Dan val ik naar beneden in het water ...quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:23 schreef drakin het volgende:
Je gaat niet even buiten voor je raam staan?
Zie je wel dat het werkt!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan val ik naar beneden in het water ...
Ik neem gewoon elk uur een koude douche....quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:55 schreef drakin het volgende:
Tja randstad, daar komt het riool nou eenmaal in uit.
Maar het ging om de afkoeling toch?
Geen douche daar.quote:
bel Christoquote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:45 schreef drakin het volgende:
Oud middeltje is aan de buitenkant van het huis natte lakens ophangen.
Doen jullie dat bij een lokaal oud feest dan ook?quote:
VRaag me af of Christo lokaal komt opdagen zn nummer begint volgens mij met +1quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Doen jullie dat bij een lokaal oud feest dan ook?
Ik weet niet eens wie christo is, 1 of andere beschermer van iets ofzo?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:05 schreef chufi het volgende:
[..]
VRaag me af of Christo lokaal komt opdagen zn nummer begint volgens mij met +1
ja, dan bellen we allemaal Christoquote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Doen jullie dat bij een lokaal oud feest dan ook?
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie christo is, 1 of andere beschermer van iets ofzo?
Wat is er?quote:
Stom zeg, die lakens zijn niet eens natquote:
Ik weet nog niet alles of ik ben het vergetenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Teleurstelling dat je niet weet wie Christo is....
Dat is kunst.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Stom zeg, die lakens zijn niet eens nat
hele lelijke kunst is ook kunst.quote:
Beauty is in the eye of the beholder. Of niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:29 schreef drakin het volgende:
[..]
hele lelijke kunst is ook kunst.
Ik noem het gewoon lakens
Heb jij zulke grote bedden?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:29 schreef drakin het volgende:
[..]
hele lelijke kunst is ook kunst.
Ik noem het gewoon lakens
quote:
Ja dat had ik kunnen verwachten.... Komt ie naar jou?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:32 schreef drakin het volgende:
[..]![]()
Ik heb een groot bed, er moet een draak en een sasquatsch samen in passen
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat had ik kunnen verwachten.... Komt ie naar jou?
OK Werk ze ... Maar daar hebben ze toch nog wel?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:39 schreef drakin het volgende:
[..]![]()
Moet zelf werken vanavond.
Nu eten maken, ijs is weer op
staat nu in mijn foboquote:
Lekker zo'n rosé-tjequote:
Oh prima hoorquote:
vast wel maar die heeft ze niet gekregenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Je had de kleine vandaag op bezoek.. Lust die al taart?
Arme ....quote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:23 schreef just me het volgende:
[..]
vast wel maar die heeft ze niet gekregen
nee joh was veels te vet voor haar, was met monchou kaas en slagroomquote:
OK zelfs ik heb nu mn twijfelsquote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:27 schreef just me het volgende:
[..]
nee joh was veels te vet voor haar, was met monchou kaas en slagroom
ik dacht ik zeg verder niets anders krijg ik weer n blokkade aan mijn broekquote:
Ik kijknu nog eens maar nu kun je niet eens meer zien wie er als laatste hebben gekeken.. Zou dat nu alleen voor de gebruiker te zien zijn?quote:
Age is just a numberquote:
TT is toch [ 40+ Kaas SC #314 ] Temperaturen op het hoogtepuntquote:
Ja hier, maar in MLN en in de Koffie SC werd het als TT gebruiktquote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:53 schreef just me het volgende:
[..]
TT is toch [ 40+ Kaas SC #314 ] Temperaturen op het hoogtepunt
Oooh ik let meestal niet op TT;s zal beter oplettenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hier, maar in MLN en in de Koffie SC werd het als TT gebruikt
Tis dat een archivaris erover begon te zeiken....quote:Op zondag 5 juli 2015 00:00 schreef just me het volgende:
[..]
Oooh ik let meestal niet op TT;s zal beter opletten
en wie was dat dan ?quote:Op zondag 5 juli 2015 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis dat een archivaris erover begon te zeiken....
quote:Op zondag 5 juli 2015 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je me je nummer geeft zal ik het je vertellen
je hebt je leeftijd doorgegeven ?quote:
Dat is zeker 21+ .... Nu ff geen honger meer .....quote:Op zondag 5 juli 2015 12:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
Even een culinair hoogstandje tussendoor.
Nou........quote:Op zondag 5 juli 2015 13:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is zeker 21+ .... Nu ff geen honger meer .....
quote:Man eet 62 broodjes hotdog in 10 minuten
quote:
bij deze Toegevoegd aan de bookmarks!quote:Op zondag 5 juli 2015 18:38 schreef chufi het volgende:
Hier moet je zijn TH... Oud trucje van vroeger
[..]
Die gaan lekker sh*ttenquote:Op zondag 5 juli 2015 12:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
Even een culinair hoogstandje tussendoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op zondag 5 juli 2015 18:42 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Die gaan lekker sh*ttenDat hoop ik van wel en misschien wordt dat ook weer een nieuw record.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
62 van die dingen eten lijkt me ook niet gezond, maar ach, sommige mensen doen alles voor een of ander achterlijk record."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
dat filmpje dat zijn Professional$quote:Op zondag 5 juli 2015 18:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat hoop ik van wel en misschien wordt dat ook weer een nieuw record.
62 van die dingen eten lijkt me ook niet gezond, maar ach, sommige mensen doen alles voor een of ander achterlijk record.
Dat zie ik toch niet meteen aan een plaatjequote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:16 schreef drakin het volgende:
Kan je hem niet meer herinneren sjoef? was begin jaren 80 al dood maar maakte daarvoor wel hele mooie muziek
Beetje meer respect mag wel, de man was een dichter.quote:
Ik twijfelde zelfs of hij het was of Mark E., op deze foto lijken ze erg op elkaar, The Fall is overigens ook een heel coole band.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:17 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Mark E. Smith
https://en.wikipedia.org/wiki/Mark_E._Smith
en?quote:Op maandag 6 juli 2015 02:16 schreef chufi het volgende:
Ben benieuwd wat er morgen/straks op het ontbijt staat ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |