Wist ik niet, enmaar 4mnd.quote:
Nee nooit meer.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:48 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ben je er ooit weer heen geweest?
Nee.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:49 schreef Mani89 het volgende:
Die glitteraids mag nu wel weer uit de OP hoor.
Het is vandaag jouw dag, wat moet er in de OP?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:50 schreef anonymoussie het volgende:
Er mag alleen wel een toffere foto in de OP.
Jawel, maar nooit van gekomen nog.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is vandaag jouw dag, wat moet er in de OP?
Doe maar Michelle Pfeiffer.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok Fokker, doe even Alyssa Milano en/of Michelle Pfeiffer.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:54 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Doe maar Michelle Pfeiffer.
Of Alyssa Milano.
Nee.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok Fokker, doe even Alyssa Milano en/of Michelle Pfeiffer.
Hm, doe dan maar gewoon niks.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:54 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Doe maar Michelle Pfeiffer.
Of Alyssa Milano.
Geen idee wie dat is, pics?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:57 schreef anonymoussie het volgende:
Ik zag Babette van Veen vanmorgen in GTST toevallig. Die ziet er ook niet slecht uit.
Ja maar, Herman van Veen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:57 schreef anonymoussie het volgende:
Ik zag Babette van Veen vanmorgen in GTST toevallig. Die ziet er ook niet slecht uit.
Ik ook niet. Wat ga je maken?quote:
Dat is wel erg karig. Heb je niks in huis?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik pak denk ik gewoon een paar crackers met pindakaas of zo.
Jawel, maar ik heb geen zin om te koken en zoveel trek heb ik nu ook niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat is wel erg karig. Heb je niks in huis?
Morgenmiddag ga ik lekker spaghetti eten.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:01 schreef Specularium het volgende:
Ik had gewoon een teringdikke lasagne.
Een Bultschnitzel wel.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:03 schreef Mani89 het volgende:
Ik had afgelopen zondag een doos van 20 McNuggets gekocht met 2 grote patat. Daar kan echt niks tegenop.
Ok ik had laatst die Black Angus burger, dat komt dan nog wel in de buurt.quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:57 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh de dochter van natuurlijk, die blonde.
Hinthintquote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:15 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Als je gaat, kan ik je wat tips geven, als je wil. Ik raad je wel af alleen te gaan.
Nee, ik ken daar mensen. Dus alleen ben ik niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:15 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Als je gaat, kan ik je wat tips geven, als je wil. Ik raad je wel af alleen te gaan.
Dat is nog beter.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik ken daar mensen. Dus alleen ben ik niet.
Dat ken ik niet. Zelf heb ik nog nooit een Bultschnitzel gegeten maar dat staat wel op mijn lijstje, dat moet ik gewoon meegemaakt hebben .. schnitzel van 1 kilo, fucking awesome.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok ik had laatst die Black Angus burger, dat komt dan nog wel in de buurt.
Jawel, hij heeft Alfred Jodocus Kwak bedacht. Mijn moeder is een groot fan van hem dus heb ik als kind ook wel wat theatershows gezien (op TV).quote:
TDF / FOK! wil jouw Tourfoto'squote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn moeder vond Karin Bloemen erg goed maar die vind ik weer helemaal kut.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jawel, hij heeft Alfred Jodocus Kwak bedacht. Mijn moeder is een groot fan van hem dus heb ik als kind ook wel wat theatershows gezien (op TV).
Johannes gaat er heen, ik denk dat hij wel zo vriendelijk is om wat foto's voor je te maken.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
TDF / FOK! wil jouw Tourfoto's
ga jij ok wat geile kiekjes vor me maken Manuela?
Ik weet wel wie jouw grote idool is, vuile neonaziquote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jawel, hij heeft Alfred Jodocus Kwak bedacht. Mijn moeder is een groot fan van hem dus heb ik als kind ook wel wat theatershows gezien (op TV).
Ieder zijn smaak.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:34 schreef YokiKater het volgende:
[ afbeelding ]
Lijst gaat verder tot 2009.
Sterkte.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:34 schreef YokiKater het volgende:
[ afbeelding ]
Lijst gaat verder tot 2009.
Ik was gewoon TeamAlfred hoor.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik weet wel wie jouw grote idool is, vuile neonazi
[ afbeelding ]
Ik ben zelf geen groot fan, maar heb het wel op mijn NAS staan samen met nog meer narigheid. Dat heb ik gewoon over voor mijn lieve moedertje.quote:
Moeders.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben zelf geen groot fan, maar heb het wel op mijn NAS staan samen met nog meer narigheid. Dat heb ik gewoon over voor mijn lieve moedertje.
Lief? Lekkerquote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar word ik een beetje verdrietig van. Alfred is verdomme een lieve eend!
Een linkse fascist was het.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar word ik een beetje verdrietig van. Alfred is verdomme een lieve eend!
Had jij nog meegekregen dan kuiken 2.0 en 3.0 het gered hebben?quote:
Wanneer mag ik komen eten dan?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:45 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, Ik heb sinds dit weekend echt een gigantische prachtige bbqDit wilde ik even delen
Tot ik erachter kwam dat hij dezelfde naam had als die andere griezelige fascist.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:44 schreef Mani89 het volgende:
Ik vond Alfred vroeger al zo'n eng goedmens, ik stond volledig achter die kraai.
Gelukkig kende ik die toen nog niet. Dolf de Kraai had ook een veel mooier kapsel.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tot ik erachter kwam dat hij dezelfde naam had als die andere griezelige fascist.
[ afbeelding ]
Ik heb een doos van 52 frituursnacks van Mora in de vriezer liggen, kan dat er ook op?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
bbqmeetje bij mij thuis, ik vind het leuk
Daar komen treinen, dat is geen probleem.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:47 schreef timmmmm het volgende:
Moeten jullie wel even naar roosendaal komen
Als het gevuld is met vlees in plaats van vloeibaar of rijst, kan dat gewoon natuurlijk. Of het lekker is, is een tweedequote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb een doos van 52 frituursnacks van Mora in de vriezer liggen, kan dat er ook op?
Mogen er wel speklappen op jouw mooie bbq?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:49 schreef timmmmm het volgende:
Een vriendin van mij wilde gisteren frikandellen op mijn mooie bbq, dat deed me wel even pijn. Daar ben ik natuurlijk stiekem gewoon veel te goed voor
Uiteraard. Het is immers een bbq. Geen snackbarquote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mogen er wel speklappen op jouw mooie bbq?
Lekker steekvlammen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mogen er wel speklappen op jouw mooie bbq?
Nee ok, ik bbq namelijk niet met mensen die geen speklappen willen bbq-en.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Uiteraard. Het is immers een bbq. Geen snackbar![]()
Frikandellen
Ik eet het alleen maar, mannen moeten dat vlees fixen.quote:
Wel biologisch spek hoop ik.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik eet het alleen maar, mannen moeten dat vlees fixen.
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:01 schreef YokiKater het volgende:
Mijn ventilator doet het weer. Het borgmoertje moest linksom worden vastgedraaid
Zeker een engelse fabrikant?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:01 schreef YokiKater het volgende:
Mijn ventilator doet het weer. Het borgmoertje moest linksom worden vastgedraaid
Het liefst wel, al moet ik toegeven dat ik dat niet ga navragen als iemand het gekocht heeft.quote:
Productie hopeloos....quote:
Laat ik nou net van bbq houden. Jij hoeft alleen maar te zorgen dat ik af en toe koud bier in mijn hand krijg, dan zorg ik dat je je vol kan vretenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik eet het alleen maar, mannen moeten dat vlees fixen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |