ali Bquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:02 schreef Myrr het volgende:
Het zijn ook echt Marokkanen die het doen…
Alsof zij ook maar iets toevoegen (uitzonderingen daar gelaten) aan onze maatschappij.
Echt hé.. maar is een incident hoor.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:02 schreef Myrr het volgende:
Alsof zij ook maar iets toevoegen (uitzonderingen daar gelaten) aan onze maatschappij.
Idd,quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:02 schreef Myrr het volgende:
Ik zei toch grapje hansworstquote:
Jij bent een zelfmoordterrorist in spe jijquote:
Spequote:Op woensdag 1 juli 2015 23:52 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Jij bent een zelfmoordterrorist in spe jij
Wat?quote:Op donderdag 2 juli 2015 01:08 schreef 6star6lord6 het volgende:
Die steen ging daar ook heen, kijk zijn insta kut pauper
Klopt en het is hetzelfde slag die ook anti-zwarte Piet zijn en altijd een reden zoeken om tegen Nederland en waar het voorstaat te kunnen afgeven en eventueel dingen te kunnen vernielen. En vervolgens komen de psychologen weer met: "Jah...moeilijke jeugd. Wij moeten ze meer begrijpen waarom ze zo doen dus is dit rellen en vernielen en liegen part of the deal dat dit gedrag gebeurd."quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:04 schreef RRuben het volgende:
En totaal niet meewerken met de politie en dan janken als ze te hard worden aangepakt... Op straat slaan ze zelf ook iedereen in elkaar. Die gasten zijn zo hypocriet.
quote:Op donderdag 2 juli 2015 00:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De meeste die zijn opgepakt zijn blank, gelul over marokkanen elke keer_!
Is die volkswagen helemaal naar Casablanca gereden?quote:Op donderdag 2 juli 2015 10:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoek de blanke. Leef je uit.
quote:Op donderdag 2 juli 2015 10:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoek de blanke. Leef je uit.
Zijn de schoolvakanties al begonnen in Den Haag? Ze mogen wel lang op blijven van pappie en mammie. Oh wacht, mammie heeft niks te zeggen dus van pappie.quote:
Mee eens. Lekker rondmeppen dat gespuisquote:Op woensdag 1 juli 2015 22:54 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Nee, laat de ME maar lekker hard optreden tegen dat soort gajes. Platknuppelen die lui!
Nou vooruit, jij wint. Er staat inderdaad zo'n 5% aan blanken tussen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ [url=http://imgserv9.tcdn.nl/v1/g5Rqnij-G2M_qXRwZXEslMEAgGI=/fit-in/900x900/smart/filters:no_upscale()/http://spitsnieuws.tcdn.n(...)10537.jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
Misschien ff verder kijken dan je neus lang is.
Leuk dat je continu met onzin komt aanzetten. Zeg dan gewoon niks, kneusje.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:31 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Nou vooruit, jij wint. Er staat inderdaad zo'n 1% aan blanken tussen.
Er staan echt voornamelijk zwarten, marokkanen en turken op. Die 1 of 2 blanken die erop staan zijn niet bepaald de meerderheid. En schelden doe je maar ergens anders.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Leuk dat je continu met onzin komt aanzetten. Zeg dan gewoon niks, kneusje.
Jij hebt gewoon stront in je ogen blijkbaar. Maar goed, het is blijkbaar hoog nodig dat men gaat rellen want bij elke drol worden allochtonen doodgewenst. Laat maar komen die rellen, hopelijk verspreid het zich. De gemiddelde Nederlander schijt toch in z'n broek als ie een Marokkaan ziet.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:33 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Er staan echt voornamelijk zwarten, marokkanen en turken op. Die 1 of 2 blanken die erop staan zijn niet bepaald de meerderheid. En schelden doe je maar ergens anders.
quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon stront in je ogen blijkbaar. Maar goed, het is blijkbaar hoog nodig dat men gaat rellen want bij elke drol worden allochtonen doodgewenst. Laat maar komen die rellen, hopelijk verspreid het zich. De gemiddelde Nederlander schijt toch in z'n broek als ie een Marokkaan ziet.
Ben je kwaadquote:Op donderdag 2 juli 2015 15:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon stront in je ogen blijkbaar. Maar goed, het is blijkbaar hoog nodig dat men gaat rellen want bij elke drol worden allochtonen doodgewenst. Laat maar komen die rellen, hopelijk verspreid het zich. De gemiddelde Nederlander schijt toch in z'n broek als ie een Marokkaan ziet.
Jij bent degene die roept dat het alleen maar Marokkanen zijn en dan kom ik met tegenbewijs en dan ga je lopen draaien en huilen. Zeg dan gewoon lekker dat je Marokkanen haat ipv de schijnheilige uit te hangen. Je bent gewoon een standaard Nederlandse schijterd, te bang om z'n echte mening te uiten uit angst.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:38 schreef Metro2005 het volgende:
[..]. Als je zelf foto's post waarop het overgrote merendeel allochtoon is en dan vervolgens roept dat ik stront in mijn ogen hebt dan houdt het op. Ga maar fijn terug naar marokko.nl , ga daar lekker trollen en feiten verdraaien, houden ze nogal van daar.
Nee, ik wacht gewoon op het moment dat dit soort rellen uit de hand lopen en lach gewoon hard. Ik heb een tweede paspoort, mijn exit plan is duidelijkquote:
Je komt niet met tegenbewijs, je bewijst juist mijn stelling door foto's te posten waarop de meeste mensen allochtoon zijn. Ik heb nergens beweerd dat ik een hekel aan marokkanen heb, wel aan relschoppers. En de meeste relschoppers zijn in dit geval allochtoon maar als het roomblanke voetbalhooligans waren geweest had ik daar net zo goed een grafhekel aan gehad.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jij bent degene die roept dat het alleen maar Marokkanen zijn en dan kom ik met tegenbewijs en dan ga je lopen draaien en huilen. Zeg dan gewoon lekker dat je Marokkanen haat ipv de schijnheilige uit te hangen. Je bent gewoon een standaard Nederlandse schijterd, te bang om z'n echte mening te uiten uit angst.
Je bent een goede troll, schouderklopje. Als je een jongen was zou ik je pijpen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Nee, ik wacht gewoon op het moment dat dit soort rellen uit de hand lopen en lach gewoon hard. Ik heb een tweede paspoort, mijn exit plan is duidelijk
Leuke inhoudelijke reactie.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je bent een goede troll, schouderklopje. Als je een jongen was zou ik je pijpen.
Waarheid.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:22 schreef de_boswachter het volgende:
Ze zijn tegen politiegeweld, maar gebruiken zelf ruimschoots geweld.
Ze zijn tegen racisme, maar scanderen 'kankerjoden'.
Ze willen niet als tweederangsburgers gezien worden, maar gedragen zich als tweederangsburgers.
En daarom moeten deze relschoppers kaput gemaakt worden. Gooi een raket op de Schilderswijk of weet ik veel, maar doe iets.
Jij komt met zoek de blanke praatjes maar bent te bang om je uitspraken te verdedigen. Maar goed, typical nederlander bullshit. Veel praatjes, weinig actie. Slap gelul waar je niks mee kan.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:42 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Je komt niet met tegenbewijs, je bewijst juist mijn stelling door foto's te posten waarop de meeste mensen allochtoon zijn. Ik heb nergens beweerd dat ik een hekel aan marokkanen heb, wel aan relschoppers. En de meeste relschoppers zijn in dit geval allochtoon maar als het roomblanke voetbalhooligans waren geweest had ik daar net zo goed een grafhekel aan gehad.
En wat loop je de hele tijd dom te roeptoeteren over dat Nederlanders bang zijn voor marokkanen. Ik heb het woord marokkaan als groep niet eens in mijn mond gehad. Je moet mij geen woorden in de mond gaan leggen klapmongool.
And that we have it, de ware aardquote:Op donderdag 2 juli 2015 15:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Allochtonen durven hun ware aard tenminste te tonen, Nederlanders doen altijd maar alsof. Maar och, tis een kwestie van tijd.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
And that we have it, de ware aard.
Verrassend, niet echt.
En dan wat precies?quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Allochtonen durven hun ware aard tenminste te tonen, Nederlanders doen altijd maar alsof. Maar och, tis een kwestie van tijd.
En dan neemt de Marokkaanse, Turkse etc. bevolking toe, neemt men plaats in de politiek etc. etc. Dan kan men niet meer om hun eigen pik draaien en zullen we de bullshit waar Nederlanders mee opkomen de nek omdraaien.quote:
Ik hoef ze niet te verdedigen, het is nogal duidelijk dat het merendeel allochtoon is maar ik roep tegen een dreinend klein kind dat zijn gelijk wil halen terwijl hij overduidelijk ongelijk heeft.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jij komt met zoek de blanke praatjes maar bent te bang om je uitspraken te verdedigen. Maar goed, typical nederlander bullshit. Veel praatjes, weinig actie. Slap gelul waar je niks mee kan.
Ja, dat denk ik ook wel idd. De eensgezindsheid en bereidheid tot dialoog is overduidelijk vertegenwoordigd in de schilderswijk, dat lijken me prima 2dekamerleden.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
En dan neemt de Marokkaanse, Turkse etc. bevolking toe, neemt men plaats in de politiek etc. etc. Dan kan men niet meer om hun eigen pik draaien en zullen we de bullshit waar Nederlanders mee opkomen de nek omdraaien.
Wie zegt dat men dan bereid moet zijn tot dialoog? Gewoon een mening doordrukken, gebeurt nu ook.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook wel idd. De eensgezindsheid en bereidheid tot dialoog is overduidelijk vertegenwoordigd in de schilderswijk, dat lijken me prima 2dekamerleden.
Ja, idd. Want Nederlanders mag je uiteraard wel allemaal over 1 kam scheren, alle nederlanders zijn racisten en moeten dood.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wie zegt dat men dan bereid moet zijn tot dialoog? Gewoon een mening doordrukken, gebeurt nu ook.
Ik heb nog geen 1 keer gezegd dat alle Nederlanders dood moeten.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, idd. Want Nederlanders mag je uite
raard wel allemaal over 1 kam scheren, alle nederlanders zijn racisten en moeten dood.
Ik snap je 100%.
Maar uiteraard zeg je hier niks over. Zoals ik al zei, schijnheilig gezeik van de Nederlander.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:22 schreef de_boswachter het volgende:
Gooi een raket op de Schilderswijk of weet ik veel, maar doe iets.
Nee, nog niet, ik heb de tijdquote:Op donderdag 2 juli 2015 15:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik heb nog geen 1 keer gezegd dat alle Nederlanders dood moeten.
[..]
Maar uiteraard zeg je hier niks over. Zoals ik al zei, schijnheilig gezeik van de Nederlander.
Je blijft schijnheilig doorgaan. Je roept dat ik alle Nederlanders dood wil hebben maar als ik van de boswachten een bericht geef dat hij alle mensen in de schilderswijk dood wil hebben kom je met "niemand heeft een raket verder".quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, nog niet, ik heb de tijd.
Neuh, want ik heb dat niet gezegd en niemand heeft een raket verder.
Gewoon serieuze vraag. Als je Nederlanders zo kut vind. Wat doe je dan in Nederland?quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik heb nog geen 1 keer gezegd dat alle Nederlanders dood moeten.
[..]
Maar uiteraard zeg je hier niks over. Zoals ik al zei, schijnheilig gezeik van de Nederlander.
Het kan ook gewoon niet, en nee, ik vind zijn opmerking opzich ook niet best. Maar ik reageerde op jou, niet op hem.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je blijft schijnheilig doorgaan. Je roept dat ik alle Nederlanders dood wil hebben maar als ik van de boswachten een bericht geef dat hij alle mensen in de schilderswijk dood wil hebben kom je met "niemand heeft een raket verder".
Dit is dus wat ik bedoel met schijnheilig. Aan de ene kant heel hard roeptoeteren maar als men met het tegenovergesteld komt zeggen dat iets niet kan.
Zelfs de Marokkanen zelf geven toe dat de relschoppers grotendeels van Marokkaanse komaf zijn. Dat geeft dan toch te denken. Zie de Volkskrant.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jij bent degene die roept dat het alleen maar Marokkanen zijn en dan kom ik met tegenbewijs en dan ga je lopen draaien en huilen. Zeg dan gewoon lekker dat je Marokkanen haat ipv de schijnheilige uit te hangen. Je bent gewoon een standaard Nederlandse schijterd, te bang om z'n echte mening te uiten uit angst.
Dat gaat jou helemaal niks aan dacht ik zo. Of loop jij ook altijd weg als iets je niet zint? Misschien ben ik hier wel om verandering teweeg te brengenquote:Op donderdag 2 juli 2015 15:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gewoon serieuze vraag. Als je Nederlanders zo kut vind. Wat doe je dan in Nederland?
Ik vraag het toch gewoonquote:Op donderdag 2 juli 2015 15:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat gaat jou helemaal niks aan dacht ik zo. Of loop jij ook altijd weg als iets je niet zint? Misschien ben ik hier wel om verandering teweeg te brengen
Wat dacht je ervan je niet eens schijnheilig te gedragen. Je wilt dat iedereen normaal doet maar je komt niet verder dan kijk die kut marokkanen eens rellen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het kan ook gewoon niet, en nee, ik vind zijn opmerking opzich ook niet best. Maar ik reageerde op jou, niet op hem.
Wat dacht je er gewoon eens van als IEDEREEN gewoon normaal doet?
En dit is mijn vraag aan jouquote:
quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Of loop jij ook altijd weg als iets je niet zint?
En dat is dan ook gewoon een feit. Rellen ipv demonstreren, rellen ipv de dialoog aangaan, plunderen en mensen in elkaar slaan.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan je niet eens schijnheilig te gedragen. Je wilt dat iedereen normaal doet maar je komt niet verder dan kijk die kut marokkanen eens rellen.
quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat gaat jou helemaal niks aan dacht ik zo. Of loop jij ook altijd weg als iets je niet zint? Misschien ben ik hier wel om verandering teweeg te brengen
Gelukkig heb je geen last van een minderwaardigheidscomplex.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Allochtonen durven hun ware aard tenminste te tonen, Nederlanders doen altijd maar alsof. Maar och, tis een kwestie van tijd.
Dialoog is nooit de oplossing geweest omdat de politie liegt. Ze trokken pas hun keutel in nadat er verschillende ooggetuigen en video's opdoken mbt het incident. Men kan alleen de aandacht vestigen hier op door te gaan rellen anders stopt men dit net zo weg als het MH17 incident.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat is dan ook gewoon een feit. Rellen ipv demonstreren, rellen ipv de dialoog aangaan, plunderen en mensen in elkaar slaan.
Das nogal primitief gedrag. En dat is een post op een forum ook hoor mbt raketten, maar ja, doe mij persoonlijk het laatste maar.
Ligt er aan wat. Meestal niet. Maar als ik in een land zou wonen waar ik de inwoners niet van zou mogen zou ik daar niet blijven wonen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
En dit is mijn vraag aan jou
[..]
Eng he, feiten.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan je niet eens schijnheilig te gedragen. Je wilt dat iedereen normaal doet maar je komt niet verder dan kijk die kut marokkanen eens rellen.
Dan ben je dus een schijterd die zich laat wegjagen. Ipv te strijden voor een beter leven, loop je weg.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ligt er aan wat. Meestal niet. Maar als ik in een land zou wonen waar ik de inwoners niet van zou mogen zou ik daar niet blijven wonen.
Nee. Ik zou kiezen voor een leven waar ik fijn kan wonen. Ipv mij steeds moeten druk maken over de inwoners. Heeft weinig met wel of niet een schijterd te zijn te maken.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dan ben je dus een schijterd die zich laat wegjagen. Ipv te strijden voor een beter leven, loop je weg.
Dat heeft er wel mee te maken, jij laat je dus gewoon wegsturen als maar genoeg mensen dat willen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee. Ik zou kiezen voor een leven waar ik fijn kan wonen. Ipv mij steeds moeten druk maken over de inwoners. Heeft weinig met wel of niet een schijterd te zijn.
Nee? Ik zou er zelf voor kiezen. Dat is wat anders dan je laten weg sturen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat heeft er wel mee te maken, jij laat je dus gewoon wegsturen als maar genoeg mensen dat willen.
Met de ware aard van Molukkers en Turken heb ik nooit problemen. :squote:Op donderdag 2 juli 2015 15:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Uh okéquote:Op donderdag 2 juli 2015 16:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Met de ware aard van Molukkers en Turken heb ik nooit problemen. :s
Inderdaad want dat doe je van geen kanten. Als je ongelijk wordt bewezen begin je over schijnheilig gedrag, als er dingen aan je gevraagd worden scheld je mensen uit voor schijterd en feiten negeer je compleet.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Eng he, inhoudelijk discussiëren.
Tot je een keer bij het station Rotterdam zuid looptquote:Op donderdag 2 juli 2015 16:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Met de ware aard van Molukkers en Turken heb ik nooit problemen. :s
Uh oké, je komt met beschuldigingen maar kan die verder niet aantonen. Hier kunnen we veel mee jongens.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:05 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Inderdaad want dat doe je van geen kanten. Als je ongelijk wordt bewezen begin je over schijnheilig gedrag, als er dingen aan je gevraagd worden scheld je mensen uit voor schijterd en feiten negeer je compleet.
Bedankt voor het leveren van een compleet zinloze bijdrage aan deze discussie.
Daar zul je weinig molukkers tegenkomen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Tot je een keer bij het station Rotterdam zuid loopt
Wel veel turken.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:08 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Daar zul je weinig molukkers tegenkomen.
Last in welke zin?quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wel veel turken.
Al heb ik in de rest van de wijk nooit last van ze. Alleen rond het station is het niet zo gezellig.
Bij het station? Ik werk er in de buurt. Veel (voornamelijk vrouwelijke ) collega's zijn daar al een aantal keer lastig gevallen. Het is ook niet voor niets dat er vandaag een nieuws bericht was dat er op een aantal stations waar onder rdam zuid extra camera's geplaats worden.quote:
Welnee. Die rellen ontstaan gewoon omdat er een groep gajes is die het leuk vindt om vernielingen aan te richten. Wat er in het Zuiderpark gebeurd is zal ze een rotzorg zijn. Sommige mensen vinden het gewoon leuk om de boel te slopen, en zien nu een mooie aanleiding. Als de woede puur op de politie gericht zou zijn waarom bestormen ze dan niet het politiebureau? Waarom worden de ruiten ingegooid en winkels geplunderd van lokale (Marokkaanse) middenstanders? Leg mij dat dan eens uit.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dialoog is nooit de oplossing geweest omdat de politie liegt. Ze trokken pas hun keutel in nadat er verschillende ooggetuigen en video's opdoken mbt het incident. Men kan alleen de aandacht vestigen hier op door te gaan rellen anders stopt men dit net zo weg als het MH17 incident.
Dan werk je zeker bij HD?quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Bij het station? Ik werk er in de buurt. Veel (voornamelijk vrouwelijke ) collega's zijn daar al een aantal keer lastig gevallen. Het is ook niet voor niets dat er vandaag een nieuws bericht was dat er op een aantal stations waar onder rdam zuid extra camera's geplaats worden.
Moet een kakkerlak zeggenquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:04 schreef RRuben het volgende:
En totaal niet meewerken met de politie en dan janken als ze te hard worden aangepakt... Op straat slaan ze zelf ook iedereen in elkaar. Die gasten zijn zo hypocriet.
Eens, ik heb Marokkanen ontmoet die prima zijn, maar een verrijking voor de samenleving zijn ze grof genomen niet. En die paar mocro's die 'okay' zijn, tja ze zijn niet echt onmisbaar, de machine zal gewoon doordraaien.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:06 schreef Myrr het volgende:
Ik ben er de laatste dagen toch achter gekomen dat ik racistisch ben tegen bepaalde groepen. Niet dat ze eruit hoeven, maar ze hebben gewoontes waar niemand behalve zijzelf het eens kan zijn.
Eindelijk iemand die het begrijpt, en dit tuig is een groter gevaar dan de politie. Want de politie doet mij niks als ik niks doe wat niet mag. Ja een jaar of twee terug nog aangehouden maar ze lieten het bij een waarschuwing dat zijn echt geen naaiers, ik heb meer angst voor relschoppers dan voor de politie.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:05 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Jongens kom op. Laten we niet doen alsof de relschoppers ideologisch gedreven demonstranten zijn. Die lopen snachts echt niet op straat. Wat er dan nog wel loopt is tuig wat daar alleen komt om te rellen.
Vreselijk eigenlijk... Bah... Wat een samenleving multiculti. Multi-flauwekullige samenleving is het.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:27 schreef HeatWave het volgende:
https://www.facebook.com/(...)t_id=645160355586193
Het wordt zo gezellig in NL.
Ja, dat is natuurlijk wat je krijgt met een onprofessionele politiedienst zoals in Nederland. Het komt gewoon te vaak voor dat agenten de fout in gaan, een verklaring afgeven, vervolgens blijkt dat alles duidelijk is gefilmd, blijkt de verklaring haaks op het filmpje te staan en dat er vervolgens vrijspraak plaatsvindt of zelfs niet eens tot vervolging wordt overgegaan. Als je een beeld creëert van de politie die elkaar altijd dekt dan heb je op een gegeven moment de schijn tegen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:27 schreef HeatWave het volgende:
https://www.facebook.com/(...)t_id=645160355586193
Het wordt zo gezellig in NL.
Als je het risico loopt om bij een arrestatie onder toeziend oog van 10 agenten gewurgd te worden zou ik me eens afvragen of het wel terecht is dat je er niet bang van bent.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:50 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het begrijpt, en dit tuig is een groter gevaar dan de politie. Want de politie doet mij niks als ik niks doe wat niet mag. Ja een jaar of twee terug nog aangehouden maar ze lieten het bij een waarschuwing dat zijn echt geen naaiers, ik heb meer angst voor relschoppers dan voor de politie.
[..]
Vreselijk eigenlijk... Bah... Wat een samenleving multiculti. Multi-flauwekullige samenleving is het.
Het zal verschillen waar je woont. En daar was het wellicht ongepast, ik heb het filmpje niet gezien weet ook niet of de man zich deed verzetten. Als ik werd opgepakt zou ik me gewoon laten oppakken dan is er geen nood mij te wurgen. Misschien deed de man het wel en werd hij alsnog gewurgd dat weet ik niet.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:54 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Als je het risico loopt om bij een arrestatie onder toeziend oog van 10 agenten gewurgd te worden zou ik me eens afvragen of het wel terecht is dat je er niet bang van bent.
Dat je niet voor niets gearresteerd wordt is niet altijd waar kan ik uit eigen ervaring zeggen.
Ik bedoelde "logica" dan ook ironisch.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:48 schreef erodome het volgende:
Het gaat al fout in de titel, logica. Volgens mij is het grote probleem eerder dat het daaraan ontbreekt. Dit is gewoon domme emotie zonder nadenken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |