Echt he, wat een non-humorquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:21 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Volwassen mensen die minions leuk vinden__!
Ha, goed puntquote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:09 schreef Ceviche het volgende:
Ik ben nooit onder de indruk als ik 'gezellige' foto's zie van mensen die uit eten gaan en het ontzettend gezellig hebben (op de facebookposts dan).
Ik kan me echt niet voorstellen dat het zó gezellig is als iedereen op social media zit, eerder 'Kijk eens hoe gezellig we het hebben!'
Als ik ergens ben en het is gezellig dan denk ik niet eens aan facebook of aan social media enzo.
haha, hoe gezellig is het dat je druk moet doen met je telefoon inderdaad.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:09 schreef Ceviche het volgende:
Ik ben nooit onder de indruk als ik 'gezellige' foto's zie van mensen die uit eten gaan en het ontzettend gezellig hebben (op de facebookposts dan).
Ik kan me echt niet voorstellen dat het zó gezellig is als iedereen op social media zit, eerder 'Kijk eens hoe gezellig we het hebben!'
Als ik ergens ben en het is gezellig dan denk ik niet eens aan facebook of aan social media enzo.
1001 foto's van de "kleine" op Facebook, maar wee je gebeente als je een foto maakt van hun kind. "Pedo, viezerik"quote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:29 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
WOW, ja maar..... DAT KIND PAKT DAT GEWOON OP JONGUH!!!!!!!!!!1112
Maar idd: Fuck baby's en hun aanhang. Ook leuk dat ouders kinderen totaal geen privacy meer gunnen, maar de ouders tegelijkertijd wel moreel bezwaar hebben tegenover de NSA, spionage, beperking van de privacy etc.
Waarom zou je als pedo nog zelf foto's maken? Zo veel duizenden foto's van blote kinderen openbaar op facebook. Het liefst met naam en adres er bij.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:27 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
[..]
1001 foto's van de "kleine" op Facebook, maar wee je gebeente als je een foto maakt van hun kind. "Pedo, viezerik"
Dat moet je onderstaande afbeelding eens plaatsen in een reactiequote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:36 schreef Vriezzer het volgende:
Ik word schijtziek van die minions. Achterlijk gedoe.
Precies dat.quote:Op zondag 19 juli 2015 10:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waarom zou je als pedo nog zelf foto's maken? Zo veel duizenden foto's van blote kinderen openbaar op facebook. Het liefst met naam en adres er bij.
Dit. Precies!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:09 schreef Ceviche het volgende:
De tyfusquote:Op zondag 19 juli 2015 14:39 schreef SuperwormJim het volgende:
Even toelichten/visualiseren:
[ afbeelding ]
En het zijn allemaal gifjes
quote:Op zondag 19 juli 2015 19:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoeveel boter heeft ze gebruikt zich in die broek te wurmen?
Toen ik de foto zag viel me op dat ze niet bepaald maat S draagt, maar nu zie ik inderdaad dat die broek wel erg strak zit jaquote:Op zondag 19 juli 2015 19:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoeveel boter heeft ze gebruikt zich in die broek te wurmen?
Sowieso alle facebookplaatjeswijshedenquote:Op zondag 19 juli 2015 19:55 schreef Elvi het volgende:
Ik word doodziek van die kutminions. In de eerste Despicable Me was.het nog wel grappig maar ik heb bij mijn weten alleen volwassenen als facebookvriend dus ik hoef geen minion-wijsheden of de gehele merchandise collectie.voorbij.te zien komen.
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:21 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Volwassen mensen die minions leuk vinden__!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even onder een spoiler omdat ik dr persoonlijk ken![]()
Gaarne niet quoten
[ Bericht 36% gewijzigd door Vlinder op 20-07-2015 23:26:34 ]♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Ben ik de enige die werkelijk nog nooit iemand herinderen heeft horen zeggen of zien typen/schrijven?quote:Op maandag 20 juli 2015 21:35 schreef amaranta het volgende:
Waarom zeggen mensen toch altijd herinderen ipv herinneren.
quote:Op maandag 20 juli 2015 21:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ben ik de enige die werkelijk nog nooit iemand herinderen heeft horen zeggen of zien typen/schrijven?
Net als de vele ''zinderlijk'' die we hier al voorbij hebben zien komenquote:Op maandag 20 juli 2015 21:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ben ik de enige die werkelijk nog nooit iemand herinderen heeft horen zeggen of zien typen/schrijven?
Zie de spoiler van Vlindur.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik snap best dat sommige kinderen daar moeite mee hebben. Het bestaat immers niet.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:24 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Net als de vele ''zinderlijk'' die we hier al voorbij hebben zien komen
Ja maar, je spreekt het ook niet eens uit met een R..quote:Op maandag 20 juli 2015 22:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik snap best dat sommige kinderen daar moeite mee hebben. Het bestaat immers niet.
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:09 schreef Ceviche het volgende:
Lol! Die las ik ook. Ik moest ookquote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:18 schreef KaBuf het volgende:
Op een artikel van RTL waarin Ferry nogwattes zijn drugsgebruik bekend:
"Ik wou dat Rutte en zijn kabinet eens zo eerlijk waren!!"
Kijk.. als die analfabeet was en nog bezig was met het leren van Nederlands.. vooruit. Dan krijg je nog het voordeel van de twijfel. Zo niet dan is dit echt niet te geloven. Met basis+middelbaar onderwijs moet je al veel beter kunnen dan dit.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:46 schreef SuperwormJim het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tegenwoordig is iedereen diskeltiesquote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:16 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Kijk.. als die analfabeet was en nog bezig was met het leren van Nederlands.. vooruit. Dan krijg je nog het voordeel van de twijfel. Zo niet dan is dit echt niet te geloven. Met basis+middelbaar onderwijs moet je al veel beter kunnen dan dit.
Verreweg de meeste kinderen schrijven niet meer zo in groep acht. Het zijn nou ook niet echt moeilijke woorden ofzo.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:16 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Kijk.. als die analfabeet was en nog bezig was met het leren van Nederlands.. vooruit. Dan krijg je nog het voordeel van de twijfel. Zo niet dan is dit echt niet te geloven. Met basis+middelbaar onderwijs moet je al veel beter kunnen dan dit.
Heeeeeeet kan altijd ergerquote:Even heerlijk met **** & ***** & ***** op terras bij presten pellis zo even bij lopen bevet langs FF wat eten dan even naar t woon ark van Anneke Douma FF paar botrels
quote:Op maandag 20 juli 2015 21:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Complimenten voor je PI-keuze.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:46 schreef SuperwormJim het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bekent.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:18 schreef KaBuf het volgende:
Op een artikel van RTL waarin Ferry nogwattes zijn drugsgebruik bekend:
"Ik wou dat Rutte en zijn kabinet eens zo eerlijk waren!!"
Kakquote:
Nja, je checkt het. Je beweert niet dat je het zo nodig verandert als je het hebt gecheckt.quote:
Even pretbederf: Doofstomme mensen kunnen ook op deze manier typen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:46 schreef SuperwormJim het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
?quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:13 schreef exile79 het volgende:
[..]
Even pretbederf: Doofstomme mensen kunnen ook op deze manier typen.
Nou ja, ik ken/weet er één die zo schrijft. Zuurstofgebrek bij de geboorte, dus misschien ook verstandelijk niet 100 %. Dus tja, nu ik er zo over nadenk. Of degene die zo schrijft nou wel of niet kan horen....sowieso niet 100 % maar da's juist het punt vaak in dit topic.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:25 schreef Ceviche het volgende:
[..]
?
Want doofstomme mensen kunnen niet lezen/leren schrijven? (Lijkt me juist dat deze mensen extra veel lezen (ondertiteling bijvoorbeeld) en het juist fijn vinden te communiceren door whatsapp of mail of facebook omdat er dan niet zo'n barrière is, maar dat weet ik niet zeker natuurlijk).
/carequote:Op woensdag 22 juli 2015 20:13 schreef exile79 het volgende:
[..]
quote:
Wat een onzin.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:13 schreef exile79 het volgende:
[..]
Onrespectloos.quote:Op maandag 20 juli 2015 10:24 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam dit tegen op dumpert.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:02 schreef SuperwormJim het volgende:
Dat klantenservice-account!![]()
![]()
Goed leesvoer en vermaak.
quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:13 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ku-ie-shawn?quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:22 schreef zeefje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat ik geen tokkies (of vrienden met tokkiesfamilie) in mijn vriendenlijst had. Niets is minder waar. Die naam
Nou ja dat dusquote:
Ik kan er ook geen kwie-shawn van maken eigenlijk..quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:16 schreef zeefje het volgende:
[..]
Nou ja dat dus
Eerst Dacht ik guyshawn.
naar het is dus, superhip(!) Met een q
Ik ben er bang voor van wel, de persoon zat elders er ook al over te klagen...quote:
Korte mollige brunettequote:Op donderdag 23 juli 2015 23:18 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik kan er ook geen kwie-shawn van maken eigenlijk..
Hoogblonde Anita of roetzwarte Sh'aniquea?
Kamper Anita dusquote:Op vrijdag 24 juli 2015 07:38 schreef zeefje het volgende:
[..]
Korte mollige brunette
naar het kind is van haar zus, geen idee hoe die eruit ziet. Wel allemaal grote, zichtbare tats en piercings
"Langer wachten"quote:
Is dit 'model Karin ' ?quote:
Sowieso, in de zomervakantie is 35 minuten voor de python best wel normaal volgens mij.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 08:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Langer wachten"
Als het druk is rijden er twee treinen door de Python en kun je binnen een halve minuut instappen.
Klagende kutzeug
quote:
Er zelf gewerkt hebbende is in de zomer bij de populairste attracties 45 minuten doodnormaal. En dan is het nog mild genomenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:49 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Sowieso, in de zomervakantie is 35 minuten voor de python best wel normaal volgens mij.
Ook gewoon dat argument: 'een lilliputter is niet gehandicaptquote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:59 schreef mtchel112 het volgende:
[..]man man man
Ik snap dat de gedachte bij je op kan komen dat het niet eerlijk is dat gehandicapten voorrang krijgen bij een attractie.
Maar dat zullen ze denk ik niet zomaar doen, denk ik dan.
Maar dit gaat echt te ver
laat haar zelf eens een paar dagen in een rolstoel zitten. Leert ze dit wel afquote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:59 schreef mtchel112 het volgende:
[..]man man man
Ik snap dat de gedachte bij je op kan komen dat het niet eerlijk is dat gehandicapten voorrang krijgen bij een attractie.
Maar dat zullen ze denk ik niet zomaar doen, denk ik dan.
Maar dit gaat echt te ver
Te kansloos dit.quote:
Ja, alsof ze hem in een rolstoel hebben gezet omdat hij een lilliputter is inderdaad.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:57 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ook gewoon dat argument: 'een lilliputter is niet gehandicapt' hij zal wel een reden hebben dat hij in een rolstoel zit lijkt me.
Fascination.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:54 schreef Fascination het volgende:
Wanneer gaan ze de verschillende smileys via mobiel internet en internet via de computer eens uniformeren. Heel irritant.#firstworldproblems
#heldendaadquote:Op zondag 26 juli 2015 23:03 schreef OpenDeurIsOpen het volgende:
[ afbeelding ]
GEEF ME AAAAANDACHT EN ZEG ME HOE GOED IK BEN DOORDAT IK EEN KLEIN DIERTJE HEB GERED!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |