Uh okéquote:Op donderdag 2 juli 2015 16:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Met de ware aard van Molukkers en Turken heb ik nooit problemen. :s
Inderdaad want dat doe je van geen kanten. Als je ongelijk wordt bewezen begin je over schijnheilig gedrag, als er dingen aan je gevraagd worden scheld je mensen uit voor schijterd en feiten negeer je compleet.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Eng he, inhoudelijk discussiëren.
Tot je een keer bij het station Rotterdam zuid looptquote:Op donderdag 2 juli 2015 16:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Met de ware aard van Molukkers en Turken heb ik nooit problemen. :s
Uh oké, je komt met beschuldigingen maar kan die verder niet aantonen. Hier kunnen we veel mee jongens.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:05 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Inderdaad want dat doe je van geen kanten. Als je ongelijk wordt bewezen begin je over schijnheilig gedrag, als er dingen aan je gevraagd worden scheld je mensen uit voor schijterd en feiten negeer je compleet.
Bedankt voor het leveren van een compleet zinloze bijdrage aan deze discussie.
Daar zul je weinig molukkers tegenkomen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Tot je een keer bij het station Rotterdam zuid loopt
Wel veel turken.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:08 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Daar zul je weinig molukkers tegenkomen.
Last in welke zin?quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wel veel turken.
Al heb ik in de rest van de wijk nooit last van ze. Alleen rond het station is het niet zo gezellig.
Bij het station? Ik werk er in de buurt. Veel (voornamelijk vrouwelijke ) collega's zijn daar al een aantal keer lastig gevallen. Het is ook niet voor niets dat er vandaag een nieuws bericht was dat er op een aantal stations waar onder rdam zuid extra camera's geplaats worden.quote:
Welnee. Die rellen ontstaan gewoon omdat er een groep gajes is die het leuk vindt om vernielingen aan te richten. Wat er in het Zuiderpark gebeurd is zal ze een rotzorg zijn. Sommige mensen vinden het gewoon leuk om de boel te slopen, en zien nu een mooie aanleiding. Als de woede puur op de politie gericht zou zijn waarom bestormen ze dan niet het politiebureau? Waarom worden de ruiten ingegooid en winkels geplunderd van lokale (Marokkaanse) middenstanders? Leg mij dat dan eens uit.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dialoog is nooit de oplossing geweest omdat de politie liegt. Ze trokken pas hun keutel in nadat er verschillende ooggetuigen en video's opdoken mbt het incident. Men kan alleen de aandacht vestigen hier op door te gaan rellen anders stopt men dit net zo weg als het MH17 incident.
Dan werk je zeker bij HD?quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Bij het station? Ik werk er in de buurt. Veel (voornamelijk vrouwelijke ) collega's zijn daar al een aantal keer lastig gevallen. Het is ook niet voor niets dat er vandaag een nieuws bericht was dat er op een aantal stations waar onder rdam zuid extra camera's geplaats worden.
Moet een kakkerlak zeggenquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:04 schreef RRuben het volgende:
En totaal niet meewerken met de politie en dan janken als ze te hard worden aangepakt... Op straat slaan ze zelf ook iedereen in elkaar. Die gasten zijn zo hypocriet.
Eens, ik heb Marokkanen ontmoet die prima zijn, maar een verrijking voor de samenleving zijn ze grof genomen niet. En die paar mocro's die 'okay' zijn, tja ze zijn niet echt onmisbaar, de machine zal gewoon doordraaien.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:06 schreef Myrr het volgende:
Ik ben er de laatste dagen toch achter gekomen dat ik racistisch ben tegen bepaalde groepen. Niet dat ze eruit hoeven, maar ze hebben gewoontes waar niemand behalve zijzelf het eens kan zijn.
Eindelijk iemand die het begrijpt, en dit tuig is een groter gevaar dan de politie. Want de politie doet mij niks als ik niks doe wat niet mag. Ja een jaar of twee terug nog aangehouden maar ze lieten het bij een waarschuwing dat zijn echt geen naaiers, ik heb meer angst voor relschoppers dan voor de politie.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:05 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Jongens kom op. Laten we niet doen alsof de relschoppers ideologisch gedreven demonstranten zijn. Die lopen snachts echt niet op straat. Wat er dan nog wel loopt is tuig wat daar alleen komt om te rellen.
Vreselijk eigenlijk... Bah... Wat een samenleving multiculti. Multi-flauwekullige samenleving is het.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:27 schreef HeatWave het volgende:
https://www.facebook.com/(...)t_id=645160355586193
Het wordt zo gezellig in NL.
Ja, dat is natuurlijk wat je krijgt met een onprofessionele politiedienst zoals in Nederland. Het komt gewoon te vaak voor dat agenten de fout in gaan, een verklaring afgeven, vervolgens blijkt dat alles duidelijk is gefilmd, blijkt de verklaring haaks op het filmpje te staan en dat er vervolgens vrijspraak plaatsvindt of zelfs niet eens tot vervolging wordt overgegaan. Als je een beeld creëert van de politie die elkaar altijd dekt dan heb je op een gegeven moment de schijn tegen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:27 schreef HeatWave het volgende:
https://www.facebook.com/(...)t_id=645160355586193
Het wordt zo gezellig in NL.
Als je het risico loopt om bij een arrestatie onder toeziend oog van 10 agenten gewurgd te worden zou ik me eens afvragen of het wel terecht is dat je er niet bang van bent.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:50 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het begrijpt, en dit tuig is een groter gevaar dan de politie. Want de politie doet mij niks als ik niks doe wat niet mag. Ja een jaar of twee terug nog aangehouden maar ze lieten het bij een waarschuwing dat zijn echt geen naaiers, ik heb meer angst voor relschoppers dan voor de politie.
[..]
Vreselijk eigenlijk... Bah... Wat een samenleving multiculti. Multi-flauwekullige samenleving is het.
Het zal verschillen waar je woont. En daar was het wellicht ongepast, ik heb het filmpje niet gezien weet ook niet of de man zich deed verzetten. Als ik werd opgepakt zou ik me gewoon laten oppakken dan is er geen nood mij te wurgen. Misschien deed de man het wel en werd hij alsnog gewurgd dat weet ik niet.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:54 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Als je het risico loopt om bij een arrestatie onder toeziend oog van 10 agenten gewurgd te worden zou ik me eens afvragen of het wel terecht is dat je er niet bang van bent.
Dat je niet voor niets gearresteerd wordt is niet altijd waar kan ik uit eigen ervaring zeggen.
Ik bedoelde "logica" dan ook ironisch.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:48 schreef erodome het volgende:
Het gaat al fout in de titel, logica. Volgens mij is het grote probleem eerder dat het daaraan ontbreekt. Dit is gewoon domme emotie zonder nadenken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |