 maanden nog 3 buizen bloed over.
En niet binnenshuis dragen ...quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Daarom... gaat lang mee, bovendien .... ik zal wel moeten als ik nog een keer buiten wil
komen met dit weer
Ik mag ergens in september weer...quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Laatste keer was het goed, volgende week krijg ik de uitslag van deze batch.
edit. TMI.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik mag ergens in september weer... Eens checken wanneer ik weeer op controle bij de huisarts mag... Na een jaar ben ik de datum kwijt... Mijn tandarts stuurt altijd een mailtje.. maar mn dokter is nog niet zo handig,,,,
Die broeken zijn best prijzig en weinig keuze, maar ja liever dat dan niet buiten komen natuurlijkquote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Daarom... gaat lang mee, bovendien .... ik zal wel moeten als ik nog een keer buiten wil
komen met dit weer
Te weinig info bedoel je, nou ben ik nieuwsgierig wat hier stond.quote:
Eigenlijk best lullig dat het dan extra prijzig is.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Die broeken zijn best prijzig en weinig keuze, maar ja liever dat dan niet buiten komen natuurlijk
Ja precies... anders wordt je knettergek....quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Die broeken zijn best prijzig en weinig keuze, maar ja liever dat dan niet buiten komen natuurlijk
Ja, eigenlijk zou het in het ziekenfonds pakket moeten zittenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eigenlijk best lullig dat het dan extra prijzig is.
mwa echt goede kwaliteitskleding zit ook best gauw op of over die prijs heen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eigenlijk best lullig dat het dan extra prijzig is.
Niets meer en nu slechts minderquote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Te weinig info bedoel je, nou ben ik nieuwsgierig wat hier stond.
Maar je had toch ook eens een wasmiddel gekocht? Gebruik je die niet of werkt dat niet goed?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk zou het in het ziekenfonds pakket moeten zitten
Oh ja dat had ik Fann ooit voorgesteldquote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar je had toch ook eens een wasmiddel gekocht? Gebruik je die niet of werkt dat niet goed?
wel om van bestaande kleding te makenquote:
die gebruik ik voor mijn sjaals, is écht te moeilijk om bij te houden welke shirts ermee zijn gewassen,quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar je had toch ook eens een wasmiddel gekocht? Gebruik je die niet of werkt dat niet goed?
Die dingen zijn van puur katoen en ik denk dat ze regelmatig even wapperen met de stof om het koel te houden.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:48 schreef FANN het volgende:
[..]
die gebruik ik voor mijn sjaals, is écht te moeilijk om bij te houden welke shirts ermee zijn gewassen,
bovendien blijven die gewone shirts met lange mouwen tķch veel warmer dan dit, heb ik wel
geprobeerd maar als het 30 graden is wordt je gewoon niet lekker van die hitte als je zo aangekleed bent.
Ik snap nog steeds niet hoe die vrouwen dat uithouden in die Burka's, ik ging van de week bijna
tegen de vlakte toen ik ''normaal'' aangekleed was
Bijvoorbeeld, je draagt het toch niet voor je lol.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk zou het in het ziekenfonds pakket moeten zitten
wacht effe Achmed effe wapperenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Die dingen zijn van puur katoen en ik denk dat ze regelmatig even wapperen met de stof om het koel te houden.
ik niet , ik zou liever normale kleren aanhebben en gewoon zoals iedereen shirtje met kortequote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, je draagt het toch niet voor je lol.
Ik ben hartstikke goedkoop qua kleding, draag altijd hetzelfde (qua model en kleur) heb er tig van en ik doe er zeer lang mee, heb al langer dan 5 jaar niets meer gekocht op ondergoed, T-shirts en sokken na.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:45 schreef drakin het volgende:
[..]
mwa echt goede kwaliteitskleding zit ook best gauw op of over die prijs heen.
Je spoort ook niet als je met deze hitte in zo een ding gaat rondlopen...quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:48 schreef FANN het volgende:
[..]
die gebruik ik voor mijn sjaals, is écht te moeilijk om bij te houden welke shirts ermee zijn gewassen,
bovendien blijven die gewone shirts met lange mouwen tķch veel warmer dan dit, heb ik wel
geprobeerd maar als het 30 graden is wordt je gewoon niet lekker van die hitte als je zo aangekleed bent.
Ik snap nog steeds niet hoe die vrouwen dat uithouden in die Burka's, ik ging van de week bijna
tegen de vlakte toen ik ''normaal'' aangekleed was
Ik heb ook kleding van járen terug hoor, af en toe koop je wel eens iets nieuws, maar niet zo vaakquote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke goedkoop qua kleding, draag altijd hetzelfde (qua model en kleur) heb er tig van en ik doe er zeer lang mee, heb al langer dan 5 jaar niets meer gekocht op ondergoed, T-shirts en sokken na.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
tja... ze moeten wel, anders mogen ze niet naar buiten van hun ventquote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je spoort ook niet als je met deze hitte in zo een ding gaat rondlopen...
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Kilt zit ook best warm, krijg je van die zweterige ballen denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:57 schreef Treehut362 het volgende:
Ik kocht laatst een broek voor 1 euro (echt waar een zwarte)
In de winter draag ik een dikke lederen jas, die heb ik al 27 jaar. De enige winterjas die ik draag.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb ook kleding van járen terug hoor, af en toe koop je wel eens iets nieuws, maar niet zo vaak
eigenlijk, maar ik gooi niet snel iets weg, ik heb zelfs nog een mantelpakje hangen van járen terug
moest ik op kantoor dragenik heb er één bewaard
de rest weggegeven, waren wel mooie
pakkies maar dat draag ik niet meer, mijn nichtje had er 2 meegenomen geloof ik de rest weet ik niet meer...
iddquote:
Pure wolquote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Kilt zit ook best warm, krijg je van die zweterige ballen denk ik
Daarom wapperden zequote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:57 schreef FANN het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Jij hebt niet eens ballen, maar je weet wel dat het behoorlijk klam wordt dan. En volgens mij heb je gelijk.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:57 schreef FANN het volgende:
[..]
ik mag ze af en toe lenenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij hebt niet eens ballen, maar je weet wel dat het behoorlijk klam wordt dan. En volgens mij heb je gelijk.
Het ging ook niet om Fann met die kilt he?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij hebt niet eens ballen, maar je weet wel dat het behoorlijk klam wordt dan. En volgens mij heb je gelijk.
Oh das wel aardigquote:
Ja, ja, maar je draagt ze niet bedoel ik.quote:
ik las klitquote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Het ging ook niet om Fann met die kilt he?
nee die kilts zijn van wol volgens mij bedoedel ikquote:
ow..............quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:02 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
nee die kilts zijn van wol volgens mij bedoedel ik
Zolang je er geen racket, voetbalschoenen of een keu bij gaat gebruiken neem ik aan.quote:
nee, dat dan weer nietquote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zolang je er geen racket, voetbalschoenen of een keu bij gaat gebruiken neem ik aan.
Je leest wel vaker andere dingen, zet je bril eens op?quote:
Heb ik dat vaker dan? niet zo vaak hoor...quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Je leest wel vaker andere dingen, zet je bril eens op?
Krijg ik net dit filmpje op facebook op mijn tijdlijn!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb ik dat vaker dan? niet zo vaak hoor...
bleh....... nee nog steeds geen trek, misschien vannacht weer als het koeler isquote:
maar ze kunnen wél muziek makenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Krijg ik net dit filmpje op facebook op mijn tijdlijn!
40 plussers in kilt!
Ierse en Schotse muziek is meestal wel mooi. Vind ik dan.quote:
ik ken het niet goed om te oordelen maar die oudjes op de clip gingen wel lekker tekeerquote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ierse en Schotse muziek is meestal wel mooi. Vind ik dan.
Misschien zei ik dat ook wel omdat ik er een liefhebber van ben en denken andere mensen er heel anders over, kan best.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:11 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ken het niet goed om te oordelen maar die oudjes op de clip gingen wel lekker tekeer
maar dat is met alles zo....quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Misschien zei ik dat ook wel omdat ik er een liefhebber van ben en denken andere mensen er heel anders over, kan best.
Op culinair gebied heb ik er minder mee, ik moet er niet aan denken om bijvoorbeeld 'haggis' te eten.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:16 schreef FANN het volgende:
[..]
maar dat is met alles zo....
smaken verschillen enzo...
ik lust bijvoorbeeld geen zoute haring of sushi, andere mensen vinden het weer héérlijk...
quote:
Zulke muziek luister ik af en toe wel naar, liefst live.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ierse en Schotse muziek is meestal wel mooi. Vind ik dan.
Freaks like me drink tea
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:17 schreef drakin het volgende:
[..]
[..]
Zulke muziek luister ik af en toe wel naar, liefst live.
Bekendste Nederlandse band met kilts zijn ook 40 +
En zoek maar eens opRapalje is ook een leuke band.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, je dacht dat ik ze niet kende."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:17 schreef drakin het volgende:
[..]
En zoek maar eens opDan spoel ik even door naar het einde van de clipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet je wel even de juiste zelf vindenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan spoel ik even door naar het einde van de clip
Freaks like me drink tea
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:21 schreef drakin het volgende:
O en deze ook, maar dan door 1 van de ledenik heb niks gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar die ene in dat rooie rokkie vin ik wel leuk
![]()
Heb je wel goed gezocht dan?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:23 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb niks gezienmaar die ene in dat rooie rokkie vin ik wel leuk
nah... ik geloof je wel, maar heb geen zin om de hele clip te bekijkenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb je wel goed gezocht dan?
Ik vind die met rood haar het leukst
Ik denk dat ik gewoon weer eens een cd van hun gewoon draai, al die clippies kijken hoeft ook niet zo nodig meerquote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:28 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... ik geloof je wel, maar heb geen zin om de hele clip te bekijkenpaar stukkies gezien
Ik moet er niet aan denken...quote:Haggis is een type vleesgerecht gemaakt van schapen-hart, long en lever, vermalen met dierlijk vet (reuzel), ui, havermout, peper, zout, kruiden en bouillon. Oorspronkelijk werden de ingredienten in een schapenmaag gestopt voordat het geheel werd gekookt.
Ik vind idd ook dat ze dat beter zonder havermout kunnen maken, lijkt me er totaal niet lekker bij.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar dat eten....
[..]
Ik moet er niet aan denken...
Ik ben geen liefhebber van orgaanvlees.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik vind idd ook dat ze dat beter zonder havermout kunnen maken, lijkt me er totaal niet lekker bij.
Verder wil ik dat echt eens een keer eten.
Heel af en toe en niet teveel ervan kan ik wel hebben, maar hoeveel havermout gaat er in? Dat lijkt me het gerecht compleet te verpesten.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben geen liefhebber van orgaanvlees.
Ik denk dat het gewoon is om de boel enigszins aan te dikken, volgens mij zou je dat ook met wat maizena of meel kunnen doen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Heel af en toe en niet teveel ervan kan ik wel hebben, maar hoeveel havermout gaat er in? Dat lijkt me het gerecht compleet te verpesten.
Eerst maar zien of ik ooit in mijn leven nog in Schotland komquote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon is om de boel enigszins aan te dikken, volgens mij zou je dat ook met wat maizena of meel kunnen doen.
dat lijkt me ook smerig, je hebt ook Griekse Paassoep waar alle organen inzittenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar dat eten....
[..]
Ik moet er niet aan denken...
Lijkt me smerig, maar goed.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:55 schreef FANN het volgende:
[..]
dat lijkt me ook smerig, je hebt ook Griekse Paassoep waar alle organen inzitten
https://en.wikipedia.org/wiki/Magiritsa
Toen ik járen geleden daar het eerst met Pasen was, was ik in het kleine bergdorp waar
mijn schoonvader was geboren en daar maakte ze het traditioneel en ik had géén
idee wat erin zat.
En het hele dorp zat bijelkaar om te eten, desnoods brachten ze hun eigen stoel mee![]()
Dus toen de soep werd opgediend zei ik maar ja, en ik vond het harstikke flauw van die Griek en
van mijn schoonmoeder dat ze het afsloegen, ik vond dat onaardig, dus ik zei nog, nah... flauw ik
neem wel hoor.... en ze zaten al een beetje te gniffelen en het was SMERIGécht goor gewoon
dus ik trok denk ik wel een rare kop, want dat vrouwtje naast me hield meteen een bakje bij me
zodat ik het uit kon spugen en iedereen zat te lachen, toen ging die Griek vertellen wat er allemaal inzat![]()
![]()
Mr. Panos kan het wel leuk vertellen![]()
SeeYa... en veel plezier!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lijkt me smerig, maar goed.
Ik ben weg, er is iemand jarig en ik heb beloofd dat ik even langs zou komen om te feliciteren...moet ik dat maar even doen. SeeYa...
Je werd er spontaan vegetariër vanquote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:55 schreef FANN het volgende:
[..]
dat lijkt me ook smerig, je hebt ook Griekse Paassoep waar alle organen inzitten
https://en.wikipedia.org/wiki/Magiritsa
Toen ik járen geleden daar het eerst met Pasen was, was ik in het kleine bergdorp waar
mijn schoonvader was geboren en daar maakte ze het traditioneel en ik had géén
idee wat erin zat.
En het hele dorp zat bijelkaar om te eten, desnoods brachten ze hun eigen stoel mee![]()
Dus toen de soep werd opgediend zei ik maar ja, en ik vond het harstikke flauw van die Griek en
van mijn schoonmoeder dat ze het afsloegen, ik vond dat onaardig, dus ik zei nog, nah... flauw ik
neem wel hoor.... en ze zaten al een beetje te gniffelen en het was SMERIGécht goor gewoon
dus ik trok denk ik wel een rare kop, want dat vrouwtje naast me hield meteen een bakje bij me
zodat ik het uit kon spugen en iedereen zat te lachen, toen ging die Griek vertellen wat er allemaal inzat![]()
![]()
Mr. Panos kan het wel leuk vertellen![]()
Nou bijna wel!quote:
Waren ze niet van echte buitengeiten dan?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou bijna wel!ze hadden ook gefrituurde geitenballen ofzoiets
![]()
en nog meer van dat soort delicatesses, toen heb ik me maar tegoed gedaan aan kip![]()
échte buitenkip dan wel
Ja dat dan weer wel denk ikquote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Waren ze niet van echte buitengeiten dan?
dan hebben ze je vast wijsgemaakt dat het geitenvlees was want bij de bioboeren hier is het toch altijd en elke keer erg rood van kleur.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat dan weer wel denk ikgeitenvlees is wit trouwens wist je dat?
ziet er vreemd uit... of het was op zijn Grieks ofzo, maar zag er niet lekker uit ...
Nadat ik de soep had geproefd moest ik eerst weten wat alles was voordat ik iets pakte en
ik weet wel dat alleen de kip nog overbleeftenminste wat vlees betreft, de rest was
allemaal gewoon lekker, en de karbonaatjes die waren ook lekker
misschien ben ik in de war kan ook is lang geleden hoorquote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:10 schreef drakin het volgende:
[..]
dan hebben ze je vast wijsgemaakt dat het geitenvlees was want bij de bioboeren hier is het toch altijd en elke keer erg rood van kleur.
of alleen de ballen van geiten zijn wit?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:12 schreef FANN het volgende:
[..]
misschien ben ik in de war kan ook is lang geleden hoormaar het was spierwit vlees
in elk geval, als het geen geit was dat weet ik niet meer wat het wél was
Kist gedragen in mijn normale kledij, schoonbroer was net zo en wilde het informeel.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:35 schreef sacha het volgende:
ik heb vandaag aan je gedacht Piet, in je strakke pak
Oh was het vandaag... Ja waarom zou je je anders voordoen dan je bent...quote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kist gedragen in mijn normale kledij, schoonbroer was net zo en wilde het informeel.
Mooi Piet !quote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kist gedragen in mijn normale kledij, schoonbroer was net zo en wilde het informeel.
Precies. Het was druk, schoonmoeder kon er ondanks het verdriet toch van genieten, de mooie woorden en vele mensen die afscheid kwamen nemen op de voor mijn schoonfamilie kenmerkende chaotische manier.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh was het vandaag... Ja waarom zou je je anders voordoen dan je bent...
Ja dat is wel een momentje waard Piet.. Ik was er als eerste toen mn vader overleed voor mn ogen.. Moeilijk idd...quote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
"Ik heb als 1e en laatste zijn hoofd gekust" Daar word je wel ff stil van.
Deze moeder heeft haar man al ruim 20 jaar geleden verloren en nu haar enige zoon.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat is wel een momentje waard Piet.. Ik was er als eerste toen mn vader overleed voor mn ogen.. Moeilijk idd...
Ja dat zie je vaak... Sterkte alvast...quote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Deze moeder heeft haar man al ruim 20 jaar geleden verloren en nu haar enige zoon.
Ze leeft sowieso op wilskracht en haar lichaam is op, vrees dat ik binnenkort weer kist moet dragen maar dan wel in pak.
Komt wel goed sjoef, schoonmoeder was trots op haar zoon na de woorden van rector Lyceum waar hij werkte. Al die mensen verder nog die wat wilde zeggen, dat deed 'r deugd.quote:
OK fijn te horen dat het een mooi afscheid was..quote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Komt wel goed sjoef, schoonmoeder was trots op haar zoon na de woorden van rector Lyceum waar hij werkte. Al die mensen verder nog die wat wilde zeggen, dat deed 'r deugd.
De muziek kon beter.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
OK fijn te horen dat het een mooi afscheid was..
Het afscheid heb ik voor mezelf al tijdje terug genomen en daar lopen met kist en zo'n uitvaart doen me weinig qua emotie, vind het vooral wachten.quote:
Binnenkort waarschijnlijk leuk huis in Tilburg te koop.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:52 schreef chufi het volgende:
Mijn dochter is op huizenjacht in de grote stad
Ja had ik al eerder gelezen... Maar nee mn dochter zoekt in Madridquote:Op woensdag 8 juli 2015 00:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Binnenkort waarschijnlijk leuk huis in Tilburg te koop.
Da's iets duurder.quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja had ik al eerder gelezen... Maar nee mn dochter zoekt in Madrid
We wachten af.... Maar ze zal ergens mee moeten beginnen.... Ik was van plan om alle toelages stop te zetten... Maar had ik net al weer het idee om bv de helft van de huur te betalen,,,quote:
Ik vind dat wel apart sjoef, jij gaat echt ver, heb opleiding voor mijn dochter betaald, die kon zonder schuld aan redelijk goede baan beginnen en steunt nu volop haar moeder.quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
We wachten af.... Maar ze zal ergens mee moeten beginnen.... Ik was van plan om alle toelages stop te zetten... Maar had ik net al weer het idee om bv de helft van de huur te betalen,,,
Mooi Pietquote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja misschien is het ook wel mooi geweest.... Meer dan een ton ,,,,quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vind dat wel apart sjoef, jij gaat echt ver, heb opleiding voor mijn dochter betaald, die kon zonder schuld aan redelijk goede baan beginnen en steunt nu volop haar moeder.
Geen kerkdienst, maar Moby, een nummer dat ik niet ken en Supertramp.quote:
Jeuh.quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja misschien is het ook wel mooi geweest.... Meer dan een ton ,,,,
Dat is over de afgelopen 15 jaar of zo verspreid hoor.... Gelukkig kon ik wel een hoop terugclaimen via de belasting....quote:
We're All Made Of Stars?quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geen kerkdienst, maar Moby, een nummer dat ik niet ken en Supertramp.
Verder veel mensen die wat wilde zeggen, drukker dan verwacht en dik uitgelopen.
Heleboel muziek ken ik gewoon niet, half jaar geleden heeft ie kaartjes gekocht voor The Who op 2 Juli, 1 minuut voor 12 op 1 Juli issie overleden.quote:
Is de onroerend goed markt in Spanje ook niet compleet onderuit gegaan?quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja had ik al eerder gelezen... Maar nee mn dochter zoekt in Madrid
Ja daar heb ik ooit aan gedacht, maar inmiddels bevind ik me niet in de correcte positie lijkt me... EN kijk hoe veranderlijk het zou zijn geweest... Zou ik een huis in Valencia hebben en nu in Madrid ... Ik doe even rustig aanquote:Op woensdag 8 juli 2015 01:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is de onroerend goed markt in Spanje ook niet compleet onderuit gegaan?
Kun je niet iets kopen en dat zij het dan (voor weinig) van je huurt?
Blijft het van jou, heb je daar ook wat.
Ik zie het, maar gaat goed zo te zien. Ja soms wil je het net even iets anders ..quote:Op woensdag 8 juli 2015 01:13 schreef Leandra het volgende:
Ik zit een beetje in een verbouwing![]()
K&W / Het dak eraf, we gaan groen!
Ja, gezien de huidige situatie is dat waarschijnlijk ook wel zo verstandig....quote:Op woensdag 8 juli 2015 01:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daar heb ik ooit aan gedacht, maar inmiddels bevind ik me niet in de correcte positie lijkt me... EN kijk hoe veranderlijk het zou zijn geweest... Zou ik een huis in Valencia hebben en nu in Madrid ... Ik doe even rustig aan
Dat dus.. Einde van een tijdperk komt er aan.. Volgende week diploma uitreiking en dan per 1 september aan het werk...quote:Op woensdag 8 juli 2015 01:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, gezien de huidige situatie is dat waarschijnlijk ook wel zo verstandig....
Ja, ik wil al snel net even anders dan "standaard"quote:Op woensdag 8 juli 2015 01:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie het, maar gaat goed zo te zien. Ja soms wil je het net even iets anders ..
Worden jullie ook gasvrij
Als er een baan is, is dat tegenwoordig al heel wat.quote:Op woensdag 8 juli 2015 01:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat dus.. Einde van een tijdperk komt er aan.. Volgende week diploma uitreiking en dan per 1 september aan het werk...
Afgelopen maandag had ze dr laatste examen en daarvoor was ze geslaagd... 2 weken terug had ze al een baan ... Hoezo crisis in Spanjequote:Op woensdag 8 juli 2015 01:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als er een baan is, is dat tegenwoordig al heel wat.
In België wel, in het zuiden van NL waarschijnlijk dus ook, de rest van NL noemt het gewoon zwagerquote:Op woensdag 8 juli 2015 01:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben wat in verwarring nu, het is de broer van mijn vrouw, da's toch schoonbroer?
schoonbroer == zwagerquote:Op woensdag 8 juli 2015 01:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben wat in verwarring nu, het is de broer van mijn vrouw, da's toch schoonbroer?
Mooi, fijn is dat als je kind gelijk aan de slag kan.quote:Op woensdag 8 juli 2015 01:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Afgelopen maandag had ze dr laatste examen en daarvoor was ze geslaagd... 2 weken terug had ze al een baan ... Hoezo crisis in Spanje
Voor mij was het vooral de bijdrages ....quote:Op woensdag 8 juli 2015 01:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi, fijn is dat als je kind gelijk aan de slag kan.
Dat scheelt als ouder zoveel zorgen.
Dat ze minder sponsoring nodig heeft is natuurlijk een aantrekkelijke bijkomstigheidquote:Op woensdag 8 juli 2015 01:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor mij was het vooral de bijdrages ....
Nee met liefde natuurlijk... Ik hou wel van dr
Zekers minder kosten.quote:Op woensdag 8 juli 2015 01:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ze minder sponsoring nodig heeft is natuurlijk een aantrekkelijke bijkomstigheid
Dat werd ook wel tijd, dus ze kan vast zelf de huur betalen.quote:
Ja zal ze wel moeten en anders moet dr moeder maar eens wat regelen.... Tis mooi geweestquote:Op woensdag 8 juli 2015 01:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat werd ook wel tijd, dus ze kan vast zelf de huur betalen.
En nou ben ik m'n bed in, morgen om 07.30 weer koffie zetten voor al die mannen die m'n huis opleuken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |