Jouw geval klinkt idd een beetje verdacht dan, maar er vinden in NL dagelijks honderden arrestatie plaats, er gaat wel eens iets mis helaas.quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:19 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik ben niet met excuus vrijgelaten. Ik werd vrijgelaten met: " je hebt geluk dat de getuige je niet herkend want weer weten allebei dat je het wel gedaan hebt"
En moet de politie met 5 man niet in staat zijn iemand die zich verzet te arresteren zonder hem te wurgen? Die wurggreep is niet voor niets verboden. Die toepassen is dus al fout en buiten het boekje.
1 keerquote:Op donderdag 2 juli 2015 17:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dus verzet bekoop je met de dood? En dat is terecht volgens jou?
Dus iemand die gearresteerd wordt en zich uit schrik of domheid verzet bekoopt dat terecht met de dood?
quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dus verzet bekoop je met de dood? En dat is terecht volgens jou?
Dus iemand die gearresteerd wordt en zich uit schrik of domheid verzet bekoopt dat terecht met de dood?
Hoe vaak het voorkomt is irrelevant. We hebben het over dit politieoptreden wat jij verdedigt.quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
1 keer. Alsof het elke dag gebeurt
.
Nee, het is niet terecht, het is wel logisch opzich, geen verzet=levend namelijk.
Hij verdedigt niet zozeer dit specifieke incident, maar weerlegt meer de absurde logica en generalisatie die jij denkt er op te kunnen baseren.quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Hoe vaak het voorkomt is irrelevant. We hebben het over dit politieoptreden wat jij verdedigt.
Ok. Eens.quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier een woordenboek voor je. Kun je nog meer woorden vinden om in mijn mond te leggen.
Verzet bekoop je met een meer hardhandige aanpak.
Dus het bushokje, autos en winkelruiten moeten het ontgelden.quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:34 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ok. Eens.
Maar mag die aanpak zo hard zijn dat je overlijdt?
Wat vind je ervan dat de agent een verboden wurggreep toepast?
Wat vind je ervan dat geen van de andere agenten ingrijpt op het feit dat die greep wordt toegepast?
Wat vind je ervan dat er geen eerste Hulp wordt toegepast?
Wat vind je er van dat er geen ambulance wordt gebeld?
Wat vind je er van dat er gelogen wordt in de officiële verklaring?
Geef daar eens antwoord op.
Dat wordt wel degelijk goedgepraat hier want de algemene tendens hier is: dan had hij zich maar niet moeten verzetten.quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:33 schreef HighLander het volgende:
Onterechtte arrestaties bestaan niet, hoogstens foute afwegingen.
[..]
Hij verdedigt niet zozeer dit specifieke incident, maar weerlegt meer de absurde logica en generalisatie die jij denkt er op te kunnen baseren.
Klein saillant verschil.
EN ja, als je gaat roepen "ik ben gewapend'" en aggressief gedrag vertoont, wordt je idd redelijk makkelijk door de man met de pet als 'gevaarlijk' geclassificeerd met dito andere aanpak. Is de wurggreep te verantwoorden en goed te praten, nope.. doet ook niemand echt, ding is verboden met een reden... Is ie begrijpelijk en uit te leggen, wellicht al iets meer.
Iemand in bedwang houden is lang zo makkelijk niet als sommigen het doen voorkomen.
Misschien moet je lezen op welke reactie ik reageerde. Dat het bushokje het moet bekopen heb ik nergens verdedigd.quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:35 schreef HighLander het volgende:
[..]
Dus het bushokje, autos en winkelruiten moeten het ontgelden.
Die logica ging het geloof ik om namelijk.
quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat gaat jou helemaal niks aan dacht ik zo. Of loop jij ook altijd weg als iets je niet zint? Misschien ben ik hier wel om verandering teweeg te brengen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit geloof ik dus ook, alleen weet ik niet waardoor ik vermoed sociale media en teveel tv.quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jouw geval klinkt idd een beetje verdacht dan, maar er vinden in NL dagelijks honderden arrestatie plaats, er gaat wel eens iets mis helaas.
Maar je hebt je niet verzet en voila, je leeft nog. Zo makkelijk is het dus.
En nogmaals, de politie moet ook beter worden opgeleid, maar dat komt doordat mensen gewoon steeds debieler worden en niet door de politie zelf.
Totaal niet relevant voor de rotzooi in de Schilderswijk. Of hebben jouw matties vervolgens ook het complete dorp gesloop?quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:07 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Onzin.ik ben door 4 agenten gearresteerd terwijl ik een biertje zat te drinken in de kroeg. Ik gaf geen enkele aanleiding.
anders lees je even de reactie die ik quotequote:Op donderdag 2 juli 2015 19:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Totaal niet relevant voor de rotzooi in de Schilderswijk. Of hebben jouw matties vervolgens ook het complete dorp gesloop?
Gedaan, net als de rest van jouw oninteressante verhaal. Heeft totaal niks te maken met waar het topic over gaat .quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:19 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
anders lees je even de reactie die ik quote
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |