Peter, ben jij het?quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit jij nou gewoon een walgelijke Joran opmerking te maken?
Doenquote:Op woensdag 1 juli 2015 22:07 schreef Specularium het volgende:
Ik kan dat ook editten want hij verdient dat gewoon met zijn gedrag.
quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:07 schreef Specularium het volgende:
Ik kan dat ook editten want hij verdient dat gewoon met zijn gedrag.
Danny @ f0k . nLquote:Op woensdag 1 juli 2015 22:12 schreef Viro het volgende:
[..]
Jammer dat mobiel reporten niet gaat anders...
afgewezen, was niet kaalgenoeg.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Niet met Danny in de appgroep zitten
Ik vind de TT sowieso een beetje dubieus. Ik wil graag aangeven dat ik niks met deze groepsorgie heb te maken. Waar in Zwolle ze ook gaan zitten, het is niet bij mij thuis...quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:31 schreef Karina het volgende:
@TT: is het niet te warm om te rukken, heren?
en Zwolle is met een hoofdletter...
Nee.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:31 schreef Karina het volgende:
Kun jij in het midden met je keyboard.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind de TT sowieso een beetje dubieus. Ik wil graag aangeven dat ik niks met deze groepsorgie heb te maken. Waar in Zwolle ze ook gaan zitten, het is niet bij mij thuis...
Het lijkt mij ook een beetje apart, kringrukken. Vies gedoe.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind de TT sowieso een beetje dubieus. Ik wil graag aangeven dat ik niks met deze groepsorgie heb te maken. Waar in Zwolle ze ook gaan zitten, het is niet bij mij thuis...
Bedankt Hans.quote:
Dat wil ik niet wetenquote:Op woensdag 1 juli 2015 22:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je vraagt niet eens of het lekker was...
Ik heb een flinke tafelventilator op mijn kruis gericht staan.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:31 schreef Karina het volgende:
en Zwolle is met een hoofdletter...
Kijk maar uit dat je zakie niet wegwaait danquote:Op woensdag 1 juli 2015 22:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb een flinke tafelventilator op mijn kruis gericht staan.
In dit geval Fokkerquote:
Stiekem wil je welquote:Op woensdag 1 juli 2015 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
In dit geval FokkerOh wacht, nu breng ik mezelf in de war :' ) Het is te warm om na te denken.
Uhu, gekkiequote:Op woensdag 1 juli 2015 22:50 schreef Karina het volgende:
In ieder geval hoef ik geen foto's, van niemand.
Maar nu ben ik al bezig.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:50 schreef Karina het volgende:
In ieder geval hoef ik geen foto's, van niemand.
Hier?quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Stuur je hem naar een ander. Een jonge knappe vrouw, lijkt me een beter idee.
Het is nog volle maan ook ... wat denk je er van? Gaan we vannacht ff wild doen in het Amsterdamse Bos?quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Met dit weer wordt iedereen een beetje gek.
Nee joh straks verander je nog in een weerwolf dat is mij te eng hoor.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is nog volle maan ook ... wat denk je er van? Gaan we vannacht ff wild doen in het Amsterdamse Bos?
quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is nog volle maan ook ... wat denk je er van? Gaan we vannacht ff wild doen in het Amsterdamse Bos?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |