Gewoon naar buiten gaan Jimbo en wat foto's maken. Paar jaar terug was de Giro hier heb ik ook wat foto's gemaakt.quote:Op donderdag 2 juli 2015 12:11 schreef Jimbo het volgende:
't komt letterlijk langs mn huis.,
kan door die kut tour mn huis nieteens uit zondag
sterf tour...sterf
leg liever spijkermatten neerquote:Op donderdag 2 juli 2015 12:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Gewoon naar buiten gaan Jimbo en wat foto's maken. Paar jaar terug was de Giro hier heb ik ook wat foto's gemaakt.
Ik denk dat je er dan wel door mag he.quote:Op donderdag 2 juli 2015 12:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
leg liever spijkermatten neer
leuk hoor zn initiatief, nederland op de kaart zetten whoohoo
Stel mn oma ligt te sterven zondag, ik kan er niet heen want de tour heeft bij mijn huis de afrit afgesloten.
Wat krijg je er voor terug? Een briefje van de gemeente met een welgemeend excuus
dat kan niet want daar staan vanaf zaterdag tot zondag avond van die rode / witte blokken voorquote:Op donderdag 2 juli 2015 12:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat je er dan wel door mag he.
Oh en zometeen krijgen we klappies van tim met dit gekletsen ik ben een beetje bang voor tim.
Open een KLB topic ofzo.quote:Op donderdag 2 juli 2015 12:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat kan niet want daar staan vanaf zaterdag tot zondag avond van die rode / witte blokken voor
nogmaals, sterf tour
zondag. Ik heb nu nog geen last van de klachten.quote:
Die kraanwagen staat daar zeker voorals die middelste vrachtwagen plots weg moet.quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:20 schreef Tijn het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ziet het er nu uit in elk geval.
Mooie foto's jaquote:
Ho ho, ik sta morgen ook in Spijkenisse. Dit is natuurlijk voor niemand leukquote:Op donderdag 2 juli 2015 20:29 schreef BaardaapAd het volgende:
Als ik nou iemand kende die wil helpen door foto's te maken dan ging ik zondag streaken als de Tour door Nissewaard komt.
Maar ik heb geen vrienden
Ik heb niks in de mail gevonden?quote:Op zondag 5 juli 2015 11:01 schreef MissHobje het volgende:
Gister al wat ingestuurd, zal proberen nog wat te schieten vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaaa, daar zijn ze!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En.. daar komt de rest aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duvel & Niels![]()
Heb je mijne ontvangen?quote:Op zondag 5 juli 2015 12:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb niks in de mail gevonden?
Ik ben inmiddels al bijna in Spijkenisse voor hopelijk mooie foto's
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Allebei de mails! Ik heb de reclamekaravaan gehad nu, zo nog een zoefje als ze langskomen en dan zijn we er klaar mee.quote:Laffe huichelaar![]()
Alsof het een postduif is en je niet zeker bent of de duif aangekomen isquote:
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Staat er al iets online trouwens?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Morgen maak ik er een fotospecial van.quote:
We hebbem al zoveel mooie foto's binnen
Laffe huichelaar![]()
Ik zocht ook al waar ze uberhaupt staanquote:Op zondag 5 juli 2015 15:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Morgen maak ik er een fotospecial van.
We hebbem al zoveel mooie foto's binnen
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
niet op mijn eigen naam ofzoquote:Op zondag 5 juli 2015 12:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb niks in de mail gevonden?
Ik ben inmiddels al bijna in Spijkenisse voor hopelijk mooie foto's[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
Ik ben er toevallig nét mee klaar. Ik hoop hem om 12 uur te publiceren, de link komt hierquote:Laffe huichelaar![]()
De Tour de France in beeldquote:
Ook hier nog even: iedereen bedankt voor de ingestuurde foto's! Ook als jouw foto of niet al jouw foto's erin zitten, dan nog bedankt. We hebben er zoveel ingestuurd gekregen, dan is de keuze maken lastig.
Bij mijn foto's was het makkelijker, alle foto's van de renners die ik gemaakt had, waren falikant mislukt
Laffe huichelaar![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
+1 voor Timmmmmmm
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Ik stond twee rotondes eerder vlakbij Comenius met een camera die defect wasquote:Op zondag 5 juli 2015 17:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nieuwerkerk aan den IJssel, scheve overweg:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat is balen zegquote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:30 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Ik stond twee rotondes eerder vlakbij Comenius met een camera die defect was![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |