Dat ken ik niet. Zelf heb ik nog nooit een Bultschnitzel gegeten maar dat staat wel op mijn lijstje, dat moet ik gewoon meegemaakt hebben .. schnitzel van 1 kilo, fucking awesome.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok ik had laatst die Black Angus burger, dat komt dan nog wel in de buurt.
Jawel, hij heeft Alfred Jodocus Kwak bedacht. Mijn moeder is een groot fan van hem dus heb ik als kind ook wel wat theatershows gezien (op TV).quote:
TDF / FOK! wil jouw Tourfoto'squote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is vandaag jouw dag, wat moet er in de OP?
Mijn moeder vond Karin Bloemen erg goed maar die vind ik weer helemaal kut.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jawel, hij heeft Alfred Jodocus Kwak bedacht. Mijn moeder is een groot fan van hem dus heb ik als kind ook wel wat theatershows gezien (op TV).
Johannes gaat er heen, ik denk dat hij wel zo vriendelijk is om wat foto's voor je te maken.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
TDF / FOK! wil jouw Tourfoto's
ga jij ok wat geile kiekjes vor me maken Manuela?
Ik weet wel wie jouw grote idool is, vuile neonaziquote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jawel, hij heeft Alfred Jodocus Kwak bedacht. Mijn moeder is een groot fan van hem dus heb ik als kind ook wel wat theatershows gezien (op TV).
Ieder zijn smaak.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:34 schreef YokiKater het volgende:
[ afbeelding ]
Lijst gaat verder tot 2009.
Sterkte.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:34 schreef YokiKater het volgende:
[ afbeelding ]
Lijst gaat verder tot 2009.
Ik was gewoon TeamAlfred hoor.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik weet wel wie jouw grote idool is, vuile neonazi
[ afbeelding ]
Ik ben zelf geen groot fan, maar heb het wel op mijn NAS staan samen met nog meer narigheid. Dat heb ik gewoon over voor mijn lieve moedertje.quote:
Moeders.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben zelf geen groot fan, maar heb het wel op mijn NAS staan samen met nog meer narigheid. Dat heb ik gewoon over voor mijn lieve moedertje.
Lief? Lekkerquote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar word ik een beetje verdrietig van. Alfred is verdomme een lieve eend!
Een linkse fascist was het.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar word ik een beetje verdrietig van. Alfred is verdomme een lieve eend!
Had jij nog meegekregen dan kuiken 2.0 en 3.0 het gered hebben?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |