Ja, dat denk ik ook wel idd. De eensgezindsheid en bereidheid tot dialoog is overduidelijk vertegenwoordigd in de schilderswijk, dat lijken me prima 2dekamerleden.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
En dan neemt de Marokkaanse, Turkse etc. bevolking toe, neemt men plaats in de politiek etc. etc. Dan kan men niet meer om hun eigen pik draaien en zullen we de bullshit waar Nederlanders mee opkomen de nek omdraaien.
Wie zegt dat men dan bereid moet zijn tot dialoog? Gewoon een mening doordrukken, gebeurt nu ook.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook wel idd. De eensgezindsheid en bereidheid tot dialoog is overduidelijk vertegenwoordigd in de schilderswijk, dat lijken me prima 2dekamerleden.
Ja, idd. Want Nederlanders mag je uiteraard wel allemaal over 1 kam scheren, alle nederlanders zijn racisten en moeten dood.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wie zegt dat men dan bereid moet zijn tot dialoog? Gewoon een mening doordrukken, gebeurt nu ook.
Ik heb nog geen 1 keer gezegd dat alle Nederlanders dood moeten.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, idd. Want Nederlanders mag je uite
raard wel allemaal over 1 kam scheren, alle nederlanders zijn racisten en moeten dood.
Ik snap je 100%.
Maar uiteraard zeg je hier niks over. Zoals ik al zei, schijnheilig gezeik van de Nederlander.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:22 schreef de_boswachter het volgende:
Gooi een raket op de Schilderswijk of weet ik veel, maar doe iets.
Nee, nog niet, ik heb de tijdquote:Op donderdag 2 juli 2015 15:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik heb nog geen 1 keer gezegd dat alle Nederlanders dood moeten.
[..]
Maar uiteraard zeg je hier niks over. Zoals ik al zei, schijnheilig gezeik van de Nederlander.
Je blijft schijnheilig doorgaan. Je roept dat ik alle Nederlanders dood wil hebben maar als ik van de boswachten een bericht geef dat hij alle mensen in de schilderswijk dood wil hebben kom je met "niemand heeft een raket verder".quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, nog niet, ik heb de tijd.
Neuh, want ik heb dat niet gezegd en niemand heeft een raket verder.
Gewoon serieuze vraag. Als je Nederlanders zo kut vind. Wat doe je dan in Nederland?quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik heb nog geen 1 keer gezegd dat alle Nederlanders dood moeten.
[..]
Maar uiteraard zeg je hier niks over. Zoals ik al zei, schijnheilig gezeik van de Nederlander.
Het kan ook gewoon niet, en nee, ik vind zijn opmerking opzich ook niet best. Maar ik reageerde op jou, niet op hem.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je blijft schijnheilig doorgaan. Je roept dat ik alle Nederlanders dood wil hebben maar als ik van de boswachten een bericht geef dat hij alle mensen in de schilderswijk dood wil hebben kom je met "niemand heeft een raket verder".
Dit is dus wat ik bedoel met schijnheilig. Aan de ene kant heel hard roeptoeteren maar als men met het tegenovergesteld komt zeggen dat iets niet kan.
Zelfs de Marokkanen zelf geven toe dat de relschoppers grotendeels van Marokkaanse komaf zijn. Dat geeft dan toch te denken. Zie de Volkskrant.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jij bent degene die roept dat het alleen maar Marokkanen zijn en dan kom ik met tegenbewijs en dan ga je lopen draaien en huilen. Zeg dan gewoon lekker dat je Marokkanen haat ipv de schijnheilige uit te hangen. Je bent gewoon een standaard Nederlandse schijterd, te bang om z'n echte mening te uiten uit angst.
Dat gaat jou helemaal niks aan dacht ik zo. Of loop jij ook altijd weg als iets je niet zint? Misschien ben ik hier wel om verandering teweeg te brengenquote:Op donderdag 2 juli 2015 15:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gewoon serieuze vraag. Als je Nederlanders zo kut vind. Wat doe je dan in Nederland?
Ik vraag het toch gewoonquote:Op donderdag 2 juli 2015 15:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat gaat jou helemaal niks aan dacht ik zo. Of loop jij ook altijd weg als iets je niet zint? Misschien ben ik hier wel om verandering teweeg te brengen
Wat dacht je ervan je niet eens schijnheilig te gedragen. Je wilt dat iedereen normaal doet maar je komt niet verder dan kijk die kut marokkanen eens rellen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het kan ook gewoon niet, en nee, ik vind zijn opmerking opzich ook niet best. Maar ik reageerde op jou, niet op hem.
Wat dacht je er gewoon eens van als IEDEREEN gewoon normaal doet?
En dit is mijn vraag aan jouquote:
quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Of loop jij ook altijd weg als iets je niet zint?
En dat is dan ook gewoon een feit. Rellen ipv demonstreren, rellen ipv de dialoog aangaan, plunderen en mensen in elkaar slaan.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan je niet eens schijnheilig te gedragen. Je wilt dat iedereen normaal doet maar je komt niet verder dan kijk die kut marokkanen eens rellen.
quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat gaat jou helemaal niks aan dacht ik zo. Of loop jij ook altijd weg als iets je niet zint? Misschien ben ik hier wel om verandering teweeg te brengen
Gelukkig heb je geen last van een minderwaardigheidscomplex.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Allochtonen durven hun ware aard tenminste te tonen, Nederlanders doen altijd maar alsof. Maar och, tis een kwestie van tijd.
Dialoog is nooit de oplossing geweest omdat de politie liegt. Ze trokken pas hun keutel in nadat er verschillende ooggetuigen en video's opdoken mbt het incident. Men kan alleen de aandacht vestigen hier op door te gaan rellen anders stopt men dit net zo weg als het MH17 incident.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat is dan ook gewoon een feit. Rellen ipv demonstreren, rellen ipv de dialoog aangaan, plunderen en mensen in elkaar slaan.
Das nogal primitief gedrag. En dat is een post op een forum ook hoor mbt raketten, maar ja, doe mij persoonlijk het laatste maar.
Ligt er aan wat. Meestal niet. Maar als ik in een land zou wonen waar ik de inwoners niet van zou mogen zou ik daar niet blijven wonen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
En dit is mijn vraag aan jou
[..]
Eng he, feiten.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan je niet eens schijnheilig te gedragen. Je wilt dat iedereen normaal doet maar je komt niet verder dan kijk die kut marokkanen eens rellen.
Dan ben je dus een schijterd die zich laat wegjagen. Ipv te strijden voor een beter leven, loop je weg.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ligt er aan wat. Meestal niet. Maar als ik in een land zou wonen waar ik de inwoners niet van zou mogen zou ik daar niet blijven wonen.
Nee. Ik zou kiezen voor een leven waar ik fijn kan wonen. Ipv mij steeds moeten druk maken over de inwoners. Heeft weinig met wel of niet een schijterd te zijn te maken.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dan ben je dus een schijterd die zich laat wegjagen. Ipv te strijden voor een beter leven, loop je weg.
Dat heeft er wel mee te maken, jij laat je dus gewoon wegsturen als maar genoeg mensen dat willen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee. Ik zou kiezen voor een leven waar ik fijn kan wonen. Ipv mij steeds moeten druk maken over de inwoners. Heeft weinig met wel of niet een schijterd te zijn.
Nee? Ik zou er zelf voor kiezen. Dat is wat anders dan je laten weg sturen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat heeft er wel mee te maken, jij laat je dus gewoon wegsturen als maar genoeg mensen dat willen.
Met de ware aard van Molukkers en Turken heb ik nooit problemen. :squote:Op donderdag 2 juli 2015 15:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Allochtonen durven hun ware aard tenminste te tonen, Nederlanders doen altijd maar alsof. Maar och, tis een kwestie van tijd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |